Mulla on arabian Kulta-Aika kahvikuppi, ja kaksi lautasta(aluslautanen ja kakkulautanen) miltä vuodelta ne on ku ei näy leimoja tai mitään. Osaako joku kertoa niistä enemmän?
Kiitos!!
arabian KULTA-AIKA
4
4125
Vastaukset
- ^Juuso
Ovat muistaakseni 1990-luvulta. Jos siis tarkoitat apilanlehden "toimittamia" todella kauniita Arabian Kulta-aika kahvikuppeja.
Niissä on kyllä leimat pohjassa ja keräilysarjat on vielä numeroidut eli kussakin kupissa numero, koskapa sarjan kupeissa on erilaiset kukat. Todella kauniit ja nähnyt olen myynnissä n. 30€ hintaan kahvileipälautasen kanssa /kappale.- et
Minulla on muutama avaamaton paketti, joissa on lähetyslistat matkassa. Toimitus on ollut 1987.
- Roju&Roina
Kuppeja alettiin valmistaa 1985 -vuoden jalkeen
- maukka 1
olisi myynnissä arabia-kulta aika kahviastiasto täysin tehdas uusi sarjasta avattu vasta 3 kpl paketteja styrox paketit joissa kontrollitarkastus laput ja numerot jäljellä
sisältää 16 kpl kuppeja tasseja kakkulautasia, 18cm halk ja, 2 kpl isoja 26 cm halk lautasia sekä kermakon ja sokerikon, sokerikossa vielä kansi tehtaan teipillä kiinni
upea ja harvinainen setti ei tehdä enää ja tuskin uutenakaan saa enää
h 1000e
0466111881
kuvia tori.fi:ssä ja nettimarkkinoissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947613- 374037
- 473586
- 2433024
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452552
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212514- 1322481
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292419Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292278