... meillä alkamassa. Ihanaa, muuttaminen on kivaa! Vähän niinkuin pikkuinen uudestisyntymä, pöytien putsaaminen ja vanhan roskiin heittäminen.
Kevätmuutto....
12
643
Vastaukset
- menossa,
mielenkiintoista todella, pitäisköhän laittaa johonkin aluelehteen. Mielenkiintoista tosiaan. Mulla on teepussit hautumassa kupissa, mutta uutiskynnystä se ei ylitä. Muuten onko kaikki ruuvit paikoillaan?
- Loistava.polku
...tää mikään uutispalsta olekaan? Tuolla kriteerillä kai palstan tekstit saisi poistaa totaalisesti. Onnea vaan teepusseillesi.
kesämuutto tulossa,,ja hirvittää jo tuo kirjojen pakkaaminen.Miksei kukaan sano minulle , ettei saa ostaa kirjoja??????Mutta muuten aika uusi elämänvaihe alkamassa,,,,hui,,,,vähän jännittää..
- Ihmettelen vain
miksi noita pilkkuja ,,,,,,ihan sama tyyli kuin animattN:llä,,,,eikö pisteet olisi luonnollisempia.... noin niinkuin?
Ihmettelen vain kirjoitti:
miksi noita pilkkuja ,,,,,,ihan sama tyyli kuin animattN:llä,,,,eikö pisteet olisi luonnollisempia.... noin niinkuin?
vaihdetaan sitten pisteisiin....niitä käytin ennen. Nyt yritin olla uudistuvainen ja käyttää pilkkuja....palaan juurilleni.....
- Ihmettelen vain
miksi profiilissasi puhut jostain miehestä,olet kai nainen?
- Loistava.polku
Enhän MINÄ puhu vaan Jim Harrison, jonka tekstiä siteeraan. Tärkeintä siinä on mielestäni ajatus ja tarina - ei se onko kyse miehestä, naisesta vai kumkvatista.
- kika
...uusille maisemille ja muuttoon! On se aina oma hetkensä ja kokemuksensa, mutta kaippa riittää taas joiksikin vuosiksi vaiko?
- entisen miehen roskiin
Ei se muuta tehnyt kuin piereksi sohvalla ja joi kaljaa.
- Animus
Muutto on mulle se pahin kirosana!
Heitän vanhaa roskiin ihan säännöllisesti ja pöytää putsaan sillon kun ei enää mahdu aamukahvia juomaan ;)) Mutta koko tavaramäärän, lasten, eläinten, rojun pakkaaminen laatikkoon ja siirtäminen paikasta a paikkaan b on niin järkyttävä urakka etten suostu siihen enää ikinä. On itse asiassa hauskaa puuhaa,edessä ihka uusi
koti ja uuden alku ;)sen vaan totesin itse edellisessä muutossa että miten ihminen voi vähässä ajassa kerätä uskomattoman määrän tavaraa
ja miten paljon säästää kaikkea turhaa ;))siinä voi tehdä tarpeelisen kodin putsauksen samalla ;)kans pikkuhiljaa muutto edessä! :) Kiva ku lähtiessä heiluttaa kaikille pallinaamoille ku pääsee eroon...
Ollaan asuttu tässä kerrostalolähiössä kahdeksan vuotta, joten maisemanvaihto tekee gutaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433643- 362304
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321905- 171649
- 181648
- 231578
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai841368- 191336
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko891252