mielenkiintoista todella, pitäisköhän laittaa johonkin aluelehteen. Mielenkiintoista tosiaan. Mulla on teepussit hautumassa kupissa, mutta uutiskynnystä se ei ylitä. Muuten onko kaikki ruuvit paikoillaan?
0Äänestä
Loistava.polku
...tää mikään uutispalsta olekaan? Tuolla kriteerillä kai palstan tekstit saisi poistaa totaalisesti. Onnea vaan teepusseillesi.
kesämuutto tulossa,,ja hirvittää jo tuo kirjojen pakkaaminen.Miksei kukaan sano minulle , ettei saa ostaa kirjoja??????Mutta muuten aika uusi elämänvaihe alkamassa,,,,hui,,,,vähän jännittää..
0Äänestä
Ihmettelen vain
miksi noita pilkkuja ,,,,,,ihan sama tyyli kuin animattN:llä,,,,eikö pisteet olisi luonnollisempia.... noin niinkuin?
miksi noita pilkkuja ,,,,,,ihan sama tyyli kuin animattN:llä,,,,eikö pisteet olisi luonnollisempia.... noin niinkuin?
vaihdetaan sitten pisteisiin....niitä käytin ennen. Nyt yritin olla uudistuvainen ja käyttää pilkkuja....palaan juurilleni.....
0Äänestä
Ihmettelen vain
miksi profiilissasi puhut jostain miehestä,olet kai nainen?
0Äänestä
Loistava.polku
Enhän MINÄ puhu vaan Jim Harrison, jonka tekstiä siteeraan. Tärkeintä siinä on mielestäni ajatus ja tarina - ei se onko kyse miehestä, naisesta vai kumkvatista.
0Äänestä
kika
...uusille maisemille ja muuttoon! On se aina oma hetkensä ja kokemuksensa, mutta kaippa riittää taas joiksikin vuosiksi vaiko?
0Äänestä
entisen miehen roskiin
Ei se muuta tehnyt kuin piereksi sohvalla ja joi kaljaa.
0Äänestä
Animus
Muutto on mulle se pahin kirosana!
Heitän vanhaa roskiin ihan säännöllisesti ja pöytää putsaan sillon kun ei enää mahdu aamukahvia juomaan ;)) Mutta koko tavaramäärän, lasten, eläinten, rojun pakkaaminen laatikkoon ja siirtäminen paikasta a paikkaan b on niin järkyttävä urakka etten suostu siihen enää ikinä.
On itse asiassa hauskaa puuhaa,edessä ihka uusi koti ja uuden alku ;)sen vaan totesin itse edellisessä muutossa että miten ihminen voi vähässä ajassa kerätä uskomattoman määrän tavaraa ja miten paljon säästää kaikkea turhaa ;))siinä voi tehdä tarpeelisen kodin putsauksen samalla ;)
kans pikkuhiljaa muutto edessä! :) Kiva ku lähtiessä heiluttaa kaikille pallinaamoille ku pääsee eroon... Ollaan asuttu tässä kerrostalolähiössä kahdeksan vuotta, joten maisemanvaihto tekee gutaa...
Vastaukset 12
Vanhimmat
mielenkiintoista todella, pitäisköhän laittaa johonkin aluelehteen. Mielenkiintoista tosiaan. Mulla on teepussit hautumassa kupissa, mutta uutiskynnystä se ei ylitä. Muuten onko kaikki ruuvit paikoillaan?
...tää mikään uutispalsta olekaan? Tuolla kriteerillä kai palstan tekstit saisi poistaa totaalisesti. Onnea vaan teepusseillesi.
kesämuutto tulossa,,ja hirvittää jo tuo kirjojen pakkaaminen.Miksei kukaan sano minulle , ettei saa ostaa kirjoja??????Mutta muuten aika uusi elämänvaihe alkamassa,,,,hui,,,,vähän jännittää..
vaihdetaan sitten pisteisiin....niitä käytin ennen. Nyt yritin olla uudistuvainen ja käyttää pilkkuja....palaan juurilleni.....
miksi profiilissasi puhut jostain miehestä,olet kai nainen?
Enhän MINÄ puhu vaan Jim Harrison, jonka tekstiä siteeraan. Tärkeintä siinä on mielestäni ajatus ja tarina - ei se onko kyse miehestä, naisesta vai kumkvatista.
...uusille maisemille ja muuttoon! On se aina oma hetkensä ja kokemuksensa, mutta kaippa riittää taas joiksikin vuosiksi vaiko?
Ei se muuta tehnyt kuin piereksi sohvalla ja joi kaljaa.
Muutto on mulle se pahin kirosana!
Heitän vanhaa roskiin ihan säännöllisesti ja pöytää putsaan sillon kun ei enää mahdu aamukahvia juomaan ;)) Mutta koko tavaramäärän, lasten, eläinten, rojun pakkaaminen laatikkoon ja siirtäminen paikasta a paikkaan b on niin järkyttävä urakka etten suostu siihen enää ikinä.
On itse asiassa hauskaa puuhaa,edessä ihka uusi
koti ja uuden alku ;)sen vaan totesin itse edellisessä muutossa että miten ihminen voi vähässä ajassa kerätä uskomattoman määrän tavaraa
ja miten paljon säästää kaikkea turhaa ;))siinä voi tehdä tarpeelisen kodin putsauksen samalla ;)
kans pikkuhiljaa muutto edessä! :) Kiva ku lähtiessä heiluttaa kaikille pallinaamoille ku pääsee eroon...
Ollaan asuttu tässä kerrostalolähiössä kahdeksan vuotta, joten maisemanvaihto tekee gutaa...