... meillä alkamassa. Ihanaa, muuttaminen on kivaa! Vähän niinkuin pikkuinen uudestisyntymä, pöytien putsaaminen ja vanhan roskiin heittäminen.
Kevätmuutto....
12
653
Vastaukset
- menossa,
mielenkiintoista todella, pitäisköhän laittaa johonkin aluelehteen. Mielenkiintoista tosiaan. Mulla on teepussit hautumassa kupissa, mutta uutiskynnystä se ei ylitä. Muuten onko kaikki ruuvit paikoillaan?
- Loistava.polku
...tää mikään uutispalsta olekaan? Tuolla kriteerillä kai palstan tekstit saisi poistaa totaalisesti. Onnea vaan teepusseillesi.
kesämuutto tulossa,,ja hirvittää jo tuo kirjojen pakkaaminen.Miksei kukaan sano minulle , ettei saa ostaa kirjoja??????Mutta muuten aika uusi elämänvaihe alkamassa,,,,hui,,,,vähän jännittää..
- Ihmettelen vain
miksi noita pilkkuja ,,,,,,ihan sama tyyli kuin animattN:llä,,,,eikö pisteet olisi luonnollisempia.... noin niinkuin?
Ihmettelen vain kirjoitti:
miksi noita pilkkuja ,,,,,,ihan sama tyyli kuin animattN:llä,,,,eikö pisteet olisi luonnollisempia.... noin niinkuin?
vaihdetaan sitten pisteisiin....niitä käytin ennen. Nyt yritin olla uudistuvainen ja käyttää pilkkuja....palaan juurilleni.....
- Ihmettelen vain
miksi profiilissasi puhut jostain miehestä,olet kai nainen?
- Loistava.polku
Enhän MINÄ puhu vaan Jim Harrison, jonka tekstiä siteeraan. Tärkeintä siinä on mielestäni ajatus ja tarina - ei se onko kyse miehestä, naisesta vai kumkvatista.
- kika
...uusille maisemille ja muuttoon! On se aina oma hetkensä ja kokemuksensa, mutta kaippa riittää taas joiksikin vuosiksi vaiko?
- entisen miehen roskiin
Ei se muuta tehnyt kuin piereksi sohvalla ja joi kaljaa.
- Animus
Muutto on mulle se pahin kirosana!
Heitän vanhaa roskiin ihan säännöllisesti ja pöytää putsaan sillon kun ei enää mahdu aamukahvia juomaan ;)) Mutta koko tavaramäärän, lasten, eläinten, rojun pakkaaminen laatikkoon ja siirtäminen paikasta a paikkaan b on niin järkyttävä urakka etten suostu siihen enää ikinä. On itse asiassa hauskaa puuhaa,edessä ihka uusi
koti ja uuden alku ;)sen vaan totesin itse edellisessä muutossa että miten ihminen voi vähässä ajassa kerätä uskomattoman määrän tavaraa
ja miten paljon säästää kaikkea turhaa ;))siinä voi tehdä tarpeelisen kodin putsauksen samalla ;)kans pikkuhiljaa muutto edessä! :) Kiva ku lähtiessä heiluttaa kaikille pallinaamoille ku pääsee eroon...
Ollaan asuttu tässä kerrostalolähiössä kahdeksan vuotta, joten maisemanvaihto tekee gutaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2954804Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353085Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471209
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.111036Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781011Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981