Olemme mieheni kanssa ajatelleet tytölle nimeksi Katri, mutta pitäisi saada toinenki nimi, mikä sopisi Katrin toiseksi nimeksi?
Katri ?
7
1447
Vastaukset
- nimi
katri on tosi nätti nimi!:)
hmm, toiseks nimeksi...
käy minusta aika monet. mun korvaan kuulostaa hyvältä joku hiukka ekaa nimeä pitempi, esim Katri Susanna, Katri Johanna tms. onko sukunimi pitkä vai lyhyt?sekin vaikuttaa nimen "rytmiin" ja miltä kuulostaa...
oisko sulla kalenteria missä ois listattu kaikki nimipäivät samaan, vois auttaa pohdiskelua kun näkis koko litanian kerralla.
onnea nimen valintaan! :) - Liisa-Maria
Helena
Elina
Alisa
Teresa
Ilana
Arianna ? - Nimetön
Katri Kultakutri, heh =)
Se nyt vaan tuli mieleen heti ja pakko oli se kirjoittaa. Mutta tosissaan jos ollaan, niin esim:
Katri Kristiina
Katri Erika
Katri Merituuli
Katri Aliisa
Katri Emilia
Katrille on muuten näköjään aika vaikea keksiä nimeen sopivaa toista nimeä.. ei noikaan kyllä kummosia ehdotuksia ollut, mutta sopii mielestäni edes jotenkin yhteen Katrin kanssa. - kukkalaatikko
Katri Maria?
- Seni
Minulle tuli ensin mieleen Katri Marjukka.
- Anonyymi
Turha varmaan on enää mitään tänne laittaa , mutta laitan nyt kuitenkin mitä mieleen juolahti heti ensimmäisenä
Katri Eveliina - Anonyymi
Oon ite Katri Orvokki mut mielestäni paremmiin sopisi esim. Katri Amanda p.s. ihan sika vanha keskustelu mut oli tylsää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2453273
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1302338Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151845Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2221804Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3221681Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491344- 551325
- 1111100
- 981048
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan591037