Itikoista

tuotaa...

Onko palstalaisilla tietoa siitä, että kuinka paha hyttystilanne pohjoisessa on heinäkuussa? Lähinnä Levin tai Rukan ympäristössä. Eli onko aivan turha edes ajatella lähtevänsä sinne? Olen yleensä käynyt em. kohteissa ennen juhannusta, mutta nyt loma on vasta heinäkuun puolella.

5

1718

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

heinäkuussa pahimmillaan itikkatilanne.. Mutta EI SE MITÄÄN! Tervasuojaa naamatäyteen, se karkoittaa niin itikat kuin myös kanssa kävlijät. Puuttomilla alueilla ei tietenkään ole yhtä paljon ötököitä ja kyllä niistä myrkyillä selviää jos on vain kunnon rankinen tai verkoitettu teltta.

• Kupattu on

Pahin räkkä noilla korkeuksilla alkaa juhannuksen tienoilla ja kestää muutaman viikon. Vuodet eivat ole veljiä keskenään, joten varmaa tietoa on vaikea antaa, mutta jos heinäkuussa on pakko mennä, niin varaa offia, ja pitkää pinnaa.

• ei tartte huitoo

Kyllä parasta on ollut jo vuosien ajan punkkimäkäräöljy offilta.Kyllä minun naama on kestänyt sen vaikka kaikille se ei käykkään koska niin voimakas.

• itse jouduin ihan muista syistä syömään antihistamiinipillereitä, ja totesin, etteivät itikat haitanneet eikä edes paukamia syntynyt. Aion syödä niitä jatkossakin, jos itikka-sesonkina Lapissa seikkailen. Kysy lääkäriltä varmuuden vuoksi, vaikka niitä saa jo vapaasti apteekista.

• lapinjätkä

Tänä kesänä ei tule olemaan kovin paljon sääskiä,on ollut sen verran "kuiva" kevät,ettei sääskillä ole nyt mettässä lammikoita joissa sikiää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      122
      822
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      24
      777
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      695
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      668
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      45
      600
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      548
    7. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      537
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      52
      536
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63