vessanpöntön puhdistus

tabletteja

Moi!

Mistä löytyisi niitä semmoisia tabletteja, joita tiputetaan vessanpönttöön ja pinttymät lähteet irti?

Muutin uuteen asuntoon ja pönttöä ei ilmeisemmin ole sen paremmin pesty. Yritin sitä itse harjalla, kodinputkimiehellä, pyykinpesuaineella... ei millään...

Siinä Sillä siistiksi -ohjelmassa oli jotain tabletteja mitä ne tiputti pönttöön. Oon yrittänyt ruokakaupasta katsoa, muttei ole osunut silmiin mitään tabletteja.

6

6465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      niiden hammasproteesien puhdistukseen käytettävien tablettejen tehoa, olikos ne nyt corega-nimisiä, tai sinne päin.

    • WC Tabs

      WC Tabs tabletteja löytyy esim. Prismoista.

    • Mikko Mallikas

      Niillä poretableteilla voipi lähteä, mutta jos haluaa muuhunkin käyttöön ostaa puhdistusainetta (jos ei siis ole tekareita jota puhdistaa) niin kannattaa ostaa ehkä jotain hapanta puhdistusainetta. WC pöntöissä on useasti vesirajan tuntumassa tummempi raita. Kannattaa wc-harjalla "pumpata" eli tavallaan työntää vettä putkeen siten että vesiraja laskee. Sen jälkeen laittaa sitä hapanta sinne pönttöön ja harjata harjalla. Mun mielestä liat lähtee niin hyvin. En tiä mitä happamia aineita normikaupoissa on, mutta mm. Kiillon Kasperi on hyvä ja sitä saa rautakaupoista ja siivousvälinekaupoista

      • AUH

        "WC pöntöissä on useasti vesirajan tuntumassa tummempi raita"

        Tuommoisen sain tänään hävitettyä siten, että tyhjensin kupilla vähän vettä pois pöntöstä niin, että raita on kolme senttiä vedenpinnan yläpuolella. Raidan päälle asetin käsipyyhepaperia, jonka kastelin raakalla kloriitilla. Annoin vaikuttaa 15 min. Hinkkasin sitten sillä paperilla. Parin käsittelykerran jälkeen rantu oli historiaa.


      • peku581

        Näin on ja samasta kaupasta saa myös Kiilto Sanitop pesuainetta viikoittaiseen käyttöön. HUOM! Tuotteet on tarkoitettu ammattikäyttöön ja vaativat asiamukaiset suojavälineet.


    • vessanpöntön siivousvene

      MOI NIITÄ LÖYTYY JUMBOSTA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe