Mikä on paras biisi? Erityisesti nyt tältä uudeltab lätyltä. Tai vaikka molemmilta..
Mun on vaikee päättää.. Kaikki on mahtavia. Tällä hetkellä kuitenkin:
Carnival of Rust(CoR): All the Way/4u, niin kaunis biisi! Herkkää.. ;)
Signs of life: Seek You Out (okei se oli eka joka tuli mieleen.. en nyt pysty kun korvissa soi vaan uudet biisit.. :))
Paras biisi?
8
2545
Vastaukset
- vakuuttava bändi
Uudelta levyltä ei muuta kokemusta kuin Carnival of Rust - hieman vähemmän hittiainesta kuin aiemman levyn biisit, mutta josko parempi levykokonaisuus. Ekalta levyltä tietty Lift (joskin liioilla radiosoitoilla pilattu), Overboard, Late Goodbye, Someone Special ja Illusion & Dream. Koko levy Signs of Life muutenkin varsin täydellinen!
Vaikeaa nimetä yhtä ainutta kappaletta... Signs of Life-levy on kokonaisuudessaan aika täydellisyyttä hipova, uudelta levyltä eniten miellyttävät eniten ainakin Dawn, Roses, Carnival of Rust ja Maybe Tomorrow is a Better Day =)
- minä....
Uusimmalta levyltä parhaat "Maybe tomorrow is a better day", "Roses", "Carnival of rust" ja "Gravity"..
Mut kaikista paras Poets-biisi on ehdottomasti "Late goodbye", jota kuulin ensi kertaa kesällä 2004. Jo sillon ekalta kuulemalta biisi iski todella lujaa! - kevät
mitäs nyt Cor:lta valikois.. fire, all the way/4U, Dawn, ym :)
- Rusted82
asti kuulemistani kyllä Carnival of Rust on loistava ja musavideokin on mahtava.
- Level_27
Mun mielestä toi Sorry Go Round tosi hyvä ja Lift!!
- vilhelmiina1
Tsau!
Paras taitaa olla mulle Fire mutta kyl ne kaikki biisit iskee omalla tavallaan!!- Lawrenique
Paras biisi minusta on Carnival of Rust. Musavideokin on niin ihana. :> Kaunis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019