Mikä on paras biisi? Erityisesti nyt tältä uudeltab lätyltä. Tai vaikka molemmilta..
Mun on vaikee päättää.. Kaikki on mahtavia. Tällä hetkellä kuitenkin:
Carnival of Rust(CoR): All the Way/4u, niin kaunis biisi! Herkkää.. ;)
Signs of life: Seek You Out (okei se oli eka joka tuli mieleen.. en nyt pysty kun korvissa soi vaan uudet biisit.. :))
Paras biisi?
8
2603
Vastaukset
- vakuuttava bändi
Uudelta levyltä ei muuta kokemusta kuin Carnival of Rust - hieman vähemmän hittiainesta kuin aiemman levyn biisit, mutta josko parempi levykokonaisuus. Ekalta levyltä tietty Lift (joskin liioilla radiosoitoilla pilattu), Overboard, Late Goodbye, Someone Special ja Illusion & Dream. Koko levy Signs of Life muutenkin varsin täydellinen!
Vaikeaa nimetä yhtä ainutta kappaletta... Signs of Life-levy on kokonaisuudessaan aika täydellisyyttä hipova, uudelta levyltä eniten miellyttävät eniten ainakin Dawn, Roses, Carnival of Rust ja Maybe Tomorrow is a Better Day =)
- minä....
Uusimmalta levyltä parhaat "Maybe tomorrow is a better day", "Roses", "Carnival of rust" ja "Gravity"..
Mut kaikista paras Poets-biisi on ehdottomasti "Late goodbye", jota kuulin ensi kertaa kesällä 2004. Jo sillon ekalta kuulemalta biisi iski todella lujaa! - kevät
mitäs nyt Cor:lta valikois.. fire, all the way/4U, Dawn, ym :)
- Rusted82
asti kuulemistani kyllä Carnival of Rust on loistava ja musavideokin on mahtava.
- Level_27
Mun mielestä toi Sorry Go Round tosi hyvä ja Lift!!
- vilhelmiina1
Tsau!
Paras taitaa olla mulle Fire mutta kyl ne kaikki biisit iskee omalla tavallaan!!- Lawrenique
Paras biisi minusta on Carnival of Rust. Musavideokin on niin ihana. :> Kaunis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327