Mikä on paras biisi? Erityisesti nyt tältä uudeltab lätyltä. Tai vaikka molemmilta..
Mun on vaikee päättää.. Kaikki on mahtavia. Tällä hetkellä kuitenkin:
Carnival of Rust(CoR): All the Way/4u, niin kaunis biisi! Herkkää.. ;)
Signs of life: Seek You Out (okei se oli eka joka tuli mieleen.. en nyt pysty kun korvissa soi vaan uudet biisit.. :))
Paras biisi?
8
2593
Vastaukset
- vakuuttava bändi
Uudelta levyltä ei muuta kokemusta kuin Carnival of Rust - hieman vähemmän hittiainesta kuin aiemman levyn biisit, mutta josko parempi levykokonaisuus. Ekalta levyltä tietty Lift (joskin liioilla radiosoitoilla pilattu), Overboard, Late Goodbye, Someone Special ja Illusion & Dream. Koko levy Signs of Life muutenkin varsin täydellinen!
Vaikeaa nimetä yhtä ainutta kappaletta... Signs of Life-levy on kokonaisuudessaan aika täydellisyyttä hipova, uudelta levyltä eniten miellyttävät eniten ainakin Dawn, Roses, Carnival of Rust ja Maybe Tomorrow is a Better Day =)
- minä....
Uusimmalta levyltä parhaat "Maybe tomorrow is a better day", "Roses", "Carnival of rust" ja "Gravity"..
Mut kaikista paras Poets-biisi on ehdottomasti "Late goodbye", jota kuulin ensi kertaa kesällä 2004. Jo sillon ekalta kuulemalta biisi iski todella lujaa! - kevät
mitäs nyt Cor:lta valikois.. fire, all the way/4U, Dawn, ym :)
- Rusted82
asti kuulemistani kyllä Carnival of Rust on loistava ja musavideokin on mahtava.
- Level_27
Mun mielestä toi Sorry Go Round tosi hyvä ja Lift!!
- vilhelmiina1
Tsau!
Paras taitaa olla mulle Fire mutta kyl ne kaikki biisit iskee omalla tavallaan!!- Lawrenique
Paras biisi minusta on Carnival of Rust. Musavideokin on niin ihana. :> Kaunis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106