Paras biisi?

CoR

Mikä on paras biisi? Erityisesti nyt tältä uudeltab lätyltä. Tai vaikka molemmilta..

Mun on vaikee päättää.. Kaikki on mahtavia. Tällä hetkellä kuitenkin:
Carnival of Rust(CoR): All the Way/4u, niin kaunis biisi! Herkkää.. ;)

Signs of life: Seek You Out (okei se oli eka joka tuli mieleen.. en nyt pysty kun korvissa soi vaan uudet biisit.. :))

8

2665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakuuttava bändi

Uudelta levyltä ei muuta kokemusta kuin Carnival of Rust - hieman vähemmän hittiainesta kuin aiemman levyn biisit, mutta josko parempi levykokonaisuus. Ekalta levyltä tietty Lift (joskin liioilla radiosoitoilla pilattu), Overboard, Late Goodbye, Someone Special ja Illusion & Dream. Koko levy Signs of Life muutenkin varsin täydellinen!

• Vaikeaa nimetä yhtä ainutta kappaletta... Signs of Life-levy on kokonaisuudessaan aika täydellisyyttä hipova, uudelta levyltä eniten miellyttävät eniten ainakin Dawn, Roses, Carnival of Rust ja Maybe Tomorrow is a Better Day =)

• minä....

Uusimmalta levyltä parhaat "Maybe tomorrow is a better day", "Roses", "Carnival of rust" ja "Gravity"..
      Mut kaikista paras Poets-biisi on ehdottomasti "Late goodbye", jota kuulin ensi kertaa kesällä 2004. Jo sillon ekalta kuulemalta biisi iski todella lujaa!

• kevät

mitäs nyt Cor:lta valikois.. fire, all the way/4U, Dawn, ym :)

• Rusted82

asti kuulemistani kyllä Carnival of Rust on loistava ja musavideokin on mahtava.

• Level_27

Mun mielestä toi Sorry Go Round tosi hyvä ja Lift!!

• vilhelmiina1

Tsau!

Paras taitaa olla mulle Fire mutta kyl ne kaikki biisit iskee omalla tavallaan!!

• Lawrenique

Paras biisi minusta on Carnival of Rust. Musavideokin on niin ihana. :> Kaunis..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 60
      752
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      704
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      45
      653
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38