koulun vaihto

Milloin kerrot?

Työskentelen apulaisrehtorina pääkaupunkiseudulla.Työhöni kuuluu rekrytointitehtävät yhdessä rehtorin kanssa. Työyhteisössämme on ope, joka aikoo lähteä toiseen kouluun. Itse hän ei ole meille aikeistaan kertonut, kuulimme asiasta vastaanottavan koulun rehtorilta. Missä vaiheessa voimme olematta epäkohteliaita asian ottaa puheeksi? Työpaikkakierto on hyvä asia, ei pidä jämähtää. Mutta minusta rehellisyys ja avoimuus on mukavampaa kuin salapuuhastelu.Dominopalikathan tässä liikahtavat ja meidän koulussamme on pian paikka auki...

10

1023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lektori

Meitä on monenlaisia. Toiset hölöttävät kaikki asiansa heti ja toiset odottavat ensin, että asia varmistuu. Luultavasti tämä koulunne opettaja ilmoittaa asiasta, kun se on varmistunut.

Hän ei halua etukäteen toitottaa asiasta
      a) ettei tule vahingoniloisia, jos hän ei pääsekään
      b) ettei esimies ala jostain syystä lyömään kapuloita rattaisiin

• kuka olet,

sillä minun tilanteeni on juuri tuollainen, taidat puhua minusta.

Ilmoitan julkisesti kaikille vasta sitten kun sopimukset on allekirjoitettu uudessa koulussakin.

Sanotaan näin, että lähestyn teitä kahta asian tiimoilta ennen toukokuuta että saatte laittaa paikkani hakuun ajoissa.

• ei ole

Suurissakin kaupungeissa rehtorit tuntevat toisensa ja kertovat kollegoilleen heti, kun joku toisen koulun ope on hakeutumasa uuteen kouluun. Taustat, yhteistyökyky yms. tarkistetaan aina.Joten toisaalta on kai aika noloa pitää "salaisuutta" jonka oma reksi on tiennyt jo viikkoja.Mutta saat kai sinä siitä jotain mielihyvää, kun säästelet uutisiasi.

• joo-o
        ei ole kirjoitti:

Suurissakin kaupungeissa rehtorit tuntevat toisensa ja kertovat kollegoilleen heti, kun joku toisen koulun ope on hakeutumasa uuteen kouluun. Taustat, yhteistyökyky yms. tarkistetaan aina.Joten toisaalta on kai aika noloa pitää "salaisuutta" jonka oma reksi on tiennyt jo viikkoja.Mutta saat kai sinä siitä jotain mielihyvää, kun säästelet uutisiasi.

Jos täällä pitää asioita puida, niin ymmärrän oikein hyvin miksi opettaja on lähdössä.

• esko
        joo-o kirjoitti:

Jos täällä pitää asioita puida, niin ymmärrän oikein hyvin miksi opettaja on lähdössä.

täällähän saa puida ihan mitä vaan.

• tiedän

kuka sinä olet ja odotan että otat asian puheeksi.

• hyötyk

mikähän täällä puimisen hyöty on?

• pässi!

Pysy vaan apulaisrehtorina lestissäsi ja pidä samalla mölyt mahassasi! Tämä ei ole paikka, jossa alat puida omia ongelmiasi! Tätä vauhtia todella pysyt apualaisen ja rehtorin juoksutyttönä!

• tiedä kuka olet,

huijasin. Halusin vain feikkiviestilläni huomauttaa, että nettiä voi lukea kuka tahansa, ja tuon tyyppisiä työasioita ei kannata ehkä puida julkisesti, ei Helsinki niin iso kaupunki ole ;)

• ja espoosta

ja kunhan ääneen ihmettelin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe