Taas värinää...

ariesman80

Totesin taas, kävellessäni kuntosalilta bussipysäkille, täydenkuun seuraavan kulkuani pitkin hämeenpuistokatua. Edelleenkään en seuraa kuun liikkeitä kalenterista. Lisäksi olen aikaisempina päivinä, käynyt kuntosalilla jo iltapäivällä, viettänyt illat ja yöt sisällä. Joten, kuun kehittyminen on taas täysi yllätys.

Toiset eivät saa nukutuksi. Minä en saa rauhaa mullatavoin. Se, minkä teen yleensä kerran päivässä oli jo kahtena edellisenä vuorokautena kaksi kertaa. Tänään olin tehnyt sen jo päivällä kahdesti. Nyt on pakko tehä se taas..... Harmi kun ei oo ketään, kenen kanssa voisin väristä...

By the way onnitelkaa mua, mulla on nyt täydenkuun alla synttärit. =D

11

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työn orja´

      Éi pystynyt tuhoamaan täydenkuun hyvää vaikutusta...seksihaluissa löytyi.
      Vaimo kysyi, mitäs ole syönyt. Kuu siinä vaikutti.

    • NoitaNainen

      ja minä...

      Kuun vaikutus TUNTUU vaikka ei tietäs mistään mitään..koomassa makaisit ja *puff* yhtäkkiä se vaan tuntuu, voimistuu ja voimistuu. Hyppäät koomastasi jaloillesi ja ravaat ympäriinsä..liikut..kävelet..vaellat..
      ajatuksissasi..et voi keskittyä..kaikki asiat tuntuu niin voimakkailta.

      Ja mahdollisilta.

      Haluat päästä ulos - ei minnekkään.
      Haluat irtautua itsestäsi, huutaa, poistua niiden rajoittavien tunteiden orjuudesta.

      Levoton kuu minussa liikkuu,
      kipeä rauhattomuus jalkojani pakottaa.

      Ikkunasta ikkunaan.

      Muuten - minä värisen - siitä tunteesta, että sudet valtaavat vuoreni huipun - ulvovat

      ja minä

      muutun yhdeksi heistä.

      • Ariesman80

        Levoton olotila ja läsnä jatkuva rauhattomuus. Hyvin kuvailit tekstissä oloa, jonka aiheuttaa suuri reikä taivaalla.
        Eniten pidin kohdasta: "värisen - siitä tunteesta, että sudet valtaavat vuoreni huipun". Ei huono... =D


      • NoitaNainen
        Ariesman80 kirjoitti:

        Levoton olotila ja läsnä jatkuva rauhattomuus. Hyvin kuvailit tekstissä oloa, jonka aiheuttaa suuri reikä taivaalla.
        Eniten pidin kohdasta: "värisen - siitä tunteesta, että sudet valtaavat vuoreni huipun". Ei huono... =D

        olen muutenkin, ja vielä tuo outo ilmiö aiheuttaa ihanaa tuskaa.

        Värinä on ihana tunne.


      • Ariesman80
        NoitaNainen kirjoitti:

        olen muutenkin, ja vielä tuo outo ilmiö aiheuttaa ihanaa tuskaa.

        Värinä on ihana tunne.

        sulle sähköpostia eilen.


      • NoitaNainen
        Ariesman80 kirjoitti:

        sulle sähköpostia eilen.

        Joo..huomasin. Kiitos!


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        Joo..huomasin. Kiitos!

        mitä jurrissa jorisin,mut ei haitanne.*Köh*/Tämmösiä nää miähet:D


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        mitä jurrissa jorisin,mut ei haitanne.*Köh*/Tämmösiä nää miähet:D

        mitä on tulluksi ja on tullut olluksi sanotuksi. Ugh!
        Pääsiäisen jälkeen heikottaa jopa noitaa. Möyh!


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        mitä on tulluksi ja on tullut olluksi sanotuksi. Ugh!
        Pääsiäisen jälkeen heikottaa jopa noitaa. Möyh!

        Sellaista se välillä on.Heinäkuu nyt kuitenkin jäi mieleen.Räyh.


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Sellaista se välillä on.Heinäkuu nyt kuitenkin jäi mieleen.Räyh.

        Hmm...joo jäi mieleen muutakin...elokuu oli aika mahtipontinen.

        Aurinko paistaa..*Räps, vetäisee kaihtimen eteen*

        Tänne et kyllä paista, mullon synkkyyspäivä :(


    • AROSUSI-09

      Kielitaito liian vähän juomisen vuoksi pätkii,enkä muista,onko "Aries" oinas vai kauris..? Maamerkki,kuitennii.Tiedä kuitenkin se,että meitä on muitakin,jotka villisti värisemme täydenkuun riepotellessa rautaisen magneettisella otteellaan.Iuh!Vilpittömästi ja sydämestäni toivon sinulle värisevää petikaveria!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1850
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      78
      807
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      760
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe