Mihin on kadonnut MolliOlli???

Tuli tässä mieleeni..

Niinpä niin tässä palstaa lueskelin..

Mihin on mahtanut kadota MolliOlli alias Olli Oikarinen?? Oli vielä pari vuotta sitten Asuntomarkkinoissa kun näytettiin RemonttiReiskassa kun taloa rakennettiin. En muista että olisi koskaan näytetty taloa valmiina ja ei ole kyllä jälkeenpäinkään käyty katsomassa siis näytetty millaisessa uskossa talo tätä nykyä on.. ???

36

75776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joe Joosua

      Olisiko ollut jotain mobiilipelejä kehittämässä tai muuta vastaavaa, en muista. Kuitenkin IT-ammattilaisena tienaa nykyään.

      • serbiasko

        Kyllä se talo näytettiin valmiina, taisi vain jätkällä kunnon velat räsähtää päälle, kun loppu "median" parissa työskentelyt ja kunnon tulot. Mutta talo kyllä valmistui ja sitä näytettiin remontti-reiskan ohjelmassa. Hyvän näköinen talo... itseasiassa niin hyvän näköinen että ihmettelempä vain miten on olli moisen pytingin pelkällä juontamisella rahoittanut... no kuten sanoin... varmaan aika velkaantunut. ...


      • säää
        serbiasko kirjoitti:

        Kyllä se talo näytettiin valmiina, taisi vain jätkällä kunnon velat räsähtää päälle, kun loppu "median" parissa työskentelyt ja kunnon tulot. Mutta talo kyllä valmistui ja sitä näytettiin remontti-reiskan ohjelmassa. Hyvän näköinen talo... itseasiassa niin hyvän näköinen että ihmettelempä vain miten on olli moisen pytingin pelkällä juontamisella rahoittanut... no kuten sanoin... varmaan aika velkaantunut. ...

        Molli-Olli on hyvä jäbä, ei oo velkanen vaan hyvin tienaa monessa bisneksessä,terv nastolalainen


      • kyl varmaan...
        säää kirjoitti:

        Molli-Olli on hyvä jäbä, ei oo velkanen vaan hyvin tienaa monessa bisneksessä,terv nastolalainen

        Vieläkö sillä on myös se "putki fleda" , joka tunnetaan koiran kakkara letinä?...


      • Walrus
        serbiasko kirjoitti:

        Kyllä se talo näytettiin valmiina, taisi vain jätkällä kunnon velat räsähtää päälle, kun loppu "median" parissa työskentelyt ja kunnon tulot. Mutta talo kyllä valmistui ja sitä näytettiin remontti-reiskan ohjelmassa. Hyvän näköinen talo... itseasiassa niin hyvän näköinen että ihmettelempä vain miten on olli moisen pytingin pelkällä juontamisella rahoittanut... no kuten sanoin... varmaan aika velkaantunut. ...

        Ei pitäis olla Ollilla hirveesti velkaa ku rahaa tulee käsittääkseni koko ajan ku idiootit paukuttaa viestiä noihin chatteihin ja tekstaripeleihin.


      • Simo F.
        säää kirjoitti:

        Molli-Olli on hyvä jäbä, ei oo velkanen vaan hyvin tienaa monessa bisneksessä,terv nastolalainen

        Lopeta Olli tuo itsesi kehuminen. Vitun tavi!


      • neebot
        kyl varmaan... kirjoitti:

        Vieläkö sillä on myös se "putki fleda" , joka tunnetaan koiran kakkara letinä?...

        Molli-Ollin isukki on ollut samassa koulussa rehtorina missä olin.. Jutteleekin jouduin valitettavasti sen kanssa.


      • muunmuassa
        serbiasko kirjoitti:

        Kyllä se talo näytettiin valmiina, taisi vain jätkällä kunnon velat räsähtää päälle, kun loppu "median" parissa työskentelyt ja kunnon tulot. Mutta talo kyllä valmistui ja sitä näytettiin remontti-reiskan ohjelmassa. Hyvän näköinen talo... itseasiassa niin hyvän näköinen että ihmettelempä vain miten on olli moisen pytingin pelkällä juontamisella rahoittanut... no kuten sanoin... varmaan aika velkaantunut. ...

        Ei se talo täysin valmis ole. Piha on aika rempallaan ja talossakin pientä finistelyä. Omakotitalo on jatkuva työleiri.


      • Pari kuuta sitten

        Hesarin Kuukausiliitteessä luki, että Molli Olli on osa-omistajana 3D firmassa nimeltään Edu Avenue. Eli netistä löytyy osoitteesta www.eduavenue.net


    • pornosika

      väliä, kunhan pysyy poissa...

    • aikuistuu....

      koskahan tämä mainidiot VALO, syttyy..... Hairöllille ööööööööööööööööö...........

    • Molli-Olli...

      ... on tietenkin Yön Olli Lindholm, joka tunnettiin tuolla nimellä, kun Oikarinen pyöri vielä vaipoissaan. Nimi tulee tietenkin Lindholmin laulamista mollivoittoisista lauluista.

      Kulli-Olli sen sijaan oli Gösse Sundqvistin Koe-eläinpuiston talonmies Olavi Granström.

    • taisto

      en tiedä minne on hävinnyt, mutta toivottavasti ei enää ikinä löydy.

    • olenko oikeassa

      Käsitykseni mukaan Olli Oikarisella olisi Gospel taustaa. Pitääkö paikkansa, onkohan mies uskossa?

      • sssääää

        Olli on sellonsoittajataustainen. Klassisen musiikin koulutuksen saanut opettajan poika, hyvän kasvatuksen saanut. Julkinen kuva ei aina ole välttämättä oikea vaan bisnestä. nastola jyrää .


      • musiikkopiireistä tutun tuttu

        Molli-olli opiskeli Helsingin konservatoriossa musiikkileikkikoulunopettajaksi ennen julkisuuttaan. Soitti myös selloa. En tiedä valmistuiko koskaan. Mutta it-alasta en tiedä mitään. Sinänsä fiksu mies, että saattaa olla kevyesti vaihtanut alaakin.


      • muskarintäti
        musiikkopiireistä tutun tuttu kirjoitti:

        Molli-olli opiskeli Helsingin konservatoriossa musiikkileikkikoulunopettajaksi ennen julkisuuttaan. Soitti myös selloa. En tiedä valmistuiko koskaan. Mutta it-alasta en tiedä mitään. Sinänsä fiksu mies, että saattaa olla kevyesti vaihtanut alaakin.

        Ei valmistunu koskaan, opiskeli vuoden ja sit vaihto alaa... opiskelin Ollin kanssa eri vuosikurssilla mutta samalla opintolinjalla. Nopeesti muuttu lettipää poika rastatukaks...


      • elli, entinen kainuulainen

        ...mutta käsityksesi aivan oikea. Ollin setä kainuulainen gospel-musiikkimies , eikä Ollin isällekään uskonnollinen musiikki outoa. Isovanhempansa taas tekivät pitkän työn Kainuussa koululaisten sivistäjinä....


    • Nimetön

      OLLI SIINÄ SE .......HYVÄ

    • ZZzzZZ

      Ainakin oli Seiskan 14v. juhlissa kaapelilla helmikuun lopulla. Hius tyyli oli melkeen yhtä kamala ku ennenki, mut voimissaan näky olevan.
      (tuli tää viesti jo tonne alas kertaalleen, väärään paikkaan. Olen vähä nopeempi näköjään ku tää kone)

      • matkaaja

        kuulin että se on lähetetty zimbabween apinaksi


    • .....

      vuosi tai pari sitten Lahdessa erään koulun ylioppilasjuhlissa.

    • toivottavasti

      wdfwdawa

      • iodhsaiohdio

      • magnus

      • Porno-pupu

        Niinpä miks mun koulu?
        siks sanon tän koska mun koulu lakkautetaan mut miks just mun miks mulle tapahtuu kaikkee pahaa?


    • metallivaippa

      Siis voiko ketään oikeasti kiinnostaa ton turhiksen olemassaolo???

    • jpk

      ...siis Molli-Olli on nykyään (tai ehkä ollut aina). Tekee jossain pikku bändissä oikeistopropagandistisia lauluja. Mun mielestä se on paljon huolestuttavampaa kuin takkuinen tukka.

      • Viimeksi bongasin hepun Tony Halmeen vaalivalvojaisissa. Livenä niiQ.


      • sab
        dj-marco kirjoitti:

        Viimeksi bongasin hepun Tony Halmeen vaalivalvojaisissa. Livenä niiQ.

        Kyllä Olli olemassa on ja ukkomiehenä porskuttelee menemään. Pappamopo taitaa kohta olla taas liikenteessä. Ei hae turhaa julkisuutta mutta keikkaa heittää edelleen...it ja mobiilihommien lomassa. Vierailkaa ollin omilla sivuilla ja kertoilkaa terveisiänne.
        www.liekkipieru.com......siellä se Olli on


    • OlliMolli

      Tässähän minä olen!?

      Täällä minä toijalan rajalla, paikka kunnan ainossa nettikahvilassa chattailen :)

      Älkää olko huolissanne, palaan ruutuun kesällä taas maikkarille uuden raksa sarjan pariin.
      enempää en paljastakkaan. :)

    • Xxl

      ...on kadonnut. Ketä kiinnostaa?!?

      • moha4/7

        vitu siinoli kyllä ihme jjätkä. ensi oli nii kommaria tsekevsaarana mut sitte sano yhes yötsätis et oitäsi työttömiltä leikata kaikki tsossutuet ku ne saa liikaa rahaa ilmasex, vitu mikä jjätkää


    • Trolli-olli

      Bump

    • Kuka edes tuntee

      Useasti MolliOllin näkee lapsiensa kanssa Kannelmäen prismassa ruokaostoksilla.
      Ja sama tyyli tukassa kuin aikoinaan.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe