..kertokaa onko sinulla todella isorintainen tyttöystävä / oletko itse isorintainen ja tyttösi pienirintainen? Leikittekö, harrastatteko seksiä jossa teemana on juuri tissienne kokoero? Fantasiani on.. (enpä kerrokkaan..)
Hei ihanat lesbot..
Muna jo kädessä
4
804
Vastaukset
- Politiikka
Opiskelu, pelit ja moottoripyörät !!
- lula
oikealle osastolle sen munasi kanssa!!
- Jukkis
..ei ole oikea paikka teille.
Täällä naiset keskustelevat toistensa kanssa ja eivät mielellään halua lukea jossa mies "sensuroitu" kädessä ja kyselee...
Kokeile muita palstoja ja ehkä saat oikeita vastauksia kysymyksenne.- Cooler
pitiki pyytää jopa poistamaan. Mutta sitten ajattelin että en ole herkkähipiäinen...kerrankin! Olkoot nyt kädes tai taskus mun puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179