mikä iskunvaimennin??

tyttökuski

viime katastuksessa sain korjauskehotuksen oikean takaiskarin vuotamisesta,mutta kattelin noita motonetin sivuja,sielä oli kaasuiskareita ja nesteiskareita?mistä tietää,mitä pikkuautooni ostaa,mulla on -89 micra.ja pakkivalon katkaisija ei toimi,voinko ostaa jostain sellasen ja onko vaikee asentaa itse? jos jollain olis tietoa,en vaikuttais niin hölmöltä liikkeessä...:)

4

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arska

No jos motonetin sivuja kattelet ni eikö sieltä löydy ihan mallikohtaiset iskarit. Sanot vaan vuosimallin ja merkin ni eiköhän sieltä sopivat iskarit löydy. Kaasu ja nesteiskareissa on ominaisuus ja hinta eroja, niistä en sen tarkemmin tiedä, molemmat varmaan käy. Varmaan kummallekin puolelle taakse pitää vaihtaa, aika helppo homma, itekin voi tehdä, tai sit poikafrendi tms.
      Pakkivalon katkaisijasta en tiedä, oletko varma ettei polttimot ole menneet? En tiedä miten toimii toi kytkentä eli mistä se sen komennon saa. (oliskohan Primerassa -92 sama kytkentä pitääpä kattoo...)

• Arska

Lisäystä: valon palamiseen puutteeseen voi olla syynä myös palanut sulakke tai katkaisimen liittimen irtoaminen. Saattaa olla vaihdelaatikon kyljessä (auton alla) se kytkin/liitin.

Kerro sit mikä oli.

Ps. kun ostat niitä iskareita ni muista sanoa että tulee taakse ja pareittain vaihdetaan.

• tyttökuski

kiitokset vinkeistä,pitääpä laittaa toi isä katsoon konepellin alle,oisko joku näistä vioista kyseessä ja iskarit käyn kyllä itse hakeen nyt ku tiedän mitä ostaa:)ps.sulakkeet olen kattonu,eli se kait on katkasimessa/liittimessä se vika mut ilmottelen..

• Villevalo

Ainakin vanhemmissa autoissa pakkivalo on mekaaninen kytkin, joka löytyy jostakin vaihdelaatikon kyljestä.
      Siinä on kaksi napaa. Toiseen tulee virta, kun virrat on päällä, ja kun pistää pakin päälle, niin virta yhdistyy pakkipolttimoille.
      Voi testata siten, että kytkee tulevan ja lähtevän johdon yhteen, sitten virrat päälle => jos pakkivalot silloin syttyy, niin vika on kytkimessä. Jos ei syty, niin vika on muualla.

Itse kytkin lähtee pyörittämällä irti (kierteillä kuten esim. normaali pultti)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      66
      2189
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1472
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1285
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1268
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1145
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      980
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      939
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      81
      880
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      855
    Aihe