Mistä iloitset

jäk-jäk-jäk

olisi kiva kuulla tai siis lukea että minkälaisista asioista iloitset?
Mistä osaat iloita ja minkä takia?
Itse iloitsen mitä pienimmistäkin asioista.
Osaan iloita jopa siitä ku joku toinen voittaa hedelmäpelissä ja minä en. Hän voitti, joku sentään voitti siitäkin. Näin minä ajattelen.
Mistä te iloitsette nyt ja muulloinkin?

15

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.orfeus

...tänä aamuna ja lähden pienelle lenkille kohta.

• länsirannikolla on

vettä satanut koko yön ja niin tekee edelleen.Toisilla onni.

• M.orfeus
        länsirannikolla on kirjoitti:

vettä satanut koko yön ja niin tekee edelleen.Toisilla onni.

Kylmää oli tuo tuuli täälläkin ja pilveen menossa, mutta muuten aivan hyvästi.

• olen iloinen,jos päivä on mennyt ilman suurempia murheita...:)

• iloitsen

ihanasta miehestäni, kauniista kodistamme, hyvästä työpaikastani, hyvästä terveydestämme, pankkitilin saldosta, edessä olevasta lomasta, tulevasta kesästä mökkikaudesta, muuttolinnuista... kaikesta. Elämä on ihanaa!!!!

• pakkasaamusta ja hankikeleistä..ja suitsait suksimaan..iloitsen ihmisitä ympärilläni..

Hyvää Pääsiäistä kaikelle kansalle.

• Pirjok.

Aikaisemmin eli nuorempana minä iloitsin sukulaisten vierailuista ja tuttavien tapaamisesta. Nykyisin nämä vierailut pitävät sisällään vain loukkauksia joskus mitä pirullisimmilla tavalla. Ovat osanneet ottaa opikseen julkisestä tyylistä.

Nyt minä iloitsen erikoisesti kauniista ja aurinkoisista aikaisista aamuista.
      Minä iloitsen puhtaaksi pesemistäni ikkunoista ja siivouksen jälkeen puhtaasta asunnostani. Eli hyvin suoritetusta työstäni.
      Iloitsen kun tapaan koiria, kissoja tai muita eläimiä. Ne ovat viesti inhimillisyyden olemassaolosta. Onhan koira ihmisen uskollisin ystävä.
      Iloitsen jos olen onnistunut kirjoittamaan ajatukseni hyvin, ymmärrettävästi ja oikein, ja jos en loukannut ketään kirjoituksellani.
      Harrastukseni saa joskus minut iloiseksi. Samoin lukemani kirjat, joista olen tuntenut saavani jotain tai jos ne ovat tukeneet omaa ajastusmaailmaani sitä avartaen.
      Iloitsen luonnosta ja kevään tuoksuista, joskus ukkosen ilmasta tai muusta rajuilmasta. Joskus tyynestä, leppoisasta päivästä, joskus pimeästä ja synkkyydestä, sateesta ja paisteesta.
      Iloitsen jos joskus satun huomaamaan, että kävely on helppoa. Aina siihen ei kiinnitä huomiota, mutta ne kivut kyllä aina tuntee, joten ne eivät voi jäädä huomaamatta.
      Ilahdun kun tapaan ihmisen, jonka koen ymmärtävän minua ihmisenä ja joka vaikuttaa vilpittömältä. Sitäkin tarvitsen.
      Iloitsen kun masennuspäivän jälkeen elämä tuntuu vähän helpommalta.
      Iloitse keväästä ja alkukesästä, loppukesä tuntuu surulliselta, ennenkuin siihenkin tottuu.
      Iloitsen siitä, jos joku soittaa tai muistaa minun olemassaoloni.
      Iloitsen matkustamisesta, mutta siihen ei ole paljon varaa.
      Iloitsen jos löydän sellaisia vaatteita, jotka sopivat makuuni ja tyyliini. Tosin nykyisin ei ole varaa ostaa mitä tahansa. Ostan vaatteita naiseksi tosi harvoin, joten iloni on aito.
      Kyllä niitä ilon aiheita riittää. Kaikki rentouttavat kokemukset tekevät mielen tyyneksi ja iloiseksi.

• Pirre*

lisätä enää muuta kuin, että iloitset elämästä..:)

• kuulostaa tosiaan siltä, että osaat nauttia kaikesta hyvästä ja kauniista elämässä.

Hyviä hetkiä sinulle.

• Se on jotain.

Mihin ei kyllästy.

• minä iloitsen

vilpittömästi jos aikuisilla lapsillani menee asiat hyvin tässä kovassa ja karussa elämänmenossa. Ettei heillä olisi turhaa murhetta eikä sydänsuruja.

• jokaisesta päivästä. Ilo löytyy usein pienistä asioista, jos osaa ja jaksaa sillä silmällä katsoa.

Olisikohan hyvä idea pysähtyä hetkeksi iltaisin ennen nukahtamista miettimään, mitä kaikkea hyvää kuluneeseen päivään on liittynyt ja kenelle haluaisi lähettää lämpimiä ajatuksia?
      Taidan itse aloittaa jo tänä iltana. ;)

• Monesti iloinnut

Onnesta iloitsen niin omasta kuin toisenkin.
      Oma onni on tietysti lähempänä "suuta" mutta
      aika helposti pystyn sulattamaan jonkun tuurin
      hedelmäpelissäkin vaikka hän olisi aivan amatööri
      ja pelaisi aloittelijan onnella.

• Hymyn häivääkään

Pitäisköhän iloiya kun toiset on iloisia.

• KosPo

Juoksulenkki kevätaamussa, muuttolintujen ääntä kuunnellessa ...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      80
      2151
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1868
    3. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      123
      1609
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      136
      1299
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      137
      1220
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      856
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      184
      807
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      806
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      432
      729
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      602
    Aihe