Mikä tätä Suomea vaivaa!Aivan yleisellä tasolla pitää aina ja joka paikassa voittaa vaan, muut sijat ei oo yhtikäs mitään. Nyt tarkastelussa mulla erityisesti Kärpät.Saakeli!Sellaisen työmäärän kun kaikki tekevät ja yrittävät niin luulis ainakin fanien olevan loppuun asti mukana. Kaikki eivät tietenkään voi mennä paikan päälle, mutta kyllä kannustaa voi muutenkin.Virrenveisuut stop!VIELÄ ON PELI PELAAMATTA JA SE ON MITALIPELI!Eikö ole tullu mieleenkään, että on paljon joukkueita sm-liigassa, jotka juhlisivat hurjasti pronssista? Eikö mikään riitä? Missä suhteellisuudentaju? Jätetään ne jossittelut tästä ja katsellaan uutta päivää.
Hifk:n pelaajista Salmelainen ei oo ees varma, tuleeko Ouluun, puhumattakaan ylimielisen lausunnon antaneesta Jerestä. Mun silmissä tollanen on häpeällistä. Ammattilaiset pitäisi tajuta asiat, eikä olla ku kakarat hiekkalaatikolla.
Oireyhtymänä suuruudenhulluus!
8
682
Vastaukset
- JuMu
Silloin kun Jere puhuu pitää säätää itsensä 3-vuotiaan tasolle. Sitten tajuaa ne "viisaudet" paremmin...
- Laura1
Väliin sillä vaan menee överiksi. Mun silmissä Hifk:n parhaimmistoa ja perusvarma, luotettava pelaaja. Antaa välillä fiksumpiakin kommentteja:)
- Ruholatsi
Ketä kiinnostaa joku pronssipeli...Salmelainen ja jere on ihan oikeessa. onneksi eei tuu tv:stäkään. Kärppäfanit nyt on muutenkin niin säälittäviä että ne kyllä jättää heti uppoavan laivan.
- Laura1
Mä kyllä pitäisin rottina joitain ihan muita.Niitä, jotka eivät arvosta mitään muuta kuin kultaa ja kunniaa. Säälittävää porukkaa!
- kärppä-kaki
Laura1 kirjoitti:
Mä kyllä pitäisin rottina joitain ihan muita.Niitä, jotka eivät arvosta mitään muuta kuin kultaa ja kunniaa. Säälittävää porukkaa!
kyl mullekki pronssi kelpaa kahden kullan seuraksi ja olisihan se tenkillekkin mukavampi poistua muille maille pronssi taskussa, kyl ne pojatkin sitä arvostavat loppujen lopuksi vaikka varmaankin kirvelee toi finaalipaikan menetys.. mut kuitenni menen huomenna kannustamaan kärpät voittoon ja viimisen kerran katsomaan tenkiä ;-(
- Laura1
kärppä-kaki kirjoitti:
kyl mullekki pronssi kelpaa kahden kullan seuraksi ja olisihan se tenkillekkin mukavampi poistua muille maille pronssi taskussa, kyl ne pojatkin sitä arvostavat loppujen lopuksi vaikka varmaankin kirvelee toi finaalipaikan menetys.. mut kuitenni menen huomenna kannustamaan kärpät voittoon ja viimisen kerran katsomaan tenkiä ;-(
Toivottavasti kaikki menee Kärpillä hyvin ja voitto tulee. Kyllä sen taidot mitalijoukkueeksi ovat olemassa:)
ps. eihän sitä tiä, vaikka Tenki viel palaiski takas..ohan se tehny sitä ennenki;) - NeonM5
Laura1 kirjoitti:
Toivottavasti kaikki menee Kärpillä hyvin ja voitto tulee. Kyllä sen taidot mitalijoukkueeksi ovat olemassa:)
ps. eihän sitä tiä, vaikka Tenki viel palaiski takas..ohan se tehny sitä ennenki;)Kyllä tännekkin pronssi kelpaa. Kuuden vuoden aikana liiganousun jälkeen viides kerta mitalipeleissä ja voitettuna olisi neljäs mitali, että voi siitä muut seurat ottaa mallia. Lisäksi tästä kaudesta runkosarjan voitto ja euroopanmestaruus hopeaa. Pitäisi perusfaninkin olla kohtuu tyytyväinen. Verrata voi vaikkapa Hpk ja Ässät vastaavina vuosina. Mitä tulee mieleen paitsi Hpk:n pronssit? Aivan oikein! Ei mitään.
Huoimisesta pelistä voitto niin jää kaudesta ihan hyvä mieli.
Eiköhän tässäkin nähdä se, että kun joukkueella on hyvä henki, niin pelaaminenkin kiinnostaa. Kärppien kohdalla ei kenenkään kohdalla tullut mieleenkään etteikö peliä pelattaisi. Mikähän siinä on, että Hifkissä motivaation puutetta esiintyi. Kukin sa miettiä, että kummalla jengillä on suurempi palo pelata, kumpi jengi haluaa mennä jäälle ja tehdä parhaansa. Minä ainakin olisin todella huolissani jos omia suosikkejani ei pelaaminen kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211