Nintendogs keskustelu 1 :D

Sani

Moi! Tänne voi kirjoitella kaikkea Nintendogseista. ;D
Mulla onkin ensiksi pari kysymystä;
-Olen käynyt Nintendogsini kanssa lenkillä monen monta kertaa aamulla, päivällä ja illalla, koirien haukunnan ja paloautojen äänten aikaan ja ilman, mutta ei ole tullut vastaan fireman's hattia eikä jackrusselbookia. Onko jotain vinkkejä?!
-Olin silitellyt ja leikittänyt koiraani noin tunnin putkeen ja sitten se vaan lähti jonnekkin!
Vähän ajan päästä siihen tuli jotain "Candy has come back" ja toi lahjan. Lähtikö se kenties huonon hoidon takia vai juuri siksi, kun olin ollut sen kanssa paljon? ;)
-Nintendogsiin ei taida olla koodeja, vai onko teillä tiedossa jotain? Minä ainakin painan poweria kilpailuissa, jos menee huonosti ;)
Ei se kyllä mikään koodi ole, mutta kätevä juttu ainakin. Ei mulla muuta.
Vastailkaa ja kirjoitelkaa tänne kaikkea Nintendogsiin liittyvää!
-Sani-

117

7833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrMario

      Täällä on semmonen käytäntö, että täällä noita Nintendogs-keskusteluja alottelee aina Nintendogs-nimimerkillä toimiva henkilö... ne saattaa loukkaantuu. Sitä paitsi tän pitäis olla nintendogs keskustelu 7 kait... ei millään pahalla.

      • kysymysmerkki itekin

        Mulla olis pari kysymystä. Mulla ei ole Nintendoo, mutta haluaisin ja ehkä saankin. Voiko Nintendogs koirat saada pentuja? Kun tuolla sivulla on aika "outo" toi kuva: http://www.therawfeed.com/pix/hotbiscuit.jpg

        Vai tapahtuuko tossa kuvassa mitä mä luulen ;) ?
        Ja toiseksi, voiko Nintendogs koira kuolla jos sitä ei hoida riittävästi?

        Vastailkaa kaikki jotka vähääkään ymmärrätte tästä viestistä jotain!


      • aniinna9

      • Nintendogs-fan
        kysymysmerkki itekin kirjoitti:

        Mulla olis pari kysymystä. Mulla ei ole Nintendoo, mutta haluaisin ja ehkä saankin. Voiko Nintendogs koirat saada pentuja? Kun tuolla sivulla on aika "outo" toi kuva: http://www.therawfeed.com/pix/hotbiscuit.jpg

        Vai tapahtuuko tossa kuvassa mitä mä luulen ;) ?
        Ja toiseksi, voiko Nintendogs koira kuolla jos sitä ei hoida riittävästi?

        Vastailkaa kaikki jotka vähääkään ymmärrätte tästä viestistä jotain!

        Eli nintendogsissa voi saada pentuja. Tässä ohjeet :

        Osta 2 koiraa, tyttö ja poika, jotka ovat saman rotuisia. Ja osta vain koirat joiden luonne on ystävällinen.

        Ruoki koiria vain maidolla ja kuivaruoalla (dry food). Ulkoiluta vain poikakoiraa.

        Jatka rutiinia.

        Tyttökoirasta tulee paksumpi kuin ennen.

        Jonain päivänä tyttökoira herää, ja sen lähellä on pienen pieni koira. ;]


      • amaretsu
        Nintendogs-fan kirjoitti:

        Eli nintendogsissa voi saada pentuja. Tässä ohjeet :

        Osta 2 koiraa, tyttö ja poika, jotka ovat saman rotuisia. Ja osta vain koirat joiden luonne on ystävällinen.

        Ruoki koiria vain maidolla ja kuivaruoalla (dry food). Ulkoiluta vain poikakoiraa.

        Jatka rutiinia.

        Tyttökoirasta tulee paksumpi kuin ennen.

        Jonain päivänä tyttökoira herää, ja sen lähellä on pienen pieni koira. ;]

        pitääkö ostaa kaks smallaista,mut ookko sä saanu siinä pentuja


      • oonaasd
        Nintendogs-fan kirjoitti:

        Eli nintendogsissa voi saada pentuja. Tässä ohjeet :

        Osta 2 koiraa, tyttö ja poika, jotka ovat saman rotuisia. Ja osta vain koirat joiden luonne on ystävällinen.

        Ruoki koiria vain maidolla ja kuivaruoalla (dry food). Ulkoiluta vain poikakoiraa.

        Jatka rutiinia.

        Tyttökoirasta tulee paksumpi kuin ennen.

        Jonain päivänä tyttökoira herää, ja sen lähellä on pienen pieni koira. ;]

        Ootko itekki saanu tolla tavalla niitä pentuja, ku mä yritin tehdä tollee mut ei sitä pentuu tullu.. Vasta kun käytin tyttökoiran lenkillä, ni se pentu ilmestyi o.o varmaan joku '' tekninen virhe '' :D:DD.


      • Norskeli
        oonaasd kirjoitti:

        Ootko itekki saanu tolla tavalla niitä pentuja, ku mä yritin tehdä tollee mut ei sitä pentuu tullu.. Vasta kun käytin tyttökoiran lenkillä, ni se pentu ilmestyi o.o varmaan joku '' tekninen virhe '' :D:DD.

        Häh!? Siis sä käytit tyttökoiraa lenkillä ja pentu tuli. :O
        Alotin eilen...


      • BlackSicle
        Nintendogs-fan kirjoitti:

        Eli nintendogsissa voi saada pentuja. Tässä ohjeet :

        Osta 2 koiraa, tyttö ja poika, jotka ovat saman rotuisia. Ja osta vain koirat joiden luonne on ystävällinen.

        Ruoki koiria vain maidolla ja kuivaruoalla (dry food). Ulkoiluta vain poikakoiraa.

        Jatka rutiinia.

        Tyttökoirasta tulee paksumpi kuin ennen.

        Jonain päivänä tyttökoira herää, ja sen lähellä on pienen pieni koira. ;]

        Mitäääh!
        Mää en oo tienny et siinä voi saada siis ne koirat pentui...Vaikka mul on trainerpisteitä 99999 eli oon nintendogs master, ja oon yrittäny saada tuhat kertaa sitä jack russellii ja en oo saanu mut en ookkaan kkokeillu tollasii juttui mitä tänne on kirjoteltu pitääpä kokeilla :`D


      • JOKUUrtiuh
        Nintendogs-fan kirjoitti:

        Eli nintendogsissa voi saada pentuja. Tässä ohjeet :

        Osta 2 koiraa, tyttö ja poika, jotka ovat saman rotuisia. Ja osta vain koirat joiden luonne on ystävällinen.

        Ruoki koiria vain maidolla ja kuivaruoalla (dry food). Ulkoiluta vain poikakoiraa.

        Jatka rutiinia.

        Tyttökoirasta tulee paksumpi kuin ennen.

        Jonain päivänä tyttökoira herää, ja sen lähellä on pienen pieni koira. ;]

        Mä haluan Nintendon mut äiti ei anna.:(


      • doggitaja
        kysymysmerkki itekin kirjoitti:

        Mulla olis pari kysymystä. Mulla ei ole Nintendoo, mutta haluaisin ja ehkä saankin. Voiko Nintendogs koirat saada pentuja? Kun tuolla sivulla on aika "outo" toi kuva: http://www.therawfeed.com/pix/hotbiscuit.jpg

        Vai tapahtuuko tossa kuvassa mitä mä luulen ;) ?
        Ja toiseksi, voiko Nintendogs koira kuolla jos sitä ei hoida riittävästi?

        Vastailkaa kaikki jotka vähääkään ymmärrätte tästä viestistä jotain!

        ei ne koirat voi kuolla ainakaan mun mielest


      • KoiraPelkääjä

        Säännöt on tehty rikottaviksi :D


    • Sani

      No jaah... Kyllä täälläkin saa jutella Nintendogsista! :D
      Ihan yhtäläisesti mä voisin tehdä omia Nintendogs keskusteluja, ja niin teenkin ;)

      • beibari

        että ne sun keskustelut poistetaan ennemmin tai myöhemmin koska niitä on jo.. vaikka ei kiinnostakkaan mikään nintendogs xD


      • Deminen
        beibari kirjoitti:

        että ne sun keskustelut poistetaan ennemmin tai myöhemmin koska niitä on jo.. vaikka ei kiinnostakkaan mikään nintendogs xD

        -Olen käynyt Nintendogsini kanssa lenkillä monen monta kertaa aamulla, päivällä ja illalla, koirien haukunnan ja paloautojen äänten aikaan ja ilman, mutta ei ole tullut vastaan fireman's hattia eikä jackrusselbookia. Onko jotain vinkkejä?!
        -- kantsii aina mennä lenkille noitten äänten aikaan JOS tulis vastaan.
        -Olin silitellyt ja leikittänyt koiraani noin tunnin putkeen ja sitten se vaan lähti jonnekkin!
        Vähän ajan päästä siihen tuli jotain "Candy has come back" ja toi lahjan. Lähtikö se kenties huonon hoidon takia vai juuri siksi, kun olin ollut sen kanssa paljon? ;)
        -- ollut sen kanssa paljon. se palkitsi sut
        -Nintendogsiin ei taida olla koodeja, vai onko teillä tiedossa jotain? Minä ainakin painan poweria kilpailuissa, jos menee huonosti ;)
        -- Ihan kätsää, mutta se ei oo koodi


      • newfoundland
        Deminen kirjoitti:

        -Olen käynyt Nintendogsini kanssa lenkillä monen monta kertaa aamulla, päivällä ja illalla, koirien haukunnan ja paloautojen äänten aikaan ja ilman, mutta ei ole tullut vastaan fireman's hattia eikä jackrusselbookia. Onko jotain vinkkejä?!
        -- kantsii aina mennä lenkille noitten äänten aikaan JOS tulis vastaan.
        -Olin silitellyt ja leikittänyt koiraani noin tunnin putkeen ja sitten se vaan lähti jonnekkin!
        Vähän ajan päästä siihen tuli jotain "Candy has come back" ja toi lahjan. Lähtikö se kenties huonon hoidon takia vai juuri siksi, kun olin ollut sen kanssa paljon? ;)
        -- ollut sen kanssa paljon. se palkitsi sut
        -Nintendogsiin ei taida olla koodeja, vai onko teillä tiedossa jotain? Minä ainakin painan poweria kilpailuissa, jos menee huonosti ;)
        -- Ihan kätsää, mutta se ei oo koodi

        no fireman hatun saa vasta kun on 20 000 trainer pointsii ja en mä ainakaan saanu jack russelii ja dalmandialaista paloautosta ne tulee ihan muuten vaan. en tiiä mun pitää kokeilla tuota silitys juttuu minkä sait lahja paketista???
        on mulla yks jos siinä jättää päälle sen koiran harjauksen saa yhen trainerpointsin per minuutti.
        pouwerii pitää painaa ennenkun se sanoo ne kilpailu tulokset se tuomari.


      • newfoundland
        newfoundland kirjoitti:

        no fireman hatun saa vasta kun on 20 000 trainer pointsii ja en mä ainakaan saanu jack russelii ja dalmandialaista paloautosta ne tulee ihan muuten vaan. en tiiä mun pitää kokeilla tuota silitys juttuu minkä sait lahja paketista???
        on mulla yks jos siinä jättää päälle sen koiran harjauksen saa yhen trainerpointsin per minuutti.
        pouwerii pitää painaa ennenkun se sanoo ne kilpailu tulokset se tuomari.

        mä silitin ja leikin koirien kanssa yli puol toista tuntii mut ei ne mitään lahjaa hakenu.


      • newfoundland
        newfoundland kirjoitti:

        mä silitin ja leikin koirien kanssa yli puol toista tuntii mut ei ne mitään lahjaa hakenu.

        tehä tuota kyseistä juttua jonka deminen(vai mikä olikaan) mainitsi koska mää ootin 3tuntia ja sitten koira karkas mut toi kepin!!!


      • Deminen
        newfoundland kirjoitti:

        tehä tuota kyseistä juttua jonka deminen(vai mikä olikaan) mainitsi koska mää ootin 3tuntia ja sitten koira karkas mut toi kepin!!!

        aina tuu pöljät


      • LOL!
        newfoundland kirjoitti:

        mä silitin ja leikin koirien kanssa yli puol toista tuntii mut ei ne mitään lahjaa hakenu.

        oot pieni nobo newfoundland!


      • nojooo
        LOL! kirjoitti:

        oot pieni nobo newfoundland!

        Etkö sit ite oo ???????!!!!!!!!!!!


      • Michi-san
        Deminen kirjoitti:

        -Olen käynyt Nintendogsini kanssa lenkillä monen monta kertaa aamulla, päivällä ja illalla, koirien haukunnan ja paloautojen äänten aikaan ja ilman, mutta ei ole tullut vastaan fireman's hattia eikä jackrusselbookia. Onko jotain vinkkejä?!
        -- kantsii aina mennä lenkille noitten äänten aikaan JOS tulis vastaan.
        -Olin silitellyt ja leikittänyt koiraani noin tunnin putkeen ja sitten se vaan lähti jonnekkin!
        Vähän ajan päästä siihen tuli jotain "Candy has come back" ja toi lahjan. Lähtikö se kenties huonon hoidon takia vai juuri siksi, kun olin ollut sen kanssa paljon? ;)
        -- ollut sen kanssa paljon. se palkitsi sut
        -Nintendogsiin ei taida olla koodeja, vai onko teillä tiedossa jotain? Minä ainakin painan poweria kilpailuissa, jos menee huonosti ;)
        -- Ihan kätsää, mutta se ei oo koodi

        Koirasi karkasi. Esim. Ninte´ndogsin ohjekirjassa sanotaan, että koira ärsyyntyy pitkästä silittelystä tms. ja voi karata. Jos koira karkaa, se voi tuoda lahjan tullessaan.


      • Ellu1499
        newfoundland kirjoitti:

        no fireman hatun saa vasta kun on 20 000 trainer pointsii ja en mä ainakaan saanu jack russelii ja dalmandialaista paloautosta ne tulee ihan muuten vaan. en tiiä mun pitää kokeilla tuota silitys juttuu minkä sait lahja paketista???
        on mulla yks jos siinä jättää päälle sen koiran harjauksen saa yhen trainerpointsin per minuutti.
        pouwerii pitää painaa ennenkun se sanoo ne kilpailu tulokset se tuomari.

        vai että 20 000 trainer pointsii????? mulla on jo 23700 trainer pointsii mut eipä ole vielä tullu fireman hattii vastaa...


    • cat-boy

      Moi, mulla on Nintendogs dalmatian and friends, ja siinä on heti alussa firemans hat, (tai ainakin mulla oli).

      • Nintends

        mullakii oli se firemans hat heti alussa ;))


    • ¤Minski¤

      Se on positiivinen asia jos nintendogsisi karkaa vähäksi aikaa jos se vielä karkureissun jälkeen tuo lahjan. Olet ollut sen kanssa niin paljon niin sillä teki mieli lähtä seikkailemaan ja silloin kun aina nintendogsi palaa seikkailustaan se tuo lahjan. Nintendogs ohjeissa muuten lukee että ei kannata panikoida jos nintendogsi karkaa se tuo kotiin tullesaan lahjan. Mulla muuten on yhet nintendogssivut. ;-) www.webbisivu.com/nintendogs-chatti

      • Dogi_94

        Jos annatte tunnin olla nintendogsin päällä siis iha se DS:än ``läppäki´´ on auki nii koira tuo sulle lahjan...iha varmana muuten tuo oon koittanu kahesti


    • Nintendogsy

      Kannattaa käydä! www.nintendogs.urli.net :)

      • Kermavaahto+kinuskisuklaa

        Niistä koodeista, nää ei oo koodeja, vaa paremminki käytännön vinkkejä; ku laittaa sen naptimen, niin koirat alkaa nukkumaan, nintengogsista ne alkaa laulaa ja jostain ne alko leikkii seuraa johtajaa ja jostain tekee voltteja ja seisoo käsillä. (Voltin voi opetta silleen, et sanoo koiralle istu ja aika heti perään hyppää.)Joku sano et kannattaa jättää siihen "harjausjuttuun" pitkäks aikaa. Iteki oon tehny nii, mut EI KANNATA! Tuntuu aika tyhmältä sit kattoo siihen paljon on ollu koiran kaa vaikka ei oikeesti ookkaan ollu sitä aikaa, eikä sitä saa koskaa pois.Siitä tulee myös niitä pisteitä sinne "infoon" ja ärsyttää ku se on nyt ysiyseillä. Ja sit vielä siitä sammuttamisesta kilpailussa, (jälleen kerran teen iteki nii, tai tein ainaki ennen) ei sitäkää kannata kauheesti tehä. Se vaa jotenki on tyhmää, ku ei tavallaan oo sit oikeesti päässy ihan rehdisti "huipulle". Mulle on käyny myös nii, että oon saanu jonku TOSI kivan tavaran ja sit kun oon painanu kilpailussa powerista ku en tullu ekaks, nii se tietty lähti. On myös käyny niin et olin niin tottunu painaa powerista ja sit voitinki, nii painoin vahingossa powerista. Koirien poistamisesta tuli mieleen, nii yleensä kun oon poistanu jonku ja menny kattoo sinne kennuun, nii siellä on saman värine, rotunen ja luonteinen koira heti "ekassa". Sit se koirankarkaamisjuttu, jos lähetät koiras hakee jotain tavaraa pitämällä läppää auki kauan tarkotuksella, (vaikka siitä saa yleensä aika huonon ja parempii sais lenkiltä) nii ootteko varmoja tuleeko se lempparikoira sitte koskaan takas?! Mun kaverilla ei tullu.


      • Remu <3
        Kermavaahto+kinuskisuklaa kirjoitti:

        Niistä koodeista, nää ei oo koodeja, vaa paremminki käytännön vinkkejä; ku laittaa sen naptimen, niin koirat alkaa nukkumaan, nintengogsista ne alkaa laulaa ja jostain ne alko leikkii seuraa johtajaa ja jostain tekee voltteja ja seisoo käsillä. (Voltin voi opetta silleen, et sanoo koiralle istu ja aika heti perään hyppää.)Joku sano et kannattaa jättää siihen "harjausjuttuun" pitkäks aikaa. Iteki oon tehny nii, mut EI KANNATA! Tuntuu aika tyhmältä sit kattoo siihen paljon on ollu koiran kaa vaikka ei oikeesti ookkaan ollu sitä aikaa, eikä sitä saa koskaa pois.Siitä tulee myös niitä pisteitä sinne "infoon" ja ärsyttää ku se on nyt ysiyseillä. Ja sit vielä siitä sammuttamisesta kilpailussa, (jälleen kerran teen iteki nii, tai tein ainaki ennen) ei sitäkää kannata kauheesti tehä. Se vaa jotenki on tyhmää, ku ei tavallaan oo sit oikeesti päässy ihan rehdisti "huipulle". Mulle on käyny myös nii, että oon saanu jonku TOSI kivan tavaran ja sit kun oon painanu kilpailussa powerista ku en tullu ekaks, nii se tietty lähti. On myös käyny niin et olin niin tottunu painaa powerista ja sit voitinki, nii painoin vahingossa powerista. Koirien poistamisesta tuli mieleen, nii yleensä kun oon poistanu jonku ja menny kattoo sinne kennuun, nii siellä on saman värine, rotunen ja luonteinen koira heti "ekassa". Sit se koirankarkaamisjuttu, jos lähetät koiras hakee jotain tavaraa pitämällä läppää auki kauan tarkotuksella, (vaikka siitä saa yleensä aika huonon ja parempii sais lenkiltä) nii ootteko varmoja tuleeko se lempparikoira sitte koskaan takas?! Mun kaverilla ei tullu.

        se harjausjuttu toimii tosi hyvin jos ei jaksa oottaa!!! jos tarttee nopåeesti paljon rahaa nii kantsii laittaa pois mut ei tarvii ja jos pistää save ennemmin kun menee kilpailuun niin ei menetä kamaa!!!kyl se tulee varmasti takas!! ei mul oo ikin tapahtunu et se ei tullu takas.. enhän mä voi tietää mut usko pois!!! sori..


      • duukii

        hei en tiä onks tää ihan kaikkien tietämä ja vanha juttu jota kukaan ei jaksa lukee mut haluuks joku tietää miten voi antaa rotuja !!


    • dfgsdkhfgjstjwryjrthstjr

      1. Mikä versio sinulla on?
      - mäyris
      2. Kuinka monta koiraa sinulla on? kerro niiden nimet, värit, sekä rodut.
      4, kiko mäyris, helmi shiba, fiona yorshki, onni corgi,
      3. Oletko löytänyt Fireman´s Hatin, tai Jack Russel Boogin? Palomies
      4. Mitkä koirarodut sinulta puuttuvat kennelistä? Enäään pari :)
      5. Miten koirasi/koira ovat menestyneet? Ja mitä harrastat niiden kanssa? kiko on hyvä frisbeessä ja helmi ihan mahtava tokossa
      6. Paljon sinulla on trainer pointseja, ja mikä olet hoitsuillesi? (Lukee pisteiden alla) joku 17848 pistettä
      7. Mikä koti sinulla on tällä hetkellä käytössä? pohjoismainen
      8. Paljonko sinulla on tällä hetkellä rahaa? joku 43,000
      9. Minkä värinen nintendo sinulla on, ja kuinka kauan sen olet omistanut? pinkki, noin 1,5v

      • ?häääääh?

        pitäiskö vastata vai kerrotko jollekkin muulle???sori...


      • Labriksen hoitaja

        1. Mikä versio sinulla on? -labratorin noutaja
        2. Kuinka monta koiraa sinulla on? Kerro niiden värit, nimet sekä rodut. -Rex saksanpaimenkoira mustaruskea, Diana Labradorin noutaja valkoinen, Lucky lammaspaimenkoira valkoruskea
        3. -En
        4. Mitkä koirarodut puuttuvat sinulta kennelistä? - En tiedä. Aina voi saada uusia :D
        5. Miten koirasi ovat menestyneet? Mitä harrastat niiden kanssa? -Rex, Diana ja Lucky ovat kaikki championshippejä agilityssä.
        6. Olen koirilleni karismaattinen kesyttäjä, ja pisteitä on 43574
        7. Mikä koti sinulla on tällä hetkellä käytössä? -Ranta asunto
        8. Paljonko sinulla on tällä hetkellä rahaa? -73 tuhatta puntaa
        9. Minkä värinen nintendo sinulla on, ja kuinka kauan olet sen omistanut? -valkoinen noin 6 kuukautta.


      • Nintengogi

        No mulla on trainer pointseja:49144.


      • koiranpelkääjä

        Pitäskö mun alottaa nintendogs alusta ku mul on 5 koiraa Tai 6 mut en periaatteessa halua aloittaa alusta mutta sit myös haluunkin niin auttakaa mua päättämään kaikki ootte PARHAITA jos vastaatte mulle :D
        Sitten voin melkeen sanoa että RAKASTAN teitä!!!!!


      • koiranpelkääjä
        koiranpelkääjä kirjoitti:

        Pitäskö mun alottaa nintendogs alusta ku mul on 5 koiraa Tai 6 mut en periaatteessa halua aloittaa alusta mutta sit myös haluunkin niin auttakaa mua päättämään kaikki ootte PARHAITA jos vastaatte mulle :D
        Sitten voin melkeen sanoa että RAKASTAN teitä!!!!!

        Älkää ajatelko tota RAKASTAN teitä kaksi mielisesti kiitos :D


      • hillikosea
        Labriksen hoitaja kirjoitti:

        1. Mikä versio sinulla on? -labratorin noutaja
        2. Kuinka monta koiraa sinulla on? Kerro niiden värit, nimet sekä rodut. -Rex saksanpaimenkoira mustaruskea, Diana Labradorin noutaja valkoinen, Lucky lammaspaimenkoira valkoruskea
        3. -En
        4. Mitkä koirarodut puuttuvat sinulta kennelistä? - En tiedä. Aina voi saada uusia :D
        5. Miten koirasi ovat menestyneet? Mitä harrastat niiden kanssa? -Rex, Diana ja Lucky ovat kaikki championshippejä agilityssä.
        6. Olen koirilleni karismaattinen kesyttäjä, ja pisteitä on 43574
        7. Mikä koti sinulla on tällä hetkellä käytössä? -Ranta asunto
        8. Paljonko sinulla on tällä hetkellä rahaa? -73 tuhatta puntaa
        9. Minkä värinen nintendo sinulla on, ja kuinka kauan olet sen omistanut? -valkoinen noin 6 kuukautta.

        1. mikä versio sinulla on? Dalmatialainen
        2. monta koiraa sinulla on kerro niiden värit, nimet sekä rodut? Donna Labradorinnoutaja, vaalea, Berry gorg,i tumma ja Max saksanpaimenkoira,musta ruskea.
        3.mitä harrastat koiriesi kanssa? Donna, Berry ja Max ovat kaikki champpionhipissä, agilityssä, tokossa ja risbiissä.
        4. mikä kotisinulla on tällä hetkellä käytössä? avaruus
        5. mitkä rodut sinulta puuttuvat kennelistä? enää pinseri. mäyris, sitsu ja labbis.
        6.olen koirilleni tiukka, eli pitää tehdä niinku sanotaan. pisteitä on 42337.
        7. paljonko sinulla on rahaa? 787.999.87
        8.minkä niminen nintendosi on entä, väri ja kuinka kauan olet omistanut sen? Nintendo DSI, valkoinen noin 4 kk


      • Kyselijä...
        hillikosea kirjoitti:

        1. mikä versio sinulla on? Dalmatialainen
        2. monta koiraa sinulla on kerro niiden värit, nimet sekä rodut? Donna Labradorinnoutaja, vaalea, Berry gorg,i tumma ja Max saksanpaimenkoira,musta ruskea.
        3.mitä harrastat koiriesi kanssa? Donna, Berry ja Max ovat kaikki champpionhipissä, agilityssä, tokossa ja risbiissä.
        4. mikä kotisinulla on tällä hetkellä käytössä? avaruus
        5. mitkä rodut sinulta puuttuvat kennelistä? enää pinseri. mäyris, sitsu ja labbis.
        6.olen koirilleni tiukka, eli pitää tehdä niinku sanotaan. pisteitä on 42337.
        7. paljonko sinulla on rahaa? 787.999.87
        8.minkä niminen nintendosi on entä, väri ja kuinka kauan olet omistanut sen? Nintendo DSI, valkoinen noin 4 kk

        Sitä vaan että mikä pointti näissä hommeleissa on? :)


    • dkjz/sfjzs.,df//szfz

      jos haluut jack russellii pist sille knit hat ja kaks jerky treattii ja pesu sil sen saa ei ehk ekal yrityksel mut kyl se siit!!!! Staminanki kantsii ol korkeemmal!!!!!koira karkaa yleens jos ds on toiminnassa ja koira on tylsistyny nii se menee hakee lahjaa!

      • apua!!!

        Moi! Voiks joku kertoo mitä koira rotui voi saada dachshundis?


      • remu <3
        apua!!! kirjoitti:

        Moi! Voiks joku kertoo mitä koira rotui voi saada dachshundis?

        moi,
        kakis saa samat rodut mut eri järjestyksessä... :D


      • theultimatetyyppi:P
        remu <3 kirjoitti:

        moi,
        kakis saa samat rodut mut eri järjestyksessä... :D

        Voiko siis kaikissa versioissa saada esim. mäyräkoiran?
        Ja miten pitkää kestää siinä kun tää poistaa tallennuksii..? Mul on kestäny jo tunnin...


      • koiranpelkääjä
        remu <3 kirjoitti:

        moi,
        kakis saa samat rodut mut eri järjestyksessä... :D

        ihanaa kun kerroita REMU!!





        nää päässälaskut alkaa inhottaa tässä keskustelussa...


    • NiNe.

      Kysymyksiisi on jo vastattu jo monta kertaa, mutta laitampa nyt minäkin juttuni jatkoksi.


      Jackrusselbookin tai Fireman's hatin voi saada helpommin jos laitat lenkille aina Lucky-collarin tai knit-hatin. Sitten oli myös jokin kello joka toi onnea mutta en nyt muista..


      Koirasi lähti siksi että se lähti hakemaan lahjaa sinulle siksi että niin sekiittää sinua siitä että olet hoitanut sitä niin hyvin. Joskus jos et hoida koiriasi pitkään aikaan, tai riittävän hyvin, se voi karata syömään roskia ja koirasi palaa kotiin huonokuntoisena.

      Nintendogsiin ei ole koodeja mutta tiedän tavan millä saa helposti trainer-pointseja. Laita koirasi harjaustilaan ja jätä se siihen harjaustilaan yön yli. Kun heräät, sinulla 6000-7000 trainer-pointsia lisää. Ei välttämättä toimi, kuulin kaverilta.

      • Remu <3

        no kylhän sen saa fireman hatin kun ostaa dalmiksen ja menee kävelylle... en mä tiiä kun mul on dalmis nintendogs ja siin tulee jo alus fireman-hattu....ja kyl se harjaus-juttu toimii!! voi myös käyttää suihkuu... muistakaa harjata tai pestä koira ennemi kun paat sen suihkuun/harjaukseen!! se toimiii!!!! sori.. :D


      • dhgtgd
        Remu <3 kirjoitti:

        no kylhän sen saa fireman hatin kun ostaa dalmiksen ja menee kävelylle... en mä tiiä kun mul on dalmis nintendogs ja siin tulee jo alus fireman-hattu....ja kyl se harjaus-juttu toimii!! voi myös käyttää suihkuu... muistakaa harjata tai pestä koira ennemi kun paat sen suihkuun/harjaukseen!! se toimiii!!!! sori.. :D

        miten saa kellonaikaa muutettua?? ei onnistu mistään infosta niinku kaikki sanoo....!


      • Remu <3
        dhgtgd kirjoitti:

        miten saa kellonaikaa muutettua?? ei onnistu mistään infosta niinku kaikki sanoo....!

        Joo sun pit eka menn sinne asetuksiin (nintendon) Ja sielt asetuksista vaihtaa aikaa.... ^^ Ku Nintendogs ottaa siit nintendost tiedot mitk tarvitaan esimerkiks just se kellonaika... :D Toivottavasti onnistuu....


      • Snåni
        Remu <3 kirjoitti:

        no kylhän sen saa fireman hatin kun ostaa dalmiksen ja menee kävelylle... en mä tiiä kun mul on dalmis nintendogs ja siin tulee jo alus fireman-hattu....ja kyl se harjaus-juttu toimii!! voi myös käyttää suihkuu... muistakaa harjata tai pestä koira ennemi kun paat sen suihkuun/harjaukseen!! se toimiii!!!! sori.. :D

        vaanha viesti joo,mut täs kaikkien tiedoks ni mul on ollu kaikki rotua,ja itse omistan tuon Labrador and friends - pelin, koirarotuja voi olla 20 siellä kennelissä. Jos sinulla ei ole DALMATIAN AND FRIENDS -peliä,et voi saada dalmaattialaista ennen kuin sinulla on fireman-hattu,sen saa jos lenkkeilee paljon (?)
        Itse sain Jackrussel bookin vain samanlaisesta (?) ja sitten sain sen nintendoksiini, toisaalta poistin tuon muistini jossa olin saanut myös sen outer space talon tms,ja alotan tänään alusta :;-) harkitkaa tarkkaan ennen kuin poistatte muistinne!

        -Snanii


      • hemmo...
        dhgtgd kirjoitti:

        miten saa kellonaikaa muutettua?? ei onnistu mistään infosta niinku kaikki sanoo....!

        koita et meet nintendon asetuksiin ja muutat kellon ajan sieltä koska nintendogsin aika on sama ku nintendon :)


    • Moipplwi

      Moi -Sani-! Ei ole nintendogsiin koodeja!!

    • hm,mmm....

      Ainakin ohjeissa sanottiin että koira karkaa talosta joskus ja sitten kun se palaa se saattaa tuoda lahjan.
      Tämä ei liity mitenkää hoitamiseen.

      • ongelmaaa

        Niin, että kun koiranhan pitäisi kotonakin osata käskyt pelkällä äänellä, niin minun expert-master tasoinen tokokoirani ei vaan osaakotona. Kisoissa osaa äänellä, kotona ei mitään reaktiota! :( Mikä vialla? Jos sanon esim istu, ei näytä reagoivan millään..-.-

        Sitte, eiks ollu joku raja että montako käskyä voi opettaa? Mutta jos haluan opettaa näitä erikoisia kuten vilkuta yms, niin miten voin opettaa kun enhän minä nyt pärjää tokokisoissa jos poistan ne vanhat ja tärkeät??


      • ongelmaaa
        ongelmaaa kirjoitti:

        Niin, että kun koiranhan pitäisi kotonakin osata käskyt pelkällä äänellä, niin minun expert-master tasoinen tokokoirani ei vaan osaakotona. Kisoissa osaa äänellä, kotona ei mitään reaktiota! :( Mikä vialla? Jos sanon esim istu, ei näytä reagoivan millään..-.-

        Sitte, eiks ollu joku raja että montako käskyä voi opettaa? Mutta jos haluan opettaa näitä erikoisia kuten vilkuta yms, niin miten voin opettaa kun enhän minä nyt pärjää tokokisoissa jos poistan ne vanhat ja tärkeät??

        Juu löysikin jo tiedon, että voi opettaa 14 käskyä..;) Ei siis enää sitä ongelma ainakaan.

        No, tuo eka ongelma on edelleen...tai no nyt se kuuntelee osakseen nuo äänikäskyt kotona, muttei kauheen hyvin. Se ei ekana tee mitään muuta kun heiluta takapuoltaan ja pompi sivuttain ja oo väärinpäin ja juoksee pian pois. Muut koirat vein hotelliin ettei ne häiritse. Silti tän yhen keskittyminen on aika nolla. Millä sitä voi parantaa? Nousemista(seisominen siis) se ei vaan tajua, joskus selaittaa pään vinoon. Samoin aika monet käskyt joissa on ässä, menee huonosti. Ja maahan, sitäkään se ei aina tajua..pyöri taas on helpoin minkä se tekee aina kun käskee.

        Sitte mulla on shiba, joka istumisesta pyörii aina.Olen opettanut istumisen uudelleen ja poistanut edellisen, mutta ei, se vaan ei ymmärrä. Se pyörii aina istumisesta, vaikka sanon ihan selvästi. Toinen koira ei tee tätä.

        Niin, ja kun puhuttiin noistakin joskus kai että mitkä koirat on hyviä missäkin lajissa, niin mun shih tzu on ainakin tosi monitoimikoira. Agi on tietty helpoin mutta siinä on päässy monia kertoja championshippiin ja on siinä tosi hyvä. Tokossakin superi, tosin nyt alko keskittymisongelmat ja junnataan master luokassa. Disceissäkin pärjännyt, pienellä treenauksella ollaan päästy jo expertiin, nyt treenataan lisää että pärjää jatkossakin. Sitte mun shiba inu on myöskin aika monitoiminen, pärjää agissa ja oppii nopeasti, disceissä ei olla kauheesti käyty mutta pärjää niissäki kiitettävästi ja tokoa treenataan, on expert classissa, tosi tottelevainen tapaus. Mun daschi(mäyris siis) taas ei oo hyvä tokossa, voi tosin olla treenauksen puutteestakin kun en jaksanu alkaa siitä leipomaan tokokoiraa kun näytti olevan vähän tottelematon tähän. Agissa champion, discissä aikas surkee, ainakin toistaseks :P Ei ikinä tuo kiekkoa ja tosi hidas..

        Sitte pitää varottaa että welsh corgi pembroket ei oo hyviä disceissä, eikä varmaan agissakaan, kun on tosi hidas. Ainakin luullakseni. Tulipa pitkä..toivottavasti joku jaksa autella mun ongelmissa.


      • hihhiiihiii
        ongelmaaa kirjoitti:

        Juu löysikin jo tiedon, että voi opettaa 14 käskyä..;) Ei siis enää sitä ongelma ainakaan.

        No, tuo eka ongelma on edelleen...tai no nyt se kuuntelee osakseen nuo äänikäskyt kotona, muttei kauheen hyvin. Se ei ekana tee mitään muuta kun heiluta takapuoltaan ja pompi sivuttain ja oo väärinpäin ja juoksee pian pois. Muut koirat vein hotelliin ettei ne häiritse. Silti tän yhen keskittyminen on aika nolla. Millä sitä voi parantaa? Nousemista(seisominen siis) se ei vaan tajua, joskus selaittaa pään vinoon. Samoin aika monet käskyt joissa on ässä, menee huonosti. Ja maahan, sitäkään se ei aina tajua..pyöri taas on helpoin minkä se tekee aina kun käskee.

        Sitte mulla on shiba, joka istumisesta pyörii aina.Olen opettanut istumisen uudelleen ja poistanut edellisen, mutta ei, se vaan ei ymmärrä. Se pyörii aina istumisesta, vaikka sanon ihan selvästi. Toinen koira ei tee tätä.

        Niin, ja kun puhuttiin noistakin joskus kai että mitkä koirat on hyviä missäkin lajissa, niin mun shih tzu on ainakin tosi monitoimikoira. Agi on tietty helpoin mutta siinä on päässy monia kertoja championshippiin ja on siinä tosi hyvä. Tokossakin superi, tosin nyt alko keskittymisongelmat ja junnataan master luokassa. Disceissäkin pärjännyt, pienellä treenauksella ollaan päästy jo expertiin, nyt treenataan lisää että pärjää jatkossakin. Sitte mun shiba inu on myöskin aika monitoiminen, pärjää agissa ja oppii nopeasti, disceissä ei olla kauheesti käyty mutta pärjää niissäki kiitettävästi ja tokoa treenataan, on expert classissa, tosi tottelevainen tapaus. Mun daschi(mäyris siis) taas ei oo hyvä tokossa, voi tosin olla treenauksen puutteestakin kun en jaksanu alkaa siitä leipomaan tokokoiraa kun näytti olevan vähän tottelematon tähän. Agissa champion, discissä aikas surkee, ainakin toistaseks :P Ei ikinä tuo kiekkoa ja tosi hidas..

        Sitte pitää varottaa että welsh corgi pembroket ei oo hyviä disceissä, eikä varmaan agissakaan, kun on tosi hidas. Ainakin luullakseni. Tulipa pitkä..toivottavasti joku jaksa autella mun ongelmissa.

        siis... mulla on aika uus nintendo. Sain siihen nintendogsin ja annoin koiralle nimen... Miten voin ulkoiluttaa ja ruokkia sitä, kun en osaa mennä sinne ihmeen kauppaan mistä voi ostaa ruokaa ja sampoota jne.???

        Neuvokaa!


      • Hi i am Jona
        hihhiiihiii kirjoitti:

        siis... mulla on aika uus nintendo. Sain siihen nintendogsin ja annoin koiralle nimen... Miten voin ulkoiluttaa ja ruokkia sitä, kun en osaa mennä sinne ihmeen kauppaan mistä voi ostaa ruokaa ja sampoota jne.???

        Neuvokaa!

        I have 2 dogs with my nintendo. They are Wilma and Bob. Can someone help me, becourse i cant go out with Wilma, but with Bob i can!


      • hj
        Hi i am Jona kirjoitti:

        I have 2 dogs with my nintendo. They are Wilma and Bob. Can someone help me, becourse i cant go out with Wilma, but with Bob i can!

        Öö ootko suomalainen vai enkkulainen? Vaikutat jälkimmäiseltä mutta kunhan kysyn...


      • vastaan enk-viestiin
        hj kirjoitti:

        Öö ootko suomalainen vai enkkulainen? Vaikutat jälkimmäiseltä mutta kunhan kysyn...

        Hi, Jona. Maybe Bob really havent got name. You can tell everybody like this: Yes, he is Bob. But maybe he havent got really name. Good if i help you!


      • Hi i am Jona
        vastaan enk-viestiin kirjoitti:

        Hi, Jona. Maybe Bob really havent got name. You can tell everybody like this: Yes, he is Bob. But maybe he havent got really name. Good if i help you!

        Thanks, now he name is Ranny, not Bob. Ranny is butter.


      • myrskyponi
        ongelmaaa kirjoitti:

        Juu löysikin jo tiedon, että voi opettaa 14 käskyä..;) Ei siis enää sitä ongelma ainakaan.

        No, tuo eka ongelma on edelleen...tai no nyt se kuuntelee osakseen nuo äänikäskyt kotona, muttei kauheen hyvin. Se ei ekana tee mitään muuta kun heiluta takapuoltaan ja pompi sivuttain ja oo väärinpäin ja juoksee pian pois. Muut koirat vein hotelliin ettei ne häiritse. Silti tän yhen keskittyminen on aika nolla. Millä sitä voi parantaa? Nousemista(seisominen siis) se ei vaan tajua, joskus selaittaa pään vinoon. Samoin aika monet käskyt joissa on ässä, menee huonosti. Ja maahan, sitäkään se ei aina tajua..pyöri taas on helpoin minkä se tekee aina kun käskee.

        Sitte mulla on shiba, joka istumisesta pyörii aina.Olen opettanut istumisen uudelleen ja poistanut edellisen, mutta ei, se vaan ei ymmärrä. Se pyörii aina istumisesta, vaikka sanon ihan selvästi. Toinen koira ei tee tätä.

        Niin, ja kun puhuttiin noistakin joskus kai että mitkä koirat on hyviä missäkin lajissa, niin mun shih tzu on ainakin tosi monitoimikoira. Agi on tietty helpoin mutta siinä on päässy monia kertoja championshippiin ja on siinä tosi hyvä. Tokossakin superi, tosin nyt alko keskittymisongelmat ja junnataan master luokassa. Disceissäkin pärjännyt, pienellä treenauksella ollaan päästy jo expertiin, nyt treenataan lisää että pärjää jatkossakin. Sitte mun shiba inu on myöskin aika monitoiminen, pärjää agissa ja oppii nopeasti, disceissä ei olla kauheesti käyty mutta pärjää niissäki kiitettävästi ja tokoa treenataan, on expert classissa, tosi tottelevainen tapaus. Mun daschi(mäyris siis) taas ei oo hyvä tokossa, voi tosin olla treenauksen puutteestakin kun en jaksanu alkaa siitä leipomaan tokokoiraa kun näytti olevan vähän tottelematon tähän. Agissa champion, discissä aikas surkee, ainakin toistaseks :P Ei ikinä tuo kiekkoa ja tosi hidas..

        Sitte pitää varottaa että welsh corgi pembroket ei oo hyviä disceissä, eikä varmaan agissakaan, kun on tosi hidas. Ainakin luullakseni. Tulipa pitkä..toivottavasti joku jaksa autella mun ongelmissa.

        Tosta sun kommentista, ongelmaaa: "welsh corgi pembroket ei oo hyviä disceissä, eikä varmaan agissakaan", niin mun corgi Sus on hyva molemmissa, agissa ja discissä...


      • nintendogsfani
        ongelmaaa kirjoitti:

        Juu löysikin jo tiedon, että voi opettaa 14 käskyä..;) Ei siis enää sitä ongelma ainakaan.

        No, tuo eka ongelma on edelleen...tai no nyt se kuuntelee osakseen nuo äänikäskyt kotona, muttei kauheen hyvin. Se ei ekana tee mitään muuta kun heiluta takapuoltaan ja pompi sivuttain ja oo väärinpäin ja juoksee pian pois. Muut koirat vein hotelliin ettei ne häiritse. Silti tän yhen keskittyminen on aika nolla. Millä sitä voi parantaa? Nousemista(seisominen siis) se ei vaan tajua, joskus selaittaa pään vinoon. Samoin aika monet käskyt joissa on ässä, menee huonosti. Ja maahan, sitäkään se ei aina tajua..pyöri taas on helpoin minkä se tekee aina kun käskee.

        Sitte mulla on shiba, joka istumisesta pyörii aina.Olen opettanut istumisen uudelleen ja poistanut edellisen, mutta ei, se vaan ei ymmärrä. Se pyörii aina istumisesta, vaikka sanon ihan selvästi. Toinen koira ei tee tätä.

        Niin, ja kun puhuttiin noistakin joskus kai että mitkä koirat on hyviä missäkin lajissa, niin mun shih tzu on ainakin tosi monitoimikoira. Agi on tietty helpoin mutta siinä on päässy monia kertoja championshippiin ja on siinä tosi hyvä. Tokossakin superi, tosin nyt alko keskittymisongelmat ja junnataan master luokassa. Disceissäkin pärjännyt, pienellä treenauksella ollaan päästy jo expertiin, nyt treenataan lisää että pärjää jatkossakin. Sitte mun shiba inu on myöskin aika monitoiminen, pärjää agissa ja oppii nopeasti, disceissä ei olla kauheesti käyty mutta pärjää niissäki kiitettävästi ja tokoa treenataan, on expert classissa, tosi tottelevainen tapaus. Mun daschi(mäyris siis) taas ei oo hyvä tokossa, voi tosin olla treenauksen puutteestakin kun en jaksanu alkaa siitä leipomaan tokokoiraa kun näytti olevan vähän tottelematon tähän. Agissa champion, discissä aikas surkee, ainakin toistaseks :P Ei ikinä tuo kiekkoa ja tosi hidas..

        Sitte pitää varottaa että welsh corgi pembroket ei oo hyviä disceissä, eikä varmaan agissakaan, kun on tosi hidas. Ainakin luullakseni. Tulipa pitkä..toivottavasti joku jaksa autella mun ongelmissa.

        mun kaverin welsh corgi on ainaki tosi hyvä disceissä et se riippuu ihan koirasta xDD


      • ~Nenya
        ongelmaaa kirjoitti:

        Juu löysikin jo tiedon, että voi opettaa 14 käskyä..;) Ei siis enää sitä ongelma ainakaan.

        No, tuo eka ongelma on edelleen...tai no nyt se kuuntelee osakseen nuo äänikäskyt kotona, muttei kauheen hyvin. Se ei ekana tee mitään muuta kun heiluta takapuoltaan ja pompi sivuttain ja oo väärinpäin ja juoksee pian pois. Muut koirat vein hotelliin ettei ne häiritse. Silti tän yhen keskittyminen on aika nolla. Millä sitä voi parantaa? Nousemista(seisominen siis) se ei vaan tajua, joskus selaittaa pään vinoon. Samoin aika monet käskyt joissa on ässä, menee huonosti. Ja maahan, sitäkään se ei aina tajua..pyöri taas on helpoin minkä se tekee aina kun käskee.

        Sitte mulla on shiba, joka istumisesta pyörii aina.Olen opettanut istumisen uudelleen ja poistanut edellisen, mutta ei, se vaan ei ymmärrä. Se pyörii aina istumisesta, vaikka sanon ihan selvästi. Toinen koira ei tee tätä.

        Niin, ja kun puhuttiin noistakin joskus kai että mitkä koirat on hyviä missäkin lajissa, niin mun shih tzu on ainakin tosi monitoimikoira. Agi on tietty helpoin mutta siinä on päässy monia kertoja championshippiin ja on siinä tosi hyvä. Tokossakin superi, tosin nyt alko keskittymisongelmat ja junnataan master luokassa. Disceissäkin pärjännyt, pienellä treenauksella ollaan päästy jo expertiin, nyt treenataan lisää että pärjää jatkossakin. Sitte mun shiba inu on myöskin aika monitoiminen, pärjää agissa ja oppii nopeasti, disceissä ei olla kauheesti käyty mutta pärjää niissäki kiitettävästi ja tokoa treenataan, on expert classissa, tosi tottelevainen tapaus. Mun daschi(mäyris siis) taas ei oo hyvä tokossa, voi tosin olla treenauksen puutteestakin kun en jaksanu alkaa siitä leipomaan tokokoiraa kun näytti olevan vähän tottelematon tähän. Agissa champion, discissä aikas surkee, ainakin toistaseks :P Ei ikinä tuo kiekkoa ja tosi hidas..

        Sitte pitää varottaa että welsh corgi pembroket ei oo hyviä disceissä, eikä varmaan agissakaan, kun on tosi hidas. Ainakin luullakseni. Tulipa pitkä..toivottavasti joku jaksa autella mun ongelmissa.

        Joo tä on vanhaan vastaus, mutta wtf
        Corgit on agissa supernopeita, mulla on ollut nintendo viis vuotta, ja kaikki corgini tekivät alle 35 s aikoja agin championshipissä. Et silleen


    • Veteran Tamer

      Moi. Mulla on viis koiraa: Furi-bokseri, Bobby-dalmatialainen, Lilò-chihuahua, Tico-corgi ja Shindy-shetlanninlammaskoira. Yritän parhaillaan opettaa Furia fribeekoiraks, mutta se ei koskaan hyppää ja se ei edes ehdi frisbeen luo ennenkuin se tippuu maahan. Voiko niitä opettaa hyppäämään vai käykö se luonnostaan?
      Ja corgit eivät ole kovin hyviä missään... Tico ei tottele omaa nimeään ja se on hidas. Mutta en raaski antaa sitä pois. Se on rakas.
      Lilo on nopea pikkukoiraksi ja se Bobbyn ja Shindyn kanssa menestyykin parhaiten agissa Championshipissä.
      Niin siis Bobby oli mun eka koira. Mut sitten vahingossa poistin sen kun en osaa enkkua kauheen hyvin... Sit ostin uuden samanlaisen ja aattelen et samahan koira se on.
      Shindy on monitoimikoira.
      Kun kotona on kaksi isoa ja yksi pieni koira, pieni koira väsyy isojen temmellyksessä, eikä jaksa tehdä mtn... Sitä surettaa aina katsoakin.


      Asiaan eli kysymykseni siis:
      -Jos ostaa interior decoratorista eli asuntokaupasta sen Desk-jutun joka maksaa 20.000, niin kuin minä ostin, niin mitä sillä voi tehdä? Kotona taustalla näkyy sisustussuunnittelijan tarvikkeita ja olen koittanut painaa niistä mutta se ei auta. Vai onko se vain tavallinen asunto? Sitten tuhlasin 20 tonnia turhaan, kun olisin voinut säästää ranta-asuntoon... Mutta ostaessani sitä esittelykentässä luki jotain pelialueen muokkaamisesta.. ???

      -Mistä saan hyppynarun?? Kaverini kaverilla on kuulemma sellainen.

      Kiitos vastauksista jo etukäteen!

      P.S. Olen Veteraani Kesyttäjä ja trainerpointseja 23913
      P.P.S Minulta ¨puuttuu roduista enää vain shiba, mäyris, shih tzu ja kääpiöpinseri.

      • Daisy---

        voiko koirat oksentaa, jos ne on syönyt liikaa roskia?


      • sessi999933344455566

        hyppy narun saa käytettyjen tavaroiden kaupastajohon pitää mennä lenkillä.


      • ~Nenya

        Ja lisäksi Snoogy corgini on supernopee agissa, ja kisaa myös yli ysin tuloksilla tottelevaisuuden mestaruudessa. Jos oma koirasi on huono, älä tuomitse koko rotua


    • X3

      ei mukkekkaan oo tullu kaikkee kamaa,ensiks mikä kuva sullon nintendogsin kantoena koska ei aina heti tii kaikkee kamaa mut mulla jackrusselbook ja ja mun oli sillo pakko saada kun mulla on kolme russelii ja se on hyvä lelu kun koirat ei pelkää

      • zakez

        voi vaihtaa kellonaikaa jos sul on kortti , ota se pois ja mee niihi asetuksii ja vaiha sielt.


      • koirafani98
        zakez kirjoitti:

        voi vaihtaa kellonaikaa jos sul on kortti , ota se pois ja mee niihi asetuksii ja vaiha sielt.

        Miten voi saada jakrusselin j dalmantialaisen?


      • koirienpelkääjä
        koirafani98 kirjoitti:

        Miten voi saada jakrusselin j dalmantialaisen?

        Mikä se harjausjuttu on?... Mikä se harrastus juttu on?... mistä näkee onko ne koirat kilttejä?...


      • koiris000
        koirienpelkääjä kirjoitti:

        Mikä se harjausjuttu on?... Mikä se harrastus juttu on?... mistä näkee onko ne koirat kilttejä?...

        menkää tänne www.ninten.suntuubi.com


      • Dogy
        koiris000 kirjoitti:

        menkää tänne www.ninten.suntuubi.com

        Siis tää on nyt pelkkää keskustelua!! Voiko joku nyt kertoo joitain rahakoodeja jos niitä ees on?!
        Oon nyt ihan sekasin kaikista mahollisist harjausjutuist ja harrastusjutuist.
        Voiko joku nyt kertoo jotain rahakoodei?? Kun mä kerran menin vahingos myymään mun eilen ostaman lammaskoiran ja nyt on rahaa jotn 200. Tartteen lisää.. en voi saada kilpailuist ku oon kaikis master-tasol. Mulla on enää 1 koira. Onneks en kerenny opettaa sitä. o_O
        Sen takii tartteisin KIPEESTI rahaa koiraan tai kahteen. Oisko täällä joitai kilttei tyyppei jotka kertois??


      • Jjennh
        Dogy kirjoitti:

        Siis tää on nyt pelkkää keskustelua!! Voiko joku nyt kertoo joitain rahakoodeja jos niitä ees on?!
        Oon nyt ihan sekasin kaikista mahollisist harjausjutuist ja harrastusjutuist.
        Voiko joku nyt kertoo jotain rahakoodei?? Kun mä kerran menin vahingos myymään mun eilen ostaman lammaskoiran ja nyt on rahaa jotn 200. Tartteen lisää.. en voi saada kilpailuist ku oon kaikis master-tasol. Mulla on enää 1 koira. Onneks en kerenny opettaa sitä. o_O
        Sen takii tartteisin KIPEESTI rahaa koiraan tai kahteen. Oisko täällä joitai kilttei tyyppei jotka kertois??

        Pliiis kertokaa joitain koodeja. On mahotonta ettii joltakin enkunkieliselt sivustolt mist en kovinkaa ymmärrä mitään.Mul on kans rahapula. Tartteen jotain koodii!!

        Kiitus jo etukäteen.
        (c) Jen


      • koiranpelkääjä
        Dogy kirjoitti:

        Siis tää on nyt pelkkää keskustelua!! Voiko joku nyt kertoo joitain rahakoodeja jos niitä ees on?!
        Oon nyt ihan sekasin kaikista mahollisist harjausjutuist ja harrastusjutuist.
        Voiko joku nyt kertoo jotain rahakoodei?? Kun mä kerran menin vahingos myymään mun eilen ostaman lammaskoiran ja nyt on rahaa jotn 200. Tartteen lisää.. en voi saada kilpailuist ku oon kaikis master-tasol. Mulla on enää 1 koira. Onneks en kerenny opettaa sitä. o_O
        Sen takii tartteisin KIPEESTI rahaa koiraan tai kahteen. Oisko täällä joitai kilttei tyyppei jotka kertois??

        Dogy mä en usko että kukaan tulee kioskaan kertomaan rahakoodeja tai muita täällä mut sen vaan sanon et mä etin koko ajan ja ilmotan tännekkin


    • vinkkiliini

      Ostakaa 'Active Replay' jolla saa siirrettyä koodei kaikkiin ds peleihin, mulla on nyt 999.999.999 rahaa!!! :D!!!!

      • päläpälää

        Se maksaa oikeeta rahaa ! En haluis taas kerran maksaa lisää tosta pelistä ja nintendo dsi XL:lläst
        Noh enää ei oo rahapulaa, mut haluun rotuja kenneliin! Olisko ees sellasta koodii, että sinne kotiin sais enemmän koiria??


      • koiranpelkääjä

        Mikä se on :D ja mistä sen voi ostaa


      • koiarnpelkääjä
        koiranpelkääjä kirjoitti:

        Mikä se on :D ja mistä sen voi ostaa

        kannattaisiko munki tehä joku nintendogs nettisivu samankaltainen kuin tekemäni RuneZup.webs.com??
        Vai onko se surkee....


      • tilja
        päläpälää kirjoitti:

        Se maksaa oikeeta rahaa ! En haluis taas kerran maksaa lisää tosta pelistä ja nintendo dsi XL:lläst
        Noh enää ei oo rahapulaa, mut haluun rotuja kenneliin! Olisko ees sellasta koodii, että sinne kotiin sais enemmän koiria??

        EI OO MITÄÄ KOODII!!!! Kuitekki mä en oo pitkällä mulla on yks uuus koira rotu siel kennelis.
        trainer poitsei keräämäl saa niit koirii sinne kennelii


      • koiranpelkääjä
        päläpälää kirjoitti:

        Se maksaa oikeeta rahaa ! En haluis taas kerran maksaa lisää tosta pelistä ja nintendo dsi XL:lläst
        Noh enää ei oo rahapulaa, mut haluun rotuja kenneliin! Olisko ees sellasta koodii, että sinne kotiin sais enemmän koiria??

        Ei sinne oo munkaa mielest mitää koodeja paitti joku active mikälie mut rotuja saa kun hankkii trainer pointseja, joten laita yöksi koirasi harjaustilaan ja seuraavana päivänä sulla voi olla tas uusi koira (kehotan laittamaan nintendogsin lataukselle samaan aikaan) ittelläni nimittäin on 24/7 nintendogs koira harjaustilassa et saan pointseja koska haluun outher space talon tai sit sen jännän ranta :D


    • hdfhsdf

      MIKS VITUSSA TEETTE 100 KESKUSTELUA YHESTÄ PELISTÄ?!?!?!? TEHKÄÄ YKS KESKUSTELU TÄSTÄ TEIJÄN IHME PELISTÄ!!

      • Liltsu

        Jeijj, mul ei oo rahapulaa, rahaa mulla on päälle 100.000... pelasin itte.
        Mut haluun mäyräkoiran siihen tarviis jotn 50000 trainer p. ja mulla on vaa 40000
        Kokeilen paraikaa sitä pesemishommelia, kun jätin läpän auki nii kuulemma joka minuutilta saa trainerpointseja. Katotaan miten käy... =D


      • Midana
        Liltsu kirjoitti:

        Jeijj, mul ei oo rahapulaa, rahaa mulla on päälle 100.000... pelasin itte.
        Mut haluun mäyräkoiran siihen tarviis jotn 50000 trainer p. ja mulla on vaa 40000
        Kokeilen paraikaa sitä pesemishommelia, kun jätin läpän auki nii kuulemma joka minuutilta saa trainerpointseja. Katotaan miten käy... =D

        Pääsenkö mukaan keskusteluun..? =) Te, jotka yritätte saada pentuja, onko onnistunut? Minuakin himottais yrittää saada pentuja, mutta en raaski myydä Miloa, Mineytä ja Claraa :(


      • Liltsu
        Midana kirjoitti:

        Pääsenkö mukaan keskusteluun..? =) Te, jotka yritätte saada pentuja, onko onnistunut? Minuakin himottais yrittää saada pentuja, mutta en raaski myydä Miloa, Mineytä ja Claraa :(

        Mikset laita niitä dog hotelliin ??


      • jssssse
        Liltsu kirjoitti:

        Mikset laita niitä dog hotelliin ??

        kuinka monta trainer pointsii piitää olla että sa dalmis pelissä cavalieerin?


      • hilkilase
        jssssse kirjoitti:

        kuinka monta trainer pointsii piitää olla että sa dalmis pelissä cavalieerin?

        dalmis pelissä piitää olla 1300 pisteettä trainer


      • jolli000000000000111
        hilkilase kirjoitti:

        dalmis pelissä piitää olla 1300 pisteettä trainer

        jos yrittää pentuja saako uros koiraa käyttää kilpailuissa?mul on ringo saksari joka on ihan tollo koska se ei millään opi " istu " komentoa onks mitään vinkkiä sellasta jolla sen sais istumaan?!!!!!!


      • JORRI8877799944
        jolli000000000000111 kirjoitti:

        jos yrittää pentuja saako uros koiraa käyttää kilpailuissa?mul on ringo saksari joka on ihan tollo koska se ei millään opi " istu " komentoa onks mitään vinkkiä sellasta jolla sen sais istumaan?!!!!!!

        mulla on ollu toi sama ongelma mutta mä sain sen oppimaan "istu" komennon niin että mä sanoin istu ja menin nuolesta home ja kutsuin sen uudestaan ja sanoin taas istu niin sit ku mä olin tehny tota samaa tunnin ni sit se oppi ja nyt se on mun paras koira koska se istuu ihan älyn nopeesti ja se osaa neljä toista temppua esim: istu, maahan, tassu, kieri, häntä, hyppy, pyydä, seiso, tanssi, hypi, voltti, preikkaa, ylös ja käsillä!!!!!!!!!!!!!!!!! mulla on myös Bessie, pinseri, Donna labbis ja toi ongelma koira/ paras koira Ringo!!! mulla on rahaa 335.788.60 ja seasibe! OHO tulipa kirjoitettua paljon mutta mul on vielä 2 hommaa: esim : mun Bessie on champpionhipissä tokossa ja sieltä saa 1600 rahaa, mulla on nintendo DSI, VALKOINEN .


      • NINTENDOGGI

        PAINU PERSEESEES PIIPITTÄMÄÄN KOSKA NINTENDOGS ON IHAN SIKA KIVA PELI... VOISIT EES KOKEILLA ENSIN NINTENDOGSII JA SITTE VASTA TULLA TÄNNE REMUUMAAN JOS JÄI JOTAIN HAMPAAN KOLOON SILLÄ ILMEISESTI ET OLE PELIÄ EDES NÄHNYT!!!!!


      • Dalkkupentu Lucky
        NINTENDOGGI kirjoitti:

        PAINU PERSEESEES PIIPITTÄMÄÄN KOSKA NINTENDOGS ON IHAN SIKA KIVA PELI... VOISIT EES KOKEILLA ENSIN NINTENDOGSII JA SITTE VASTA TULLA TÄNNE REMUUMAAN JOS JÄI JOTAIN HAMPAAN KOLOON SILLÄ ILMEISESTI ET OLE PELIÄ EDES NÄHNYT!!!!!

        mullakin on nintendogs (tietenkin). mulla on kolme versiota dalmis, chihu ja labbis. koirina toimii dalmiksessa: Lucky dalmis, Honey saksuli, Remi jackrussel ja Riina sheltti. chihussa Kiki chihuahua, Rico chihu ja Jack pembroke welsh corgi. labbiksessa taas Rinda pembroke welsh corgi, Taffel shiba, Nami shiba inu ja Moon siperan husky. mä voisin vaikka kirjoittaa mitä temppuja osaa. Lucky osaa istu, maahan, anna tassu, kieri, patsas, kerjää, hyppää, tassut(seisoo etutassuilla),breikkaa, voltti, jahtaa häntää, aivasta ja vilkuta. Honey osaa istu, maahan, anna tassu, kieri, hyppää, jahtaa häntää, kerjää, aivasta, tanssi ja patsas. Remi osaa istu, maahan, anna tassu ja kieri. Riina osaa istu, maahan, anna tassu, kieri, breikkaa, hyppää, kerjää, jahtaa häntää ja bunny hop. Kiki osaa istu, maahan, anna tassu, kieri ja vilkuta. Rico osaa istu, maahan, anna tassu, kieri ja pyllistä. Jack osaa istu, maahan, anna tassu, kieri, pyllistä, makaa, aivasta, kerjää, hyppää ja jahtaa häntää. Rinda osaa istu, maahan, anna tassu, kieri, hyppää, kerjää, jahtaa häntää ja vilkuta. Taffel osaa istu, maahan, anna tassu, kieri, vilkuta, kerjää, jahtaa häntää ja hyppää. Nami osaa istu, maahan ja vilkuta. Moon osaa istu ja maahan. pitäis taas opettaa lisää vaikka Moonille onhan se uusin kun on tänään ostettu.


      • nindogsi
        Dalkkupentu Lucky kirjoitti:

        mullakin on nintendogs (tietenkin). mulla on kolme versiota dalmis, chihu ja labbis. koirina toimii dalmiksessa: Lucky dalmis, Honey saksuli, Remi jackrussel ja Riina sheltti. chihussa Kiki chihuahua, Rico chihu ja Jack pembroke welsh corgi. labbiksessa taas Rinda pembroke welsh corgi, Taffel shiba, Nami shiba inu ja Moon siperan husky. mä voisin vaikka kirjoittaa mitä temppuja osaa. Lucky osaa istu, maahan, anna tassu, kieri, patsas, kerjää, hyppää, tassut(seisoo etutassuilla),breikkaa, voltti, jahtaa häntää, aivasta ja vilkuta. Honey osaa istu, maahan, anna tassu, kieri, hyppää, jahtaa häntää, kerjää, aivasta, tanssi ja patsas. Remi osaa istu, maahan, anna tassu ja kieri. Riina osaa istu, maahan, anna tassu, kieri, breikkaa, hyppää, kerjää, jahtaa häntää ja bunny hop. Kiki osaa istu, maahan, anna tassu, kieri ja vilkuta. Rico osaa istu, maahan, anna tassu, kieri ja pyllistä. Jack osaa istu, maahan, anna tassu, kieri, pyllistä, makaa, aivasta, kerjää, hyppää ja jahtaa häntää. Rinda osaa istu, maahan, anna tassu, kieri, hyppää, kerjää, jahtaa häntää ja vilkuta. Taffel osaa istu, maahan, anna tassu, kieri, vilkuta, kerjää, jahtaa häntää ja hyppää. Nami osaa istu, maahan ja vilkuta. Moon osaa istu ja maahan. pitäis taas opettaa lisää vaikka Moonille onhan se uusin kun on tänään ostettu.

        Miksi sulla on kolme versiota pelistä ;P kun kaikissa kuitenkin saa kaikki koirat hankittua. Ei siis millään pahalla ;) mietin vaan. Toki monen pelin omistus voi olla ihan kätevääkin kun saa hankittua mielinmäärin koira, kun eikös se ollut niin että kotona voi olla kolme ja hotellissa viis?(paha muistaa, kaveri rikko pelin joten en oo pelannut aikoihin >:l).


      • Dalkkupentu Lucky
        nindogsi kirjoitti:

        Miksi sulla on kolme versiota pelistä ;P kun kaikissa kuitenkin saa kaikki koirat hankittua. Ei siis millään pahalla ;) mietin vaan. Toki monen pelin omistus voi olla ihan kätevääkin kun saa hankittua mielinmäärin koira, kun eikös se ollut niin että kotona voi olla kolme ja hotellissa viis?(paha muistaa, kaveri rikko pelin joten en oo pelannut aikoihin >:l).

        no joo..... mutta kuten jo sanoitkin saa koiria hankittua enemmän ja aina on uutta haastetta koska en raaski aloittaa peliä alusta. en oikein enempää osaa selittää mutta tuo vaan jotenkin on mukavampi tyyli minulle. kyllä monilla kavereillanikin on monta versiosta. ymmärrän kyllä niitäkin joille yksi versio riittää. meneehän siinä aika paljon rahaa....... niin ja sain muuten tänään kaikkiin peliversioihin kaikki rodut että jes!


      • Dalkkupentu Lucky
        Dalkkupentu Lucky kirjoitti:

        no joo..... mutta kuten jo sanoitkin saa koiria hankittua enemmän ja aina on uutta haastetta koska en raaski aloittaa peliä alusta. en oikein enempää osaa selittää mutta tuo vaan jotenkin on mukavampi tyyli minulle. kyllä monilla kavereillanikin on monta versiosta. ymmärrän kyllä niitäkin joille yksi versio riittää. meneehän siinä aika paljon rahaa....... niin ja sain muuten tänään kaikkiin peliversioihin kaikki rodut että jes!

        kertokaa lempirotunne vaikka TOP10 mielellään perustelut mukaan


        1. shiba (on oikeessakin elämässä mun lempirotu
        ja tykkään muutenkin niiden ulkonäöstä. varsinkin siitä punaisesta)
        2. mäykky (söpöjä patukoita ja ne ovat hyviä agissa ja frisbeessä)
        3. husky
        4. corgi (hyvä kaikissa lajeissa)
        5. sheltti
        6. pinseri
        7. dalmis (kiehtova)
        8. Cavalier K.C spanieli (tykkään tosi paljon spanielesta)
        9. Jackki (meidän oikeessa koirassa oli beaglea ja terrieriä)
        10. yorkki


      • ~Nenya
        Liltsu kirjoitti:

        Jeijj, mul ei oo rahapulaa, rahaa mulla on päälle 100.000... pelasin itte.
        Mut haluun mäyräkoiran siihen tarviis jotn 50000 trainer p. ja mulla on vaa 40000
        Kokeilen paraikaa sitä pesemishommelia, kun jätin läpän auki nii kuulemma joka minuutilta saa trainerpointseja. Katotaan miten käy... =D

        Ei saa pesemiseltä vaan harjaamiselta, yhden pisteen per minuutti


    • Lettu98

      Onko tietoo pystyyks tos pelis saada pentui??

      • Nellyhh

        Mullakin on DS, ja haluisin kanssa tietää pystyykö siinä saamaan pentuij? (:::::::::::


      • ökömööli
        Nellyhh kirjoitti:

        Mullakin on DS, ja haluisin kanssa tietää pystyykö siinä saamaan pentuij? (:::::::::::

        chihuahuaversiossa(: Eli trainerpointseja taisi olla jotain kolmenkymmenen tuhannen verran... Mulla siinä sai pentuja kaksi shelttiä, ne vaaleimmat. Huom: kumpaakaan koiraa ei saa ulkoiluttaa tai käyttää kisoissa! ja pelkkää dry foodia ja milkkiä niille. Pennun tulemisessa kesti 3kk, mutta odotus kannatti(:

        Ja sitten toiseen asiaan: mikä rotu tulee labbisversiossa toisena kenneliin, eli siinä 4000 pointsin kohalla? pikkusisko haluaisi tietää(:


      • W-h-i-t-e
        ökömööli kirjoitti:

        chihuahuaversiossa(: Eli trainerpointseja taisi olla jotain kolmenkymmenen tuhannen verran... Mulla siinä sai pentuja kaksi shelttiä, ne vaaleimmat. Huom: kumpaakaan koiraa ei saa ulkoiluttaa tai käyttää kisoissa! ja pelkkää dry foodia ja milkkiä niille. Pennun tulemisessa kesti 3kk, mutta odotus kannatti(:

        Ja sitten toiseen asiaan: mikä rotu tulee labbisversiossa toisena kenneliin, eli siinä 4000 pointsin kohalla? pikkusisko haluaisi tietää(:

        http://www.5wwwww5.com/nintendogsninte/index.php?mforum=nintendogsninte
        Tervetuloa Nintendogs foorumille! Paikka kaipailisi lisää kävijöitä. Siellä on todella paljon tietoa itse pelistä, sekä muutama mukava aktiivinen kävijä. Sivustolta löytyy tietoa myös mm. milloin mitkäkin rodut tulevat peliin ja paljon erilaisia pelivinkkejä.


      • Lettu98
        ökömööli kirjoitti:

        chihuahuaversiossa(: Eli trainerpointseja taisi olla jotain kolmenkymmenen tuhannen verran... Mulla siinä sai pentuja kaksi shelttiä, ne vaaleimmat. Huom: kumpaakaan koiraa ei saa ulkoiluttaa tai käyttää kisoissa! ja pelkkää dry foodia ja milkkiä niille. Pennun tulemisessa kesti 3kk, mutta odotus kannatti(:

        Ja sitten toiseen asiaan: mikä rotu tulee labbisversiossa toisena kenneliin, eli siinä 4000 pointsin kohalla? pikkusisko haluaisi tietää(:

        kiitos avusta!


      • Lettu98
        ökömööli kirjoitti:

        chihuahuaversiossa(: Eli trainerpointseja taisi olla jotain kolmenkymmenen tuhannen verran... Mulla siinä sai pentuja kaksi shelttiä, ne vaaleimmat. Huom: kumpaakaan koiraa ei saa ulkoiluttaa tai käyttää kisoissa! ja pelkkää dry foodia ja milkkiä niille. Pennun tulemisessa kesti 3kk, mutta odotus kannatti(:

        Ja sitten toiseen asiaan: mikä rotu tulee labbisversiossa toisena kenneliin, eli siinä 4000 pointsin kohalla? pikkusisko haluaisi tietää(:

        Haittaako jos ei ole chihuahua vaan dalmatialais versio?


    • -Peppi-

      Pysyykö koirat aina pentuina? Voiko kuolla vanhuuteen tai jos ei anna ruokaa?
      Onko ne aina pennun näköisä vai muuttuuko ne aikuisen koiran näköisiksi pelissä'?

    • -peppi-

      Vanheneeko koira/koirat pelissä vai onko se aina pentu ja pennun näköinen?
      Kuoleeko koira joskus vanhutteen? Voiko se kuolla jos ei anna ruokaa tai vettä?

      Ollaan vasta hankittu nintendogs ja en tiedä siitä paljon mitään. Meillä on dalmatian & friends. Tällä hetkellä on vasta yksi koira ja se on beagle narttu peppi. Peppi ei ole kisannut vielä.

      Mitkä rodut on helpoimpia opettaa ja pärjäävät kisoissa?

      • dog trainer

        Mun kaverilla on sellainen juttu nimeltä dog trainer. lainas sitä mulle ja nyt mull on täydet rahat, kaikki kamat, kaikki koirat kennelissä ja kaikki huoneet.


    • kirppu <3

      mulle on sanottu että nindendogs koirst voi saada pentuja onko kukaan saanu??

      • koira.f

        Mä ainakin yritän saada niit pentuj mä kerron lisää pentu hommelista kun googlaat NintenDOGSIfani! Löytyy sieltä muutakin tietoa!


    • MÄSAINSENHIKINAUHAN!

      Youtubessa on video siitä, missä on pentuja o.o

    • Suomenlapinkoirat=♥

      Mulla olis yks kymysys...
      Se koskee sitä kisahommelia.
      Niin, että kun mulla on ollu kauan sitten yks tosi hyvä koira ja se pääs niille ihimehen ennätyslistoille. Niin sitten mä poistin sen koiran kun kyllästyin siihen. Niin se jäi sinne ennätyslistoihin.. Ja nyt haluaisin saada sen pois sieltä. Onnistuuko se niin, ettei tarvi alottaa koko peliä alusta?

    • koira.f

      Sun pitää ostaa uusi koira jolla rikot vanhat ennätykset.

      • koira.f

        Hei! Tääl ei oo ollu kuukauteen ketään!


      • koira.f

    • Ressukoira

      Minulla on n. 30 000 trainerpointsia,mutta dalmis ja jacki voivat tulla milloin ja missä vain sinulle.Esim sinulla voi olla 79 000 traineria ja sinulla ei vieläkään ole sitä,tai sitten sinulla saattaa olla 12 000 traineria ja sait sen juuri lenkiltä.Varaudu siis siihen,että vaikka olisit tullu kolmanneksi kilpailussa,olisit voinut saada vaikka jacin,mutta sammutit nintendon.Tämä on mahdollista,sillä monestikin traineritvivat olla vaikka 19 950 ja olisit saanu esim 100 traineria,jolloin olisit saanut uuden rodun,mutta sammutit nintendon.Oliko siis järkevää??No ei todellakaan.
      Itselläni on koira jonka nimi on Beanoch ja sillä on 62 voittoa agilityssa.Se on Chihuahua,mutta se osaa vain kaksi temppu;istu ja tassu.Sille on erittäin vaikea opettaa uusia temppuja,joten jos jollakin koirallasi on vaikka 50 voittoa frisbee-kilpailuissa,ei koirasi välttämättä ole niin hyvä agilityssa.Yleensä koirasi on hyvä vain kahdessa lajissa,mihin olet sitä siis kouluttanut,mutta on niitä koiria jotka ovat hyviä kaikissa kolmessa lajissa:TOKO,Agility ja Frisbeen heitto.

      • koira.f

        ressukoira, ei millään pahalla mut jos sammutat kilpailuissa ja seuraavalla yrityksellä voitat niin saat silti sen rodun sinne kenneliin. Munki ekal koiraal on 62 voittoo agilityssä.


    • ressukoira

      Kun koirasi on voittanut keskimäärin enemmän kuin 50 kertaa,sen taidot hupenevat,jolloin se tarvitsee isää treenausta.

    • C ;

      Mulla on nintendo 3ds nintendogs cats

    • Nintendogs Cihuahua

      Nintendogsissa voi saada pentuja. Syötä vaan NaturalDogFoodia ja milkiä. pidä vain 2 koiraa kodissas. Älä käytä kumpaakaan koiraa missään, kisoissa,lenkillä...(Poika koiraa sais ehkä käyttää lenkillä mutta en käytä varmuuden vuoksi) Jos hoidat koiria hyvin pentu ilmestyy 5päivän-3viikon kuluessa.(Mulla kesti 5 päivää ja mun kaverilla 3 viikkoo)

      • ~Nenya

        Wow, minkäslaisen pennun olet saanut aikaan, minkä rotuisen ja nimisen, ja uroksen vai nartun?


    • Lotttaaaaaaasssssi

      Nenya:
      Yleensä pentu on samanrotuinen kuin vanhempansa. Huomioi siis, että ne kaksi koiraa, jotka sinulla on, ovat samanrotuisia, ja mieluiten saman värisiä. Tällöin pentukin on samanrotuinen (en tiedä, voiko eri rodun edustajat saada pentua..)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe