Onko kukaan kokeillut alkoholia? Tällä kertaa EN tarkoita baariin menoa tai muuten tavanomaisia paikkoja, joissa alkoholia juodaan. Vaan tarkoitan esimerkiksi koulussa/töissä/keskellä päivää salaa nautittua alkoholia "lääkkeenä". Siis ei kännejä, ihan vain 1-2 kaljaa/siideriä. Ei kai siitä mitään haittaakaan voi olla? Kun ei tavaksi kuitenkaan ota, eikä todellakaan liikaa. Outoahan se muiden mielestä olisi, jos tietäisivät että istun vessanpöntöllä hiljaa siideripullo kädessä. Mitä mieltä? Kokemuksia?
Onko kukaan kokeillut tätä
8
1686
Vastaukset
- varo vaan...
voit saada ihmetteleviä ja kummaksuvia katseita:D
- juuuu
Sitä olen tässä pelännytkin. Mutta voiko yhdestä siideristä haista hengitys, kun vielä ottaa purkkaa päälle?
- nanni
psykiatrilta voit saada ihan oikeaa lääkettä ujouteen eli sosiaaliseen pelkoon. Mäkin oon syönyt masislääkettä pari vuotta, ja auttaa se jonkin verran eli oon rohkeempi. Alkoholi on oikeastaa hermomyrkkyä, joten ei kanstsis käyttää lääkkeenä. Sivuvaikutuksia tulee oikeasta lääkkeestä mielestäni vähemmän. Esitelmien pitoon voit pyytää esim. beetasalpaajia.
- ennen pitkää
tulee täys juopoksi, tosin eihän siinä mitään väärää ole :D juoppona on kiva olla, liity seuraamme iloiseen ja kusenhajuiseen
- juuuu
Sanoin, että _Kun ei tavaksi kuitenkaan ota, eikä todellakaan liikaa._
- alkoholismiin
juuuu kirjoitti:
Sanoin, että _Kun ei tavaksi kuitenkaan ota, eikä todellakaan liikaa._
ei niinkään se jos ilokseen juhlissa käyttää... Joten ei kannata. Sitä paitsi alkoholi voi lisätä pidemmän päälle sosiaalisia pelkoja.
- tapa..
Vaikka päättäisit, ettet ota liikaa. Jäät huomaamatta kiinni tunteeseen, jonka alkoholi aiheuttaa. Ei hyvä, keksi joku muu keino? Tässä muutama:
Käy lääkärissä ja pyydä oikeanlaisia lääkkeitä. Kärsit ilmeisesti sosiaalisesta jännittämisestä, kuten niin monet suomalaiset.
Reseptitön vaihtoehto voisi olla AntiStress, jota saa luontaistuotekaupoista. Sillä on rauhoittava/rentouttava vaikutus ja kuulemma toimii.
Tsemppiä. minä ainakin haistan selvästi aina jos joku on jotain juonut. ei kiva. ihmisillä on keskimääräisesti aika hyvä hajuaisti, ja vaikka söisitkin pourkan niin se ei ikuisesti hajusta hengitystäkään. osa uloshengitysilmasta tulee vatsasta josta se haju tulee taas uudestaaan, ja uudestaan... tiesitkö, että ihminen voi haistaa yhden pisaran hajuvettä keskikokoisessa asunnossa? mietippä sitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822