Onko kukaan kokeillut tätä

juuuu

Onko kukaan kokeillut alkoholia? Tällä kertaa EN tarkoita baariin menoa tai muuten tavanomaisia paikkoja, joissa alkoholia juodaan. Vaan tarkoitan esimerkiksi koulussa/töissä/keskellä päivää salaa nautittua alkoholia "lääkkeenä". Siis ei kännejä, ihan vain 1-2 kaljaa/siideriä. Ei kai siitä mitään haittaakaan voi olla? Kun ei tavaksi kuitenkaan ota, eikä todellakaan liikaa. Outoahan se muiden mielestä olisi, jos tietäisivät että istun vessanpöntöllä hiljaa siideripullo kädessä. Mitä mieltä? Kokemuksia?

8

1724

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varo vaan...

voit saada ihmetteleviä ja kummaksuvia katseita:D

• juuuu

Sitä olen tässä pelännytkin. Mutta voiko yhdestä siideristä haista hengitys, kun vielä ottaa purkkaa päälle?

• nanni

psykiatrilta voit saada ihan oikeaa lääkettä ujouteen eli sosiaaliseen pelkoon. Mäkin oon syönyt masislääkettä pari vuotta, ja auttaa se jonkin verran eli oon rohkeempi. Alkoholi on oikeastaa hermomyrkkyä, joten ei kanstsis käyttää lääkkeenä. Sivuvaikutuksia tulee oikeasta lääkkeestä mielestäni vähemmän. Esitelmien pitoon voit pyytää esim. beetasalpaajia.

• ennen pitkää

tulee täys juopoksi, tosin eihän siinä mitään väärää ole :D juoppona on kiva olla, liity seuraamme iloiseen ja kusenhajuiseen

• juuuu

Sanoin, että _Kun ei tavaksi kuitenkaan ota, eikä todellakaan liikaa._

• alkoholismiin
        juuuu kirjoitti:

Sanoin, että _Kun ei tavaksi kuitenkaan ota, eikä todellakaan liikaa._

ei niinkään se jos ilokseen juhlissa käyttää... Joten ei kannata. Sitä paitsi alkoholi voi lisätä pidemmän päälle sosiaalisia pelkoja.

• tapa..

Vaikka päättäisit, ettet ota liikaa. Jäät huomaamatta kiinni tunteeseen, jonka alkoholi aiheuttaa. Ei hyvä, keksi joku muu keino? Tässä muutama:

Käy lääkärissä ja pyydä oikeanlaisia lääkkeitä. Kärsit ilmeisesti sosiaalisesta jännittämisestä, kuten niin monet suomalaiset.

Reseptitön vaihtoehto voisi olla AntiStress, jota saa luontaistuotekaupoista. Sillä on rauhoittava/rentouttava vaikutus ja kuulemma toimii.

Tsemppiä.

• minä ainakin haistan selvästi aina jos joku on jotain juonut. ei kiva. ihmisillä on keskimääräisesti aika hyvä hajuaisti, ja vaikka söisitkin pourkan niin se ei ikuisesti hajusta hengitystäkään. osa uloshengitysilmasta tulee vatsasta josta se haju tulee taas uudestaaan, ja uudestaan... tiesitkö, että ihminen voi haistaa yhden pisaran hajuvettä keskikokoisessa asunnossa? mietippä sitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1134
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      612
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe