Kertokaapa tytöt millaisia sadevaatteita käytätte.
Ovatko perinteiset asut parempia nykyisiin verrattuna. Itselläni on punainen Rukan valmistama
perinteinen sadeasu.
Sadevaatteista
12
1218
Vastaukset
- .....
kuka nyt sadevaatteita käyttää!!??!? pikkulapset.. minä en ainakaa käytä minkäälaisia sadevaatteita.. eikä kukaan kavereistakaan..
- Gimmaliini90_
Saatko tosta jotain seksuaalista tyydytystä?En tajuu..
- pinniini
no itse en käytä sadevaatteita muuten kuin jos olen ihan jossain mettäleirillä..
ei oo kauheen tyylikästä, mutta järkevää ehkä..
on mulla sellanen takki, joka on samalla tuulen ja vedenpitävä ja sitä käytän jos alkaa sataa ku oon ajamassa (moottoripyörällä) - [[tyhmä]]
ite en myöskää käytä sadevaatteita.
siis korjaan,mulla opn keltaset kumpparit jois on pinkkeij palloi ja sit iha mustat nokian kumpparit joita tosin en piä ku jos on pakko nii mökil. - sellanen
ihan perinteinen kirkkaan punanen sadatakki:) ja mustat kumpparit:)
- juuhhhh
En käyttäisi noloa
- Fhjllbcsxbb
No mikä siinä nyt on niin noloa? minusta on kyllä noloa kun joku kävelee takki ja tukka märkänä ja yrittää näyttää viisaalta.. se se vasta on noloa. Tai, että on pieni sateenvarjo päänsä päällä, joka on rikki ja vähän väliä nurinpäin...
- Kauha-Guru
suojaa hyvin kaljaripulilta
- Bellaaaaaaaaa
No mä käytän sellasta Derben keltaista parkaa yleensä koulussa farkkujen ja kumppareiden kaa. Välillä ihan sateettominakin päivinä vaan siks että se on niin kiva. Äiti osti mulle joskus sellaset keltaset henkselihousut marja/sienimettään, mutta muuten en kyllä niitä oo todellakaa kehdannu käyttää.
- Kauha-Guru_
Lasketaanko hygieniahaalari sadetakiksi?
- artisti2020
Sadeasufetissi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan393482- 1602547
- 1541979
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161629Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.421397Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2681263- 1011224
Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2301205Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on681152- 801143