Kertokaapa tytöt millaisia sadevaatteita käytätte.
Ovatko perinteiset asut parempia nykyisiin verrattuna. Itselläni on punainen Rukan valmistama
perinteinen sadeasu.
Sadevaatteista
12
1335
Vastaukset
- .....
kuka nyt sadevaatteita käyttää!!??!? pikkulapset.. minä en ainakaa käytä minkäälaisia sadevaatteita.. eikä kukaan kavereistakaan..
- Gimmaliini90_
Saatko tosta jotain seksuaalista tyydytystä?En tajuu..
- pinniini
no itse en käytä sadevaatteita muuten kuin jos olen ihan jossain mettäleirillä..
ei oo kauheen tyylikästä, mutta järkevää ehkä..
on mulla sellanen takki, joka on samalla tuulen ja vedenpitävä ja sitä käytän jos alkaa sataa ku oon ajamassa (moottoripyörällä) - [[tyhmä]]
ite en myöskää käytä sadevaatteita.
siis korjaan,mulla opn keltaset kumpparit jois on pinkkeij palloi ja sit iha mustat nokian kumpparit joita tosin en piä ku jos on pakko nii mökil. - sellanen
ihan perinteinen kirkkaan punanen sadatakki:) ja mustat kumpparit:)
- juuhhhh
En käyttäisi noloa
- Fhjllbcsxbb
No mikä siinä nyt on niin noloa? minusta on kyllä noloa kun joku kävelee takki ja tukka märkänä ja yrittää näyttää viisaalta.. se se vasta on noloa. Tai, että on pieni sateenvarjo päänsä päällä, joka on rikki ja vähän väliä nurinpäin...
- Kauha-Guru
suojaa hyvin kaljaripulilta
- Bellaaaaaaaaa
No mä käytän sellasta Derben keltaista parkaa yleensä koulussa farkkujen ja kumppareiden kaa. Välillä ihan sateettominakin päivinä vaan siks että se on niin kiva. Äiti osti mulle joskus sellaset keltaset henkselihousut marja/sienimettään, mutta muuten en kyllä niitä oo todellakaa kehdannu käyttää.
- Kauha-Guru_
Lasketaanko hygieniahaalari sadetakiksi?
- artisti2020
Sadeasufetissi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540