testi

maaliskuunoinas

Teen tutkimusta horoskoopeista.
Jos sinulla, vaaka, on suinkin aikaa ja jaksamista, mene ala oleville sivuille ja tee sieltä testi "minkä värinen aurasi on".
Testi on pitkä, mutta yritä jaksaa vastata kaikkiin kysymyksiin ja laita sitten SINUN tuloksesi tänne eli aurasi pääväri ja aurassasi voimakkaita.
Kiitos!
http://naiset.almamedia.fi/helmi/testit/

24

2500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaka

      Keltainen. Sininen ja vihreä. Itseni tunnistin...

    • ilonaSun

      Tein testin ja aurani pääväri on sininen.
      Voimakkaita oli keltainen.
      Todellakin itseni kuvaus sieltä löytyi:)

    • vaaka

      sininen

      • vaaka

        tein testin uudelleen ja nyt sain pääväriksi indigon.. kummallakaan kerralla en saanut muita vahvoja värejä.


      • vaaka
        vaaka kirjoitti:

        tein testin uudelleen ja nyt sain pääväriksi indigon.. kummallakaan kerralla en saanut muita vahvoja värejä.

        kyllä sininen tuntuu enemmän omalta.

        indigon kuvauksestakin tunnistan jotain, mutta ei minulla mitään yliluonnollisia kykyjä ole, tai aina mitenkään selkeää tietoisuutta mistä olen tulossa ja minne menossa, enkä ole mitenkään androgyyni ja kyllä minua seksi kiinnostaa :-D


    • auran pääväri on

      sininen...

    • mirzu

      kuulemma magenta..vaikka en todellakaan tunnista itseäni semmoseksi..oon kyl kapinallinen mut muuta siinä ei oo mikä mua kuvais..!

      • mirzu

        siniseks itteni kans parhaiten tunnistin!!


    • toadie

      keltainenhan se pääväri on, sellaiseksi itseni totta puhuen tunnistankin

    • just a girl

      ..oli sininen, mukana myös okraa.

    • Mimoza-69

      Minullakin tuo pääväri oli sininen.
      Liekö meillä vaaoilla joku yhteinen piirre :)
      Muut voimakkaat väri olivat turkoosi, lila, indigo ja keltainen.

      • maaliskuunoinas

        minä mielenkiinnolla ajattelin katsoa ja kokeilla että onko juuri esim. teillä vaaoilla auranvärissä samaa piirrettä...... (:


    • värit

      Pääväri sininen, voimakkaat värit keltainen, punainen ja vihreä. En kyllä oikein allekirjoita tuota sinistä. Keltainen ja vihreä osui ja uppos

    • heh

      Huvikseni kävin kokeilemassa ja vihreää näytti. Lisänä sammalenvihreä,harmaa ja punainen.
      Tosin joskus mielenkiinnosta (teininä lähinnä) olen lukenut vaaka-analyysejä enkä tunnista itseäni ainakaan romantiikka-ja parisuhdehakuisena...Kyllä tuo analyyttinen 'jääkaappi-luonnehdinta' pitää paremmin paikkansa.

    • vaaka-apina80

      Testi tehty ja auran pääväri harmaa.

      "Harmaa ihminen pitää sisimmät tunteensa ja ajatuksensa salassa, ulospäin näkyy vain harmaan ihmisen veitsenterävä äly ja pettämätön logiikka."
      --> Pitää paikkansa..

      "Harmaa ihminen analysoi jokaisen tilanteen tarkasti ennen kuin tekee oman siirtonsa. Hän on hyvin tarkka eikä halua jättää mitään huomiotta. Sen vuoksi hänen on myös saatava edetä omaan tahtiinsa - häntä on melko mahdotonta vauhdittaa tai pakottaa päätökseen ennen kuin hän on siihen valmis."-->Justiinsa näin.

      "Harmaa ihminen ei syöksy uusiin tilanteisiin eikä ihmissuhteisiin. Hän haluaa, että pohjatyö on tehty kunnolla, niin ettei ole pelkoa seinien romahtamisesta. "-->Joo'o...

      "Harmaa ei ota turhia riskejä. Hän punnitsee plussat ja miinukset ja kartoittaa vaarat ennen kuin etenee yhtään askelta. Ja senkin jälkeen hän etenee hyvin järjestelmällisesti, tarkasti harkitun suunitelman mukaisesti. "-->Silloin tällöin, no okei, enimmän osan ajasta, mutta joskus ei oikein jaksa ja tulee syöksyttyä pää eellä johonki jota katuu myöhemmin...

      "Harmaa ihminen sortuu helposti rutiineihin, eikä ollenkaan pidä siitä, jos joutuu niitä muuttamaan. Sopeutuminen uusiin tilanteisiin, ihmisiin ja ympäristöihin vie harmaalta ihmiseltä hyvin kauan - jos onnistuu ollenkaan. "-->Rutiinien osalta pitää paikkansa, mutta sopeutuminen ei kyllä oikein...Pidän itteäni todella sopeutuvana ihmisenä, suurimman osan ajasta ja etenki sillon kun katson siitä olevan itselleni hyötyä...Sillon sopeudun melkein mihin vain.

      "Harmaan analyyttisesta järjestelmällisyydestä seuraa helposti myös jäykkyyttä ja joustamattomuutta. Harmaan ihmisen turvallisuuden tunne perustuu siihen, että asiat tehdään niin kuin ne on aina ennenkin tehty, ja siksi harmaa ihminen vastustaa kaikenlaista muutosta."
      -->Tää ei kyllä pidä paikkaansa. Joissain asiossa pitää, mutta enimmäkseen olen kyllä muutoksen puolella.

    • Testin mukaan vihreä on pääväri eikä muita voimakkaita värejä ollut. En kyllä ihan allekirjoita sitä...

    • Oletko kysellyt muiden merkkien auroista? Vaaoilla ainakin tuntuu sininen olevan voimakas, onkohan muilla merkeillä joku tietty väri? Eri asia sitten on mitenkä vakavasti näihin kannattaa suhtautua...

    • Tyttönen^^

      Oma päävärini oli lila ja tunnistin itseni kyllä =) Voimakkaasti vaikuttavat värit oli sininen;indigo;keltainen;magenta;kristalli;

    • minun tulokseni:

      Pääväri on keltainen ja voimakkaana turkoosi.

    • vaaka-60

      Päävärini on sininen, voimakkaita värejä ovat violetti ja kristalli.

    • hmm

      Aika jännittävää! Olen täysin tuon kuvauksen mukainen.. muita voimakkaita värejä ovat violetti, turkoosi, keltainen ja vihreä..en tosin tiedä niiden tarkoituksia..

    • Vaaka-lohari

      Aika monelle on näemmä tullut vastaukseksi sininen. Mutta minulle tuli sitten lila, ja se kuvaa minua kyllä ihan täydellisesti, tai ainakin melkein! Muita värejä oli sitten sammaleen vihreä, indigo, okra ja kristalli. Erään toisen sivun auratestissä aurani pääväri oli ollut kristalli.

      • Lila

        Vaaka-loharilla oli kaikki ramanlailla kun minulla=)) Ja piti paremmin kuin hyvin paikkaansa!!


    • Piper

      Moi!

      Kävin sen testin tekemässä, ihan mielenkiintoinen! Olen syntynyt 20.10 ja vaakanainen! Auran pääväri on oranssi ja aurassa voimakkaana on punainen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe