Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

testi

maaliskuunoinas

Teen tutkimusta horoskoopeista.
Jos sinulla, vesimies, on suinkin aikaa ja jaksamista, mene ala oleville sivuille ja tee sieltä testi "minkä värinen aurasi on".
Testi on pitkä, mutta yritä jaksaa vastata kaikkiin kysymyksiin ja laita sitten SINUN tuloksesi tänne eli aurasi pääväri ja aurassasi voimakkaita.
Kiitos!
http://naiset.almamedia.fi/helmi/testit/

32

2806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      oli testin mukaan sininen, ilmeisesti oli jotain häiriötä, kun muita voimakkaita värejä ei antanut.

      • värini

        on vain ja ainoastaan sininen. Ei mitään muuta..


    • nousevaleijona

      Hei!
      Olen merkiltäni vesimies ja kävin uteliaana tekemässä testin ja vastaus oli, eli pääväri aurassani on keltainen ja voimakkaina vain sininen.Terkkuja!! :)

    • VesimiesN

      aurani pääväri oli sininen ja voimakkaana magenta ja okra. mitä se lie tarkoittaakaan... =)

    • pimpulapampula

      olen syntynyt 2.2.päävärini on keltainen, voimakkaina sininen;magenta.Olen tehnyt testin n.viisi kertaa aikaisemmin ja aina sama tulos.

    • VesiMies-83

      Keltainen oli pääväri ja sitten noita muita oli sammaleen vihreä,okra,oranssi,vihreä. Että näin minulla.

    • VesiNainen

      Aurani pääväriksi tuli kristalli ja muut voimakkaat värit violetti, indigo, keltainen,punainen ja oranssi.

    • Que

      Itse naispuolinen 28.1. syntynyt vesimies ja pääväriksi tuli harmaa, ja ne toiset vähän vaikuttavat värit olivat sininen ja violetti.

    • vesiN

      Aurani pääväri on keltainen. Kuvaus oli hauskan minuun sopiva :)

    • tehnyt

      tuon testin joskus aikaisemmin. Päävärini oli violetti, toinen väri vihreä. Muuta en enää muista. En nyt juuri viitsi mennä sitä tekemään uudelleen.

    • vesimies-63

      Päävärini on keltainen,ja piti paikkansa täysin :)

      • vesimies -67

        on harmaa. Muut värit ovat turkoosi, sammaleenvihreä, sininen ja punainen. Mielestäni kuvaus osui aikalailla kohdalleen.


    • vesimiesNainen

      Heips, no melko oikeen meni, auran väri vihiriä,

      Muut sivuvärit okra ja sininen.

      Vastaako kuvaas, voimakkaasta vesmiesNaisesta,
      herkästä ja syvämmellisestä?

      • 28.1. vesnainen

        Auran väri vihreä ja voimakkaina violetti, sammaleen_vihrea, okra ja punainen. Olen siis sekasikiö...

        "Vahvatahtoinen vihreä oli toidennäköisesti se, joka keksi lauseen ²It is my way - or the highway²"


    • Akilla

      Päävärini oli okra ja voimakkaana vihreä.

    • orange

      Meitti on 15.2 syntyny vesiMIES...

      päävärinä oranssi, ja osu muuten ihan oikein!!

      aurassa voimakkaita sininen, indigo ja okra! okra pitää paikkansa, mutta en ole ihan noin mietteliäs kuin indigo ja sininen antaa ymmärtää...

      mitä noita muiden vesimiesten tuloksia kattelin, nii oonko mä erikoine vesimieheksikin..?xD

      • Marielle82

        kokonaan oranssi, ei mitään muuta! On mua kyllä sanottu rasavilliksi, tuulella käyväksi huimapääksi :D Ja silti ihan vesimies.


    • vesimies -65

      syntymäpäiväni on 27.1.
      testin mukaan päävärini on sininen ja aurassa
      voimakkaana turkoosi.

    • kira

      Olen vesimies / nainen ja aurani väri vihreä!

      • kira

        ...violetti, sininen, keltainen ja okra myös vahvoina!


    • meni

      tässä tapauksessa:

      Auran pääväri: Okra
      Aurassa voimakkaita: Keltainen

    • dorisxx

      Pääväri punainen, vahvat: violetti, sininen, oranssi, vihreä

    • Mihin näitä "tutkimus" tuloksia käytät?Nuo testin kysymykset ovat mielestäni todella ristiriitaisia..no samapa tuo..itselleni tuli pääväriksi lila muut värit olivat sitten violetti,indigo,keltainen ja okra.

    • pääväri on lila muut: sininen keltainen ja magenta.

    • 2.2.

      Aurasi pääväri:
      Violetti

      Violetti on aurakentän syvällinen näkijä ja visionääri. Hän on synnynnäinen johtaja ja opettaja, joka on täällä pelastaakseen koko planeetan. Useimmat violetit tuntevat vetoa suurten joukkojen opettamiseen, korkeiden ihanteiden edistämiseen, koko planeetan elinolojen parantamiseen tai ihmisten, eläinten ja luonnon pelastamiseen.

      Violetin ihmisen sisällä on varmuus siitä, että hän on syntynyt tekemään jotain tärkeää. Hän uskoo olevansa keskinkertaisuuden yläpuolella ja on jo lapsesta asti uskonut saavuttavansa jotakin suurta.

      Violetti haluaa tulla kuuluisaksi, matkustaa ympäri maailmaa, liittyä rauhanjoukkoihin tms. ylevää - ja monet heistä nämä haaveet toteuttavatkin. Violetti ihminen löytää itsensä usein johtajana tai opettajana, monet koettavat saada idealisminsa leviämään kirjallisuuden, taiteen tai musiikin keinoin.

      Koska elämme parhaillaan violettia aikakautta, tuntee jokainen violetti ihminen, joka ei toteuta sisäistä kutsumustaan, parhaillaan voimakasta sisäistä tarvetta tarttua toimeen, saattaa päätökseen se, mitä hän on syntynyt tänne tekemään. Hänellä saattaa vain olla vaikeuksia löytää se erityisalue, jolla hänen on tarkoitus tavottaa oma suuruutensa.

      Monille violeteille opetettiin lapsena, että hänen unelmansa ovat suuruudenhulluja ja mahdottomia. Sen vuoksi violetti on saattanut kadottaa alkuperäisen yhteytensä oman sisimpänsä kutsuun. Siksi violetin olisi tärkeää pysähtyä kuuntelemaan sisintään ja kysymään itseltään, tekeekö hän juuri sitä, mitä varten uskoo olevansa olemassa. Jos ei, hän ei koskaan saavuta elämässään tyytyväisyyden ja täyttymyksen tunnetta, ja hänen elämäänsä värittää raskas tyhjyyden tunne.

      Aurassasi voimakkaita:
      lila;indigo;magenta;okra;

    • nainen-38

      Aurasi pääväri:Punainen

      Punainen on voimakkaasti fyysinen auran väri. Punainen haluaa ilmaista itseään kehonsa avulla ja on hyvin sensuelli.
      Punainen elää tässä hetkessä, innostuu herkästi uusista asioista ja ottaa rohkeasti vastaan elämän antamia haasteita luottaen itseensä ja omiin kykyihinsä.
      Punaisen ihmisen todellisuus on fyysistä ja hän haluaa itse päästä konkreettisesti vaikuttamaan ympäristöönsä.
      Punainen uskoo vai sen minkä itse näkee. Hän ei ajattele abstraktisti, vaan todellisuus on hänelle juuri sitä miltä se näyttää., maistaa, tuoksuu tai tuntuu. Pohdiskelu ja spekulointi on punaisen ihmisen mielestä usein täyttä turhuutta ja ajan hukkaa. Miksi turhaan pohtia ikuisuutta, kun meillä on tämä hetki elettävänä ja koettavana?
      Punainen haluaa todisteet ennen kuin uskoo jonkin asian olemassaoloon. Vain se on relevanttia, millä on fyysinen olomuoto. Vastaavasti punainen osaa myös täysin siemauksin nauttia elämän fyysisistä iloista. Hänelle elämä on konkreettista kokemista, ei mikään illuusio, eikä hän yritä paeta todellisuutta mihinkään mielikuvitusmaailmaan.

      Aurassasi voimakkaita:
      violetti;turkoosi;harmaa;vihrea;

    • vesimies nainen

      Päävärini oli vihreä ja piti kyllä täysin paikkansa!

    • voimakkaana keltainen

      ..ovat aurani päävärit..ja pitkälti olen samaa mieltä.

    • Nimetön

      Päävärini oli turkoosi. Voimakkaina sammaleenvihreä, sininen, harmaa ja vihreä.

    • 9.2.

      Päävärini on punainen ja ja toisena värinä on sammaleen vihreä.

    • Marielle82

      Ja muita vaikutavia värejä ei löytynyt, tämä oli tulos:

      Oranssi

      Oranssi ihminen etsii jännitystä elämäänsä ja uskaltaa ottaa isojakin riskejä. Vaaran tunne on hänelle eteenpäin vievä, kiihottava voima ja hän haastaa mielellään koko ympäristönsä etsimään omia rajojaan.

      Oman elämän asettaminen vaaraan on sellainen adrenaliiniruiske oranssille ihmiselle, että oikeastaan vasta äärimmäiset kokemukset kuolemaa uhmaten saavat hänet tuntemaan tyydytystä ja onnistumista. Oranssi ihminen hyppää huikaisevia benji-hyppyjä, valloittaa vuorten huippuja ja rakastaa ääriolosuhteiden tuomia haasteita.

      Oranssi ihminen elää täysillä vasta silloin, kun haasteet ovat riittävän suuret. Kaikki muu elämä on hänelle vain pasiivista olemassoloa - ja vasta seuraavan haasteen löytäminen saa veren taas kiertämään hänen suonissaan.

    • pipsa53

      värit aurassa....
      Turkoosi,Sininen,Keltainen,Punainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe