Polttariohjelmaa

Vaasassa?

Olisiko mitään ehdotuksia, mitä polttariohjelmaa voisi morsiammelle järjestää Vaasassa?
Ei olla sieltä päin, eikä tiedetä mahdollisuuksista.
Siis, löytyisikö mitään hyviä ehdotuksia mitä paikkoja voisi olla mahdollista käyttää?

Esim, hohtokeilailu, curling...?
Entäs, olisiko mitään kivaa saunomispaikkaa, mitä voisi vuokrata?

Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista

7

10881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Killi

Noo...Meillä oli polttarit elokuun alussa. Juuri silloin kun oli nuo Wasa Carnevalit. Päivällä morsian ja kaaso (minä) ajeltiin hulvattoman hauskalla banaaniveneellä. Tarkoitus oli mennä sellaisella riippuliito-jutulla mutta niillä oli käynyt varkaita edellisenä yönä ja hajottanut ne joten mentiin banaaneilla. Oli tosi mahtavaa ja naurua riitti. Oltiin vuokrattu sellainen tosi sopiva pieni mökki Hietskun satamasta. Kaikki varmasti näkee sen siinä. Hintansa väärtti. Siellä meillä oli picnic ja saunottiin. Kaikki oli ostanu liput sinne karnevaaleihin. Danny( ei suosikki mutta sopi huvittavaan iltaan)esiintyi siellä. Mentiin kysymään voiko meidän tuleva morsian esiintyä Dannyn kanssa? Danny oli sanonut että kyllä sopii ja meidän Marilyniksi (todella aito) pukeutuneeksi morsmaikku esiintyi Dannyn kanssa lavalla. Lopuksi mentiin takaisin meidän keltaiseen pieneen mökkiin ja juhlittiin aamuun. Käytiin välillä syömässä hienosti Faros-laivalla. Mahtava ilta ja lopussa morsian itki ilosta:-)-

• Anni

Meiän spinning-tunnilla (WasaSportsClubilla) oli yhtenä lauantaina tässä keväällä miesporukka, joka ymmärtääkseni oli polttariporukka. Kukaan miehistä ei ollu spinnannu aikasemmin, ja sit ne oli viel hommannu kaikille sykemittarit, joita ne vertaili...
        Niillä ainakin tuntu olevan hauskaa, jatkoivat siitä sitten kai saunomaan jonnekin muualle...

Kokeilkaa porukalla jotain uutta urheilulajia, jos siis olette urheilullista porukkaa...

• aloittaja.
        Anni kirjoitti:

Meiän spinning-tunnilla (WasaSportsClubilla) oli yhtenä lauantaina tässä keväällä miesporukka, joka ymmärtääkseni oli polttariporukka. Kukaan miehistä ei ollu spinnannu aikasemmin, ja sit ne oli viel hommannu kaikille sykemittarit, joita ne vertaili...
        Niillä ainakin tuntu olevan hauskaa, jatkoivat siitä sitten kai saunomaan jonnekin muualle...

Kokeilkaa porukalla jotain uutta urheilulajia, jos siis olette urheilullista porukkaa...

Katselinkin netistä ehdotuksianne ja ainakin noi mökit voisi olla hyvä vuokrata.
        Sivuille linkki jo tallessa.

Siinä vaan on ongelmia kun ei tiedä mitä kaikkia mahdollisuuksia siellä on ja mistä niitä lähtisi kyselemään.

Katselin keilahallin aukioloja ja sinne nyt ainakin voisi mennä.
        Sekä paintball mahdollisuuksia, voi kyllä olla hieman liian rajua meille naisille.

Polttarit ovat jo toukokuun puolella ja hieman liian kylmää merellä olla vielä silloin, muuten tosi hauskalta kuulostava vaihtoehto toi ensimmäinen.

Kysyisin vielä että olisiko tiedossa mitään hyvää paikkaa, mistä varaisi jalkahoidon tai jotakin hierontamahdollisuuksia?
        Ehkä jotakin sellaista joka olisi valmis tulemaan vaikka sinne mökille hieromaan?

Kiitokset molemmillle tähänastisista!

• marssu
        aloittaja. kirjoitti:

Katselinkin netistä ehdotuksianne ja ainakin noi mökit voisi olla hyvä vuokrata.
        Sivuille linkki jo tallessa.

Siinä vaan on ongelmia kun ei tiedä mitä kaikkia mahdollisuuksia siellä on ja mistä niitä lähtisi kyselemään.

Katselin keilahallin aukioloja ja sinne nyt ainakin voisi mennä.
        Sekä paintball mahdollisuuksia, voi kyllä olla hieman liian rajua meille naisille.

Polttarit ovat jo toukokuun puolella ja hieman liian kylmää merellä olla vielä silloin, muuten tosi hauskalta kuulostava vaihtoehto toi ensimmäinen.

Kysyisin vielä että olisiko tiedossa mitään hyvää paikkaa, mistä varaisi jalkahoidon tai jotakin hierontamahdollisuuksia?
        Ehkä jotakin sellaista joka olisi valmis tulemaan vaikka sinne mökille hieromaan?

Kiitokset molemmillle tähänastisista!

www.netikka.net/kauneushoitola mainostaa tekevänsä polttarikäyntejä.ko.sivuilta en mainontaa polttarikäynneistä löytäny mutta uusimmassa vaasan ikkunassa oli. :)

• myös sinulle
        marssu kirjoitti:

www.netikka.net/kauneushoitola mainostaa tekevänsä polttarikäyntejä.ko.sivuilta en mainontaa polttarikäynneistä löytäny mutta uusimmassa vaasan ikkunassa oli. :)

Emmeköhän näillä eväillä saada yhdet polttarit kasaan.
        Kiva kun kaikki autoitte vinkeillänne ja hyvää kevään jatkoa = )

• t.kou

Heippa!
      Olen innostunut aloittamaan Itsenäisenä ihonhoitokonsulttina kokeilin tuotteita ensimmäistä kertaa ihonhoitoillassa ystäväni luona ja hullaannuin täysin niihin. Et sitoudu mihinkään, vaikka järjestäisit illan, muuta kuin pitämään hauskan ja rennon illan ;)

IHONHOITOILTA MUKAVASSA SEURASSA?
      Halutessasi hemmotella ystäviäsi/tuttaviasi/sukulaisiasi, voit kutsua 3-6 naista ihonhoitoiltaan (tai päivään) kotiisi! He voivat tulla meikit kasvoilla tai ilman. vieraasi tekevät käsi- ja kasvohoidon itse itselleen minun opastuksellani. Tilaisuus kestää n.2h
      Lahjaksi tästä saat tuotelahjakortin!
      Voin myös tulla erilaisiin tilaisuuksiin: Polttareihin, saunailtoihin, naisten muihin “illanistujaisiin” tms.

E-mail: [email protected]

• t-ki

Sitä me käytiin tekemässä yksissä polttareissa ja oli aika hauskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe