Ystäväni pyysi minua kaasoksi ja hetken päästä kysyi että voiko olla enemmän kuin yksi kaaso kun hänellä olisi myös pitkäaikainen lapsuuden ystävä jonka haluaa kaasoksi. Eli voiko olla kaksi tai useampi kaaso vai oliko se hienovaraisesti vihjattu että tulikin toisiin aatoksiin minun suhteen kaasona??
voiko olla kaasoja
6
2651
Vastaukset
- oli...
2 kaasoa ja ihan hyvä että oli, sillä hommaa riitti jokaiselle. oli helppo olla kun tiesi että kaikki sujuu eikä ollut kuormittanut "liikaa" yhtä ystävää vaan kaasot olivat jakaneet hommia keskenään.Ystävälläni kaasoja oli 3. eli ihan hyvin niitä kaasoja voi olla useampikin.
Varmastikaan ystäväsi ei ole tullut suhteesi toisiin aatoksiin. hääpäivä on tärkeä päivä ja tod.näk hän haluaa jakaa sen tärkeimpien ystäviensä kanssa. toisaalta jos susta tuntuu, että sua jotenkin "loukataan" kun pyydetään toistakin kaasoa niin kannattanee ehkä kieltäytyä kunniasta.- vastauksesta!
Ei todellakaan loukkaa, päinvastoin. Varmasti tekemistä riittää ja on kiva jos on apureita enemmän. ja selvitin asian ystävänikin kanssa ja halusi kyllä vilpittömästi molemmat!
- Monta kaasoa
Jos tästä joskus itse eksyn alttarille asti, niin mulla on oikeesti sellainen ongelma, että en pysty valitsemaan kavereistani ketään yhdeksi kaasoksi. Tärkeimmistä ystävistäni jokainen on mulle absolutely-must-ihminen, jonka tuen tarttisin hääpäivänä :-D
Mä tarvitsen sinne ainakin 10 kpl ystäviäni! Ilman 10 kaasoa en uskalla mennä naimisiiin :-) Viime kädessä voin sitten syyttää näitä 10 kaasoani siitä, että veivät kuin veivätkin mut alttarille naimisiin...Niin - ja noista pari joutuisi kyllä pukeutumaan bestwomaniksi :D Sattuvat olemaan miehiä nuo kaverini.
Noh - tulepaahan persoonalliset häät. Jos tuo sulhaskandidaatti ikinä erehtyy kosimaan ;)) - rennosti
Minä en välittänyt häissäni mistään etiketeistä. Kaasoina kaikki 4 parasta ystävääni jotka myös seisoivat "rinnallani" kirkossa. Ja muutenkin häät meni meidän kaavan mukaan eli rennosti....
- pekka81
Voiko bestmaneja olla kaksi?
- Dina
pekka81 kirjoitti:
Voiko bestmaneja olla kaksi?
Tottakai myös bestmanneja voi olla useampi. Olin talvella häissä jossa sulhasella oli 3 bestmannia ja morsiammella 3 kaasoa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389