voiko olla kaasoja

kaksi??

Ystäväni pyysi minua kaasoksi ja hetken päästä kysyi että voiko olla enemmän kuin yksi kaaso kun hänellä olisi myös pitkäaikainen lapsuuden ystävä jonka haluaa kaasoksi. Eli voiko olla kaksi tai useampi kaaso vai oliko se hienovaraisesti vihjattu että tulikin toisiin aatoksiin minun suhteen kaasona??

6

2706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli...

2 kaasoa ja ihan hyvä että oli, sillä hommaa riitti jokaiselle. oli helppo olla kun tiesi että kaikki sujuu eikä ollut kuormittanut "liikaa" yhtä ystävää vaan kaasot olivat jakaneet hommia keskenään.Ystävälläni kaasoja oli 3. eli ihan hyvin niitä kaasoja voi olla useampikin.

Varmastikaan ystäväsi ei ole tullut suhteesi toisiin aatoksiin. hääpäivä on tärkeä päivä ja tod.näk hän haluaa jakaa sen tärkeimpien ystäviensä kanssa. toisaalta jos susta tuntuu, että sua jotenkin "loukataan" kun pyydetään toistakin kaasoa niin kannattanee ehkä kieltäytyä kunniasta.

• vastauksesta!

Ei todellakaan loukkaa, päinvastoin. Varmasti tekemistä riittää ja on kiva jos on apureita enemmän. ja selvitin asian ystävänikin kanssa ja halusi kyllä vilpittömästi molemmat!

• Monta kaasoa

Jos tästä joskus itse eksyn alttarille asti, niin mulla on oikeesti sellainen ongelma, että en pysty valitsemaan kavereistani ketään yhdeksi kaasoksi. Tärkeimmistä ystävistäni jokainen on mulle absolutely-must-ihminen, jonka tuen tarttisin hääpäivänä :-D

Mä tarvitsen sinne ainakin 10 kpl ystäviäni! Ilman 10 kaasoa en uskalla mennä naimisiiin :-) Viime kädessä voin sitten syyttää näitä 10 kaasoani siitä, että veivät kuin veivätkin mut alttarille naimisiin...Niin - ja noista pari joutuisi kyllä pukeutumaan bestwomaniksi :D Sattuvat olemaan miehiä nuo kaverini.

Noh - tulepaahan persoonalliset häät. Jos tuo sulhaskandidaatti ikinä erehtyy kosimaan ;))

• rennosti

Minä en välittänyt häissäni mistään etiketeistä. Kaasoina kaikki 4 parasta ystävääni jotka myös seisoivat "rinnallani" kirkossa. Ja muutenkin häät meni meidän kaavan mukaan eli rennosti....

• pekka81

Voiko bestmaneja olla kaksi?

• Dina
        pekka81 kirjoitti:

Voiko bestmaneja olla kaksi?

Tottakai myös bestmanneja voi olla useampi. Olin talvella häissä jossa sulhasella oli 3 bestmannia ja morsiammella 3 kaasoa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5271
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      145
      1577
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      189
      946
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      893
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe