Ystäväni pyysi minua kaasoksi ja hetken päästä kysyi että voiko olla enemmän kuin yksi kaaso kun hänellä olisi myös pitkäaikainen lapsuuden ystävä jonka haluaa kaasoksi. Eli voiko olla kaksi tai useampi kaaso vai oliko se hienovaraisesti vihjattu että tulikin toisiin aatoksiin minun suhteen kaasona??
voiko olla kaasoja
6
2817
Vastaukset
- oli...
2 kaasoa ja ihan hyvä että oli, sillä hommaa riitti jokaiselle. oli helppo olla kun tiesi että kaikki sujuu eikä ollut kuormittanut "liikaa" yhtä ystävää vaan kaasot olivat jakaneet hommia keskenään.Ystävälläni kaasoja oli 3. eli ihan hyvin niitä kaasoja voi olla useampikin.
Varmastikaan ystäväsi ei ole tullut suhteesi toisiin aatoksiin. hääpäivä on tärkeä päivä ja tod.näk hän haluaa jakaa sen tärkeimpien ystäviensä kanssa. toisaalta jos susta tuntuu, että sua jotenkin "loukataan" kun pyydetään toistakin kaasoa niin kannattanee ehkä kieltäytyä kunniasta.- vastauksesta!
Ei todellakaan loukkaa, päinvastoin. Varmasti tekemistä riittää ja on kiva jos on apureita enemmän. ja selvitin asian ystävänikin kanssa ja halusi kyllä vilpittömästi molemmat!
- Monta kaasoa
Jos tästä joskus itse eksyn alttarille asti, niin mulla on oikeesti sellainen ongelma, että en pysty valitsemaan kavereistani ketään yhdeksi kaasoksi. Tärkeimmistä ystävistäni jokainen on mulle absolutely-must-ihminen, jonka tuen tarttisin hääpäivänä :-D
Mä tarvitsen sinne ainakin 10 kpl ystäviäni! Ilman 10 kaasoa en uskalla mennä naimisiiin :-) Viime kädessä voin sitten syyttää näitä 10 kaasoani siitä, että veivät kuin veivätkin mut alttarille naimisiin...Niin - ja noista pari joutuisi kyllä pukeutumaan bestwomaniksi :D Sattuvat olemaan miehiä nuo kaverini.
Noh - tulepaahan persoonalliset häät. Jos tuo sulhaskandidaatti ikinä erehtyy kosimaan ;)) - rennosti
Minä en välittänyt häissäni mistään etiketeistä. Kaasoina kaikki 4 parasta ystävääni jotka myös seisoivat "rinnallani" kirkossa. Ja muutenkin häät meni meidän kaavan mukaan eli rennosti....
- pekka81
Voiko bestmaneja olla kaksi?
- Dina
pekka81 kirjoitti:
Voiko bestmaneja olla kaksi?
Tottakai myös bestmanneja voi olla useampi. Olin talvella häissä jossa sulhasella oli 3 bestmannia ja morsiammella 3 kaasoa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1133242Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville522803Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122354Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111892- 1681534
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa301248- 521102
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih15906Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois111888Polvinen hylkäsi Persut
Polvinen teki ratkaisun, lähti Persujen paraati paikalta. Moni on jättänyt puolueen tavallisten kansalaisten joukosta.145837