Religion kills- uskonto tappaa...

totuus on toisenlainen

...jatkan heti provosoivan otsikon loppuun...Jesus saves- Jeesus pelastaa!

Paljon näyttää Pääsiäinen tuovan asioita mieliin sekä muutamalle "vapaa"-ajattelijalle ja uuspakana kuuskuuskuus hevimiehelle sekä jokuselle Lutskulle ja Hellarillekin kristilliseltä puolelta. Yhteistä tuntuu olevan monille kirjoittajille se että omaa kantaa puolustetaan kiivaasti, jopa toisia halventavaan sävyyn ja vihamielisesti. Jumalaa (huom. Jeesus ON Jumala) ei voi pilkata. Vain toista ihmistä voi kiusata ja riivata ja se on valitettavasti sielunvihollisen suunnitelman mukaista. Eripura, vihamielisyys ja sodat ovat saatanasta. Näin Pääsiäisenä muistan mieluusti että Jeesus kristus Vapahtaja on meidän syntimme (menneet,tämänpäivän ja tulevat)kalliilla verellään lunastanut. Sitä ei mikään mahti maailmassa muuta tai peruuta. Siinä tahdon pysyä ja rukoilen sinunkin puolestasi jotta voisit päästä sovitustielle ja taivaaseen. Ellet ole aiemmin rukoillut voit sanoa vaikka näin: " Jumalani. Olen tänäänkin tehnyt sinua vastaan ajatuksin, sanoin, teoin ja laiminlyönnein. Omasta syystäni. Anna minun syntini anteeksi. Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovintoveressä AAMEN!

Siunattua pääsiäistä myös sinulle joka et vielä osaa uskoa.

Esirukoilijasi Helsingissä

2

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kyllä

      totta, niin ikävää kuin se onkin. Ikävää on myös se että ihminen ei ota, eikä uskalla ottaa, itse vastuuta mistään (varsinkin te uskovat) vaan kaikki sysätään jokun jumalan harteille.
      Totuus on varmaankin aika yksinkertainen. Ihminen on aina tarvinnut jonkun isomman kuvion jolla selittää tätä olemmassa oloamme, koska useimmalla ei nyt vaan nuppi kestä tunnustaa että yksin täällä ollaan.
      Enpä tiedä onko se paluuta "kaikki kaipaa kotia ja lapsuutta lauhaa-kuvioon" siis siihen kun joku (vanhemmat) piti huolen vai onko kysymys siitä että nämä rituaalit toimii yhteisön sosiaalisen me-hengen vahvistajana tai molemmista.
      Minkään muun ideologian takia ei ole tapettu niin paljon ihmisiä kuin uskontojen. Toki puolestani saat uskoa aivan mihinkä tahaansa mutta anna arvo myös niille joiden nyt ei vaan tarvii juosta ongelmineen jokun jumaluuden luo vaan yrittää ratkoa ongelmansa aivan itse/muiden ihmisten avulla.
      Erosin kirkosta uskonnon opettajieni vuoksi heti kun tulin siihen ikään että se oli salliittua. En vaan voinut ymmärtää niin yksisilmäisiä ja rasistisia mielipiteitä joita jokaisella noista opettajista oli.
      Olen tullut ja tulen hyvin toimeen kaikkien ihmisten kanssa, en juo pahemmin viinaa enkä tappele ihmisten kanssa. Millä sinut saa sen nyt tajuu että kaikki ei nyt vaan tarvii noita jumalia ja yrittää siitä huolimatta elää tämän ja ainoan elämän ihan kunnolla.
      Eikä kuolemakaan pelota, se on edessä sitten kun on, en sillä päätäni vaivaa. Toisin te uskovat, tehän muistutatte joka mutkassa "missä vietät iäisyytesi" Minäpä kerron, sitten kun se monttu luodaan umpeen niin siellä pysytään , se ei nyt vaan ole sen kummempaa.
      Onko niin ylivoimasen vaikeeta hyväksyä tätä ja oman minuuden katoamista että tarvii epätoivoisesti viritellä näitä satuja että sitten ne harput, virret ja symbaalit soi iankaikkiseti. Mahtaa olla lystiä varsinkin kun saa vielä siitä tyydytyksen että "ne toiset" on tuollä kuumalla puolella. Kaikkee hyvää sulle tässä ja ainoassa elämässä ihan ilman tuota "veren juontia ja ruumiin syöntiä" Ciao

    • Irti ei pääse

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe