IISALMEN IDIOOTIT

Kuningas

Huh huh jos joku paikka kannattaa kiertää kaukaa niin se on Iisalmi!!! tai käykää kaikki kerran katsomassa niin riittää naurua pitkäksi aikaa!! Oikein viimesen päälle tuppukylä jossa ihmiset kuvittelee asuvansa "metropolissa" ja mikä parasta niin kaikki 100km säteellä nauraa julkisesti näille idiooteille ja koko "kaupunki" viritelmälle!!! eli ei muuta kun talkoo hengellä lapiot käteen ja kuopataan koko roska kartalta pois!!!

146

17691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvittelee?

      Minä en kuvittele mitään, olen asunut muuallakin isoimmissa paikoissa ja koska täältä nyt sattu töitä löytymään, niin tänne oli tultava.

      En tiedä tuntuuko tämä siltä vai onko sitä kasvanut aikuiseksi, mutta teininä kun täällä aikaa vietin 1988-1993 (14-21v), niin tämä paikka tuntui paljon isommalle ja vilinää oli paljon enemmän? Maaseudulla kun pentuna kasvoin, niin silloin Iisalmi tuntu oikeelta isolta cityltä ;) heheh!

    • Salme

      Tuntuu tällä "kuninkaalla" olevan hommata vielä vähän hakusessa. Lapiopelillä meinää isompia hommia tehrä. Luotettavilta oletetuilta lähteiltä saamieni mukaan iisalmessakin on jo ollut jonkin aikaa käytettävissä myös hivenen järeämpää maansiirtokalustoa. mm kaivinkoneita ja vastaavia.
      Taitaa "kuninkas" todellakin asua siellä 100km säteellä. Sivistyksen parissa. Eikös avohoito tunnukin kivalta???

      • Anonyymi

        Oliko tynnörinkannet ruostuneet.


    • hepo

      Oli se aikaa ku Pottu Paavo meukkas, kuulu se huuto 2km päähä. Laakosen kioskin aamu porukka on kans yks siisti juttu ja onhan meillä tuo narkki porukka kansa virkistämässä kaupunkia

      • .,,.

        10 vuotta sitten tosiaan ainakin öykkäsi aina sen kärrin kanssa. Muistaakseni joku salmettaren toimittaja oli ängennyt väkisin sen kämppään tekemään juttua 7-lehden tyyliin ja paavo oli jotenkin sitä tönäissyt tai jotain ja siitäkös se oli suuttunut(toimittaja). Uhkasi käräjillä, liekkö sitten vienyt en muista enää. Tuskinpa kukaan tykkää jos kotiin tungetaan.


      • plaaaa
        .,,. kirjoitti:

        10 vuotta sitten tosiaan ainakin öykkäsi aina sen kärrin kanssa. Muistaakseni joku salmettaren toimittaja oli ängennyt väkisin sen kämppään tekemään juttua 7-lehden tyyliin ja paavo oli jotenkin sitä tönäissyt tai jotain ja siitäkös se oli suuttunut(toimittaja). Uhkasi käräjillä, liekkö sitten vienyt en muista enää. Tuskinpa kukaan tykkää jos kotiin tungetaan.

        Pottu-Paavo on kuulema jossain vanhainkodissa tai vastaavassa.


      • Ansaitsi
        .,,. kirjoitti:

        10 vuotta sitten tosiaan ainakin öykkäsi aina sen kärrin kanssa. Muistaakseni joku salmettaren toimittaja oli ängennyt väkisin sen kämppään tekemään juttua 7-lehden tyyliin ja paavo oli jotenkin sitä tönäissyt tai jotain ja siitäkös se oli suuttunut(toimittaja). Uhkasi käräjillä, liekkö sitten vienyt en muista enää. Tuskinpa kukaan tykkää jos kotiin tungetaan.

        Se juttu oli Salmettarelta suurimpia typeryyksiä kautta aikojen. Toimittaja sai just mitä ansaitsi.


      • pottu
        .,,. kirjoitti:

        10 vuotta sitten tosiaan ainakin öykkäsi aina sen kärrin kanssa. Muistaakseni joku salmettaren toimittaja oli ängennyt väkisin sen kämppään tekemään juttua 7-lehden tyyliin ja paavo oli jotenkin sitä tönäissyt tai jotain ja siitäkös se oli suuttunut(toimittaja). Uhkasi käräjillä, liekkö sitten vienyt en muista enää. Tuskinpa kukaan tykkää jos kotiin tungetaan.

        Pottu-Paavo on Veljeskodissa


      • ööt

        kerran ajettiin liian hittaasti puavon talon ohi ni alko lentää tikkoja autoon..


      • Anonyymi
        pottu kirjoitti:

        Pottu-Paavo on Veljeskodissa

        Lappalais paavo vajaaälynen


      • Anonyymi

        Sukukypsyyttä vielä saavuttamaton koplauskiikontako jauhorahoja tavoittelevaisintako.


      • Anonyymi

        Ai teillä on.


      • Anonyymi
        pottu kirjoitti:

        Pottu-Paavo on Veljeskodissa

        Iislamessa piärrään lujaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lappalais paavo vajaaälynen

        Puavo.


    • ehheh..

      Taas näitä etelän veteläperseitä, joita nakertaa joku sellainen asia mitä eivät viitsi myöntää ja sitten purkavat omaa angstiaan "meihin juntteihin". Arvon "Kuninkaan" kannattaisi hommata kunnon perusteet, ennenkun alkaa vollottamaan yhtään mitään...

      • tietoa

        pottu paavo siirtynyt jo ilmavoimiin.


    • vittua

      iisalmessa on parasta, että tää on nii pieni kaupunki..ee oo liikoo väkkee..enkä mie aenakkaa kuvittele että tää on joku perkeleen metropoli, saatana!! älä pilikkoo ommoo nuamaas, et tiiä mittää meistä, juntti saatana :D

      • Anonyymi

        No niinpä. Oikeastaan sama missä asuu, tärkeintä on koti jossain. Senkin voi tarvittaessa siirtää toiseen paikkaan. Joka paikassa on fiksuja ihmisiä ja myös juntti-tolleroita. Tämäkin on mielipide, ketä kukin pitää fiksuna ja ketä toopena.


    • asuja

      Taisi olla aika hyvä 'provo'kirjoitus kun ihmiset noin ottaa kantaa...

      Totuus on se, että nuorena ei osaa arvostaa sitä paikkaa missä sattuu asumaan. Kaikki on siellä päin p'''tä ja ihmiset perseestä... Kasvappa muutama vuosi lisää ja mieti sitten uudestaan.
      Ite en ole alkujaan täältä, mutta kuitenkin jo melko pitkään asuneena voin sanoa, että ihan kohtuu hyvin olen kuitenkin viihtyny,
      Totta täällä ei ole suuren kaupungin etuja, mutta ei tarvi ollakkaan. Jokainen joka haluaa metropolien sykkeeseen voi sinne aivan vapaasti muuttaa, ei täällä ole kenenkään pakko asua/olla hetkeäkään jos ei sille tunnu.

      Pienessä kaupungissa on omat etunsa samoin menevemmissä paikoissa.

      Mutta sen verta on ikää jo että tiedän vanhetessa aina omat kotipaikka rupee tuntumaan entistä paremmalta/kauniilta paikalta olla. Vaikka sitten ei haluaisikaan muuttaa sinne asumaan. On aivan turhaa natista jostain paikan 'paskuudesta' missään. Jokaisella on kuitenki vara valita missä on. Eri asia on jos on oikeeta valittamisen aihetta...
      Että oikeesti ois päähän potkittu tai jotain. Mutta jos ei oikeeta valitus asiaa ole niin aivan turha 'kötistä' turhia....

    • kuopijo

      näitähän riittää näitä iisalmen kokoisia paikkoja, tyyliltään hvyinkin samanlaisia. Kartalat pois kaikki vaan vai mitä? ei taida jäädä kuin ruuhkainen helsinki, siellähän ei niitä idiootteja riitäkkään........... :D
      Näitä pikkukylistä muuttaneita, äkkiä Hesalaistuneita slangin vääntäjiä.

    • 70`s

      Aikoinaan 70 luvulla rakensimme iisalmessa katuja Oli kesä ja aurinko paistoi. Niin siinä työmaa kokouksen keskelle juoksi pieni poika n 3v, jolla oli keltainen pahvista tehty kruunu päässä. Kysyin pojalta kukas sinä olet. Poika vastasi olen Iisalmen kunigas. Nyt tämä nim. vallasta syöstetty kuningas on palannut mutta katkerana. Kokoileppa kunkku värjäytyykö kruunusi keltaiseksi automaattisesti.

    • ....

      Iisalmessa ja Espoossa asuneena voin sanoa, että joka paikassa on omat ongelmansa ja huonotkin puolensa. Sulle ei voi muuta sanoa, kuin että kannattaa tosiaan kiertää kaukaa...

      • Anonyymi

        Onkohan se levinnyt kuopioonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se levinnyt kuopioonkin.

        Vintake puskaratio, no niin, kyllä kuuluu kuuluu jo kuuluu jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se levinnyt kuopioonkin.

        Piäreskely on levinny Kuopioon.


    • riimit rupiset

      Ihana Iisalmi, Hauska Hesa, Kaunis Kuopio, Onnellinen Oulu, Jouheva Joensuu, Reipas Rovaniemi, Terhakka Turku, Siisti Salo, Jämäkkä jyväskylä, Kullinpää Kuningas

    • Ukko

      Kyllä tuollaisten kuninkaiden kannattaakin tämä kylä kiertää, siitä olen varma...ottamatta "trollia" tosissaan, pakko kommentoida:
      Olen asunut tavallaan koko ikäni Iisalmessa (n.30v) vaikka on elämän vaiheilla tullut oltua muuallakin "isoissa" kaupungeissa, joskus vuosi, joskus jokunen viikko kerrallaan töiden takia. Aina on ollut erittäin mukava lähteä takaisin kotikylälle, varsinkin Helsingistä. Iisalmessa tietty rauhallisuus ja turvallisuus kutsuu aina takaisin. Uskon kyllä että on paljon pintaliitäjä-tyyppejä ja katukahvila-juppeja jotka täällä ei viihdy, heille toivotankin hyvää matkaa Helsingin pyörteisiin. Sielläpähän ähisette ruuhkassa ja ryysiksessä, ja pitäkää huolta jotta kamppeet yms. on viimeisen muodin mukaisia. Nimittäin se on just sitä oikeaa elämää. Me idiootit täällä vaan harrastamme kaikkea ulkoilmassa tapahtuvaa, kelkkailua, moottoripyöriä, metsästystä, kalastusta, hiihtämistä, luistelua jne. mutta nehän onkin junttien juttuja. Mieluummin tottakai pistäisin merkkivaatteet päälle ja lähtisin johonkin tosi hienoon katukahvilaan jauhamaan maailman menosta ja ajattelemaan syntyjä syviä.

      • töötöö

        tyytyy


      • paavo
        töötöö kirjoitti:

        tyytyy

        on legendaarinen mies


      • töötöö
        paavo kirjoitti:

        on legendaarinen mies

        Siis sillon kun vielä ol vaekuttamassa.


      • seko ukkeli
        töötöö kirjoitti:

        Siis sillon kun vielä ol vaekuttamassa.

        joka asui paskan ja lian keskellä purkukuntoisessa talossaan lähellä jäähallia.
        Ajoi polkupyörällä jonka perässä oli kärryt,jiohin se keräsi kaikkea krääsää.
        Kova oli huutelemaan ja hävytön suustaan.
        Ei tainnu juurikaan hygieeniastaan välittää.
        semmonen se oli..ällö ukko.


      • panetella
        seko ukkeli kirjoitti:

        joka asui paskan ja lian keskellä purkukuntoisessa talossaan lähellä jäähallia.
        Ajoi polkupyörällä jonka perässä oli kärryt,jiohin se keräsi kaikkea krääsää.
        Kova oli huutelemaan ja hävytön suustaan.
        Ei tainnu juurikaan hygieeniastaan välittää.
        semmonen se oli..ällö ukko.

        ihmistä, josta ette mitään tiedä. Ottakaa ensin selvää miehestä ..taisi olla entinen kauppias ym.


      • taisi olla
        seko ukkeli kirjoitti:

        joka asui paskan ja lian keskellä purkukuntoisessa talossaan lähellä jäähallia.
        Ajoi polkupyörällä jonka perässä oli kärryt,jiohin se keräsi kaikkea krääsää.
        Kova oli huutelemaan ja hävytön suustaan.
        Ei tainnu juurikaan hygieeniastaan välittää.
        semmonen se oli..ällö ukko.

        Kovin kapea näkemys Paavosta on nimim. "seko ukkelilla". Paavo on, tai parhaimpina päivinään oli, tavallista tallaaja huomattavasti terävämpi äijä. Showtahan hänen touhunsa paljolti oli. Sessionsa jälkeen hän vinkeen näköisenä tarkkaili, minkä vaikutuksen esitys yleisöön teki. No, monelta nämä vivahtet jäi huomaamatta. Eipä tavallinen möykkääjä legendaksi ylläkään.


      • hesalainen 60

        Olen syntynyt ja asunut helsingissä koko ikäni.. Sisko muutti iisalmeen 35v sitten ja sen jälkeen olen käynyt iisalmessa joka kesä ja voin sanoa kun pääseen eläkkeelle, muutan asumaan iisalmeen, siellä oikein sielu rauhoittuu tään helsingin melskeen jälkeen, täällä on kaikki paljon kalliinpaa, saa iislamesta luxsusluokan omakotitalon kun myyn täällä rivitalon


      • hajuhaittoja
        hesalainen 60 kirjoitti:

        Olen syntynyt ja asunut helsingissä koko ikäni.. Sisko muutti iisalmeen 35v sitten ja sen jälkeen olen käynyt iisalmessa joka kesä ja voin sanoa kun pääseen eläkkeelle, muutan asumaan iisalmeen, siellä oikein sielu rauhoittuu tään helsingin melskeen jälkeen, täällä on kaikki paljon kalliinpaa, saa iislamesta luxsusluokan omakotitalon kun myyn täällä rivitalon

        Kyllä saat hyvän talon,mutta katso,että ei ole kepulaisia naapurina.


      • varoituksen sana
        hajuhaittoja kirjoitti:

        Kyllä saat hyvän talon,mutta katso,että ei ole kepulaisia naapurina.

        Varsinkin,jos rantatontti on talossa.Kepulaisilla on tapana paskotella järvet ympäriltään.Elävät kuin pellossa.Eivät välitä mitään ympäristöstään.Katsele ensin sillä silmällä,ennenkuin ostat.


      • Anonyymi
        paavo kirjoitti:

        on legendaarinen mies

        Natoon liittymisestäkö ei tykännyt ?.


    • peppi

      Juuri sinunlaisia ihmisiä varten on ohiajotie rakennettu!Kaasua vaan, kukaan ei sinua tänne kaipaa.

      • Mare

        löytyy junttilandiasta sentäs yks joka hiffaa!


    • Ex-stadilainen

      Pakko kommentoida, kun oon ite stadista pari vuotta sitten tänne muuttanut ja sitä ennen lähes koko ikäni ko. kaupungissa asunut...

      Ei Iisalmi yhtään sen huonompi paikka ole. Täällä on todella hyvät mahdollisuudet harrastaa luonnossa liikkumista, ym - etu, jota kaikki Helsinkiläiset eivät välttämättä tajua.

      Toinen erittäin suuri etu on suhteellinen rauhallisuus. Mitä nyt koirat haukkuu naapurissa. Mutta muuten. Ei tarvi odottaa kauppaan tai kylille lähtiessä, että ensimmäisen mutkan takana on joku urpo aukomassa turpaansa.

      Veikkaisin, että nämä "kuninkaan" kaltaiset tyypit tulevat jostain Kuopiosta tai muusta kakkosluokan kaupungista. Kuvitellaan olevan niin city-ihmisiä. Hah!

      • kiuruvetinen

        taekonvarsj, joka on seonna lopullisesti.


      • ghxzg

        "Ei tarvi odottaa kauppaan tai kylille lähtiessä, että ensimmäisen mutkan takana on joku urpo aukomassa turpaansa."

        No kokeileppa olla hyvännäkönen jätkä ja mennä lauantai-iltana Puumaan!! Ei mene kauaa, niin joku ränkätänkä aukomassa päätään ja yrittämässä sen jätkän kaunista tyttöystävää (joka ei tod lämpeä).


    • asdasd22

      iisalmi on kuul mesta(8

      • valitettavasti näin

        Huonoin juttu Iisalmessa on se,että siellä on liian paljon kepulaisia.Siitä se junttius tulee.


    • 987898poi

      Terveisä vaan Pöllösenlahden 16 kulmille,oli kivaa aikaa v86-94 ja meno oli kovaa siinä ei asuntolan jätkät huudellu:=) Aslonkalliot tuli tutuiksi ja Lippiksestä kaljaa:=) Vittu et oli kivaa!!! Täl hetkel osa jo poistunut vahvuudesta. Pöllöakä rules!!

      • Anonyymi

        Näin juuri. Hengailtiin kulmilla... 16 kulmilla.


    • Karppa

      Osuit naulan kantaan; olen kanssasi samaa mieltä.

      • maukut

        Sinullahan on sitten sukulaissuhteita tännepäin, kun ite oot siitä
        viereisestä reiästä!


    • jfkdhfsjk

      Hienoa tuo kaikki 100km metrin säteellä nauraa Iisalmelaisille. :D Mitäs kaupunkeja siihen sisälle mahtuukaan? Etelässä päin Siili ja Kuopio kyllä, mutta muut hm... Nehän ne vasta metropoleja onkin. :D

      • Siili on kunta

        Vähänkö me Iisalmelaiset nauretaan noille "kaupungeille" Nilsiä, Juankoski:) Siilissä lie kunnan isillä olleet pitkät piuhat, kun myöhästyivät kaupunki huumassa..


    • haitaaks tä tä tämä

      Iisalmi on Suomenpääkaupunki jos että sitä tienneet. Tämä on ollut pitkään vaiettu salaisuus mutta nyt se putkahti vahingossa juluki.

    • SAVOLAENE

      Hesalaiset mongertaa niinku ois paskaa suu täynnä. Iisalmi on savon sydän.

    • Savon piäkaapunki

      Iisalmen ja muiden ympäristö kuntien pitäisi liittyä Kuopioon.Monet virastot toimii siellä jo. Iisalmessakin on väki vähentynyt 90- luvulta ( n. 6tuhatta) niin paljon, että rahkeet ei kestä vetää muita kuntia.Poliisi, ambulanssi,,kelat ja työkkärit toimivat jo Kuopion alla. En tajua miksi naapuri kunnat edes ajattelevat lähtevänsä Iisalmen kelkkaan joka on yhtä velkainen kuin muutkin.Kaikki tiet vievät Kuopioon.

      • iuisnkfdsl

        Samaa mietin,kyllähän Iisalmi on paremminkin kylä kuin kaupunki.Mieluummin virkeä kylä kuin kuoleva kaupunki.Ja jos Kuopioon kuuluttaisiin,eihän elämä käytännössä muuttuisi,ehkä kuppikuntaisuus vähenisi.


      • Anonyymi

        Iisalmen väkiluku laskenut 90 -luvulta noin 2500 ei 6000 .


    • Memoriisalmi

      Iisalmi on vähän sisäänpäin lämmennyt, pikkuisen enemmän sisäsiittoinen ja aika paljon junttila, mutta kaikesta huolimatta rakastettava pikkukaupunki. Asuin Iisalmessa vuosikymmenen ja juurruin Paloisvirran rantaan. Muuttaessani sieltä pois, luulin lähteväni ja unohtavani paikkakunnan, mutta juuret jäivät. Tahdoin tai en. En ehkä koskaan muuta takaisin, mutta Paloivirran rannassa silloin tällöin käyn muistelemassa menneitä, mukavia vuosia.

      • iisalmen juntti

        Niin eikös palosvirran rannassa juuri nuo juopot viihdy?


      • ExIisalmelainen

        Vähän samansuuntaisia ajatuksia minulla myös! Minä asuin yli kaksi vuosikymmentä Iisalmessa. Iisalmi oli ja on vieläkin liian pieni kaupunki sellaiselle joka tykkää pääkaupunkiseudun vilinästä. Minä viihdyn niin hyvin stadissa.

        Kaipaan ympärille paljon ihmisiä ja kavereita joita stadissa todella riittää. Iisalmessa minulla ei ollut edes yhtään kaveria. Olin varmaan liian rehellinen Iisalmelaisten kaveriksi. Mutta minä arvostan sitä että asiat sanotaan edestä päin fiksusti kuin takaapäin puukon kanssa. Ahkera kun olen niin minun aivot tarvitsevat jatkuvasti työtä, tekemistä ja virikkeitä joita ei löydy Iisalmesta vaan voi olla vaara joutua alkoholi kierteeseen siellä Paloisvirran pusikoissa joutilaana ollessa.

        Monta kertaa olen miettinyt vuosien kuluessa takaisin Iisalmeen muuttoa mutta se ei enää tässä elämässä tule onnistumaan sillä niin hyvin olen juurtunut tänne stadiin.


    • EVVK

      EVVK

    • J*** L******

      Hieno paikka vaikka itse sanonkin. Tulihan sitä rakennettua muutamapäivä. Kuninggaallisia kun olen. Raskaan työn raataja. tällä hetkellä asun bårgås ku ei oo muut kouluu ku rahat loppu kesken ja itse vaikea omilla aivoilla on kouluttautua kun niitä ei oiken ole. tykkään puhua iisalmesta kaikkea kaunista vaikka ihan kakka paikka onkin, eli siis valehtelen kaikille. tykkään myös seppo*k*´ääriäi*sest hyvänä kaverin. on sitä sepin kanssa tultu vietettyy muutama aamu rapulassa koulun käytävillä kahrenkesken. Joo mutta jos kiinnostaa niin tulkaa käymee otan kaikki ja muut vastaan iloisin mielin. vaikka toki ei kannate tulla koESKA (teksti tila loppu kesken sori)

    • pakkopois

      Minä kun laitan aloituksen tänne niin minä sitten käyn kirjottamassa, että minun asia tulis esille.

      Pakkoruotsi pois

    • Kingi1337

      MIkä vitun "kuningas"... Koita ny vitun lande bonjaa et täs citys budjailee ne oikeet kingit... mee valtra lippis dallaa lantaa.. Iisalmi o metropoli ja iisalmelaiset on herroi sulle, täält säki flindas haet spede.. Mä oon sun kuninkaas, iisalmen metropolilainen, herra sulle

    • Kingi1337

      Mä en luule, mä tiedän et iisalmelaiset on parempia ku muut.. Nousis sulki ego jos asuisit iisalmes, myönnä pois. Varmasti sunki lapsuuden unelmas kaksio tornitaloilt. Ei tää oo mitään kusipäisyyttä, mulla on pää pilvissä mutta jalat silti maassa.

      • iuhii

        Iisalmessa oli hyvä meininki 70 ja 80-luvulla. Nuorisosta pidettiin hyvää huolta, nuorisoklubi oli auki ti, ke ja pe ja väkeä riitti joka illalle. PK-hallilla kävi kaikki sen ajan parhaat bändit jne. Siihen aikaan kaupunki oli paljon elävämpi, kuin herra Harjun tultua kuninkaaksi sitten 90-luvulla. Antaa Iisalmen olla, mukava siellä on olutjuhlien aikaan poiketa vanhoja muistelemassa!


      • pilalle mennyt
        iuhii kirjoitti:

        Iisalmessa oli hyvä meininki 70 ja 80-luvulla. Nuorisosta pidettiin hyvää huolta, nuorisoklubi oli auki ti, ke ja pe ja väkeä riitti joka illalle. PK-hallilla kävi kaikki sen ajan parhaat bändit jne. Siihen aikaan kaupunki oli paljon elävämpi, kuin herra Harjun tultua kuninkaaksi sitten 90-luvulla. Antaa Iisalmen olla, mukava siellä on olutjuhlien aikaan poiketa vanhoja muistelemassa!

        Tosi on.Kepulaiset ovat pilanneet tämänkin,ennen niin elävän kaupungin.Kaikki,mihin kepu ryhtyy,menee perseelleen.Pitäisi asukkaiden älytä,ja seuraavissa kunnallisvaaleissa äänestää muutosta.


      • Kepu Mafia
        pilalle mennyt kirjoitti:

        Tosi on.Kepulaiset ovat pilanneet tämänkin,ennen niin elävän kaupungin.Kaikki,mihin kepu ryhtyy,menee perseelleen.Pitäisi asukkaiden älytä,ja seuraavissa kunnallisvaaleissa äänestää muutosta.

        Eivät älynneet!! :(


    • turpkiinni

      IISALMI ON SUOMEN NEW YORK, KATEELLISIA JOTKA MUUTA VÄITTÄÄ

      • Anonyymi

        Iisalmi on Suomen Novosibirsk!


    • Ex asukas

      Iisalmi oli 1970-1980 luvut ja aina 1990-luvun alkupuolenkin todella hyvä ja suhteellisen vilkaskin kaupunki jossa oli paljon nuorisoa ja tapahtumiakin sekä muuta toimintaa oli melko paljon etenkin kokoisekseen kaupungiksi.

      Kaikki lähti menemään päin persettä, kun tämä kuuluisi Martti Harju astui Iisalmen puikkoihin ja KEPU antaa siihen vielä sivusta lisätahtia kohti kaupungin kuolemankohtaloa!! Väkiluku tippunut 1990-luvun alusta melkein 5000 ihmisellä, tämä kertoo jo melko paljon. Kaupungin kehittäminen tyssäsi siihen paikkaan, kun Martti Harju ja KEPU ovat olleet Iisalmen johdossa, joka näkyy mitä karuimmalla tavalla kaupunkikuvassa ja kaupungin imagossa.

      Kaikki työpaikat, koulut, palvelut, vapaa-ajan toiminta ja kaikki muukin ovat häviämässä pois. Ihmetellään kaupungin johdossa silmät pyöreinä, että mistäköhän tämä voisi johtua, mutta syy löytyisi heti kun katsoisivat vain peiliin. KEPUN ja Martti Harjun toiminta tai paremminkin aikaansaamattomuus on johtanut siihen, että ihmiset häviävät kasvukeskuksiin ja jopa muihinkin pienempiin, mutta virkeämmän toiminnan omaaviin kaupunkeihin!!

      Itse asuin syntymästäni saakka reilun 20 vuoden ikäiseksi, ennen kuin muutin pois Iisalmesta. Katsoin 1990-luvun loppuun asti, että alkaako Iisalmessa asiat menemään parempaan suuntaan vai ei. Eivät alkaneet vaan kaupungin kehittäminen jämähti yhä enemmän ja enemmän paikalleen, joten en nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa pois Iisalmesta. Silloin tällöin käyn katsomassa sukulaisia Iisalmessa, mutta ei tulisi enää mieleenkään muuttaa takaisin Iisalmeen.

      Iisalmessa kuvitellaan utopistisesti, että siitä tulisi joku vetovoimainen Ylä-Savon kaupunkikeskus tuosta vaan tekemättä mitään suurempia investointeja kaupunkikuvaan nopealla aikavälillä. Sitten taas ihmetellään vuosien päästä miksi asiat eivät ole muuttuneet, kun jokin asia saadaan valmiiksi, mutta se kun sattuu sitten jahkailun takia olemaan valovuoden jäljessä muusta maailmasta. Pitäisi olla ajanhermolla, jos halutaan ihmisiä paikkakunnalle.

    • pensseli-isosetä

      Iisalmi on Savon kulttuurisivistyksen solmukohta. Täällä kohtaavat umpimieliset Vieremäläiset, vööhkät Sonkajärveläiset ja pohjalaisia leikkivät Kiuruvetiset. Pielavetiset eivät pahemmin esiinny rikastuttamassa kulttuurisulattoa, mutta pyrkivät ärsyttämään lähettämällä hävyttömiä savumerkkejä, joita Kiuruvetiset osaavat lukea ja Vieremäläiset tulkita. Lapinlahtelaisista ei kannata mainita mitään, koska loukkaantuessan sieltä tulee rumaa tekstiä, kylän uusimmalla hankinnalla: lennättimellä.

    • Kaikki kotona ei tod

      Iisalmelaisilla ei ole kyllä läheskään kaikki kotona, vaan paikkakunta kuhisee mitä hullumpia ihmisiä!!

      Sain vast'ikään jo kauan aikaa sitten jättämältäni yhdeltä iisalmelaiselta naiselta seuraavanlaista viestiä: "Oletko harrastanut seksiä uuden kumppanisi kanssa? Minulla olisi vinkkejä teille seksilelujen käyttöön, koska olin eräällä seksuaaliterapeutin luennolla."!!!!

      Siis täh ja hallooo, voi vaan sanoa että hulluja on monenlaisia täällä Suomessa ja etenkin paikkakunnilla joissa ei ole ihmisiä juuri nimeksikään ja eletään puutteessa, vähemmästäkin päät taitavat piipata ja alkaa prakkaamaan pahemman kerran. Luulisi tyhmemmänkin tajuavan, ettei oman suhteen sisäiset seksiasiat kuulu ulkopuolisille, saati jätetylle exälle!

    • Pylykkänen

      Miksi joku "kuningas" alkaisi ihan noin vaan kirjoittelemaan, sekä herjaamaan Iisalmea/Iisalmelaisia, ellei hän olisi asunut täällä. Hän on katkera kun ei ole enää mitä tai ketä periä, jos on koskaan ollutkaan. Taikka voihan olla niinkin, että hän ei ole saanut täältä alan töitä, vaikkapa autokauppiaana esmes.
      Sitten on nämä ihmissuhde asiat, ei ole natsannut jonkun kanssa ja siitä katkeroitunut.
      Tai sossu ei ole enää suostunut maksamaan hänen elämistään, vaan on patistellut työelämään.
      Tällaisista tekijöistä on pienet kuninkaat tehty:))

      • Kuningas Ahmed

        Minä olen toinen kuningas ja olen asunut Iisalmessa aikoinaan liiankin pitkään ja nykyään käyn Iisalmessa vain aina pieraisemassa ja näyttämässä pyllyä ja nauramassa mahakippurassa paskaista naurua, kuinka onnettomasti ja hitaasti mitään saamatta siellä on hoidettu asiat. xD


      • homo hyi....
        Kuningas Ahmed kirjoitti:

        Minä olen toinen kuningas ja olen asunut Iisalmessa aikoinaan liiankin pitkään ja nykyään käyn Iisalmessa vain aina pieraisemassa ja näyttämässä pyllyä ja nauramassa mahakippurassa paskaista naurua, kuinka onnettomasti ja hitaasti mitään saamatta siellä on hoidettu asiat. xD

        kyl varmasti on paskanen nauru kun pyllyä tulee näyttämään. tommosen homon kannattaa pysyäkin pois.


      • joopa joo
        Kuningas Ahmed kirjoitti:

        Minä olen toinen kuningas ja olen asunut Iisalmessa aikoinaan liiankin pitkään ja nykyään käyn Iisalmessa vain aina pieraisemassa ja näyttämässä pyllyä ja nauramassa mahakippurassa paskaista naurua, kuinka onnettomasti ja hitaasti mitään saamatta siellä on hoidettu asiat. xD

        asustelet siis koljonvirralla pitkä aikais potilaana.ja käyt lyhyillä lomilla itseäsi paljastelemassa keskustassa.mikäli oikein ymmärsin


    • tosentti

      Kuningas Ahmed taitaa olla se Kuopion kuuluisin pyöräteline. Terveystietoinen hän ainakin on sillä nauru pidentää ikää ja perseen näyttäminen pieraisemalla poistaa turhaa painetta, housuja likaamatta. Yleensä kotikuntiaan mollavat henkilöt ovat sellaisia, joita on nuoruudessaan kiusattu ja syrjitty kotikonnuillaan. Sitten on lähdetty alahuuli pitkällä isoon cityyn, elämään tuntemattomana suuruutena. Sillointällöin sitten pitää käydä pullistelemassa kotikonnuilla ja ottaa turpaan vanhoilta tutuilta, että muistaa miten surkeaa se oli joskus ja miten hienoa on nyt.

      • Kiitos mutta ei

        En mollaa nykyistä kotikuntaani, mutta synnyinpaikkakunta saa oikeutetusti osakseen mollausta, koska niin perseelleen siellä on asiat hoidettu, toisin sanoen juuri mitään ei olla saatu aikaiseksi viimeisen 25 vuoden aikana. Ainoastaan muutama ruman näköinen tönö Luuniemelle ja vähän muuallekin, sekä yksi hikinen tekonurmikenttä Kankaalle, vaikka Iisalmessa on jo ennestään liikaa jalkapallokenttiä väkilukuun nähden. Siinäpä ne, ei paljon pääse kostumaan.

        Kaikki oppilaitokset vetävät viimeisiä henkosiaan, koska aloituspaikkoja ja koululinjoja leikataan kunnolla. Vuoteen 2016 mennessä Savon ammatti- ja aikuisopisto ja YSAO ovat yksi ja sama oppilaitos, kun Sakkyn toiminta lopetaan Iisalmesta (tieto melko varmalta lähteeltä). Opiskelepa sen jälkeen Iisalmessa muuta kuin sosiaali-alaa tai metallin vääntämistä tai maanviljelystä, eipä paljon hurrailla.

        Ei tartte ihmetellä, jos Iisalmesta väki vähenee muualla Suomea ja enää ei synny lapsia juuri laisinkaan, mutta kukapa kuolleeseen kylään haluaisikaan lapsia siunaantuvan, etenkin jos vähänkään ajattelee lapsen parasta ja sen tulevaisuutta. Niin ja miksi ihmeessä pitäisi olla nuoruudessaan kiusattu ja syrjitty synnyinseudullaan? Itselläni oli paljon kavereita ja pärjäsin joka asiassa hyvin, mutta miksi ihmeessä jäädä Iisalmeen, kun kaikki muutkin suht saman ikäiset muuttavat pois eivätkä enää koskaan palaa.

        Mikäli sinä tai kaverisi olette niin tyhmiä, että hakkaatte päätä seinään jos joku toinen sanoo, mutta minä ja minun tuttavani eivät niin tee. Vai oletko kenties itse katkera kirjoittaja, joka ei ole päässyt pois Iisalmesta, vaikka kuinka on yrittänyt? Oletko kenties joskus hakannut päätä seinään toisen pyynnöstä, jolloin elämäsi tilaisuus päästä pois Iisalmesta meni eikä toista enää tule? Mistä päättelet, että olen tuntematon suuruus ollut aikoinaan ja kuinka tunnettu henkilö nykyään olen paljon muuallakin kuin Iisalmessa?

        Harvalla on Iisalmesta positiivista sanottavaa, joka sieltä on kerran pois päässyt. Iisalmessa olisi pitänyt tapahtua melkoinen muutos viimeisen 20 vuoden aikana, mistä voisi olla ylpeä tai sanoa jotain positiivista. Kaikki alkoi mennä hanurilleen heti 1990-luvun alkupuolen jälkeen, eikä mitään ole sittemmin tapahtunut parempaan suuntaan.

        Tilastot kertovat paljon mihin suuntaan Iisalmi on mennyt 1990-luvun alusta jollain asukkaita oli reilut 25000. Tällä hetkellä Iisalmessa (31.8.2012) on miehiä 10859 ja naisia 11294, joka tekee yhteensä 22153 ihmistä. Lisäksi tämä väestö jakautuu seuraavasti:

        0-14 -vuotiaiden osuus väestöstä 15,4%
        15-64 -vuotiaiden osuus väestöstä 64,4%
        65 vuotta täyttäneiden osuus väestöstä 20,2%

        Ei paljon herätä hurraa huutoja jos yli 65 vuotiaiden osuus on 20,2%
        Lisäksi työttömyys on peräti 13,3% ja avoimet työpaikat ovat tyyliin puhelinmyyjät, siivoojat, sosiaalialan työt.


    • Nobel voittaja

      Jes, minä sain tänään Nobelin Rauhanpalkinnon toisin kuin monet muut iisalmelaiset ja tulevat afgaanipakolaiset!! Luulisi käyvän kateeksi!! :-D

      • sossusta tili.

        Nuapurin teinipoika, teki vuoden parasteon. Veti varaston vessassa kännyyn ja lähetti sitten tyttöystävälleen tekstarin, että saen kaksmiljoonoo puhtaana kätteen.....


      • Mietityttää
        sossusta tili. kirjoitti:

        Nuapurin teinipoika, teki vuoden parasteon. Veti varaston vessassa kännyyn ja lähetti sitten tyttöystävälleen tekstarin, että saen kaksmiljoonoo puhtaana kätteen.....

        Vetikö se sillä kännykällä käteen vai hanuriinsa, ennen soittoa? Tuosta kirjoituksestasi ei oikein saanut selvää kumminko tuli tehtyä siellä vessassa.


      • Sivusta seurannut

        Minä olen taas ihmetellyt, että mitä hemmettiä Orlando Bloom teki siellä Nobelin rauhanpalkinnon jaossa siinä prinsessa Victorian vieressä? :S


      • Sperma kädelle
        Mietityttää kirjoitti:

        Vetikö se sillä kännykällä käteen vai hanuriinsa, ennen soittoa? Tuosta kirjoituksestasi ei oikein saanut selvää kumminko tuli tehtyä siellä vessassa.

        Runkkasi sperman kädelleen ja lähetti sen jälkeen tekstiviestin kun kädellä oli miljoonia siittiötä.


      • valmentaja2
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Minä olen taas ihmetellyt, että mitä hemmettiä Orlando Bloom teki siellä Nobelin rauhanpalkinnon jaossa siinä prinsessa Victorian vieressä? :S

        Minä taas ihmettelen suuresti mutta voimakkaasti, miten Alapään Koiton
        Riennon urheilija Aimo Alakulppi voi pärjätä keskieurooppalaisille
        vastustajilleen Hohe Tatran ylämäkihiihdossa!


      • 200
        Mietityttää kirjoitti:

        Vetikö se sillä kännykällä käteen vai hanuriinsa, ennen soittoa? Tuosta kirjoituksestasi ei oikein saanut selvää kumminko tuli tehtyä siellä vessassa.

        Sehän soitti parvella toskaa!


      • aekapoeka1
        sossusta tili. kirjoitti:

        Nuapurin teinipoika, teki vuoden parasteon. Veti varaston vessassa kännyyn ja lähetti sitten tyttöystävälleen tekstarin, että saen kaksmiljoonoo puhtaana kätteen.....

        Etkö käsitä pölöjä! Ei sillä ollu siellä huussissa puhelinta ollenkaan.
        KÄNNY= käsi
        KÄNNYKKÄ= matkapuhelin
        kun se sae kätesä puhtaaks, sittä lähetti sen tekstarin.

        Joko ponjasit?


      • Anonyymi
        Sperma kädelle kirjoitti:

        Runkkasi sperman kädelleen ja lähetti sen jälkeen tekstiviestin kun kädellä oli miljoonia siittiötä.

        Iisalmessa normitoimintaa.


    • jappe.

      Suomi on aina suomi.

      • 9078900

        iisalmessa asuukin kaikki mielenvikaiset ihmiset ja siellä vaihdetaan keskenään miehiä kun sen verran tuppukylä. heillä on ihan oma sisäsiittoinen elämä, parempi kun pysyvätkin omalla kylällään. naurattaa kun kuvittelevat olevan niiiin kovia, pellejä ne ovat!!!!! jääneet ilmeisesti jonnekin 80- luvulle..


      • Rusinamunat
        9078900 kirjoitti:

        iisalmessa asuukin kaikki mielenvikaiset ihmiset ja siellä vaihdetaan keskenään miehiä kun sen verran tuppukylä. heillä on ihan oma sisäsiittoinen elämä, parempi kun pysyvätkin omalla kylällään. naurattaa kun kuvittelevat olevan niiiin kovia, pellejä ne ovat!!!!! jääneet ilmeisesti jonnekin 80- luvulle..

        Näin on ....

        Iisalmi on " pellejä " pullollaan....!!!

        Täällä ei edes ole miehisiä miehiä vaan " akkamaisia " valittajia!!!

        Sitten ne kuvittelee olevansa jotain " tosi alfa-uroksia "....paska tulee housuun tosi paikan tullen ja sitten mennään vauhdilla vaimon tai "äitylin " hameen alle!!!!

        Jääneet jonnekkin luvulle "ei mitään "....!!!!!!


      • Anonyymi

        Tuo visti onkin jo 2013 jopa kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Rusinamunat kirjoitti:

        Näin on ....

        Iisalmi on " pellejä " pullollaan....!!!

        Täällä ei edes ole miehisiä miehiä vaan " akkamaisia " valittajia!!!

        Sitten ne kuvittelee olevansa jotain " tosi alfa-uroksia "....paska tulee housuun tosi paikan tullen ja sitten mennään vauhdilla vaimon tai "äitylin " hameen alle!!!!

        Jääneet jonnekkin luvulle "ei mitään "....!!!!!!

        Iisalmi onkin Suomen Chicago!!


    • Nevöegeintere!

      Iisalmessa hilluu vain piripäitä, siellä ei osata ajaa autoa, luullaan että ollaan jotain isompaakin, ravintolat Kaikki on perseestä yms..

      • 18+17

        Joo, on tullut huomattua että iisalmelaissa esiintyy jotain mielenvikaisuutta. ainakin ex-iisalmelainen tomi, nykyinen kuopiolainen, jolla esiintyy kaksoispersoonallisuus häiriöitä ja aika pahojakin mielenterveysongelmia. Toivotaan että saa apua ongelmiinsa kriisikeskukselta jota hänelle onkin suositeltu!! siinäpä siis eräs tapaus iisalmelaisesta.


    • Klunssi1

      Olen kuullut väitettävän että Iisalami olisi Suomen persereikä ja että myös itse iisalmelaiset olisivat asiasta samaa mieltä. Pitääköhän se paikkansa?

    • elä elli pillitä

      Älkää itkekö rassukat.

    • jormaHuul

      18 7, missä sivuilla, linkkiä kiitos?

    • elä elli pillitä

      Älkää itkekö rassukat.

      • oikeaautoharrastaja

        Iisalmen katukuvaa ei voi katsoa tuntematta pahoinvointia,läskejä fiftariakkoja, humalaisia tötterötukkia ja kaikkein pahinta on pilalle raiskatut jenkkiautot.


    • Marskunen

      Jos ihminen on tyytyväinen elämäänsä ja sinut ittesä kanssa, se on onnellinen vaikka sit Iisalmessa!

      • Eloton paikka!

        Näinhän se periaatteessa on mutta kyllä nykyisin Iisalmen katukuva on niin surkea että ihan todella huolestuttaa!

        Täällä on asiat menny vaan alaspäin vuosi vuodelta !

        Myötähäpeää monenkin asian suhteen...!


      • tyhmät ukot
        Eloton paikka! kirjoitti:

        Näinhän se periaatteessa on mutta kyllä nykyisin Iisalmen katukuva on niin surkea että ihan todella huolestuttaa!

        Täällä on asiat menny vaan alaspäin vuosi vuodelta !

        Myötähäpeää monenkin asian suhteen...!

        Eipä kiinnosta enää käydä koko kylässä...samat naamat tulee jatkuvasti vastaan,ja ne"eläke"ukot seisoo jatkuasti siinä kauppahallin päässä!!!Vaihtakaa välillä paikkaa....oletteko yötkin siinä seista "töpöttämässä?????Menkää muualle!


      • Anonyymi
        Eloton paikka! kirjoitti:

        Näinhän se periaatteessa on mutta kyllä nykyisin Iisalmen katukuva on niin surkea että ihan todella huolestuttaa!

        Täällä on asiat menny vaan alaspäin vuosi vuodelta !

        Myötähäpeää monenkin asian suhteen...!

        Iisalmi on on paikkana keskiverto näin kesäisin. Ihmiset täällä ovat tyypillisiä savolaisia tölliäisiä. Uteliaita ja tosi kovia juoruamaan.
        Onneksi muutin jo nuorena oikeiden ihmisten pariin maailmalle. Olisi ketuttanut jäädä sinne takapajukkoon.


    • en tykkää

      Kaiveli jo homehtuneen jutun. Ei kannata nostella idiootti juttuja enää henkiin. Vaikka kivalta tuntuu kun joku tykkää

    • aivan samaa mieltä. aivan kuoleva kaupunki.

    • Misstakahikiä

      Enpä muusta tiedä, mutta ihana oli palata tänne takaisin.Ja kun alkaa tympiä,varaan lentoliput tai käännetään autonnokka poispäin.Kuulin,että muualle muuttaneet nuoret ivaavat tänne jääneitä luusereiksi-no,sehän mitataan tulevassa.En voi käsittää,miksi joku pienessä vuokrakopperossa Tampereella tai Hesassa asuva olisi niin hieno,ettei tervehdi meidän nuoria.Jaa...onhan jälkimmäisillä omakotitalot ja perheet sekä veneet ym.

      • miettikääjohiukan

        Iisalmi on ihana kaupunki! Käyn siellä aina kesällä ja istun kahviloissa......siinä kävelykadulla olevassa! Siinä oli nyt viimeksi joitakin nuoria yrittäjiä...hyvä kahvi ja hyvät leivonaniset! Täältä taas tullaan kesällä! Iisalmi on kauniilla paikalla....Savonkadun päässä on asuntoja joita ole katsellut...maisemat on isolle järvelle vai onko se osa vesistöä! Miksi suomalaiset haukkuvat aina omia asuinsijoijaan.....muuta välillä pois ja huomaat, että pahatuulesi seuraa sinua siihen toiseenkin kaupunkiin tai paikkakuntaan!Näitä palstoja kun katselee, niin huomaa miten pahantuuliset ihmiset tänne kirjoittelevat.....Iisalmessa on ystävällisiä ihmisiä. Eräältäkin vanahalta mummolta jouduin kysymään tietä...hän oli niin ihana mummo ja iloinen kuin joku kysyi häneltä jotain ja hän pystyi auttamaan!
        Älkää haukko omaa maatanne...menkää pakolaisjonoihin tuonne Syyrian ja Turkin rajoille tai Kreikkaan istumaan kadunvarrelle odottaen että jotain tapahtuisi.......voitte mahdolliseti päästä Moldovaan mikä on Euroopan köyhinpiä maita.....menkää sinne niin loppuu tyhjänpäiväinen ihmisten ja maamme haukkuminen!


      • Anonyymi
        miettikääjohiukan kirjoitti:

        Iisalmi on ihana kaupunki! Käyn siellä aina kesällä ja istun kahviloissa......siinä kävelykadulla olevassa! Siinä oli nyt viimeksi joitakin nuoria yrittäjiä...hyvä kahvi ja hyvät leivonaniset! Täältä taas tullaan kesällä! Iisalmi on kauniilla paikalla....Savonkadun päässä on asuntoja joita ole katsellut...maisemat on isolle järvelle vai onko se osa vesistöä! Miksi suomalaiset haukkuvat aina omia asuinsijoijaan.....muuta välillä pois ja huomaat, että pahatuulesi seuraa sinua siihen toiseenkin kaupunkiin tai paikkakuntaan!Näitä palstoja kun katselee, niin huomaa miten pahantuuliset ihmiset tänne kirjoittelevat.....Iisalmessa on ystävällisiä ihmisiä. Eräältäkin vanahalta mummolta jouduin kysymään tietä...hän oli niin ihana mummo ja iloinen kuin joku kysyi häneltä jotain ja hän pystyi auttamaan!
        Älkää haukko omaa maatanne...menkää pakolaisjonoihin tuonne Syyrian ja Turkin rajoille tai Kreikkaan istumaan kadunvarrelle odottaen että jotain tapahtuisi.......voitte mahdolliseti päästä Moldovaan mikä on Euroopan köyhinpiä maita.....menkää sinne niin loppuu tyhjänpäiväinen ihmisten ja maamme haukkuminen!

        eiks se yks ukko ollu siellä itävallas vuosittain.


    • Anonyymi

      Ei tuommosiin kirjoittelijoehin oo luottamista,ei oo ehkä itekkään kovin teräväpäenen.

      • Anonyymi

        Vieläkin kehnompiin oloihin näytti hyökätessään viittaavan.


    • Anonyymi

      Tottakai totuuden katsominen satuttaa. Päättäjät pitäisi osata valita oikein. Jos on insinööri, se ei ole tae sille , että saa jotain aikaan. Kokemattomia tumpeloita kun valitaan johtamaan, niin tulos jää aika kehnoksi..

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ollu.Olivatten etelänveteliä.


    • Anonyymi

      Tekeekö hirsutismi äkäiseksi ?.

    • Anonyymi

      Olen asunut monessa paikkaa,,vielä pahemmissa.Kehun iisalmee hyvä palvelu.Kaunis kaupunki.Tapahtumia on.Toki nyt korona aikaan pitää ymmärtää kii kaikki,niin ne on muuallakin.Iisalmen historia.Kyllä en lähtis hki keskustaan,espoosee, turkuun ouluunkaa rovaniemelle.Itäsuomi ,yläsavo ihan parhaita.Ihmiset mukavia.Siitähän se lähtee

      • Anonyymi

        Sinä oot vissiin siitä ihan nuapurista tullu ihan yhtä syvältä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot vissiin siitä ihan nuapurista tullu ihan yhtä syvältä!

        Elä huutele juntta apina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä huutele juntta apina.

        Ei ole vielä se tautivaihe kuule.


    • Anonyymi

      Jatka vaan Iislamesta vähä etteenpäin, niin tuut Viäremälle!
      Viäremän piäremät ossoo olla hauskoja!

    • Anonyymi

      Mihin olet nyt laittanut ehdotuksiasi ?.

    • Anonyymi

      Tällä kylällä miltei kaikki vaan pettää toisiaan. Jumalaton määrä rokkabillyja ja näitä vastaa saakin hävetä kun elämän tyyli on yhtä ryyppäämistä sekä ainoat juomatkin on kaljaa tai viinaa ja sitäkin vaan joku ihme pakko kiskoo raakana.

      • Anonyymi

        Saisi heitä näkyä enemmänkin :) ei yhtään liikaa. Ja mitäs sinä itse sitten teet täällä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi heitä näkyä enemmänkin :) ei yhtään liikaa. Ja mitäs sinä itse sitten teet täällä? :D

        Vai että vielä lisää näitä aivottomia rokki pellejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että vielä lisää näitä aivottomia rokki pellejä

        No ei ainakaan mitään aivottomia räppäreitä.
        Jenkkiautot on erilasisia ja hienoja 👍🏻 Ja mistä tiedät kuunteleeko kaikki rokkia? Vanha kunnon rock on hyvää musiikkia 👍🏻
        Nykyään, kun kaikesta voidaan nostaa kateuskortti esille, niin nostetaan nytkin: älä ole kateellinen!


    • Anonyymi

      Itse olen asunut Iisalmessa noin 40 vuotta.. Pääasiassa työnantajani olivat iisalmelaisia. Nyt eäkkeellä ollessa ja puolen pullon kumarassa on mukava muistella. Minulle ja perheelleni on ollut ihan hyvä paikka asua keskellä Suomea, Töitä oli koko 46 vuoden työhistoria ilma työttömyyspäivää.

    • Anonyymi

      Hävisitpäs pelisi juu jäpätäppä duu.

    • Anonyymi

      iisalmessa asuu pieni pyöreä FRIIKKI

      • Anonyymi

        Annahhan nyt henkilöille anarkialtasi äänestysrauha kuitenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annahhan nyt henkilöille anarkialtasi äänestysrauha kuitenkin

        Miksi viivästyy vuoden 2023 puolelle ?????


    • Anonyymi

      Nyt nato laskuri taas vilkuttaa punaista vaikka aivan juuri keltaista vilkuttikin AP. Onko taas vartioimassa somessa AP.

    • Anonyymi

      Kuinka aloittaja on tutkinut että kaikki 100km säteellä nauraa iisalmelaisille?

    • Anonyymi

      Iisalmi on parhaita kaupunkeja Suomessa. Sopivan kokoinen ja kaikki tarvittavat palvelut löytyy. Järvet ympärillä, veneellä pääsee kauas jos mieli tekee.
      Keskustaa ei ole pilaamassa rumia teollisuusrakennuksia kuten on joissakin huonommissa kaupungeissa.
      Täällä ei ole sellaista yleistä kiirettä.

      • Anonyymi

        Johan jutun murjasit. Iisalmen keskusta on mahtuu suomen rumimpien joukkoon takuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan jutun murjasit. Iisalmen keskusta on mahtuu suomen rumimpien joukkoon takuulla.

        Mene nyt katsomaan kun töissä olet kka tuonkin kirjoituksen raidasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene nyt katsomaan kun töissä olet kka tuonkin kirjoituksen raidasi.

        Pistähän korkki kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan jutun murjasit. Iisalmen keskusta on mahtuu suomen rumimpien joukkoon takuulla.

        Höpö höpö, käypäs sinäkin muuallakin kuin Sukevalla niin tiedät.
        Iisalmessa hieno koivukuja ja molemmin puolin kaksikaistaiset ajotiet, hieno torialue. Mäkinen keskusta eikä tasainen, mäkisyys tuo oman elementtinsä keskustan yleiskuvaan. Paloisvirta hieno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan jutun murjasit. Iisalmen keskusta on mahtuu suomen rumimpien joukkoon takuulla.

        Höpö höpö, käypäs sinäkin muuallakin kuin Sukevalla niin tiedät.
        Iisalmessa hieno koivukuja ja molemmin puolin kaksikaistaiset ajotiet, hieno torialue. Mäkinen keskusta eikä tasainen, mäkisyys tuo oman elementtinsä keskustan yleiskuvaan. Paloisvirta hieno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistähän korkki kiinni.

        Provosoit somessa, et ole paljoa muuttunut. Lunastui kotimatkalle takaisin allegrou.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistähän korkki kiinni.

        Viisi vuottapas


    • Anonyymi

      Satamakadulla asuu semmonen nainen joka on sellanen. Oluen juoja, kailottaja.

    • Anonyymi

      Kailottaja on saanut joskus aikoinaan puukostakin. Täysin häiriintynyt ämmä.

      • Anonyymi

        Mistäs se puukko oli ollut ?.


    • Anonyymi

      Oliko tuo huono esimerkki häiritsevästi ja vääristellä yrittävästi valheellisesti turvallisuutta pitää yrittävien gangstalkkeri tyyppisten petturikätyrien taholta tai sellaisia tukemiseksi julkisillapaikoilla turvallisuutta ylläpitää yrittävien vaillinaistakin joulunalustoimintaa häiritsemiseksi värkätty epäsuora provokirjoitus. Keskustelukulttuuri näyttä tosiaankin olevan hiukkasen muuntunut "aivan".

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1902
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1363
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1250
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 13
      1010
    Aihe