Hei kaikki

kristikansa

minkä kiven alta te tulette aina näitten pyhien aikaan tuomitsemaan kaikkia. Tälläkin palstalla ja näissä keskusteluissa tuntuu olevan tärkeetä että juuri MINÄ pääsen taivaaseen ja siitäkin saatte riidan aikaan kuka on oikeessa.
Tuolta taustalta pilkottaa oma epävarmuus ja helvetinmoinen vahingonilo että kaikki muut on menossa "pätsiin" paitsi MINÄ ja vielä olette valmiita tuomitsemaan kaikki jotka uskaltaa olla eri mieltä.
Jerusalemissa on tuttua nämä länsimaalaisten sekoilut juuri pääsiäisen aikaan ja siellä on osattu varautua lue= huoruloissa on aina vapaita paikkoja kun oikein "pyhä henki" poksahtaa kaaliin.
Te kai elätte vielä jonkun vanhan testamentin aikoja vaan (en kuulu kirkkoon) käsittääkseni toi hommeli kumoontui kun/jos jeesus oli maan päällä. Vielä eikös uudessa testamentiissa ole jotain sihen suuntaan että jumala on rakkaus. Siihen perustuen ei toi teitin tuohu oikein rakkaudelta vaikuta kun ollaan valmiita tuomitsemaan helvettin KAIKKI joilla on omaa ajatusta päässä...
Summasummarum Viettäkää Iloinen pääsiäinen kaikesta huolimatta.

6

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luterilaiset kristityt

Kukaan sinua ei tuomitse, vaan se sana joka sinuun sattuu tuomitsee,jos et tee parannusta synneistäsi.
      Se koskee niin sinua kuin minuakin.
      Jumala on Rakkaus, joka antoi ainokaisen Poikansa ettet sinäkään joka höpötät, jos Häneen uskot et hukkuisi kadotukseen vaan saisit iankaikkisen elämän.

• tarkoitin

mä en voi uskoa tuohon iankaikkiseen elämäään ja mistä ihmeestä sinä minun syntini tiedät ja vielä senkin että olen kadotukseen tuomittu kun en usko noita sun juttujasi. Eikä noi sanasi miuun satu, ällistyttää vaan...

• syntisäkki
        tarkoitin kirjoitti:

mä en voi uskoa tuohon iankaikkiseen elämäään ja mistä ihmeestä sinä minun syntini tiedät ja vielä senkin että olen kadotukseen tuomittu kun en usko noita sun juttujasi. Eikä noi sanasi miuun satu, ällistyttää vaan...

Jokainen on syntinen ihminen. Me jokainen tarvitsemme Vapahtajaa.
        Jos sen kiellät niin siitähän se ärsytyksesi johtuukin.
        Huonolla omallatunnolla ei ole helppoa olla. Siksi tarvitsemme Jeesuksen veren puhdistusta pelastuaksemme.

• ei yksikään

ihminen.

• syntisäkki

Mutta pelastusta ei ole ihmisessä itsessään. Ilman Kristusta ja hänen sovitustyötänsä ei ihminen pelastu. Se voidaan sanoa ketään tuomitsematta.

• mitäs niille
        syntisäkki kirjoitti:

Mutta pelastusta ei ole ihmisessä itsessään. Ilman Kristusta ja hänen sovitustyötänsä ei ihminen pelastu. Se voidaan sanoa ketään tuomitsematta.

tapahtuu jotka ei ole tuosta sun jeesuksesta kuulleetkaan, tä? Että et viitsis "aikuinen ihminen" tai mistäs minä tiedän oletko edes...Ja millä ihmeellä sinulla on otsaa väittää että vain jeesukseen uskovat pelastuu, jos et ole sattunut huomaan tällä pallolla on lukemattomia muitakin uskontoja ja niissä varmaan aivan yhtä hyviä ihmisiä kuin teissä kristittyisäkin eikös sovitä näin eikä jauheta tuota p...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      104
      9314
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4509
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1966
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1841
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1600
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1341
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      37
      1270
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      907
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      892
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      883
    Aihe