Hei kaikki

kristikansa

minkä kiven alta te tulette aina näitten pyhien aikaan tuomitsemaan kaikkia. Tälläkin palstalla ja näissä keskusteluissa tuntuu olevan tärkeetä että juuri MINÄ pääsen taivaaseen ja siitäkin saatte riidan aikaan kuka on oikeessa.
Tuolta taustalta pilkottaa oma epävarmuus ja helvetinmoinen vahingonilo että kaikki muut on menossa "pätsiin" paitsi MINÄ ja vielä olette valmiita tuomitsemaan kaikki jotka uskaltaa olla eri mieltä.
Jerusalemissa on tuttua nämä länsimaalaisten sekoilut juuri pääsiäisen aikaan ja siellä on osattu varautua lue= huoruloissa on aina vapaita paikkoja kun oikein "pyhä henki" poksahtaa kaaliin.
Te kai elätte vielä jonkun vanhan testamentin aikoja vaan (en kuulu kirkkoon) käsittääkseni toi hommeli kumoontui kun/jos jeesus oli maan päällä. Vielä eikös uudessa testamentiissa ole jotain sihen suuntaan että jumala on rakkaus. Siihen perustuen ei toi teitin tuohu oikein rakkaudelta vaikuta kun ollaan valmiita tuomitsemaan helvettin KAIKKI joilla on omaa ajatusta päässä...
Summasummarum Viettäkää Iloinen pääsiäinen kaikesta huolimatta.

6

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luterilaiset kristityt

Kukaan sinua ei tuomitse, vaan se sana joka sinuun sattuu tuomitsee,jos et tee parannusta synneistäsi.
      Se koskee niin sinua kuin minuakin.
      Jumala on Rakkaus, joka antoi ainokaisen Poikansa ettet sinäkään joka höpötät, jos Häneen uskot et hukkuisi kadotukseen vaan saisit iankaikkisen elämän.

• tarkoitin

mä en voi uskoa tuohon iankaikkiseen elämäään ja mistä ihmeestä sinä minun syntini tiedät ja vielä senkin että olen kadotukseen tuomittu kun en usko noita sun juttujasi. Eikä noi sanasi miuun satu, ällistyttää vaan...

• syntisäkki
        tarkoitin kirjoitti:

mä en voi uskoa tuohon iankaikkiseen elämäään ja mistä ihmeestä sinä minun syntini tiedät ja vielä senkin että olen kadotukseen tuomittu kun en usko noita sun juttujasi. Eikä noi sanasi miuun satu, ällistyttää vaan...

Jokainen on syntinen ihminen. Me jokainen tarvitsemme Vapahtajaa.
        Jos sen kiellät niin siitähän se ärsytyksesi johtuukin.
        Huonolla omallatunnolla ei ole helppoa olla. Siksi tarvitsemme Jeesuksen veren puhdistusta pelastuaksemme.

• ei yksikään

ihminen.

• syntisäkki

Mutta pelastusta ei ole ihmisessä itsessään. Ilman Kristusta ja hänen sovitustyötänsä ei ihminen pelastu. Se voidaan sanoa ketään tuomitsematta.

• mitäs niille
        syntisäkki kirjoitti:

Mutta pelastusta ei ole ihmisessä itsessään. Ilman Kristusta ja hänen sovitustyötänsä ei ihminen pelastu. Se voidaan sanoa ketään tuomitsematta.

tapahtuu jotka ei ole tuosta sun jeesuksesta kuulleetkaan, tä? Että et viitsis "aikuinen ihminen" tai mistäs minä tiedän oletko edes...Ja millä ihmeellä sinulla on otsaa väittää että vain jeesukseen uskovat pelastuu, jos et ole sattunut huomaan tällä pallolla on lukemattomia muitakin uskontoja ja niissä varmaan aivan yhtä hyviä ihmisiä kuin teissä kristittyisäkin eikös sovitä näin eikä jauheta tuota p...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      70
      2447
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1425
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      80
      1283
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1182
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      885
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      880
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      763
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      98
      736
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      28
      722
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      686
    Aihe