missä päin suomea on eniten ufohavaintoja?
itse olen sitä mieltä, että keski-suomesta ylöspäin on niin sanotusti puhtaampaa.!
tohmajärvi tai jotain?!en tiedä mutta olisi mukava lähteä porukalla sellaiselle ns ufo kiertueelle.
se voisi kestää sellaisen viikon tai jotain. menis lappiin korkeille vuorille ja majoittautuis sinne porukalla ja alkais kuvailla jokaiseen ilmansuuntaan ja silleen!
ufoja missä
19
1337
Vastaukset
- .log
oltais koko viikko ihan tolkuttomassa kännissä. mistään muusta kuin ufoista ei sitten saisi puhua.
Owashi mukaan!!!- .log
paras ufo runo
paras ufo/humanoidi piirros
paras ufo peltokuvioväärennös joukkue
ei haittaisi mitään vaikka kukaan ei muistaisikaan mitään sillä onhan videokamerat ja äänitteet keksitty.
tuloksena olisi suomalainen disclosure joka laitettaisiin nettiin engl. tekstitysten kera!
itse kysymykseen vastaten veikkaisin että eniten havaintoja tehdään oulun paikkeilla. palstaltakin saan sellaisen käsityksen. tai sitten oululaiset vain ovat avoimempia kertomaan jutuista.
tosissaan ottaen tuo ufo bongausreissu ei ole saanut kovin paljon kannatusta ennenkään. tuntuu vähän hölmöltä lähteä (varsinkin summassa) jonnekkin ihan tosissaan ja toivoa että jotain ilmestyisi. eivät ne ennenkään ole toivomalla tulleet vaikka sitä on kovasti yritettykkin. - kp75
.log kirjoitti:
paras ufo runo
ei haittaisi mitään vaikka kukaan ei muistaisikaan mitään sillä onhan videokamerat ja äänitteet keksitty.
tuloksena olisi suomalainen disclosure joka laitettaisiin nettiin engl. tekstitysten kera!
itse kysymykseen vastaten veikkaisin että eniten havaintoja tehdään oulun paikkeilla. palstaltakin saan sellaisen käsityksen. tai sitten oululaiset vain ovat avoimempia kertomaan jutuista.
tosissaan ottaen tuo ufo bongausreissu ei ole saanut kovin paljon kannatusta ennenkään. tuntuu vähän hölmöltä lähteä (varsinkin summassa) jonnekkin ihan tosissaan ja toivoa että jotain ilmestyisi. eivät ne ennenkään ole toivomalla tulleet vaikka sitä on kovasti yritettykkin.nii no joskus vuonna 1994 illalla yöllä ajattelin kovasti että saisin vielä joskus nähdä ufon selvästi, ja sitä rukoilin ja yritin telepaattisesti ottaa yhteyttä, seuraavana päivänä kun pääsin koulusta, otin heti videokameran ja suuntasin linssin kohti taivasta.
kuinka ollakkaan, siellähän sitä oli kuvattavaa, kuvasin varmaan tunnin ja koko ajan siin näkyi useita lentäviä tunnistettavia ufoja. siitä sitten mutsille kertomaan ja se naamurin rouvalle ja siinä me sitten telkkarista niitä katsottiin. mutsi soitti ufotutkijalle joku muistaakseni kuningas nimeltään tuli kotiimme ja katseltiin sitä kuvausmateriaalia. ja totesi sen hyvälaatuiseksi ja että siitä ihan selvästi näki ettei siinä ollut muuta vaihto ehtoa.täytettiin kaavake, ja eipäsiinä ollutkaan muuta, omalla kohdalla se ei ollut ainut kerta kun olen taivaalla ufoja nähnyt.mielestäni he ottivat ajatukseni talteen ja tulivat näyttäytymään - Noo-ne
.log kirjoitti:
paras ufo runo
tosissaan ottaen tuo ufo bongausreissu ei ole saanut kovin paljon kannatusta ennenkään. tuntuu vähän hölmöltä lähteä (varsinkin summassa) jonnekkin ihan tosissaan ja toivoa että jotain ilmestyisi. eivät ne ennenkään ole toivomalla tulleet vaikka sitä on kovasti yritettykkin.No eipä sitä mihin tahansa kannattaisikaan summassa lähteä, vaan esim. kesällä Paasselälle mökkeilemään/telttailemaan.
Lueskelin tuossa Uforaportti kymppiä vasta, havaintoja oli tehty eniten Uudella maalla ja toiseksi eniten Oulun läänissä (sillä tutkimuskaudella.) - Jape
Noo-ne kirjoitti:
No eipä sitä mihin tahansa kannattaisikaan summassa lähteä, vaan esim. kesällä Paasselälle mökkeilemään/telttailemaan.
Lueskelin tuossa Uforaportti kymppiä vasta, havaintoja oli tehty eniten Uudella maalla ja toiseksi eniten Oulun läänissä (sillä tutkimuskaudella.)Olen kans aatellu ostaa noita uforaportteja, mutta kannattaako, onko ne sen arvoisia?
Onhan se totta että täällä oulunläänissä on havaintoja tehty paljon vuoden aikana ja ois kiinnostava lukea niistä enemmän. Tuokaa viinat ja möyhöt niin ehkä nähdäänkin ufoja, kuitenkin joudun siinäkin töminässä luultavasti vaatimaan niistä konkreettisia todisteita vaikka hieman heltyisinkin kuvitelmaan :|
- Pollari Ottee sut kii.
Owashi kirjoitti:
Tuokaa viinat ja möyhöt niin ehkä nähdäänkin ufoja, kuitenkin joudun siinäkin töminässä luultavasti vaatimaan niistä konkreettisia todisteita vaikka hieman heltyisinkin kuvitelmaan :|
"Tuokaa viinat ja möyhöt"
Jaa että tämmöstä on sun elämäs. Ei ihmekkään kun et ole nähnyt mitään taivaalla kun liikut niin useasti kuulemma ulkona.
Voihan sitä rauhallisinkin menoin mennä majailemaan jonnekkin paikkaan. Ei aina tarvi ryypätä ja vetää huumeita. Ota huomioon että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä. - Noonen inkarnaatio
Jape kirjoitti:
Olen kans aatellu ostaa noita uforaportteja, mutta kannattaako, onko ne sen arvoisia?
Onhan se totta että täällä oulunläänissä on havaintoja tehty paljon vuoden aikana ja ois kiinnostava lukea niistä enemmän.Tuota, yhtään en (vielä) itse omaa, mutta kirjastosta kyllä löytyy myös. Ei varmaan kaikkia raportteja mutta joitakin kyllä. Itsellenikin voisin kyllä ostaa, kyllä niitä lueskelee.
- tänne Oulun lääniin
Jape kirjoitti:
Olen kans aatellu ostaa noita uforaportteja, mutta kannattaako, onko ne sen arvoisia?
Onhan se totta että täällä oulunläänissä on havaintoja tehty paljon vuoden aikana ja ois kiinnostava lukea niistä enemmän.itse oikeita havaintoja, niin ei tarvitse lukea.
Kyllä ne ovat täällä olleet koko viime talven ainakin ja ovat vieläkin. Eivät ole mihinkään kadonneet.
Paras havainto on oma henkilökohtainen havainto,
mikäli vain luotat havaintoosi itse.
Ja joku kirjoitti tuolla, että ne ottavat telepaattisesti yhteyttä johonkin ihmiseen ja näyttäytyvät sitten tälle ihmisille. Niin se on aivan totta.
Minulle ne väläyttävät niitä taivaallisia valojaan aina kun lähden ulos pimeällä tarkkailemaan... myös päivälläkin, vaikka silloin on niitä vaikeampi huomata.
En tiedä tarkkaan mitä ne ovat, mutta eivät ihmisten valoja, koska niitä ei voi edes verrata samana päivänä. Eilenkin katselin erästä himmeää valoa(jota monesti olen luullut mökin tai jonkun koneen valoksi). Se ykskaks kirkastui suureksi sädehtiväksi valoksi(oranssinkeltainen), loisti kirkkaana minuutin ajan ja himmeni taas. Tätä on tapahtunut toistuvasti viime talven aikana eri paikoissa. Kyllä. Ne todellakin esittäytyy minulle aina.
Ne valot todellakin ovat sellaisia, joita olen joissakin ufovideoissa nähnyt. Ne sädehtivät, ovat elävän näköisiä, vilkkuvat ja laajenevat ja pienenevät yhtaikaa kuin lepattava liekki, mutta hallitulla tavalla. Joissakin on sinipunainen vilkkuva valo, joissakin pelkkä punainen tai oranssinkeltainen tai aivan kirkas. - kp75
tänne Oulun lääniin kirjoitti:
itse oikeita havaintoja, niin ei tarvitse lukea.
Kyllä ne ovat täällä olleet koko viime talven ainakin ja ovat vieläkin. Eivät ole mihinkään kadonneet.
Paras havainto on oma henkilökohtainen havainto,
mikäli vain luotat havaintoosi itse.
Ja joku kirjoitti tuolla, että ne ottavat telepaattisesti yhteyttä johonkin ihmiseen ja näyttäytyvät sitten tälle ihmisille. Niin se on aivan totta.
Minulle ne väläyttävät niitä taivaallisia valojaan aina kun lähden ulos pimeällä tarkkailemaan... myös päivälläkin, vaikka silloin on niitä vaikeampi huomata.
En tiedä tarkkaan mitä ne ovat, mutta eivät ihmisten valoja, koska niitä ei voi edes verrata samana päivänä. Eilenkin katselin erästä himmeää valoa(jota monesti olen luullut mökin tai jonkun koneen valoksi). Se ykskaks kirkastui suureksi sädehtiväksi valoksi(oranssinkeltainen), loisti kirkkaana minuutin ajan ja himmeni taas. Tätä on tapahtunut toistuvasti viime talven aikana eri paikoissa. Kyllä. Ne todellakin esittäytyy minulle aina.
Ne valot todellakin ovat sellaisia, joita olen joissakin ufovideoissa nähnyt. Ne sädehtivät, ovat elävän näköisiä, vilkkuvat ja laajenevat ja pienenevät yhtaikaa kuin lepattava liekki, mutta hallitulla tavalla. Joissakin on sinipunainen vilkkuva valo, joissakin pelkkä punainen tai oranssinkeltainen tai aivan kirkas.minulle on myös tullut aika ajoin sellainen tunne, että pitäisi katsoa taivaalle, ennen tottelin tuota tunnetta ja aika usein näinkin jotain kummallista.
välillä näin vain valovälähdyksiä. liikkuvia tähtiä usein, jotka liikkuivat eri nopeuksilla, väläyttelivät valojaan ja tekivät äkkikäännöksiä.
Siis onko sinulla ollut nämä kokemukset maan ilmakehän ulko, vai sisä puolella.?
Tarkoitan, että jos ne on näkynyt maan ilmakehän ulkopuolella, elikkäs avaruudessa niin eiköstä ilmiöt näy missä vain suomessa, jos on sää hyvä?!
Sama taivas,sama avaruus! pidätkö kenties ns: ufopäiväkirjaa? - sisäpuolella ja
kp75 kirjoitti:
minulle on myös tullut aika ajoin sellainen tunne, että pitäisi katsoa taivaalle, ennen tottelin tuota tunnetta ja aika usein näinkin jotain kummallista.
välillä näin vain valovälähdyksiä. liikkuvia tähtiä usein, jotka liikkuivat eri nopeuksilla, väläyttelivät valojaan ja tekivät äkkikäännöksiä.
Siis onko sinulla ollut nämä kokemukset maan ilmakehän ulko, vai sisä puolella.?
Tarkoitan, että jos ne on näkynyt maan ilmakehän ulkopuolella, elikkäs avaruudessa niin eiköstä ilmiöt näy missä vain suomessa, jos on sää hyvä?!
Sama taivas,sama avaruus! pidätkö kenties ns: ufopäiväkirjaa?aivan maan pinnalla myös.
Ovat tulleet aika likelle ja ovat usein tuolla maastossa myös. Ei avaruudessa. - .log
Pollari Ottee sut kii. kirjoitti:
"Tuokaa viinat ja möyhöt"
Jaa että tämmöstä on sun elämäs. Ei ihmekkään kun et ole nähnyt mitään taivaalla kun liikut niin useasti kuulemma ulkona.
Voihan sitä rauhallisinkin menoin mennä majailemaan jonnekkin paikkaan. Ei aina tarvi ryypätä ja vetää huumeita. Ota huomioon että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä.kukas täällä nyt henkilökohtaisuuksiin menee?
se on ihan varma että viikon ryyppäämisen ja ym. jälkeen näkee ufoja. sitten kun yhtäkkiä lopettaa niin tulee ne pienetvihreätmiehet ja reptiilit (liskojen rotu) kylään. - kp75
sisäpuolella ja kirjoitti:
aivan maan pinnalla myös.
Ovat tulleet aika likelle ja ovat usein tuolla maastossa myös. Ei avaruudessa.tiedätkö onko havainto alueilla suo alueita?
onko teorioita miksi ne tulevat,ja miksi näet niitä? onko elämän asenne muuttunut kohdallasi? - suoalueita, järvimaisemaa...
kp75 kirjoitti:
tiedätkö onko havainto alueilla suo alueita?
onko teorioita miksi ne tulevat,ja miksi näet niitä? onko elämän asenne muuttunut kohdallasi?Ei ole mitään teorioita, miksi tulevat tai miksi näen niitä. Muutkin perheessä ovat nähneet kuin minä.
Elämänasenne on todellakin muuttunut jo monesti kohdallani. Ne ovat tulleet ja esittäytyvät aika ajoin, sille en voi mitään. Ehkä minua on valmistettu johonkin?
Olen nähnyt enneunia, myös muutkin ovat nähneet outoja unia. Ehkä unet johtuu niiden läsnäolosta.
Perheellä on ollut erilaisia oireita, ennenkaikkea päänsärkyä on esiintynyt samoihin aikoihin kun on ollut erilaisia sähköhäiriöitä.
Aluksi pelkäsin niitä, mutta jotenkin niihin on tottunut jo...kunhan eivät vaan tule liian lähelle. 300 metriä on lyhin näköetäisyys. Olen nähnyt aluksen ääriviivat, valot ja se on seurannut minua ja jäänyt paikalleen metsän päälle. Äänetön laite on ollut. Lisäksi jotkut "tähdet" ovat pysähtyneet kohdallani tai kaartaneet lähettyville ja suurentaneet valojaan ja kääntyneet ja lentäneet eri suuntaan. Tämä on tapahtunut kymmeniä kertoja. Ja järven jäällä on valo kohdistettu suoraan kohti useita kertoja, kun olen käynyt tarkkailemassa jotain kauempana olevaa loistavaa valoalusta. Ykskaks on umpipimeässä tullut valo suoraan silmille. Ehkä jonkinasteinen lähestymiskielto, näin olen kokenut. Esiintyvät vieläkin aika ajoin...useita. Määrää en osaa sanoa, mutta niitä on lukemattomia.
Selitystä minulla ei ole tähän. Ehkä ne on jotain henkimaailman olentoja, joilla ei ole fyysistä muotoa tai sitten me kaikki olemme sekopäitä. Mutta kait se kyky nähdä ja kokea täytyy jotenkin avautua. Tai sitten siihen on valmistettu. Vastausta en osaa antaa, koska en tiedä sitä itsekään. - kp75
suoalueita, järvimaisemaa... kirjoitti:
Ei ole mitään teorioita, miksi tulevat tai miksi näen niitä. Muutkin perheessä ovat nähneet kuin minä.
Elämänasenne on todellakin muuttunut jo monesti kohdallani. Ne ovat tulleet ja esittäytyvät aika ajoin, sille en voi mitään. Ehkä minua on valmistettu johonkin?
Olen nähnyt enneunia, myös muutkin ovat nähneet outoja unia. Ehkä unet johtuu niiden läsnäolosta.
Perheellä on ollut erilaisia oireita, ennenkaikkea päänsärkyä on esiintynyt samoihin aikoihin kun on ollut erilaisia sähköhäiriöitä.
Aluksi pelkäsin niitä, mutta jotenkin niihin on tottunut jo...kunhan eivät vaan tule liian lähelle. 300 metriä on lyhin näköetäisyys. Olen nähnyt aluksen ääriviivat, valot ja se on seurannut minua ja jäänyt paikalleen metsän päälle. Äänetön laite on ollut. Lisäksi jotkut "tähdet" ovat pysähtyneet kohdallani tai kaartaneet lähettyville ja suurentaneet valojaan ja kääntyneet ja lentäneet eri suuntaan. Tämä on tapahtunut kymmeniä kertoja. Ja järven jäällä on valo kohdistettu suoraan kohti useita kertoja, kun olen käynyt tarkkailemassa jotain kauempana olevaa loistavaa valoalusta. Ykskaks on umpipimeässä tullut valo suoraan silmille. Ehkä jonkinasteinen lähestymiskielto, näin olen kokenut. Esiintyvät vieläkin aika ajoin...useita. Määrää en osaa sanoa, mutta niitä on lukemattomia.
Selitystä minulla ei ole tähän. Ehkä ne on jotain henkimaailman olentoja, joilla ei ole fyysistä muotoa tai sitten me kaikki olemme sekopäitä. Mutta kait se kyky nähdä ja kokea täytyy jotenkin avautua. Tai sitten siihen on valmistettu. Vastausta en osaa antaa, koska en tiedä sitä itsekään.nii entäs onko sinulle ilmestynyt outoja juttuja, esim nenästä alkanu yhtäkkiä alkanu tulee verta, tai mustelmia, tai outoja arpia, tai raudan makua suussa?.
Entä poltatko tai juotko alkoholia? - muilla kuin
kp75 kirjoitti:
nii entäs onko sinulle ilmestynyt outoja juttuja, esim nenästä alkanu yhtäkkiä alkanu tulee verta, tai mustelmia, tai outoja arpia, tai raudan makua suussa?.
Entä poltatko tai juotko alkoholia?yhdellä lapsellani aika usein ollut.
Mustelmia minulla tulee hyvin herkästi ja kaikistellen en muista onko ne tullut jonkun satuttamisen yhteydessä vai miten.
Joskus on kyllä ollut outoja naarmuja kehossa kuin kissa olisi repinyt ihoa rikki. Olen ajatellut, että olisin itse ne unissani tehnyt...kutittanut ihoa nukkuessa ja raapinut sitä paikkaa.
Poltan kylläkin tupakkaa ja alkoholia otan sopivasti silloin tällöin.
- kp75
ja miten siinä pitäisi jälkikäteen reagoida, kun on kuvannut taivaalla liikkuvaa esinettä?
pistääkö se miettimään terveempiä elämän tapoja?,- mitäs meinaat
siis mitä tarkotat?
- kp75
mitäs meinaat kirjoitti:
siis mitä tarkotat?
tarkoitan, että kun näkeejotain ufoja, tai muuten jotain outoa, mitä ei pysty käsittämään ja sitä vain kelailee asioita omas päässä.
lopputulos, joku tarkoitushan ns. heidän näyttäytymisellään on?! toiset lopettavat polttamisen, juomisen ja toisilla muuttuu elämän tavat muutenkin terveellisemmäksi.
no ei ehkä kaikilla, mutta tunnen muutamia ihmisiä joiden elämän tavat on muuttunu aikalailla.
niin syöminen kuin juominenkin ja ajattelutavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1226998Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243807- 1862627
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2872520Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962131Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.112067Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3011838Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1361430- 721356
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271315