Onko iiris yksivuotinen? Ostin pussillisen sipuleita, mutta missään ei ole mainintaa ovatko monivuotisia vai yksivuotiasia.
Iiris
4
1171
Vastaukset
- ainakin
pelkkiä monivuotisia
- sipuli
Heips!
en ole juuri kuullut sipuleista jotka olisivat yksivuotisia...Jos kasvattas siemenestä niin siitä sen näkis paremmin, ne keräävät ravintoa siihen sipuli osaan ja jaksavat taas kukkia ja kasvaa kesän tullen.osa sipuleista kukkii vasta n.neljäntenä vuonna( kuten keltakurjenmiekka) ....en muuta osaa nyt sanoa. - iriksiä
kolme kesää sitten ja hyvin nousivat 2005 kevätkesänäkin, itse asiassa olivat vähän paremmankin näköisiä kuin ekana vuonna, tein vain virheen ja istutin liian tiheään.
pitäisi uskoa ohjeita pussin tai paketin päällä.- ???
Kiitos paljon tiedoista! Pussin kyljessä ei juurikaan mitään sanota istutusajankohdasta tai kuinka tiheään istutetaan tai muutakaan tärkeää. Nyt olen taas viisaampi, kiitos teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001200Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45937