Onko iiris yksivuotinen? Ostin pussillisen sipuleita, mutta missään ei ole mainintaa ovatko monivuotisia vai yksivuotiasia.
Iiris
4
1134
Vastaukset
- ainakin
pelkkiä monivuotisia
- sipuli
Heips!
en ole juuri kuullut sipuleista jotka olisivat yksivuotisia...Jos kasvattas siemenestä niin siitä sen näkis paremmin, ne keräävät ravintoa siihen sipuli osaan ja jaksavat taas kukkia ja kasvaa kesän tullen.osa sipuleista kukkii vasta n.neljäntenä vuonna( kuten keltakurjenmiekka) ....en muuta osaa nyt sanoa. - iriksiä
kolme kesää sitten ja hyvin nousivat 2005 kevätkesänäkin, itse asiassa olivat vähän paremmankin näköisiä kuin ekana vuonna, tein vain virheen ja istutin liian tiheään.
pitäisi uskoa ohjeita pussin tai paketin päällä.- ???
Kiitos paljon tiedoista! Pussin kyljessä ei juurikaan mitään sanota istutusajankohdasta tai kuinka tiheään istutetaan tai muutakaan tärkeää. Nyt olen taas viisaampi, kiitos teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422792Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423492548- 352194
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta482114- 251723
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251619- 441490
- 1001439
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395- 361206