Ajattelin ku Jeesushan naulittiin ristiin pääsiäisenä... niin sitte pääsiäinenhän on juhla... niin miks sitä juhlitaan??? mä en ainakaa juhli kenenkään kuolemaa...
Kunhan ajattelin...
kerron totuuden....
6
723
Vastaukset
- kolmantena
päivänä kuolleista, eli voitto kuolemasta.
- mä...en uskovainen, mutta j...
Pitkäperjantaina ristiinnaulittiin ja sitten kolmantena päivänä nousi kuolleista. Elikäs huomenna sunnuntaina, ekana pääsiäispäivänä.
Pitkäpe aina ollut surullinen, mutta sit pääsiäispäivinä saa iloita!
Olenpa nähnyt pitkäperjantaina lähipubissa mainoksen stripparista...eli silleen nää pääsiäisen sanomat.
Hyvää pääsiäistä kaikille!- on osoitus Jumalan rakkaudesta
Uskovainen? Uskova on mun mielestä parempi termi. Usko Kristukseen ei ole mikään "ihan sama"-juttu, joten pitäis kunnioittaa ihmisten pääsiäistäkin. Maallistuneet, säälin teitä.
- Nimetön
Mutta kun ihmiset juhlii myös pitkänäperjantaina...
- ja silloin
surraan iltakolmelta Kristuksen kuolemaa ja illalla hänen hautaamistaan ja surua jatkuu lauantain yli pääsiäisaamun koittoon, jolloin Kristus nousi kuolleista ja silloin riemuitaan ja riemuitaan koko pääsiäisen jälkiviettoaika 50 vuorokautta aina helluntaihin asti.
- siitä eteenkin
päin: elämä uskossa Kristukseen on iloa joka päivä. Ei sillä, ettei enää koskaan ikinä tulisi mitään pahaa eteen, mutta sillä ettei enää koskaan ikinä tule eteen niin pahaa, etteikö sitä olisi ristinkuolemalla kuitattu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893