Kuvien myötä..
Kaikille..
Mukavaa Pääsiäistä.. :))
http://www.sandfantasy.com/videoclips/videoclips.htm
Hiekkataiteen.. :)
14
976
Vastaukset
myös sinulle Tisuli...:) Jokos olet nauttinut herkkumunista? (suklaa- tietysti..;) )
- (.)Y(.)
Siulle kans mii-su.. :))
Miun munat (suklaiset), ompi
viel kaupan hyllyl.. :DDD
Joten, en oo päässy,
maistelemaan.. :DDDDD (.)Y(.) kirjoitti:
Siulle kans mii-su.. :))
Miun munat (suklaiset), ompi
viel kaupan hyllyl.. :DDD
Joten, en oo päässy,
maistelemaan.. :DDDDDmut ne jo mäni....:( kaik män.....mää ahne...;)
- (.)Y(.)
mii-su kirjoitti:
mut ne jo mäni....:( kaik män.....mää ahne...;)
Saahan sitä herkutella,
joskus.. ihan kunnolla.. ;))
Pääsiäistä täältäkin....Ei Mignonmunan voittanutta....
- (.)Y(.)
Mie tietäsin.. jotain..
Mignoniikin parempata.. ;)) :DD
- t-j... ;)))
Ja sitä samaa Itsellesikin... ;)))
- (.)Y(.)
Leppoisaa Pääsiäistä Sinullekkin.. :)))
- tuffe
Pitäiskö harjoitella eteisen lattialla? Ainakin sitä hiekkaa on tarvittava määrä :)))
Mukavata sullekin :)- (.)Y(.)
Ennen imurointii.. ;))
Kukahan, sitä hiekkaa on,
kipannu munkin eteiseen,
kottikärryllisen?.. :DDD
Kaunista ja taitavaa oli.. juu.. :))
Kiitti tuffeliini.. :))
Leppoisaa illan jatkoo Sinullekkin.. :)))
- pääsiäisen riemua
Pistetään vaan sidukkata menemään ja Kristus nousi kuolleista.
- (.)Y(.)
Onkin sit, Vappusiman vuoro.. :DD
- Cirsiccainen
Kiitos, että jaoit taideteokset meidän kanssa.
Ne rauhoitti mun (masentuneen) mieltä kovasti..- (.)Y(.)
Niiden tuoneen iloa päivääsi.. :))
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
- 25515
- 43492