Miltä tuntuu ottaa turpaan

pikkurahasta?

Niin, miltäs se tuntuu ottaa turpaan siitä pikkurahasta jota vartijoille palkkana maksetaan?
Samalla rahallahan sitä voisi makoilla kotona ja juoda rauhassa kupin kuumaa kaakaota.

Vartija ottaa turpaan ensin kadulla ja sitten uudestaan lakituvassa. No kaikki ei ehkä kadulla, mutta viimeistään siellä lakituvassa tulee lunta tupaan.

Jos tuosta saisi edes kunnon korvauksen, niin mikäs siinä, mutta noilla palkoilla vissiin järkevimmät vartijat pötkivät pakoon taakseen katsomatta.

Aika outo ammatti. Onneksi esim. lääkäreille maksetaan kunnon palkkaa, etteivät he säntää karkuun kesken leikkauksen nähdessään verta, tai kun jotain menee pieleen.

15

4521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fffffffffffffffffffuuuuuuuu...

osaa sanoo kun ei oo tullu koskaan oltua vastaanottavana osapuolena , ainoastaan antavana.

• pikkurahasta?

Luulisi ainakin, että vähemmän hatuttaa saada pataan kun tietää, että se kuuluu työn kuvaan ja siitä maksetaan? Antavanahan sitä yleensä saa sitten olla ottavana osapuolena siellä raastuvassa.

• ffffffffffffffuuuuuuuuuuuuu...
        pikkurahasta? kirjoitti:

Luulisi ainakin, että vähemmän hatuttaa saada pataan kun tietää, että se kuuluu työn kuvaan ja siitä maksetaan? Antavanahan sitä yleensä saa sitten olla ottavana osapuolena siellä raastuvassa.

tuota ooo tarvinnu maksella rosiskeikkojen jälkeen vielä yhdellekkään riemuidiootille jota oon pistänyt duunissa pataan ihan urakalla.

• fdafd

taksikuskit,lipuntarkistajat, bussikuljettajat ja poliiseillakin heikko palkka suhteutettuna työn haastavuuteen.

• hyttihomo

Mulle ainakin tappelut ovat osa tätä pientä palkkaa tuli turpaan tai antoi turpaan.

Joskus oikein kunnon myllyn jälkeen on niin upea olo. Ai ai sitä abrealiini ryöppyä mitä nujakat ainakin mulle antaa.

Ja se hyvä puoli on kun ottaa turpaan niin yleensä oikeudessa saapi hyvät massit kivusta ja särystä ja henkisistä kärsimyksistä tietysti sairas lomaa.

ai laik tis jop!!!

• Vartijana

Jo nyt on kumma millaisia pellekirjoituksia tänne pistetään. Vai että lakituvassa tulee lunta tupaan... Ne on todella harvinaisia tapauksia ja silloin on oltava todella rutkasti huonoa onnea mukana. Yhtään käytännön esimerkkiähän elävästä elämästä et laittanut... pelle on siis luokituksesi!

• lady

Oletko miettinyt miten pienellä palkalla esim;sairaanhoitajat tekevät raskasta ja vaativaa työtä listaa voisi jatkaa loputtomiin,Enkä ole saanut turpaan kertaakaan,mutta olen rosiksesta saanut korvauksia,kun minun päälle käytiin,sain ihan kivat rahat,et se siitä.

• gahk

on myös meidän ystäviä oikeudenkäynnissä.

• Sinivuokot

Kaikkee säkin luulet, virkamies muka ystävä. Olet ilmeisen kokematon. Varo vaan, poliisi saattaa olla pahin vihollinen..

• paljon antaa

turpaan ja saada palkkaa siitä. Ei tarvi enää kännis tapella. Sikshän sitä on alalle tultu.

• missä

kirjoitit:

"Niin, miltäs se tuntuu ottaa turpaan siitä pikkurahasta jota vartijoille palkkana maksetaan?
      Samalla rahallahan sitä voisi makoilla kotona ja juoda rauhassa kupin kuumaa kaakaota."

sanopas missä saa kotona makoilusta ja kaakaon juomisesta edes saman kuin vartijan lähtöpalkka??

"Aika outo ammatti. Onneksi esim. lääkäreille maksetaan kunnon palkkaa, etteivät he säntää karkuun kesken leikkauksen nähdessään verta, tai kun jotain menee pieleen."

Mietitäänpäs, onko vartijan koulutuksella ja lääkärin koulutuksella mitään eroa... Hmmmm... Ei kyllä tule mieleen. Miksiköhän niille sitten maksetaan erilaista palkkaa.

En ole itse vartija mutta vituttaa tuollaiset paviaanit jotka koittaa olla saatanan nokkelia mutta kirjoituksesta voi kuka tahansa älyllinen olento päätellä muuta.

• vrrrrtija

Ihan jees ottaa pataan halvalla! ei paha.... kokeilisit itsekkin joskus vaikka kaakaomukilla

• Isot rahat

Miten niin pikkurahalla. Pientä palkkaa nauttivat ne jotka eivät ansaitse enempää eli jos olet ollut vartijana muutamia vuosia ja hyvät välit esimiesten kanssa niin kyllä sitä vartijana tienaa semmoset 30000e-40000e vuodessa. Tosin jos nämä tulot ovat sinun mielestä pikkurahoja niin...... Ja pienet taistelut ovat työ kohokohtia =)

• sinnu82

ota turpaan.. =)

• Turbo-Tero

Tosiaankin miksi ottaa turpaan onhan vartijat luomakunnan ehdotonta eliittiä ei ole koskaan tullut kovempaa tallaajaa vastaan ja tuskin tulee vastaisuudessakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1374
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      956
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      695
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      620
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      602
    6. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      28
      588
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      580
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      543
    Aihe