Mistä Helsingissä voisi ostaa arabiankielisen Koraanin? Paljonko maksaa?
Missä myydään koraania?
15
1025
Vastaukset
Voit kysyä esim. Akateemisesta kirjakaupasta, saisiko sen tilaamalla.
- ostaa
moskeijasta.
- pässin toinen pää
Minun salaisten tietokanavieni mukaan Koraanin MYYMINEN on kiellettyä, joten tuskinpa voit ostaa moskeijasta, syntisistä kirjakaupoista ehkä. Hyvällä tuurilla saat sellaisen LAHJOITUKSENA läheisestä moskeijasta äveriäiden saudien rahoittamana.
- että olet oikeassa
pässin toinen pää kirjoitti:
Minun salaisten tietokanavieni mukaan Koraanin MYYMINEN on kiellettyä, joten tuskinpa voit ostaa moskeijasta, syntisistä kirjakaupoista ehkä. Hyvällä tuurilla saat sellaisen LAHJOITUKSENA läheisestä moskeijasta äveriäiden saudien rahoittamana.
Siitä on niin monta vuotta kun hankin koraanin, että ehkä muistan väärin.Moskeijasta sen joka tapauksessa sain tai ostin.
- tottatot
että olet oikeassa kirjoitti:
Siitä on niin monta vuotta kun hankin koraanin, että ehkä muistan väärin.Moskeijasta sen joka tapauksessa sain tai ostin.
mutta aina voit lahjoittaa rahaa saamastasi lahjasta
- Anonyymi
KIVIKAUTINEN KORAANI, MIKÄ ON TUHOA TÄNÄPÄIVÄNÄ LUOVA KOKONAISUUS
NÄKEEHÄN SEN NÄISTÄ PAKOLAISISTA YHTÄ PAKOA KAIKKI NÄISTÄ KULTUUREISTA
JA VIELÄ KANTAVAT HÄVITYSTYÄÄN MUASSAAN
ON TÄMÄ SURKUHUPAISAA VALTAUSTA KAIKKI JA ILMAISUUKSIN SYÖKSYVÄT SEKAAMME- Anonyymi
KORAANIN LUKEMALLA NOUSEE SILMITÖN VIHA VÄÄRÄUZSKOISTA KOHIN JA KIVI ON AINUT MITÄ KIERTÄVÄT JA KUMARTAVAT.
- Anonyymi
MAILMAA RAKENNETAAN OIKEILLA SANOILLA
- EIKÄ ISLAMIN VALEILLA JA NÄITTEN TAKA-AATOKSILLA TUHOMIELILLÄ- Anonyymi
MIKÄÄN EI SUOMESSA OLE KOHILLAAN NÄITEN TUHOOJIEN JÄRESTELMISSÄ
EIPÄ TIETENKÄÄN KUN KAIKEN PITÄÄ TUHOTA NÄITEN VALHEELISUUS ELÄMÄN MUKAISEKSI
KAIKEN YLLÄ PITÄÄ OLLA NÅITTEN VALTA JA JÄRETTÖMYYS HALLITSEVA... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKÄÄN EI SUOMESSA OLE KOHILLAAN NÄITEN TUHOOJIEN JÄRESTELMISSÄ
EIPÄ TIETENKÄÄN KUN KAIKEN PITÄÄ TUHOTA NÄITEN VALHEELISUUS ELÄMÄN MUKAISEKSI
KAIKEN YLLÄ PITÄÄ OLLA NÅITTEN VALTA JA JÄRETTÖMYYS HALLITSEVA...TUHOSTA PAKOO TUHOISUUKSIN ON ISLAMIN MOTTO OLLUT IÄSTÄ AIKAAN
KIVEN KUMARRUS TAKAA SEN PYSYVYYDEN NÄISSÄ
- Anonyymi
AATELKAAS MILLÄ JÄRETTÖMYYDELLÄ SUOMI ANTAA TÄMÄN HÄVITYKSEMME TAPAHTUA
- Anonyymi
KIVELLE HUUTAJAT ANNETAAN VALLATA IKUISUUTEMME
- Anonyymi
MAAHANMUUTTO FOORUMILLA ANNETAAN NYT PAALAA, MITEN PYRKIVÄT SUOMEN TUHOOON KATELKAAS
- Anonyymi
Miksi ostaa, kun se on netissä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752