Tänä aamuna oli "pääsisäispupu" (meidän isä xD) käynyt piilottamassa viikolla pikkuveljelleni (pian 5.v) ja itselleni ostamani suklaamunat, ja tänä aamuna niitä sitten veljen kanssa yhdessä etsittiin. Oli niin tohkeissaan, että meinasi hypätä kattoon. Naureskelin siinä sitten kun se hirmu innoissaan etsi munia, välillä lannistui, kun juuri ne minun munani löytyivät ekana, mutta sitten kun rupesi omia löytymään, niin innostui niin kovasti että nytten piilottelee niitä koko ajan uudestaan minun etsittäväkseni ja pyytää minua tekemään samoin. Suloinen.
Pääsisäismunia. :)
5
575
Vastaukset
- maami
tuollaiset ihanat pikkuiset, sinäkin.
Aurinkoista pääsiäistä ! - Munia. :P
Samoin meillä tehty siitä saakkaa kun ollaan oltu siskoni kanssa pieniä. Nyt sisko ei enää asu kotona, eikä munia olla piilotettu muutamaan vuoteen. Mutta tänä vuonna pyysin kumminkin äitiä piilottamaan minulle suklaamunia. Mukavaa aamuetsiskelyä, vaikka olenkin jo 15. :D
- maami
kiva, että voitte vielä olla pieniä itsekin. Oikeastaan kun viisitoistavuotias ei kovin iso vielä olekaan. Toivoisinkin, että lapset saisivat olla lapsia pidempään, kyllä tätä aikuisuutta piisaa, vaikka ei heti toisella kymmenellä siihen ryhtyisikään.
Ei elämä mihinkään karkaa, vaikka hassuttelisikin joskus. - mä munija
maami kirjoitti:
kiva, että voitte vielä olla pieniä itsekin. Oikeastaan kun viisitoistavuotias ei kovin iso vielä olekaan. Toivoisinkin, että lapset saisivat olla lapsia pidempään, kyllä tätä aikuisuutta piisaa, vaikka ei heti toisella kymmenellä siihen ryhtyisikään.
Ei elämä mihinkään karkaa, vaikka hassuttelisikin joskus.mä olen aina laittanut lapsille sänkyyn jonnekkin pääsiäismunan ja innolla herätään ettimään
- tyttö 14,v
mä munija kirjoitti:
mä olen aina laittanut lapsille sänkyyn jonnekkin pääsiäismunan ja innolla herätään ettimään
Kiitos vain ja hyvää pääsiäistä teillekin vaikka näin vähän myöhässä tuleekin. xD
Olen samaa mieltä, että kun lapsuus kuitenkin on sitä elämän parasta aikaa niin sitä ei pitäisi tuhlata aikuisen leikkimiseen. Sitten aikuisena kaipaa lapsuutta, eikä sitä saa takaisin. Meidän luokallakin on niitä "pikkuaikuisia" ihan liikaa.. =/ Minä ainakin tunnen itseni ihan lapseksi vielä. xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035