Pääsisäismunia. :)

Tyttö 14.v

Tänä aamuna oli "pääsisäispupu" (meidän isä xD) käynyt piilottamassa viikolla pikkuveljelleni (pian 5.v) ja itselleni ostamani suklaamunat, ja tänä aamuna niitä sitten veljen kanssa yhdessä etsittiin. Oli niin tohkeissaan, että meinasi hypätä kattoon. Naureskelin siinä sitten kun se hirmu innoissaan etsi munia, välillä lannistui, kun juuri ne minun munani löytyivät ekana, mutta sitten kun rupesi omia löytymään, niin innostui niin kovasti että nytten piilottelee niitä koko ajan uudestaan minun etsittäväkseni ja pyytää minua tekemään samoin. Suloinen.

5

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maami

tuollaiset ihanat pikkuiset, sinäkin.

Aurinkoista pääsiäistä !

• Munia. :P

Samoin meillä tehty siitä saakkaa kun ollaan oltu siskoni kanssa pieniä. Nyt sisko ei enää asu kotona, eikä munia olla piilotettu muutamaan vuoteen. Mutta tänä vuonna pyysin kumminkin äitiä piilottamaan minulle suklaamunia. Mukavaa aamuetsiskelyä, vaikka olenkin jo 15. :D

• maami

kiva, että voitte vielä olla pieniä itsekin. Oikeastaan kun viisitoistavuotias ei kovin iso vielä olekaan. Toivoisinkin, että lapset saisivat olla lapsia pidempään, kyllä tätä aikuisuutta piisaa, vaikka ei heti toisella kymmenellä siihen ryhtyisikään.

Ei elämä mihinkään karkaa, vaikka hassuttelisikin joskus.

• mä munija
        maami kirjoitti:

kiva, että voitte vielä olla pieniä itsekin. Oikeastaan kun viisitoistavuotias ei kovin iso vielä olekaan. Toivoisinkin, että lapset saisivat olla lapsia pidempään, kyllä tätä aikuisuutta piisaa, vaikka ei heti toisella kymmenellä siihen ryhtyisikään.

Ei elämä mihinkään karkaa, vaikka hassuttelisikin joskus.

mä olen aina laittanut lapsille sänkyyn jonnekkin pääsiäismunan ja innolla herätään ettimään

• tyttö 14,v
        mä munija kirjoitti:

mä olen aina laittanut lapsille sänkyyn jonnekkin pääsiäismunan ja innolla herätään ettimään

Kiitos vain ja hyvää pääsiäistä teillekin vaikka näin vähän myöhässä tuleekin. xD

Olen samaa mieltä, että kun lapsuus kuitenkin on sitä elämän parasta aikaa niin sitä ei pitäisi tuhlata aikuisen leikkimiseen. Sitten aikuisena kaipaa lapsuutta, eikä sitä saa takaisin. Meidän luokallakin on niitä "pikkuaikuisia" ihan liikaa.. =/ Minä ainakin tunnen itseni ihan lapseksi vielä. xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2513
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1455
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      84
      1388
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1202
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      923
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      910
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      34
      785
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      781
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      773
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe