Tänä aamuna oli "pääsisäispupu" (meidän isä xD) käynyt piilottamassa viikolla pikkuveljelleni (pian 5.v) ja itselleni ostamani suklaamunat, ja tänä aamuna niitä sitten veljen kanssa yhdessä etsittiin. Oli niin tohkeissaan, että meinasi hypätä kattoon. Naureskelin siinä sitten kun se hirmu innoissaan etsi munia, välillä lannistui, kun juuri ne minun munani löytyivät ekana, mutta sitten kun rupesi omia löytymään, niin innostui niin kovasti että nytten piilottelee niitä koko ajan uudestaan minun etsittäväkseni ja pyytää minua tekemään samoin. Suloinen.
Pääsisäismunia. :)
5
581
Vastaukset
- maami
tuollaiset ihanat pikkuiset, sinäkin.
Aurinkoista pääsiäistä ! - Munia. :P
Samoin meillä tehty siitä saakkaa kun ollaan oltu siskoni kanssa pieniä. Nyt sisko ei enää asu kotona, eikä munia olla piilotettu muutamaan vuoteen. Mutta tänä vuonna pyysin kumminkin äitiä piilottamaan minulle suklaamunia. Mukavaa aamuetsiskelyä, vaikka olenkin jo 15. :D
- maami
kiva, että voitte vielä olla pieniä itsekin. Oikeastaan kun viisitoistavuotias ei kovin iso vielä olekaan. Toivoisinkin, että lapset saisivat olla lapsia pidempään, kyllä tätä aikuisuutta piisaa, vaikka ei heti toisella kymmenellä siihen ryhtyisikään.
Ei elämä mihinkään karkaa, vaikka hassuttelisikin joskus. - mä munija
maami kirjoitti:
kiva, että voitte vielä olla pieniä itsekin. Oikeastaan kun viisitoistavuotias ei kovin iso vielä olekaan. Toivoisinkin, että lapset saisivat olla lapsia pidempään, kyllä tätä aikuisuutta piisaa, vaikka ei heti toisella kymmenellä siihen ryhtyisikään.
Ei elämä mihinkään karkaa, vaikka hassuttelisikin joskus.mä olen aina laittanut lapsille sänkyyn jonnekkin pääsiäismunan ja innolla herätään ettimään
- tyttö 14,v
mä munija kirjoitti:
mä olen aina laittanut lapsille sänkyyn jonnekkin pääsiäismunan ja innolla herätään ettimään
Kiitos vain ja hyvää pääsiäistä teillekin vaikka näin vähän myöhässä tuleekin. xD
Olen samaa mieltä, että kun lapsuus kuitenkin on sitä elämän parasta aikaa niin sitä ei pitäisi tuhlata aikuisen leikkimiseen. Sitten aikuisena kaipaa lapsuutta, eikä sitä saa takaisin. Meidän luokallakin on niitä "pikkuaikuisia" ihan liikaa.. =/ Minä ainakin tunnen itseni ihan lapseksi vielä. xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730