Dragon Ball z buu's fury emulaattori peli

jokuvaa

Mä latasin gameboyn emulaattorille ton dbz:t pelin mut se valittaa et "this serves doesnt run this hardware" tai jotai tollast siin luki ko yritin pelata sitä

5

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaleviman
      • Kaleviman

• minä Goku, sinä Vegeta
        Kaleviman kirjoitti:

http://dragonballarena.gamesurf.it/english/media/giochi/gameboyadvance.php

Tuolta kun vähän rullaat alaspäin löytyy pelejä ja siinä on 2 eri emulaattoria. Lataat sen v1.1:n niin se alkaa pelittää

apua menin sinne dragonballarena.gamesurf.it, ja latasin ton dbgt transformation pelin ja sen emulaattorin mut ku yritän pelata siihen tulee semmone juttu et:error reading image. nii et mitä pitäis tehä? apua!

• erkki on salee
        minä Goku, sinä Vegeta kirjoitti:

apua menin sinne dragonballarena.gamesurf.it, ja latasin ton dbgt transformation pelin ja sen emulaattorin mut ku yritän pelata siihen tulee semmone juttu et:error reading image. nii et mitä pitäis tehä? apua!

hanki semmonen rom jossa lukee dragon ball gt transformtation cracked....tossa ei tuu mitään erroreita..,.,.,.,.,.,.,sama juttu tossa buu fury pelissä hankit crackki pelin niin johan toimii LOL

• MISTÄS SEN SAIS
        erkki on salee kirjoitti:

hanki semmonen rom jossa lukee dragon ball gt transformtation cracked....tossa ei tuu mitään erroreita..,.,.,.,.,.,.,sama juttu tossa buu fury pelissä hankit crackki pelin niin johan toimii LOL

hmmm.... mist sen crackina sais ku kyl ne mun vbaal toimii ilmankin mut sit tulee se " this game will not run on the hardware found " puhun nyt siis buus furyst, legacy of goku 2 ja 1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      85
      1828
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1670
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      50
      1339
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      47
      1265
    5. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1172
    6. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      116
      1140
    7. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      935
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      23
      932
    9. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      59
      922
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      23
      903
    Aihe