Kuinka poistan kansion?
Rm:llä valittaa että se on folderi. No, rmdir valittaa, että se ei ole empty. No, rm -f tai rmdir -f saati sitten rmdir --ignore-fail-on-non-empty eivät kelpaa. Rootilla eikä taviskäyttäjällä.
Kertoisko joku, millä kansiosta pääsee eroon? Ja olen myös työstänyt kansiolle chmodilla oikeuksia, eipä lähe.
Verta, hikeä ja piilastuja
Jepulis
6
419
Vastaukset
- viellä
rm -r hakemistonimi
- vaikka
rm -r hakemisto
- Jepulis
Muuten toimii, mutta kun kansiossa on yhteensä 1340 tiedostoa, niin ei viitsisi jokaiseen vastata erikseen kyllä ja painaa enteriä. Oisko muuta keinoa
- näin ikään
#rm -r /kansion_polku/*
#rmdir -r /kansion_polku/ - tai sitten tiedostoselain
muista kuitenkin että komento "rm -rf " poistaa kaiken kyselemättä, joten jos tulee typo kuten "rm -rf /" ja olet roottina, niin se on sitten hei hei kaikille tiedostoille mitä osiolla on.
rm -Rf "" tappaa kotona ja puutarhassa! Siksi nuo lainausmerkit ettei VAHINGOSSAKAAN tule ongelmia esim. merkkien kaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191