Niin et mitä eroa on automaatilla ja puoliautomaatilla? Kun en oo ihan varma ja tos ois puoliautomaatti ja käsikytkimel toimivia mopoja ja meinaisin ostaa jommankumman? kumpikas ois mielestänne parempi, puoliautomaatti vai käsikytkimel toimiva mopo?
Kertoisko joku mitä eroo on automaatilla ja puoliautomaatilla?
8
5750
Vastaukset
- Kehatoomattta
Siis puolautomaattiha on semmone että sii o vaihteet mutta ei kytkintä. Ja täysautomaatti on sitte täys automaatti että se hoitaa kaiken itte. Ensinnäkin jos puol- ja täysautomaatin väliltä valitta pitää ni sitte täys. Mutta mieluiten koko manuaali (eli tuo kytkin peli) se on kaikista paras.
Ja jos joku tulee pätee jotain muuta ni tiedoks että oon kaikilla ajanu. Täys- ja puolautomaatil ja manuaalilla.- juppe
mitenniin käsi kytkin peli on paras jos itse miellyit siihen se ei tarkoita että se olisi paras.
automaatti ja puol automaatti koneessa on keskipako kytkimet ja käsikytkin pelissä on kytkin levyt, kestävyydeltään ne ovat suurin piirtein yhtä hyvät,
automaati on tietysti kaupunkissa ja yleensäkin helpoin ja mukavin ajaa, puol automaatteja ei nykyään ole enää edes käytössä muutakuin joissakin kiinan mopoissa ja lasten krosseissa koska niillä on helpompi ajaa kuin käsi kytkin peleillä, eli ne eroavat käsikytkimistä käytännössä ssinä että niisä ei käytetä kytkintä vaan vaihde vaihdetaan ilman kytkintä.
taidat tosiaan tietää kaiken mopoista jos olet joskus niitä ajanut,
olen myös työni puolesta kaikkia näitä korjannut ja satun myös kaikkia eri tyyppejä näistä omistamaan enkä oikeastaan voi sanoa mikä on paras kaikilla on omat puolensa.
mutta jos on vain joskus kaverin mopoa testannut ei kannatta tulla tänne kertomaan omia totuuksia
- kyllähän
puoliautomaatissakin on kytkin. se tomii vaan keskipakoisvoimaperiaatteela, tai jtn.
- myös
mulla siis on puoliautomaatti ja manuaali mopot. Automaatillakin olen ajanut. Puoliautomaatit ovat sinänsä huonoja koska niissä on kaikissa 3 yleensä 3 vaihdetta ja välitykset on suuria joten ei kiihdy. Manuaalilla taas pystyy enemmän säätämään nopeutta ja kiihtyvyyttä eri vaihteilla. Eihän puoliautomaatteja ole enää kuin yamaha pw ja vanhat monkeyt. kyllä mä melkeen manuaalia suosittelen.
- e4rftgyhuj
Kyllähän kiinamopoissa niitä vielä on.
Ja lisäksi muutamssa harrikassa on myös puoliautomaatti, et ei se niin huono ole, mut mitään HYÖTYÖ en puoliautomaatista keksi - crossi poika
hitto mul on yamaha puol automaatti crossi 80cc ja vittu kyl se vaa kiihtyy alkuperäsil välityksil aik vitu hyvi (ja ei se välttämättä oo välityksist jos se on neli tahti se ei kiihdy nii hyvi ku 2 tahti
- crossi poika
no auto maatissa laitat vaan kaasua niin se vaihtaa itsestään vaihteet ja puol automaatissa kun haluat vaihtaa laitat kaasun pois ja nostat tai lasket vaihde vipua...
- lisää sanoja
Manuaali 6 vaihteinen on paras ainakin enduroon \ monttu ajoon koska tehoja ja nopeutta saa säädeltyä paljon helpommin kuin 3 kolmella vaihteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145