Mistä löytyy valokisko kattoon johon saa erilaisia lamppuja pikakiinnityksellä?
EI sellainen joka kiinnitetään vain keskeltä (ruma!) vaan tasaisesti pintaa vasten tuleva.
Valokisko
4
7451
Vastaukset
- veke2
pelkkä arvaus....... mutta veikkaisin että kannattaa kysyä sähkötarvikeliikkeestä tai valaisin kaupasta.
- Valmistajilla
Lumiance, Nordic aluminium, Artisan Rinaldo jne. sähkötukuissa löytyy, tuskin rautakaupasta.
- juuri
löytyy tukkuliikkeistä ja oikeista valaisinliikkeistä vaikka kuinka. Voip olla että joudut valitsemaan ensin haluamasi valaisimen ja sitten sopivan kiskon: kaikki ei käy kaikkiin, on yksi ja kaksivaiheista (eli voit kytkeä vain osan lampuista tai kaikki kerrallaan vrt kruunukytkin)...sitten oletkin naimisissa kiskon kanssa ja voi olla aika suolaisiakin hintoja...joten vertailu kannattaa.
- hanu
joko löysit valokiskot?
Tyrkyllä olis 4kpl nokia sk 21 80 cm kisko pikakiinnityksellä 10kpl 12v spotteja nokia sk 21 A1,
sekä muuntajat Halopower 2/300/1-ksa 4kpl 300w 4 kanavainen dimmeri
Zero88 Delta 5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645210Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672435- 2632378
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191644Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191468Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491058- 891016
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131003- 66937