Suodatin gallup

neoni

Koska AW:ssäkin on tällaisia kyselyjä, niin laitetaan tännekkin yksi :). Eli mikä suodatin sinulla on käytössä ja kuinka isossa akvaariossa? Oletko ollut tyytyväinen?

Itsellä Eheim 2212 128L akvassa ja olen ollut ihan tyytyväinen. "vanhempaa" mallia ja pitää mielestäni akvaarion riittävän puhtaana. Ei ime kaikkia mahdollisia roskia, mutta sisäsuodattimeksi mielestäni iso suodatuspinta-ala. Miinusta tulee korkeasta hinnasta ja "tehottomasta" kierrosta. Plussaa huollon helppoudesta ja osatarjonnasta.

9

1254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2010

minulla on 70l akvaario ja suodatimena on eheim 2010. olen ollut tosi tyytyväinen se on ollut meillä jo monta vuotta ja edelleen toimii erittäin hyvin. Varaosia saa helposti ja on hyvä kun sen saa hapettamaankin.

• Papu

484 l Eheim Pro II 2028
        ja 160l Fluval 4 plus...

Ihan hyvin pelittänyt...;OD

• Antaeus.

Sharkit,sacemit ja kiinalaiset suodattimet ovat surkeaa laatua. Shark on todella surkea ja pitää kovaa meteliä lyhyen käyttöajan jälkeen.

Itse suosittelen flufalia,eheimiä ja tetran suodattimia.

Tällähetkellä ei akvaariota.

• harakka

2 kpl Eheimin Ecco 2234 ulkosuodattimia. Toisessa pintaimuri. Akvaarion koko 180l.
      Ihan tyytyväinen olen ollut. Ehkä tuon pintaimurillisen voisi kyllä vaihtaa sisäsuodattimeen. Tuossa on niin ohuet putket, että herkästi menee tukkeeseen kasvinlehdistä. Harva se päivä saa sukkapuikolla rassata ;).

• neoni

Siis pintaraapaisuna Eheim ja fluval ovat "kansan" suosiossa :). Näyttäisi siis siltä, että ihmiset satsaavat enempi laatuun kuin halpaan hintaan nykyään.

• hoitsu

Altaan mukana tuli sharkin suodatin, niin voin kokemuksesta sanoa että sille oikea paikka olisi jossain tosi syvällä, ei kuitenkaan akvaariossa. Että hyvät ihmiset jos tyrkytetään sharkkia altaan mukaan, niin naksakaa vaikka lisää että saatte oikean suodattimen, verkon painoja saa kyllä muualtakin.

• moneen
        hoitsu kirjoitti:

Altaan mukana tuli sharkin suodatin, niin voin kokemuksesta sanoa että sille oikea paikka olisi jossain tosi syvällä, ei kuitenkaan akvaariossa. Että hyvät ihmiset jos tyrkytetään sharkkia altaan mukaan, niin naksakaa vaikka lisää että saatte oikean suodattimen, verkon painoja saa kyllä muualtakin.

Minulla on 8 akvaariota ja kaikissa on sharkin suodattimet. Ovat jo 10 vuotta vanhoja ja toimivat silti täysin moitteettomasti!! Ovat kaikenlisäksi helppoja puhdistaa. Eheimin uudet pallosuodattimet ovat ainakin minusta hankalia puhdistaa,niissä on niin paljon kaikkia "pikkuirtoavia osia" vanhemman malliset eheimitn kylläkin ihan OK.

• täällä on
        moneen kirjoitti:

Minulla on 8 akvaariota ja kaikissa on sharkin suodattimet. Ovat jo 10 vuotta vanhoja ja toimivat silti täysin moitteettomasti!! Ovat kaikenlisäksi helppoja puhdistaa. Eheimin uudet pallosuodattimet ovat ainakin minusta hankalia puhdistaa,niissä on niin paljon kaikkia "pikkuirtoavia osia" vanhemman malliset eheimitn kylläkin ihan OK.

Minulla on mattosuodatin Eheimin kiertovesipumpulla.

• Helmï

EHEIM aquaball 2210 ja Fluval 1PLUS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5353
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      118
      2795
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      11
      2420
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      597
      2054
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      123
      1766
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1352
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1335
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1118
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      396
      1069
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1057
    Aihe