Etsisin siis apua äitipuolelleni jolla on reumaa ja nivelkipuja. käsistä leikattiin pois joku jännite mutta ei auttanut. Särkylääkkeitä kuluu hirveästi. Onko kokemusta hyvistä parantajista? Itse tiedän että parantaminen toimii mutta huijareitakin on paljon, siksi kysynkin muiden kokemuksia.
Parantajia, henkiparantajia, energiaparantajia?
9
3983
Vastaukset
- yksi.
Markku Leinonen todellakin osaa tehdä jotain, löytyy googlaamalla "parantaja"
Itse en ole aiemmin uskonut tälläiseen, mutta olen saanut apua vaivoihin, joita ei pitäisi saada kuntoon ilman kirurgin veistä!- Misty
Voisin lähettää äidillesi energiaa, meilaa [email protected]
Voin samalla antaa eräiden hyviksi tietämieni parantajien yhteystietoja, en tähän viitsi niitä laittaa.
- arkkienkeli-mikael
oma isäni on!
mutta haluaisin itse yrittää auttaa!
Meillä on suvussa näitä taitoja(siis sekä äitini että isäni)
ja isäni sanoi että minulla on myös taitoja.
Aloitan virallisen bioterapeuttikoulun vuonna 2007, mutta olen saanut isältäni jo oppeja.
että jos saan vaan auttaa?
Lisätietoja jos tarvitset/haluat lähettää niin sähköpostiini:
[email protected]
-kiitos-- jurrikka
Jos sinulle tosiaan on uskoteltu, että joku "bioterapeuttikoulu" olisi jotenkin virallinen, niin suoraan sanottuna sinua on kusetettu.
Virallisella koulutuksella tarkoitetaan sellaista koulutusta, jolla on viranomaisten valvonta, ja joka johtaa virallisesti hyväksyttyyn tutkintoon tai opintosuorituksiin. "Bioterapeutti on täysin _epävirallinen_ tekaistu ammattinimike, eikä mikään laki säätele sen nimikkeen käyttöoikeuksia. Se ei siis millään kriteerillä ole virallinen.
Ota yhteys paikkakuntasi kuluttaja-asiamieheen, ja esitä hänelle tuon "koulun" mainokset. Toivottavasti et ole ehtinyt maksaa mitään. - arkkienkeli-mikael
jurrikka kirjoitti:
Jos sinulle tosiaan on uskoteltu, että joku "bioterapeuttikoulu" olisi jotenkin virallinen, niin suoraan sanottuna sinua on kusetettu.
Virallisella koulutuksella tarkoitetaan sellaista koulutusta, jolla on viranomaisten valvonta, ja joka johtaa virallisesti hyväksyttyyn tutkintoon tai opintosuorituksiin. "Bioterapeutti on täysin _epävirallinen_ tekaistu ammattinimike, eikä mikään laki säätele sen nimikkeen käyttöoikeuksia. Se ei siis millään kriteerillä ole virallinen.
Ota yhteys paikkakuntasi kuluttaja-asiamieheen, ja esitä hänelle tuon "koulun" mainokset. Toivottavasti et ole ehtinyt maksaa mitään.sanoo: "tietämätön".
=D
En sitä paitsi maksa siitä mitään!
:D
- Apua saanut
Katso osoittesta www.astro.fi/auttajalista.
Sieltä löydät sinua lähimmän hoitajan.- Merikukka
Suosittelen olemaan tarkkana Astro.fi sivun auttajalistan kanssa. Listaa ei valvota millään tavalla astron puolesta ja voin kertoa että mukana listalla on myös henkilöitä jotka puhuvat palturia parantajataidoistaa. Kysy taustat, koulutus, haastattele äläkä mene lankaan. Ole tietoinen äläkä usko kaikkea.
- Angelika*
Laita itsellesi postiosoite ja tänne, voin kirjoittaa sinulle. Olen parantaja.
- LEENA2119
Empatiaa . Opiskelin p.k määttäsen vastaanotolla sugesttio terapiassa. Ennen valmistumistani psykiatriksi. Leena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009