1 mies 2 naista

Bi-kiinnostunut

Missä voisi tavata estottomia Bi naisia ja olla kolmantena seksi iloissa

13

4489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjorie

      Kerrotko ensin, mikä olisi niin ihanaa siinä, että saisi kaksi naista samaan aikaan? Jaksaisitko edes kahden naisen kanssa, jos he olisivat kovinkin vaativia. Oletko ollut tilanteessa ennenkin.? Minkälaista se oli?

      • Bi-kiinnostaa

        en ole ollut kahden naisen kanssa ........ se kyllä kiinnostasi kovasti , jaksaisin kyllä ja naiset
        voisivat myös nauttia toisistaan se on minusta kaunista ja kiihottavaa : Haluaisin että se joskus toteutuisi .


      • Marjorie
        Bi-kiinnostaa kirjoitti:

        en ole ollut kahden naisen kanssa ........ se kyllä kiinnostasi kovasti , jaksaisin kyllä ja naiset
        voisivat myös nauttia toisistaan se on minusta kaunista ja kiihottavaa : Haluaisin että se joskus toteutuisi .

        Se olisi minustakin kaunis kokemus. Mutta se olisi minulle paljon muutakin kuin vain seksiä. Minun pitäisi pitää paljon kummastakin ihmisestä. Taidan olla vähän liian vaativainen tällaisiin juttuihin.


      • Mallu
        Marjorie kirjoitti:

        Se olisi minustakin kaunis kokemus. Mutta se olisi minulle paljon muutakin kuin vain seksiä. Minun pitäisi pitää paljon kummastakin ihmisestä. Taidan olla vähän liian vaativainen tällaisiin juttuihin.

        Olen kerran ollut yhden naisen ja yhden miehen kanssa kolmantena.Se oli ihan kivaa,haluisin kokeilla uudestaankin.


      • Bi-kiinnostunut
        Mallu kirjoitti:

        Olen kerran ollut yhden naisen ja yhden miehen kanssa kolmantena.Se oli ihan kivaa,haluisin kokeilla uudestaankin.

        Olen kyllä samaa mieltä sinun kanssa se olisi varmasti mukavaa mutta on vaikea löytää niin ihania naisia. Olen kyllä halukas tutustumaan
        Bi-naisiin .


      • Tina-74
        Mallu kirjoitti:

        Olen kerran ollut yhden naisen ja yhden miehen kanssa kolmantena.Se oli ihan kivaa,haluisin kokeilla uudestaankin.

        MÄ JA JÄTKÄNI PETE SAATIIN VIIKONLOPPUNA EKA KOKEMUS KIMPPASEKSISTÄ,OON VIIME HIIHTOLOMALLA
        OLLU TYTTÖKAVERINI KANS INTIIMISTI MUTTA NYT KOLMIN OLI MUKAVAMPAA.


      • 2 yhden hinnalla
        Bi-kiinnostunut kirjoitti:

        Olen kyllä samaa mieltä sinun kanssa se olisi varmasti mukavaa mutta on vaikea löytää niin ihania naisia. Olen kyllä halukas tutustumaan
        Bi-naisiin .

        eikö mikado hyvää osto paikka sairasille ihmisille.sieltä saat vaikka 3yhden hinnalla joskus arkipäivä


      • Jukkis
        2 yhden hinnalla kirjoitti:

        eikö mikado hyvää osto paikka sairasille ihmisille.sieltä saat vaikka 3yhden hinnalla joskus arkipäivä

        ...ystävällisesti ettet käyttäisi noita sanoja.

        Täällä kirjoitetaan asiallisia viestejä.


      • Just
        Tina-74 kirjoitti:

        MÄ JA JÄTKÄNI PETE SAATIIN VIIKONLOPPUNA EKA KOKEMUS KIMPPASEKSISTÄ,OON VIIME HIIHTOLOMALLA
        OLLU TYTTÖKAVERINI KANS INTIIMISTI MUTTA NYT KOLMIN OLI MUKAVAMPAA.

        mitä SIKOJA olette!!!


      • Niinpä
        Mallu kirjoitti:

        Olen kerran ollut yhden naisen ja yhden miehen kanssa kolmantena.Se oli ihan kivaa,haluisin kokeilla uudestaankin.

        SAIRAS SIKA!!


      • Anonyymi

        Olisi ihanaa olla 2 naisen samaan aikaan toista naista suutelisin ja toinen nainen ottaisi mun vehjettä suuhunsa sitten mulla olisi mahdollista nuolla 2 naisen pimppiä välillä oesisin suutani etten levitä tauteja👍😍❤️👍


    • Hapsu

      olla kuitenkin tunnetta mukana, jotta hommasta jäisi hyvä mieli? Tuntuisi järkevältä ensin ihastua tyyppeihin ja sitten vasta alkaa suunnittelemaan kimppakivaa niiden kanssa. Uskon, että vähemmistö meistä ns. vapaamielisistäkään ihan suinpäin lähtevät kaikkea kokeilemaan. Tuntuu kuin etsisi maksullista seuraa hetken "kokeilua" varten, jos ensin päättää mitä tehdään ja sitten vasta etsitään tekijät. Jokainen taaplaa tyylillään tottakai, mutta luulen ettei moni nainen välttämättä halua miehen iloksi naiskennella jonkun hyvänpäiväntutun kanssa, mutta kahdenkeskinen rakastelutuokio oman mimmin kanssa on NJAM! =)

    • näsä

      minua kiinostaa m n n saa olla vähän vartuneipia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe