luomi ja karva

luomikas

Moikka..semmosta utelisin..että kun luomesta kasvaa karva, ni onko se vaarallista? Olen näitä palstoja lukenut aiemminkin, mutta halusin uudestaan kysäistä asiaa. Niin, että onko se hyvä / huono asia, jos luomesta kasvaa karva? Luomia on käsissäni, joista se karva kasvaa..

4

1843

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdwsefef

Jos luomessa kasvaa karva/karvoja niin siihen tuskin kehittyy syöpää

• että jos luomessa

on karva, se ei sano suuntaan eikä toiseen luomen vaarallisuudesta. Ennen sanottiin, että jos luomessa on karva, sellaiseen ei tule syöpää.
      Luomen rosoisuutta, väriä, epäsymmetrisyyttä ja kutiavuutta tulee tarkkailla ja poistattaa kaikki epäillyttävät luomet.
      Googlettamalla varmasti löydät tarkempaa tietoa.

• Kerrottua

Kun joskus kauan sitten olin luomenpoistossa ja laakari tarkasteli muitakin luomia, niin han totesi "karvan olevan kokonaisuudessaan niin hieno luonnonihme ettei se huonossa alustassa kasva".

Mainitsi viela karvan olevan yleensa ensimmaisia joka sanoo sopimuksen irti huolaatuisen luomen ollessa kyseessa.

Tama ei tietenkaan tarkoita, etta luomi jossa ei ole karvoitusta olisi pahanlaatuinen.

• Goisos

Itselläni on myös luomessa karva(kasvoissa). Parranajon yhteydessä huomasin kerran, että luomeen oli jäänyt karva. Pinseteillä sen otin pois ja se oli "valtava" :D. Nyttemmin sitä en ole jaksanut nyppiä, koska takaisin se kasvaa kuitenkin. Mitään syöpäriskiä luomeen kasvavasta karvasta eikai ole?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4876
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2905
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2689
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2260
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1742
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1671
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16