Synnytin 8kk sitten esikoiseni ja ongelmaksi on muodostuneet pillupierut. Kaikkihan nyt tietää, että se johtuu siitä löysyydestä ja se on todella inha ongelma petipuuhissa :(
Olen yksinhuoltaja ja nyt on sitten uusi mies kiikarissa ja jossain vaiheessa tulee kysymykseen myös lähempi kontakti.
Lihasten jännitysharjoitukset eivät ilmeisesti ole vaikuttaneet, koska ilmaa menee sisään mitä ihmeellisissä tilanteissa ja se nolottaa.
Itsellä ainakin menee fiilikset siinä vaiheessa kun niitä tulee ja en tahtoisi ekaa kertaa uuden miehen kanssa pilata sillä, että fiilikset menee. Ja myöntää sitä, että löysä olen, vaikkei sitä muuten huomaakaan.
Mikä siis avuksi?
Auttaako geisha-kuulat ja jos, niin kuinka nopeasti? Miten niitä käytetään ja kauanko kerrallaan?
Kiitos vastauksista!
pillupierut
84
9181
Vastaukset
- ongelma!!!
Keskity vauvaasi ja hoida hänet rakkaudella ja hellyydellä ja jätä mies asiat toisaalle kun kerran eronutkin olet. Jos minä voisin saada lapsen ja olisin samassa tilanteessa kuin sinä en varmasti miestä vilkuiliskaan vaan olisin onnellinen ja ylpeä lapsestani ja antaisin hänelle kaiken rakkauden ja huomioni.
Sinä taaplaat tyylilläsi!- äippä
Jaahas, vai että ei sais olla rakkauselämää vaikka onkin vauva. Se parantaa myös minun mielialaani kun rakkaus saa hyvälle tuulelle ja siten myös jaksaa vauvan kanssa paremmin.
En sanonut, ettenkö pitäisi huolta vauvastani, tietenkin hoidan rakkaudella. Ja rakastan tyttöäni yli kaiken.
Ja todellakin, kukin taaplaa tyylillään. :)
- Missähän mahtaa
lukea että ne tulee siitä että "pillu" olisi löysä? Voihan näin tietty olla mutta....
Itselläni ei todellakaan ole löysä, olen hyvin atleettinen nainen ja jumppannut vuosia sisäisiä lihaksia ilman geishakuulia ja niiden kanssa. Olen vasta parikymppinen synnyttämätön nainen, raskaana tosin ja ennen raskautta mulla on tullut "pillupieruja" ja myös raskauden aikana.
Lähinnä johtuen siitä, että ilmaa pääsee tietyissä asennoissa pumppautumaan sisälle, esim. takaapäin harrastettaessa seksiä noita pieruja tulee aina. Myös kun alkaa kumista liuku loppua, ilmaa pääsee pakkautumaan ja kuuluu pieruääni.
Itse olen harrastanut seksiä enimmäkseen sellaisten kumppanien kanssa jotka ovat olleet sen verran kypsiä että tietävät mitä nuo ovat. Aikuinen kohtelias ihminen ei nosta meteliä oli sitten pieru pillusta tai perseestä.
On pari noloa tapausta sattunut kun on tullut ihan oikea pieru kun mies on nainut sen verran kovaa että on kalu painanut mahaa tai sitten on tullut "pillupieru" mutta mies on luullut sitä aidoksi pieruksi.
Näissä pillupieru-tapauksissa on vähän nolottanut kun tietää että "selittely" vaan pahentaa asiaa, jos kundi on todella niin tietämätön ettei tiedä että ilmaa voi tulla pillustakin. Aito pieru taas ei vakisuhteessa ole niin kauhea juttu, suhteen alussa aiheutti kyllä aikamoista punastelua, mutta siitäkin selvittiin...- äippä
Itse sen löysyyden kyllä huomaan, mutta entiseni ei huomannut mitään eroa tai sitten ei vain kehdannut sanoa.
Itsekin olen 20-vuotias..
Kyllähän se vähän tuppaa ahdistamaan ja viimeksikin kun jotain yritin puuhata yhden miehen kanssa, joka tosin ei sitten toiminutkaan. Tuli pillupieruja ja itselle tosi nolo olo. Meni kyllä hetki kerätä itsensä ja selittää mikä se homman nimi oli. - mieheke
äippä kirjoitti:
Itse sen löysyyden kyllä huomaan, mutta entiseni ei huomannut mitään eroa tai sitten ei vain kehdannut sanoa.
Kyllähän se vähän tuppaa ahdistamaan ja viimeksikin kun jotain yritin puuhata yhden miehen kanssa, joka tosin ei sitten toiminutkaan. Tuli pillupieruja ja itselle tosi nolo olo. Meni kyllä hetki kerätä itsensä ja selittää mikä se homman nimi oli."Itsekin olen 20-vuotias.. "
10 vuoden kuluttua naurat tällekin "ongelmalle".
20 vuotias haluaa olla niin täydellinen, ettei edes pillu saa piereskellä :-) ja 20v pojankloppi ei edes tajua vaikka selittäiski mistä tuollainen normaali juttu johtuu :-) - lukea tekstini
äippä kirjoitti:
Kyllähän se vähän tuppaa ahdistamaan ja viimeksikin kun jotain yritin puuhata yhden miehen kanssa, joka tosin ei sitten toiminutkaan. Tuli pillupieruja ja itselle tosi nolo olo. Meni kyllä hetki kerätä itsensä ja selittää mikä se homman nimi oli.vähän hutaisten... Sanoin että olen "parikymppinen", en 20-vuotias. Olen siis 28-vuotias.
- sitä halutaan olla teini!
lukea tekstini kirjoitti:
vähän hutaisten... Sanoin että olen "parikymppinen", en 20-vuotias. Olen siis 28-vuotias.
28 vuotias ei ole "parikymppinen". hän on "kolmikymppinen", sillä 30 on paljon lähempänä kuin 20.
- heh hee
lukea tekstini kirjoitti:
vähän hutaisten... Sanoin että olen "parikymppinen", en 20-vuotias. Olen siis 28-vuotias.
taisit itse kirjoittaa vähän miten sattuu, koska todellakin kirjoitit että olen itsekkin 20-vuotias!? et parikymppisestä mitään?! vai alkoko teiniäiti horoa hävettämään nuori ikä että piti laittaa vähän lisää ikää?! pidä ne housus jalassa ni eipä tule pillupieruja eikä vahinko pentuja!!!
- *ähhähähähää*
heh hee kirjoitti:
taisit itse kirjoittaa vähän miten sattuu, koska todellakin kirjoitit että olen itsekkin 20-vuotias!? et parikymppisestä mitään?! vai alkoko teiniäiti horoa hävettämään nuori ikä että piti laittaa vähän lisää ikää?! pidä ne housus jalassa ni eipä tule pillupieruja eikä vahinko pentuja!!!
Kenellehän yrität siinä kommentoida? et sattunu huomaamaan että viestin kirjottaja jolle vastasit, kirjoitti aikaisemmin että "olen vasta parikymppinen synnyttämätön nainen"...
no tosin.. hienosti ilmaistu "vasta parikymppinen".
ei tosiaan sama asia kuin 28 vuotias...
- äiti74
Me naiset nyt ollaan tälläisiä:) mut kokeile liukasteita,mulla sama ongelma joskus. Luulen vaivan johtuvan osittain limakalvojen kuivuudestakin. Takaapano ja istunta-asennossakin tulee "pillupieruja" helpommin.
- mitähä?
Ei nää pierut löysyydestä kyllä johdu. Ite oon kautta aikojen ollu kiree kaveri enkä synnytyksen jälkeen paljon hullummaksi ole tullut. Ennen vauvaa siis ilmaa pääsi karkailemaan enemmän kuin nyt. Ja se johtu vaan asennosta millä se lerssi sisuksiin luikahti..
- miehestä
On myös mahdollista, että johtuu kumppanista, jos aktin aikana ottaa peniksen liian ulos asti ja liian usein. Ettei se aina välttämättä johdu naisen värkistä laisinkaan. Eli kannattaa kiinnittää huomiota myös itse aktitapaan...
- tussahduksesta
miehestä kirjoitti:
On myös mahdollista, että johtuu kumppanista, jos aktin aikana ottaa peniksen liian ulos asti ja liian usein. Ettei se aina välttämättä johdu naisen värkistä laisinkaan. Eli kannattaa kiinnittää huomiota myös itse aktitapaan...
Mullakin tämä ilmiö ollut vain yhden kumppanini kanssa, jonka kanssa akti muutenkin reippaan rietasta ja vauhdikasta. Vehje ei ole mainittavan kokonen mutta taito ja tahto korvaavat puuttuvat sentit :)
Muiden kanssa ei tuota "p.pieru ongelmaa" ole ollut. - ....
miehestä kirjoitti:
Tämän selityksen olen itse joskus lukenut jonkin lehden lääkäri-palstalta; mies aiheuttaa äänen "väärällä" asennolla.
- minullakin,
tussahduksesta kirjoitti:
Mullakin tämä ilmiö ollut vain yhden kumppanini kanssa, jonka kanssa akti muutenkin reippaan rietasta ja vauhdikasta. Vehje ei ole mainittavan kokonen mutta taito ja tahto korvaavat puuttuvat sentit :)
Muiden kanssa ei tuota "p.pieru ongelmaa" ole ollut.yhden kanssa on ollut näitä ongelmia.
Olin silloin nuori ja enkä ollut synnyttänyt.
Kaveri oli kyllä "oikein hyvinvarusteltu" ja meno vauhdikasta. :o)
- nyt tietää
että pillupierut johtuvat löysyydestä?! enpä ainakaan minä ole tiennyt! olen varmaankin ollut todella löysä petipuuhat aloittaessa, koska "pieruja" on tullut aina siloin tällöin... kaipa se äijäski jätti sut just sen takia ku oot niin löysä!
- tiinuliinu
meillä on 8 kk vanha vauva. jonka äiti on jo ehtinyt erota (onko vakimiestä ollutkaan, kun on vauva alulle laitettu) ja nyt jo uusi kiikarissa... kovat on poltteet siellä alapäässä, kun jo nyt murehditaan kiusallisia ääniä.
keskity vauvaasi vaan, alapäätäsi ehdit kouluttaa myöhemminkin.- ....
Ja ennenkuin alatte keuhkoamaan, että saako äidillä olla seksielämää, niin vastaan, että saa... mutta se vauva on kuitenkin tärkein.
Jos kasikuisen vauvan äiti on yksinhuoltaja ja uusi kiikarissa, tulee pakostakin mieleen tietynlainen nainen.
Jos se petihomma niin kutkuttaa, ettei pysty housuja kauempaa jalassa pitämään,niin huolehdi edes ehkäisystä paremmin. - obob...
.... kirjoitti:
Ja ennenkuin alatte keuhkoamaan, että saako äidillä olla seksielämää, niin vastaan, että saa... mutta se vauva on kuitenkin tärkein.
Jos kasikuisen vauvan äiti on yksinhuoltaja ja uusi kiikarissa, tulee pakostakin mieleen tietynlainen nainen.
Jos se petihomma niin kutkuttaa, ettei pysty housuja kauempaa jalassa pitämään,niin huolehdi edes ehkäisystä paremmin.myös taaksepäin kallistuneesta kohdusta!
- äippä
.... kirjoitti:
Jos se petihomma niin kutkuttaa, ettei pysty housuja kauempaa jalassa pitämään,niin huolehdi edes ehkäisystä paremmin.Itse jätin miehen väkivaltaisen käytöksen takia.
Ja suhde kesti 6 vuotta, joten älkäähän nyt siskot kovin intoutuko :)
Voitte pitää minua ihan minä tahansa. Voin minäkin ajatella teitä katellisina esimerkiksi, mutta mitä järkeä jossain keskustelupalstalla. :) Jos et tunne, älä tuomitse.
Joskus se oikea sattuu kohdalleen ja aikaa ei kysytä.
;) - miemie
äippä kirjoitti:
Itse jätin miehen väkivaltaisen käytöksen takia.
Voitte pitää minua ihan minä tahansa. Voin minäkin ajatella teitä katellisina esimerkiksi, mutta mitä järkeä jossain keskustelupalstalla. :) Jos et tunne, älä tuomitse.
;)sinä olet yksinhuoltaja. kuljet kiimaisena jonkun äijän perässä, jota et kuitenkaan tunne niin hyvin, että häpeät alapääsi luonnollisia ääniä. miksi sinulle oltaisiin kateellisia?
ja jätit miehen väkivaltaisen käytöksen vuoksi? vauvan syntymän jälkeenkö se alkoi vai teitkö lapsen tieten tahtoen väkivaltaiselle miehelle? kuulostaa ontuvalta.
ei tuomita, kun ei tunneta, mutta... sinulla on eri miehelle 8 kuinen vauva, olet kiimoissasi jo toiseen ja huolissasi siitä minkälaisen vaikutuksen alapääsi tähän mieheen tekee... ja missä 8 kuisen vauvan äiti yleensä voi tavata miehiä? ravintolassa luultavasti. ja mitä tekee tuore äiti ravintolassa? pitää hauskaa? iskee miehiä?
hoida kuule vaan vauvaasi ja jätä tuo alapääsi ihan omaan arvoonsa... - !!!
miemie kirjoitti:
sinä olet yksinhuoltaja. kuljet kiimaisena jonkun äijän perässä, jota et kuitenkaan tunne niin hyvin, että häpeät alapääsi luonnollisia ääniä. miksi sinulle oltaisiin kateellisia?
ja jätit miehen väkivaltaisen käytöksen vuoksi? vauvan syntymän jälkeenkö se alkoi vai teitkö lapsen tieten tahtoen väkivaltaiselle miehelle? kuulostaa ontuvalta.
ei tuomita, kun ei tunneta, mutta... sinulla on eri miehelle 8 kuinen vauva, olet kiimoissasi jo toiseen ja huolissasi siitä minkälaisen vaikutuksen alapääsi tähän mieheen tekee... ja missä 8 kuisen vauvan äiti yleensä voi tavata miehiä? ravintolassa luultavasti. ja mitä tekee tuore äiti ravintolassa? pitää hauskaa? iskee miehiä?
hoida kuule vaan vauvaasi ja jätä tuo alapääsi ihan omaan arvoonsa...kyllä on kamalaa luettavaa alkuperäiseltä kirjoittajalta. On ollut miehiä kuin sateella ja 8 kk vauva! Voi hyvänen aika, eikö ihmisellä juuri muuta ole mielessä kuin naiminen suoraan sanottuna!
Ja mitä tulee entiseen mieheesi, olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa, mutta ei mulla tullut mieleenkään alkaa hänelle lasta tekemään! Mutta olenhan paljon vanhempikin kuin sinä, että laitetaanko sen piikkiin??? Anteex vaan! - yäk
miemie kirjoitti:
sinä olet yksinhuoltaja. kuljet kiimaisena jonkun äijän perässä, jota et kuitenkaan tunne niin hyvin, että häpeät alapääsi luonnollisia ääniä. miksi sinulle oltaisiin kateellisia?
hoida kuule vaan vauvaasi ja jätä tuo alapääsi ihan omaan arvoonsa...Asian vierestä, mutta en voi olla kommentoimatta kun tähän vastaavakin käytti samaa ilmaisua..
Minua kuvottaa sanonta että "tehdään miehelle lapsi"!!!!!! Kuulostaa ihan kiihkomuslimijutulta. Tein miehelleni lapsen. Yäk. - supersankarit
miemie kirjoitti:
hoida kuule vaan vauvaasi ja jätä tuo alapääsi ihan omaan arvoonsa...tällä taas vauhdissa!
Sinä olet varmasti yksi niistä nipottajista, joiden mies käy muualla kuuntelemassa pillupieruja kun oma muija on niin tiukkapipo ja varmasti muualtakin, niin ettei mitkään pierutkaan enää sekaan mahdu...
Ei kai aloittaja koko aikaa kelloon ympäri hässi jonkun uuden miehen kanssa?!
Mikäs yksinhuoltajissa on muuten vikana?
Itse leskenä en ymmärrä kirjoitustasi. Vaan pitäisikö minunkin mielestäsi olla yksin lapsen kanssa koko elämäni koska minulla sattuu se lapsi olemaan?
Sinä et myöskään voi tietää aloittajan taustoja siten, että voisit arvostella hänen lapsentekoaan, vai voitko?
Miksi tuore äiti ei saisi olla ravintolassa jos lapsi on turvallisessa hoitopaikassa?
Koskas ravintolaan saa mennä?
Silloin kun lapsi on täysi-ikäinen, jos vielä silloinkaan?
Tiukkaa on juu..... - mennä..
supersankarit kirjoitti:
tällä taas vauhdissa!
Sinä olet varmasti yksi niistä nipottajista, joiden mies käy muualla kuuntelemassa pillupieruja kun oma muija on niin tiukkapipo ja varmasti muualtakin, niin ettei mitkään pierutkaan enää sekaan mahdu...
Itse leskenä en ymmärrä kirjoitustasi. Vaan pitäisikö minunkin mielestäsi olla yksin lapsen kanssa koko elämäni koska minulla sattuu se lapsi olemaan?
Sinä et myöskään voi tietää aloittajan taustoja siten, että voisit arvostella hänen lapsentekoaan, vai voitko?
Miksi tuore äiti ei saisi olla ravintolassa jos lapsi on turvallisessa hoitopaikassa?
Tiukkaa on juu.....vain tapauksissa: A)lapsi on alle 8kk tai B)kun lapsi on yli 18v.
- zeta
supersankarit kirjoitti:
tällä taas vauhdissa!
Tiukkaa on juu.....äskeisten kanssa. Jos äidillä on vauva, pitäisi se vauva olla tärkein. Se ei tarkoita, että äidin ei saisi käydä pitämässä hauskaa, mutta jos on toiselle miehelle noin pieni lapsi ja toisen miehen perään jo hingutaan, niin antaa tietynlaisen kuvan.
Tuore äiti ravintolassa? Lapsi turvallisessa hoitopaikassa?
Itse aikoinani yksinhuoltajana ei olisi tullut mieleenkään jättää noin pientä ravintolareissun takia. ei oikeastaan minkään takia. - Maamitsu
supersankarit kirjoitti:
tällä taas vauhdissa!
Tiukkaa on juu.....Asiani ei mitenkään liity aloittajan aiheesen mutta kun muitakin tuntuu kiinnostavan enemmän yh-äipän yöelämä niin enpä voi olla kommentoimatta minäkään. Pienten lasten vanhemmille toitotetaan nykyään jokapaikassa jatkuvasti että "ottakaa omaa yhteistä aikaa ja hoitakaa suhdettanne että jaksatte hoitaa taas lapsianne", entäs yh:t!? Jos lapsen saa hyvään hoitoon(mummu, kummit,lapsen isä...)että pääsee itse vähän irrottautumaan vaipparumbasta, niin se ei tod. tarkoita välttämättä sitä että joka viikonloppu ollaan kahtena peräkkäisenä iltana "lietsussa".
Itselläni on kaksi jo isompaa lasta ja kavereillani on myös lapsia, olen naimisissa ja ystäviini kuuluu sekä naimisissa olevia että sinkkuäitejä. Ja aina kun joku vauvan äiti lopettaa imettämisen niin ollaan kaveriporukalla menossa "parille", vauveli ei välttämättä ole tuolloin vielä kovinkaan vanha. Ja pelkästään jo parin tunnin viihteelläkäynti yleensä riittää.
Ja sen verran siihen p-ongelmaan että yritä ottaa asia huumorilla, mitä vanhemmaksi tulet niin sen enemmän osaat jo nauraa itsellesi ja ko. tilanteelle. Kaikkea hyvää jatkossa sulle ja vauvalle :) - asiasta jotain tietävä
äippä kirjoitti:
Itse jätin miehen väkivaltaisen käytöksen takia.
;)Minusta sinä teit älyttömän vastuullisen teon!!
Väkivaltaisessa parisuhteessa elämistä ei pidä vähätellä, koska se on todella vakava ongelma myös maassamme..
Tuohon liittyy usein myös henkinen väkivalta, jonka seurauksena iskee syvä masennus, ja naisen itsetunto murenee hiljalleen mutta varmasti.. Tuossa vaiheessa nainen jo itse saattaa uskoa ettei pärjäisi yksinään.. Tämä on niin monitahoinen juttu, eikä avun hakeminen ole helppoa, koska toisaalta on syvä häpeä siitä että on sellaiseen tilanteeseen alunperin joutunut. Siksi usein naiset peittelee miehiensä tekosia..
Se että raskaaksi tullessasi olet pystynyt vauvan parhaaksi toimimaan, ja kävelemään pois tilanteesta, on todella arvostettavaa..
Kyllä, keskity täysillä vauvaasi, mutta myös uuteen parisuhteeseen jos, mies on hyvä sinulle!
Kunhan et missään nimessä jää yksin ja pysyttelet kaukana ex-pahoinpitelijästäsi...
Pärjäile! =) - asiasta jotain tietävä...
asiasta jotain tietävä kirjoitti:
Minusta sinä teit älyttömän vastuullisen teon!!
Väkivaltaisessa parisuhteessa elämistä ei pidä vähätellä, koska se on todella vakava ongelma myös maassamme..
Tuohon liittyy usein myös henkinen väkivalta, jonka seurauksena iskee syvä masennus, ja naisen itsetunto murenee hiljalleen mutta varmasti.. Tuossa vaiheessa nainen jo itse saattaa uskoa ettei pärjäisi yksinään.. Tämä on niin monitahoinen juttu, eikä avun hakeminen ole helppoa, koska toisaalta on syvä häpeä siitä että on sellaiseen tilanteeseen alunperin joutunut. Siksi usein naiset peittelee miehiensä tekosia..
Se että raskaaksi tullessasi olet pystynyt vauvan parhaaksi toimimaan, ja kävelemään pois tilanteesta, on todella arvostettavaa..
Kyllä, keskity täysillä vauvaasi, mutta myös uuteen parisuhteeseen jos, mies on hyvä sinulle!
Kunhan et missään nimessä jää yksin ja pysyttelet kaukana ex-pahoinpitelijästäsi...
Pärjäile! =)En viitta että ap.llä olisi käynyt näin, mutta ei ole harvinaista että parisuhteessa mies raiskaa ja pahoinpitelee naisen..
tässäkin maassa on ikävä kyllä lapsia laitettu alulle tällätavoin..
pyydän.. ei puhuta tästä asiasta kevyesti "ihmetellen" - saa myös sinusta,
zeta kirjoitti:
äskeisten kanssa. Jos äidillä on vauva, pitäisi se vauva olla tärkein. Se ei tarkoita, että äidin ei saisi käydä pitämässä hauskaa, mutta jos on toiselle miehelle noin pieni lapsi ja toisen miehen perään jo hingutaan, niin antaa tietynlaisen kuvan.
Itse aikoinani yksinhuoltajana ei olisi tullut mieleenkään jättää noin pientä ravintolareissun takia. ei oikeastaan minkään takia.jos näet asiaksesi arvostella tuntemattomia olettamustesi varassa.
Mistä selvisi ettei ap. pidä vauvaansa tärkeimpänä? Koska nuorena kyselee ehkä eron jäljiltä vähän epävarmana jotain muutakin kuin vauvaan liittyvää? Hohhoijaa.
Tosiaan, "saa sitä äidit käydä pitämässä hauskaa kunhan pidätte samalla tavalla kuin minä eli ei ainakaan ennenkuin lapsi menee kouluun tai muuten et voi olla hyvä äiti".
Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä"vapaa-aikanaan"tekee ja koska tekee. Voihan yhtälailla se kotona seitsemän vuotta putkeen kököttävä äiti jakaa sitä värkkiään kaikenmaailman vastaantuleville ukoille ja samalla moralisoida niitä ketkä käyvät välillä viihteellä-hyvällä omalla tunnolla. Kaikkihan ei aina ole siten miten itse haluaa asiat nähdä. - zeta
saa myös sinusta, kirjoitti:
jos näet asiaksesi arvostella tuntemattomia olettamustesi varassa.
Mistä selvisi ettei ap. pidä vauvaansa tärkeimpänä? Koska nuorena kyselee ehkä eron jäljiltä vähän epävarmana jotain muutakin kuin vauvaan liittyvää? Hohhoijaa.
Tosiaan, "saa sitä äidit käydä pitämässä hauskaa kunhan pidätte samalla tavalla kuin minä eli ei ainakaan ennenkuin lapsi menee kouluun tai muuten et voi olla hyvä äiti".
Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä"vapaa-aikanaan"tekee ja koska tekee. Voihan yhtälailla se kotona seitsemän vuotta putkeen kököttävä äiti jakaa sitä värkkiään kaikenmaailman vastaantuleville ukoille ja samalla moralisoida niitä ketkä käyvät välillä viihteellä-hyvällä omalla tunnolla. Kaikkihan ei aina ole siten miten itse haluaa asiat nähdä.8-kuisen VAUVAN äiti on huolissaan. Ei siitä, että on yksinhuoltaja. Ei seksielämästään. Ei ihmissuhteistaan. Vaan siitä, että värkistään kuuluu PILLUPIERUJA, kun/jos rupeaa petipuuhiin...
Onkohan tosiaan mopo karannut ja elämän mentaliteetit vähän hukan teillä. - apua
zeta kirjoitti:
8-kuisen VAUVAN äiti on huolissaan. Ei siitä, että on yksinhuoltaja. Ei seksielämästään. Ei ihmissuhteistaan. Vaan siitä, että värkistään kuuluu PILLUPIERUJA, kun/jos rupeaa petipuuhiin...
Onkohan tosiaan mopo karannut ja elämän mentaliteetit vähän hukan teillä.Mistä vedit päätöksen ettei kyseessä ollut kysymys yksinhuoltajuudesta, seksielämästä, ihmissuhteista? Eikös ne pillupierut kuulu siihen seksiin, seksi ihmissuhteisiin, ihmissuhteet yksinhuoltajallekin?
Ärsyttikö kysymys sinua vain muuten koska siinä ei ollut asiat niinkuin itse asioita katsot? Taisit vain vetää omat johtopäätökset toisen "mentaliteetista" ja nyt tuomitset siksi että joku tekee toisin kuin itse.
En huomannut kuitenkaan mistään että itse tärkein, vauva, jotenkin kärsisi tai jäisi vähemmälle äidin -toissijaisesta_ muustakin elämästä kuin kakkavaipoista, saati jos nuorena pohtii pillupieruja. Pienet murheet ne on jokaisella aina toisinaan.
Hiukan ahdasmielistä? Mielestäni kyllä. - siellä taitaa
apua kirjoitti:
Mistä vedit päätöksen ettei kyseessä ollut kysymys yksinhuoltajuudesta, seksielämästä, ihmissuhteista? Eikös ne pillupierut kuulu siihen seksiin, seksi ihmissuhteisiin, ihmissuhteet yksinhuoltajallekin?
Ärsyttikö kysymys sinua vain muuten koska siinä ei ollut asiat niinkuin itse asioita katsot? Taisit vain vetää omat johtopäätökset toisen "mentaliteetista" ja nyt tuomitset siksi että joku tekee toisin kuin itse.
En huomannut kuitenkaan mistään että itse tärkein, vauva, jotenkin kärsisi tai jäisi vähemmälle äidin -toissijaisesta_ muustakin elämästä kuin kakkavaipoista, saati jos nuorena pohtii pillupieruja. Pienet murheet ne on jokaisella aina toisinaan.
Hiukan ahdasmielistä? Mielestäni kyllä.puolustella toista seireeniä oikein ilolintujen ilolintu.
minustakin on outoa, että noin pienen vauvan äiti miettii miten tehdä vaikutus uuteen mieheen ja on huolissaan värkkinsä äänistä. olisi ennemmin huolissaan, miten mies suhtautuu vauvaan - vielä....
siellä taitaa kirjoitti:
puolustella toista seireeniä oikein ilolintujen ilolintu.
minustakin on outoa, että noin pienen vauvan äiti miettii miten tehdä vaikutus uuteen mieheen ja on huolissaan värkkinsä äänistä. olisi ennemmin huolissaan, miten mies suhtautuu vauvaanalkuperäinen nimenomaan oli tietoinen, että niitä pieruja tulee petipuuhissa... on naikkonen paljon ehtinyt, kun tiesi, että ne johtuvat synnytyksen jälkeisestä löysyydestä, eli kokeiltu jo oli. ja uusi mies, jonka kanssa ei oltu kokeiltu oli vasta kiikarissa...
- edellinen
zeta kirjoitti:
äskeisten kanssa. Jos äidillä on vauva, pitäisi se vauva olla tärkein. Se ei tarkoita, että äidin ei saisi käydä pitämässä hauskaa, mutta jos on toiselle miehelle noin pieni lapsi ja toisen miehen perään jo hingutaan, niin antaa tietynlaisen kuvan.
Itse aikoinani yksinhuoltajana ei olisi tullut mieleenkään jättää noin pientä ravintolareissun takia. ei oikeastaan minkään takia."Tuore äiti ravintolassa? Lapsi turvallisessa hoitopaikassa?"
Voisiko lapsi olla ehkä isän luona? Eikö ole silloin turvallisessa paikassa?
Ja jos on, täytyykö äidin kököttää yksin kotona silloin?
Panetteko miehesi kanssa koskaan? Ette kai, kun täytyyhän ajatella ensin vauvan parasta ja silloin ei ehdi sellaisia!
Ihme kuitenkin, että monilla lapsilla on sisaruksia kun seksiä ei saa harrastaa niin kauan kuin lapsi on pieni.
No kai ne teillä hartailla syntyy pyhästä hengestä...
Aloittajalle jaksamista ja ole kiitollinen, että vielä seksikin maistuu, toisin kuin joillekin. - yh ja kunnollinen
asiasta jotain tietävä... kirjoitti:
En viitta että ap.llä olisi käynyt näin, mutta ei ole harvinaista että parisuhteessa mies raiskaa ja pahoinpitelee naisen..
tässäkin maassa on ikävä kyllä lapsia laitettu alulle tällätavoin..
pyydän.. ei puhuta tästä asiasta kevyesti "ihmetellen"kun luin ap:n uudelleen. "Synnytin 8kk sitten esikoiseni ja ongelmaksi on muodostuneet pillupierut. Kaikkihan nyt tietää, että se johtuu siitä löysyydestä ja se on todella inha ongelma petipuuhissa"
Herranen aika. 8 kk vauva ja jo nyt on ongelmaa petipuuhissa. Oikein monikossa. On vissiin kokeiltu jo monenkin kanssa, kun nyt huolehditaan, miten tehdä hyvä vaikutus uuteen petikaveriin.
Säälin ap:n vauvaa. Tuommoinen äiti! - piip
miemie kirjoitti:
hoida kuule vaan vauvaasi ja jätä tuo alapääsi ihan omaan arvoonsa...Kyllä äiditkin saavat pitää hauskaa ja sama kai se missä miehen on tavannut!!!Todella tekopyhää arvostella toisia ja tosiaan:Ilman että tuntee kyseistä henkilöä...Parin raapustuksen jälkeen ei voi paljon sanoa...Pillupieruista kannattaa ottaa ilo irti...Niistä saa ainakin hyvät naurut ja ei ne tosiaan ole löysyydestä kiinni...Kaikki viathan on miehessä;)P.S.Kaikki maailman äidit!Yksin- ja kaksinhuoltajat!Pitäkää itsestänne huolta!
- hoitopaikassa
edellinen kirjoitti:
"Tuore äiti ravintolassa? Lapsi turvallisessa hoitopaikassa?"
Voisiko lapsi olla ehkä isän luona? Eikö ole silloin turvallisessa paikassa?
Ja jos on, täytyykö äidin kököttää yksin kotona silloin?
Panetteko miehesi kanssa koskaan? Ette kai, kun täytyyhän ajatella ensin vauvan parasta ja silloin ei ehdi sellaisia!
Ihme kuitenkin, että monilla lapsilla on sisaruksia kun seksiä ei saa harrastaa niin kauan kuin lapsi on pieni.
No kai ne teillä hartailla syntyy pyhästä hengestä...
Aloittajalle jaksamista ja ole kiitollinen, että vielä seksikin maistuu, toisin kuin joillekin.jos on isän luona. Isähän oli väkivaltainen...
Ja vaikket minulle vastannutkaan, vastaan minä sinulle. Kyllä me panemme mieheni kanssa. Mutta vasta kun tosiaan olemme ajatelleen lastemme parasta. Eli kun he nukkuvat ja ovi on lukossa. NIIN tärkeää se paneminen ei ole, että menisi lasten hyvinvoinnin edelle. - lukossa?
hoitopaikassa kirjoitti:
jos on isän luona. Isähän oli väkivaltainen...
Ja vaikket minulle vastannutkaan, vastaan minä sinulle. Kyllä me panemme mieheni kanssa. Mutta vasta kun tosiaan olemme ajatelleen lastemme parasta. Eli kun he nukkuvat ja ovi on lukossa. NIIN tärkeää se paneminen ei ole, että menisi lasten hyvinvoinnin edelle.Lastenhuoneen vai makuuhuoneen?Tuo voi olla melko lailla riskialtista jos yöllä sattuu tulipalo tai muu onnettomuus lastenhuoneessa...Lapselle voi jäädä myös aikamoiset traumat jos hän yöllä herää ja huomaa olevansa lukkojen takana;)
- edellinen
hoitopaikassa kirjoitti:
Ja vaikket minulle vastannutkaan, vastaan minä sinulle. Kyllä me panemme mieheni kanssa. Mutta vasta kun tosiaan olemme ajatelleen lastemme parasta. Eli kun he nukkuvat ja ovi on lukossa. NIIN tärkeää se paneminen ei ole, että menisi lasten hyvinvoinnin edelle.Ihanko totta luulet että aloittaja ei ajattele lapsensa parasta, vaan ryntää suin päin naimaan ketä vaan ja milloin vaan lapsestaan piittaamatta?
Kyllä ihme tiukkapipoista ja tuomitsevaa meininkiä täällä?!? - tynnyrin ulkopuolella..
vielä.... kirjoitti:
alkuperäinen nimenomaan oli tietoinen, että niitä pieruja tulee petipuuhissa... on naikkonen paljon ehtinyt, kun tiesi, että ne johtuvat synnytyksen jälkeisestä löysyydestä, eli kokeiltu jo oli. ja uusi mies, jonka kanssa ei oltu kokeiltu oli vasta kiikarissa...
sinäkö et oo kuulllut juttuja kerrottavan pillupieruista, ennen kun niitä itse olet kokenut??
no kyllä mä ainakin olen... - tynnyrin ulkopuolella..
piip kirjoitti:
Kyllä äiditkin saavat pitää hauskaa ja sama kai se missä miehen on tavannut!!!Todella tekopyhää arvostella toisia ja tosiaan:Ilman että tuntee kyseistä henkilöä...Parin raapustuksen jälkeen ei voi paljon sanoa...Pillupieruista kannattaa ottaa ilo irti...Niistä saa ainakin hyvät naurut ja ei ne tosiaan ole löysyydestä kiinni...Kaikki viathan on miehessä;)P.S.Kaikki maailman äidit!Yksin- ja kaksinhuoltajat!Pitäkää itsestänne huolta!
no tossa oot oikeessa, hitostako me tiedetään vaikka ne olis kirjastossa tavannut...? =)
- lukossa
lukossa? kirjoitti:
Lastenhuoneen vai makuuhuoneen?Tuo voi olla melko lailla riskialtista jos yöllä sattuu tulipalo tai muu onnettomuus lastenhuoneessa...Lapselle voi jäädä myös aikamoiset traumat jos hän yöllä herää ja huomaa olevansa lukkojen takana;)
vain sen panemisen ajan. Ettei tepsuttaisi pieniä todistamaan jotakin, mitä eivät vielä ymmärrä. Kyllä se sitten aukaistaan.
- Jep....
yh ja kunnollinen kirjoitti:
kun luin ap:n uudelleen. "Synnytin 8kk sitten esikoiseni ja ongelmaksi on muodostuneet pillupierut. Kaikkihan nyt tietää, että se johtuu siitä löysyydestä ja se on todella inha ongelma petipuuhissa"
Herranen aika. 8 kk vauva ja jo nyt on ongelmaa petipuuhissa. Oikein monikossa. On vissiin kokeiltu jo monenkin kanssa, kun nyt huolehditaan, miten tehdä hyvä vaikutus uuteen petikaveriin.
Säälin ap:n vauvaa. Tuommoinen äiti!Se etsii itelleen ja mukulalleen elättäjää, ku edellisestä ei siihen hommaan ollutkaan. Monia ainakin kirjoituksn perusteella on kokeillut eivätkä ole menneet lankaan. Nyt on uusi uhri kuvioissa ja koettaa nyt sitten treenuuttaa pillunsa puhumaan puolestaan.
- olen
siellä taitaa kirjoitti:
puolustella toista seireeniä oikein ilolintujen ilolintu.
minustakin on outoa, että noin pienen vauvan äiti miettii miten tehdä vaikutus uuteen mieheen ja on huolissaan värkkinsä äänistä. olisi ennemmin huolissaan, miten mies suhtautuu vauvaantarkkaakin tarkempi tavarastani. Lintu ehkä kyllä, ilolintu en.
Mutta enpä sanoisi ap:aan ilolinnuksi vain sillä perusteella että tämä tahtoo seksiä vajaa vuoden jälkeen synnytyksestä. Sinäkö pidät jalkasi ristissä yhä vain? Kukin tyylillään ja libidonsa mukaan. Toisilla on terveet seksihalut, toisilla ei. - usein
vielä.... kirjoitti:
alkuperäinen nimenomaan oli tietoinen, että niitä pieruja tulee petipuuhissa... on naikkonen paljon ehtinyt, kun tiesi, että ne johtuvat synnytyksen jälkeisestä löysyydestä, eli kokeiltu jo oli. ja uusi mies, jonka kanssa ei oltu kokeiltu oli vasta kiikarissa...
se "tieto" on pelkkää (virheellistä) olettamusta. Luulisi sinun sen tietävän.
En ymmärrä, miten jonkun erilaiset tavat saavat joissain noin negatiivisia tunteita aikaan. Täysin hukkaan heitettyä energiaa.
Käyttäisit sen energian vaikka seksielämäsi nostamiseen, tuntuu sinulla olevan seksi lapsen saamista lukuunottamatta vähän kielteinen käsite. - Erkki hameessa
Jep.... kirjoitti:
Se etsii itelleen ja mukulalleen elättäjää, ku edellisestä ei siihen hommaan ollutkaan. Monia ainakin kirjoituksn perusteella on kokeillut eivätkä ole menneet lankaan. Nyt on uusi uhri kuvioissa ja koettaa nyt sitten treenuuttaa pillunsa puhumaan puolestaan.
eli katkeran kitkerä ex:mies
- ALOITTAJAN
hoitopaikassa kirjoitti:
Ja vaikket minulle vastannutkaan, vastaan minä sinulle. Kyllä me panemme mieheni kanssa. Mutta vasta kun tosiaan olemme ajatelleen lastemme parasta. Eli kun he nukkuvat ja ovi on lukossa. NIIN tärkeää se paneminen ei ole, että menisi lasten hyvinvoinnin edelle.VIESTISTÄ SAAT SEN KUVAN, ETTÄ HÄNEN SEXIHALUJENSA TYYDYTTÄMINEN MENEE LAPSEN HYVINVOINNIN EDELLE?????
- jokaisen
saa myös sinusta, kirjoitti:
jos näet asiaksesi arvostella tuntemattomia olettamustesi varassa.
Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä"vapaa-aikanaan"tekee ja koska tekee. Voihan yhtälailla se kotona seitsemän vuotta putkeen kököttävä äiti jakaa sitä värkkiään kaikenmaailman vastaantuleville ukoille ja samalla moralisoida niitä ketkä käyvät välillä viihteellä-hyvällä omalla tunnolla. Kaikkihan ei aina ole siten miten itse haluaa asiat nähdä.oma asia, että mitä tekee vapaa-ajallaan.
Lapsettomilla hiukan eri juttu, mutta jos on äiti tai isä, niin silloin ei ole enää OMA asia. - en ollut
tynnyrin ulkopuolella.. kirjoitti:
sinäkö et oo kuulllut juttuja kerrottavan pillupieruista, ennen kun niitä itse olet kokenut??
no kyllä mä ainakin olen...kuullut "juttuja" ennenkuin itse koin.
Ystävilläni ja minulla on ihan eri puheenaiheet, ei meidän tarvitse puida tuollaisia asioita. - vastuuntuntoinen
jokaisen kirjoitti:
oma asia, että mitä tekee vapaa-ajallaan.
Lapsettomilla hiukan eri juttu, mutta jos on äiti tai isä, niin silloin ei ole enää OMA asia.Pitää olla, mutta se ei ole sama kuin ahdasmielinen...Ihminen on seksuaalinen eläin ja jos lapsi on hoidossa ja ehkäisystä huolehdittu niin eikö se ole se ja sama onko vaikka viis miestä illassa...Sekään ei ehkä ole tervettä mutta lapsi ei siinä kärsi.Enemmän lapsi saa "traumoja" Sellaisen akan kanssa joka istuu hampaat kiristellen polvet ristissä kun vielä ei ole ovulaation aika ja isukki loikkii vieraissa minkä kerkeää kun ei kotoaan saa
- ..........
en ollut kirjoitti:
kuullut "juttuja" ennenkuin itse koin.
Ystävilläni ja minulla on ihan eri puheenaiheet, ei meidän tarvitse puida tuollaisia asioita.niin joo... ei siis ole kehdattu puhua... no meillä ystävien kesken jaetaan ihan kaikki, turhia hienostelematta ja kainostelematta..
Onko nämä asiat jotenkin tabuja sinulle? itse olen ainakin sinut seksuaalisuuteni kanssa, eikä minulle tuota ongelmia keskustella hyvien ystävieni kanssa näistä asioista.. niistä "nolommistakin"..
Osaan ainakin suhtautua huumorilla koko asiaan, tämän totisen hyssyttelyn ja ihmettelyn sijaan...
Btw. pillupieruja tosiaan tulee muillekkin kuin synnyttäneille!! eikä sillä ole alapään tiukkuuden kanssa mitään tekemistä välttämättä =) (toivottavasti tämä ei shokeerannut sinua) =) - kuule juuri niin on
jokaisen kirjoitti:
oma asia, että mitä tekee vapaa-ajallaan.
Lapsettomilla hiukan eri juttu, mutta jos on äiti tai isä, niin silloin ei ole enää OMA asia.että nimenomaan_vanhemmilla_se _vapaa-aika_on sitä OMAA aikaa.
Lapsettomilla sitä käsitettä ei juurikaan erikseen esiinny, merkitys ainakin eri. - ollut kehtaamisesta
.......... kirjoitti:
niin joo... ei siis ole kehdattu puhua... no meillä ystävien kesken jaetaan ihan kaikki, turhia hienostelematta ja kainostelematta..
Onko nämä asiat jotenkin tabuja sinulle? itse olen ainakin sinut seksuaalisuuteni kanssa, eikä minulle tuota ongelmia keskustella hyvien ystävieni kanssa näistä asioista.. niistä "nolommistakin"..
Osaan ainakin suhtautua huumorilla koko asiaan, tämän totisen hyssyttelyn ja ihmettelyn sijaan...
Btw. pillupieruja tosiaan tulee muillekkin kuin synnyttäneille!! eikä sillä ole alapään tiukkuuden kanssa mitään tekemistä välttämättä =) (toivottavasti tämä ei shokeerannut sinua) =)kiinni. Itse kunnioitan miestäni sen verran, ettei meidän sänkypuuhat muille kuulu, ei edes parhaille ystävilleni. Tottahan ystävien kanssa voi puhua noloistakin asioista, seksi ei ole minulle koskaan kuitenkaan ollut noloa.
Viimeinen tietosi ei totisesti shokeerannut minua, tiedän ihan omakohtaisesta kokemuksesta.
Synnytysten jälkeen itseasiassa minulla ei olekaan edes ollut ko ongelmia. - mitä tekemistä
ollut kehtaamisesta kirjoitti:
kiinni. Itse kunnioitan miestäni sen verran, ettei meidän sänkypuuhat muille kuulu, ei edes parhaille ystävilleni. Tottahan ystävien kanssa voi puhua noloistakin asioista, seksi ei ole minulle koskaan kuitenkaan ollut noloa.
Viimeinen tietosi ei totisesti shokeerannut minua, tiedän ihan omakohtaisesta kokemuksesta.
Synnytysten jälkeen itseasiassa minulla ei olekaan edes ollut ko ongelmia.miehesi kunnioittamisella ja pillustasi pääsevillä äänillä on toistensa kanssa?
Aika hassua että kuvittelet ystävysten välisen luottamuksen tarkoittavan sitä että ikäänkuin kerrottaisiin "likaisia" juttuja omasta partnerista ja hänen kanssa tehdyistä jutuista...
Minä kunnioitan miestäni, enkä ymmärrä miten nolaisin hänet kertoilemalla oman kehoni tuottamista äänistä...
Edelleenkin, ymmärrän kyllä ettet tajua sitä (ystävyys) asiaa koska et tiedä siitä mitään.. sorry! - sisälukutaitoa?
mitä tekemistä kirjoitti:
miehesi kunnioittamisella ja pillustasi pääsevillä äänillä on toistensa kanssa?
Aika hassua että kuvittelet ystävysten välisen luottamuksen tarkoittavan sitä että ikäänkuin kerrottaisiin "likaisia" juttuja omasta partnerista ja hänen kanssa tehdyistä jutuista...
Minä kunnioitan miestäni, enkä ymmärrä miten nolaisin hänet kertoilemalla oman kehoni tuottamista äänistä...
Edelleenkin, ymmärrän kyllä ettet tajua sitä (ystävyys) asiaa koska et tiedä siitä mitään.. sorry!Edellisessä viestissäni juuri sanoin, ettei minulla ole sinun pillupieruongelmaasi.
Miksi ihmeessä minun pitäisi edes alkaa sepustelemaan sellaisia ystävilleni?
Minulla on niin ihania ystäviä, ettei tulisi mieleenkään alkaa heille valehtelemaan.
Kunnioitan myös itseäni niin paljon, etten siksikään alkaisi valehtelemaan.
Hauskaa kevättä kuitenkin sinulle, toivottavasti saat apua ongelmiisi.
Itse en ole terapeutti, joten lopetan keskustelumme tähän. - palaa??
sisälukutaitoa? kirjoitti:
Edellisessä viestissäni juuri sanoin, ettei minulla ole sinun pillupieruongelmaasi.
Miksi ihmeessä minun pitäisi edes alkaa sepustelemaan sellaisia ystävilleni?
Minulla on niin ihania ystäviä, ettei tulisi mieleenkään alkaa heille valehtelemaan.
Kunnioitan myös itseäni niin paljon, etten siksikään alkaisi valehtelemaan.
Hauskaa kevättä kuitenkin sinulle, toivottavasti saat apua ongelmiisi.
Itse en ole terapeutti, joten lopetan keskustelumme tähän.=) ohoppista!!
ei tarvi ruveta volttia heittämään sentään!
Sinua itseäsi lainatakseni..
"Synnytysten jälkeen itseasiassa minulla ei olekaan ollut ko ongelmia"
Sori hei kauheesti!! voi sanoa ihan suomeksi ettei ole IKINÄ ollut ko ongelmia... Niillä "ongelmilla" kun ei ole välttämättä mitään tekemistä SYNNYTYKSEN kanssa...
Tuu hei jo pois sieltä tynnyristä kuppaamasta...
kertoo paljon joidenkin seksielämästä nää jutut =) Syvä osanottoni.... =) - lapsellisuus huipussaan!
mitä tekemistä kirjoitti:
miehesi kunnioittamisella ja pillustasi pääsevillä äänillä on toistensa kanssa?
Edelleenkin, ymmärrän kyllä ettet tajua sitä (ystävyys) asiaa koska et tiedä siitä mitään.. sorry!Ketju ei huolinut enää uusimpaan viestiisi vastausta, koska teksti menee liian leveäksi. Kommentoin siis tähän aikaisempaan.
Keskustelukaverisi epäili jo sisälukutaitoasi,niin minäkin. Nappasit lauseen "..synnytysten jälkeen ei olekaan ollut k.o. ongelmia..". Sinun mielestä tuo siis tarkoittaa,ettei ole kyseistä ongelmaa ollutkaan. Voihan olla,että niitä on ennen synnytyksiä ollutkin. Ilmeisesti on ollutkin kun tällaiseen ketjuun alkaa vastailemaankin.
Älä nyt hyvä ihminen kaada ongelmiasi muiden päälle. - ...........
lapsellisuus huipussaan! kirjoitti:
Ketju ei huolinut enää uusimpaan viestiisi vastausta, koska teksti menee liian leveäksi. Kommentoin siis tähän aikaisempaan.
Keskustelukaverisi epäili jo sisälukutaitoasi,niin minäkin. Nappasit lauseen "..synnytysten jälkeen ei olekaan ollut k.o. ongelmia..". Sinun mielestä tuo siis tarkoittaa,ettei ole kyseistä ongelmaa ollutkaan. Voihan olla,että niitä on ennen synnytyksiä ollutkin. Ilmeisesti on ollutkin kun tällaiseen ketjuun alkaa vastailemaankin.
Älä nyt hyvä ihminen kaada ongelmiasi muiden päälle.Voi toista.... :(
- äitix2
älä noista kritiikeistä välitä, niitä tulee aina,ei niille kannata vastata.syitä ääniin on varmasti monia,mutta suurin syy on taaksepäin kallellaan oleva kohtu.ei ole tekemistä löyseedellä eikä miehen kikkelin koolla.asennoilla voi vähän olla vaikutusta.ja toivottavastiihastuksen kanssa natsaa.
- sillä meitä
"siveydensipuleita" on aika paljon. vaikka jotkut suvaitsevatkin vaikka miten leväperäistä käytöstä, aika moni ei. voit huomata äkkiä saaneesi aika löyhäperäiren jakorasian maineen. ja se ei tee hyvää kenellekään...
- !!!
sillä meitä kirjoitti:
"siveydensipuleita" on aika paljon. vaikka jotkut suvaitsevatkin vaikka miten leväperäistä käytöstä, aika moni ei. voit huomata äkkiä saaneesi aika löyhäperäiren jakorasian maineen. ja se ei tee hyvää kenellekään...
Siis mistä helvetistä sinä voit tietää aloittajan seksielämästä yhtään mitään?
Ehkäpä hänellä ei ole ollut elämänsä aikana kuin yksi mies ja on nyt löytänyt toisen.
Vittu mitä natisijoita suurin osa teistä on, eipä ihme että useimpien miehet käyvät kuuntelemassa pierut muualla.
Saavat jostakin sitä iloa, teillä siveyden sipuleilla ei näköjään ole muuta sanottavaa kuin tuomita kaikki muut paitsi omat erinomaset itsenne.
Kuinka ihmeessä olette ikinä päivänä viitsineet mennä lastenne isän kanssa sänkyyn, eikö se ole vähän turhan rietasta touhua teille?
Sitten opetatte vielä lapsenne yhtä suvaitsemattomaksi kuin itse olette, ei ihme että teidän mallimaailmasta poikkeavia lapsia kiusataan vaikka lapset täysin syyttömiä taustoihinsa.
Hävetkää! - Ja vielä omaan?
!!! kirjoitti:
Siis mistä helvetistä sinä voit tietää aloittajan seksielämästä yhtään mitään?
Ehkäpä hänellä ei ole ollut elämänsä aikana kuin yksi mies ja on nyt löytänyt toisen.
Vittu mitä natisijoita suurin osa teistä on, eipä ihme että useimpien miehet käyvät kuuntelemassa pierut muualla.
Saavat jostakin sitä iloa, teillä siveyden sipuleilla ei näköjään ole muuta sanottavaa kuin tuomita kaikki muut paitsi omat erinomaset itsenne.
Kuinka ihmeessä olette ikinä päivänä viitsineet mennä lastenne isän kanssa sänkyyn, eikö se ole vähän turhan rietasta touhua teille?
Sitten opetatte vielä lapsenne yhtä suvaitsemattomaksi kuin itse olette, ei ihme että teidän mallimaailmasta poikkeavia lapsia kiusataan vaikka lapset täysin syyttömiä taustoihinsa.
Hävetkää!Totta on. Minä kyllä katselen vähän hitaasti naista, jolla on reilun puolen vuoden ikäinen vauva yhdelle miehelle, joka on kokeillut värkkinsä löysyyttä jo muutaman, ainakin yhden kanssa (kun tiesi, että synnytyksen jälkeisestä löysyydestä äänet kuuluu) ja kiikarissa on uusi kaveri, jota varten pitää saada loota kuntoon. Aikas nopeata toimintaa, sanoisin. Joku voisi sanoa rumemminkin.
- osunut
Ja vielä omaan? kirjoitti:
Totta on. Minä kyllä katselen vähän hitaasti naista, jolla on reilun puolen vuoden ikäinen vauva yhdelle miehelle, joka on kokeillut värkkinsä löysyyttä jo muutaman, ainakin yhden kanssa (kun tiesi, että synnytyksen jälkeisestä löysyydestä äänet kuuluu) ja kiikarissa on uusi kaveri, jota varten pitää saada loota kuntoon. Aikas nopeata toimintaa, sanoisin. Joku voisi sanoa rumemminkin.
Olen kyllä ihan yhden miehen kanssa naimisissa ollut leskiäiti, eikä muita miehiä ole mieheni kuoleman jälkeen ollut.
Mutta ihmetyttää tuollainen moralisointi toisten elämää kohtaan.
Mieluusti minäkin jonakin päivänä kohtaisin jonkun yhtä hyvän miehen kuin lapseni isä oli, vaan tuleeko silloin joku sinunlainen suvaitsematon moittimaan minua rietastelusta ja lapseni laiminlyönnistä?
Luultavasti, kuitenkin olen sitä mieltä että vaikka oma lapseni on tällä hetkellä vasta neljä vuotias, ei kukaan voi määrätä minua olemaan yksin siihen saakka että hän on täysi-ikäinen, samoin kuin ei aloittajaakaan. Jos rakkaus kolahtaa kohdalle, siihen on turha kenenkään ulkopuolisen ja lisäksi täysin vieraan ihmisen tulla omia mielipiteitään latelemaan.
Vai kuinka? - Maamitsu
osunut kirjoitti:
Olen kyllä ihan yhden miehen kanssa naimisissa ollut leskiäiti, eikä muita miehiä ole mieheni kuoleman jälkeen ollut.
Mutta ihmetyttää tuollainen moralisointi toisten elämää kohtaan.
Mieluusti minäkin jonakin päivänä kohtaisin jonkun yhtä hyvän miehen kuin lapseni isä oli, vaan tuleeko silloin joku sinunlainen suvaitsematon moittimaan minua rietastelusta ja lapseni laiminlyönnistä?
Luultavasti, kuitenkin olen sitä mieltä että vaikka oma lapseni on tällä hetkellä vasta neljä vuotias, ei kukaan voi määrätä minua olemaan yksin siihen saakka että hän on täysi-ikäinen, samoin kuin ei aloittajaakaan. Jos rakkaus kolahtaa kohdalle, siihen on turha kenenkään ulkopuolisen ja lisäksi täysin vieraan ihmisen tulla omia mielipiteitään latelemaan.
Vai kuinka?Äippä varmaan lukee tätä viestiketjua ja päivittelee mitä on saanut aikaiseksi. Kaikkia kiinnostaa hänen seksielämänsä! Herranen aika sentää , kerranhan täällä vaan eletään. Miksi pantata jos itse haluaa sekstailla? Ja Äippähän kertoi olevansa 20v. ja olleensa entisensä kanssa, olikose nyt peräti 6 vuotta!!! Eli näinkin huonolla matikkapäällä laskettuna ovat alkaneet seurustella jo Äipän ollessa 14-vuotias. Moni muu on ehtinyt siinä ajassa nuohota vaikka kuinka monen kanssa.
- naapuri2
Ja vielä omaan? kirjoitti:
Totta on. Minä kyllä katselen vähän hitaasti naista, jolla on reilun puolen vuoden ikäinen vauva yhdelle miehelle, joka on kokeillut värkkinsä löysyyttä jo muutaman, ainakin yhden kanssa (kun tiesi, että synnytyksen jälkeisestä löysyydestä äänet kuuluu) ja kiikarissa on uusi kaveri, jota varten pitää saada loota kuntoon. Aikas nopeata toimintaa, sanoisin. Joku voisi sanoa rumemminkin.
naapurissani asuu vuoden ikäisen lapsen yh-äiti. välit lapsen isään meni poikki ennen kuin vauva syntyi. heti kun lapsi oli saatu kastettua, alkoi äidillä kapakkakierre. eli joka viikonloppu luuhaa niissä ja väliin raahaa miehiä asunnolleen. lapsi on mummullaan tai meillä silloin. pari kuukautta sitten oli joku "aivan ihana" kiikarissa ja meno vähän laantui, yritti esittää siveämpää kuin onkaan. eli sitä oikein "seurusteltiin" pari kuukautta. sitten mies ilmaantui kämpílle. ilmeisesti sai mitä halusi,koska ei näkynyt sen jälkeen.on samassa työpaikassa kuin mieheni ja hän kuuli kun tämä samainen mies oli kehuskellu, miten nämä yh-äidit ovat kiimaisia ja helppoja panoja.
törkeää mieheltä. mutta toisaalta näin aika moni tuntuu ajattelevan.
että kannattaa miettiä, miten usein miehiä sänkyynsä kaataa, vaikka "äidillä onkin oikeus omaan elämään jne" - Beata
naapuri2 kirjoitti:
naapurissani asuu vuoden ikäisen lapsen yh-äiti. välit lapsen isään meni poikki ennen kuin vauva syntyi. heti kun lapsi oli saatu kastettua, alkoi äidillä kapakkakierre. eli joka viikonloppu luuhaa niissä ja väliin raahaa miehiä asunnolleen. lapsi on mummullaan tai meillä silloin. pari kuukautta sitten oli joku "aivan ihana" kiikarissa ja meno vähän laantui, yritti esittää siveämpää kuin onkaan. eli sitä oikein "seurusteltiin" pari kuukautta. sitten mies ilmaantui kämpílle. ilmeisesti sai mitä halusi,koska ei näkynyt sen jälkeen.on samassa työpaikassa kuin mieheni ja hän kuuli kun tämä samainen mies oli kehuskellu, miten nämä yh-äidit ovat kiimaisia ja helppoja panoja.
törkeää mieheltä. mutta toisaalta näin aika moni tuntuu ajattelevan.
että kannattaa miettiä, miten usein miehiä sänkyynsä kaataa, vaikka "äidillä onkin oikeus omaan elämään jne"Olen yh-lapsi. Isääni en ole koskaan nähnyt, koska häipyi kuvioista ennen syntymääni. Äitini etsi uusia kun olin alle vuoden ikäinen. Ne ei kestänyt, tuli taas uusi. Miehet vaihtuivat vuoden-parin välein. Oen tämän kuullut mummultani. Koulussa minua kiusattiin huoranpennuksi ja äitäni nimiteltiin jakorasiaksi. Murrosiässä alkoivat miehet lähentelemään, koska "sellainen tyttö kuin äiti". Se oli kuvottavaa. Miettikää yh-äidit käytöstänne.
- aivan varmasti niin
Beata kirjoitti:
Olen yh-lapsi. Isääni en ole koskaan nähnyt, koska häipyi kuvioista ennen syntymääni. Äitini etsi uusia kun olin alle vuoden ikäinen. Ne ei kestänyt, tuli taas uusi. Miehet vaihtuivat vuoden-parin välein. Oen tämän kuullut mummultani. Koulussa minua kiusattiin huoranpennuksi ja äitäni nimiteltiin jakorasiaksi. Murrosiässä alkoivat miehet lähentelemään, koska "sellainen tyttö kuin äiti". Se oli kuvottavaa. Miettikää yh-äidit käytöstänne.
kyllä sääliksi käy
- keskustelu
aivan varmasti niin kirjoitti:
kyllä sääliksi käy
ei taida liittyä enään mitenkään tohon alotukseen.... Hassua!
- liittyä
keskustelu kirjoitti:
ei taida liittyä enään mitenkään tohon alotukseen.... Hassua!
tyyliin "yh:t on huoria keillä ei saisi olla seksielämää tai muutakaan muuta elämää kuin lapset ollenkaan".
Yhdyn täysin sanomaasi. - jjj
liittyä kirjoitti:
tyyliin "yh:t on huoria keillä ei saisi olla seksielämää tai muutakaan muuta elämää kuin lapset ollenkaan".
Yhdyn täysin sanomaasi."Synnytin 8kk sitten esikoiseni ja ongelmaksi on muodostuneet pillupierut." Eli oikein ongelmaksi ovat muodostuneet...
"Kaikkihan nyt tietää, että se johtuu siitä löysyydestä" eli tarkoittanee syynnytyksen jälkeistä löysyyttyä "ja se on todella inha ongelma petipuuhissa" taas monikossa petipuuhissa ongelma - eli harrastettu on - lapsi toiselle, vasta 8 kk - kokeiltu pillupieruja jo joidenkin kanssa...
"Olen yksinhuoltaja ja nyt on sitten uusi mies kiikarissa ja jossain vaiheessa tulee kysymykseen myös lähempi kontakti." Eli tämän kanssa ei ole vielä kokeiltu - mutta muiden on,kun ongelman tietää, lyhytaikaisia ovat suhteet...
"Itsellä ainakin menee fiilikset siinä vaiheessa kun niitä tulee ja en tahtoisi ekaa kertaa uuden miehen kanssa pilata sillä, että fiilikset menee. Ja myöntää sitä, että löysä olen, vaikkei sitä muuten huomaakaan. " ELi taas, fiilikset menee, kun niitä tulee - eli taas todiste siitä, että 8 kk sitten eri miehelle lapsen synnyttänyt on jo kokeillut seksiä ties miten monen kanssa ja taas on uusi kiikarissa...
Kyllä tuommoisesta saa ihan tietyn kuvan. Ei nyt ehkä ihan huoran, mutta jotain sinne päin. - sua pikkusta
jjj kirjoitti:
"Synnytin 8kk sitten esikoiseni ja ongelmaksi on muodostuneet pillupierut." Eli oikein ongelmaksi ovat muodostuneet...
"Kaikkihan nyt tietää, että se johtuu siitä löysyydestä" eli tarkoittanee syynnytyksen jälkeistä löysyyttyä "ja se on todella inha ongelma petipuuhissa" taas monikossa petipuuhissa ongelma - eli harrastettu on - lapsi toiselle, vasta 8 kk - kokeiltu pillupieruja jo joidenkin kanssa...
"Olen yksinhuoltaja ja nyt on sitten uusi mies kiikarissa ja jossain vaiheessa tulee kysymykseen myös lähempi kontakti." Eli tämän kanssa ei ole vielä kokeiltu - mutta muiden on,kun ongelman tietää, lyhytaikaisia ovat suhteet...
"Itsellä ainakin menee fiilikset siinä vaiheessa kun niitä tulee ja en tahtoisi ekaa kertaa uuden miehen kanssa pilata sillä, että fiilikset menee. Ja myöntää sitä, että löysä olen, vaikkei sitä muuten huomaakaan. " ELi taas, fiilikset menee, kun niitä tulee - eli taas todiste siitä, että 8 kk sitten eri miehelle lapsen synnyttänyt on jo kokeillut seksiä ties miten monen kanssa ja taas on uusi kiikarissa...
Kyllä tuommoisesta saa ihan tietyn kuvan. Ei nyt ehkä ihan huoran, mutta jotain sinne päin.Kuten aiemmin on todettu, mistä sinäkään tiedät? Luulet vain.
Ja luullahan voi ilman konkreettista tietoa, tämän varmaan ymmärrät sinäkin (vrt ap:n"tietoon" pillupieruista).
Ja mitä se kenellekkään kuuluu? Pillupierutkin taitavat kuulua ihan vain kantajalleen ja kumppanilleen.
Ja onko se sinulta jotenkin pois? Koetko yh:n itsellesi jotenkin uhaksi? - jjj
sua pikkusta kirjoitti:
Kuten aiemmin on todettu, mistä sinäkään tiedät? Luulet vain.
Ja luullahan voi ilman konkreettista tietoa, tämän varmaan ymmärrät sinäkin (vrt ap:n"tietoon" pillupieruista).
Ja mitä se kenellekkään kuuluu? Pillupierutkin taitavat kuulua ihan vain kantajalleen ja kumppanilleen.
Ja onko se sinulta jotenkin pois? Koetko yh:n itsellesi jotenkin uhaksi?tuossahan sitä oli selvää faktaa ihan apn näppäimistöltä. ei ole luulottelua, ei, selvästi kirjoitettuna ennemminkin.
ja se kuuluu sikäli, että kun tänne koko kansan silmille sepustuksiaan laittaa, ne alkavat kuulua kaikille.
kaikenlaiseen kritiikkiin pitää varautua, kun tänne kirjoittelee, ei pidä luulla saavansa vain päänsilityksiä.
ja koetko sinä minut uhaksi, kun noin ärhäkkäästi puolustelet. - rakkikoira
jjj kirjoitti:
tuossahan sitä oli selvää faktaa ihan apn näppäimistöltä. ei ole luulottelua, ei, selvästi kirjoitettuna ennemminkin.
ja se kuuluu sikäli, että kun tänne koko kansan silmille sepustuksiaan laittaa, ne alkavat kuulua kaikille.
kaikenlaiseen kritiikkiin pitää varautua, kun tänne kirjoittelee, ei pidä luulla saavansa vain päänsilityksiä.
ja koetko sinä minut uhaksi, kun noin ärhäkkäästi puolustelet."minä en koe sinua uhaksi!! koetko sinä minut jotenkin uhaksi?"
"ap. on ihan selkeesti huora koska tietää pillupieruista" *hihihihi* pillu....
"kyllä ap. on todellakin älyttömän huono äiti, koska täällä kaiken kansan nähtävillä puhuu pillupieruistaan" "Ja siis aivan selkeesti löytyy jakorasian vikaa kun muotoili sanansa sillälailla"
"siis kyllä minä nyt tiedän mistä on kyse, mitä te siinä alatte noin kiihkeästi puolustelemaan"
"Minä kyllä tuollaiset ihmiset tiedän piruvie"
"MINÄ KYLLÄ TIEDÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!!"
"MINÄ!!!!"
jotakuinkin tältä tää keskustelu näyttää kun nyt tulee ja lukee kaiken kerralla....
joojoo, te tiiätte kyllä! analysoi nyt mutkin... pliiiiis? - ja läpälpä
jjj kirjoitti:
tuossahan sitä oli selvää faktaa ihan apn näppäimistöltä. ei ole luulottelua, ei, selvästi kirjoitettuna ennemminkin.
ja koetko sinä minut uhaksi, kun noin ärhäkkäästi puolustelet."Puolustan" niitä asioita mitkä näen epäoikeudenmukaiseksi, tässä kohtaa se on ahdasmielisyys ja mustavalkoinen maailman katsomus. Ärhäkkyys tulee ilmi vain epäoikeuden mukaisessa toisten kohtelussa.
Kiitos, mutta itseluottamukseni ja seksuaalisuuteni on sen verran terveellä pohjalla etten koe itseäni kovin helposti uhatuksi. - Jookkima
rakkikoira kirjoitti:
"minä en koe sinua uhaksi!! koetko sinä minut jotenkin uhaksi?"
"ap. on ihan selkeesti huora koska tietää pillupieruista" *hihihihi* pillu....
"kyllä ap. on todellakin älyttömän huono äiti, koska täällä kaiken kansan nähtävillä puhuu pillupieruistaan" "Ja siis aivan selkeesti löytyy jakorasian vikaa kun muotoili sanansa sillälailla"
"siis kyllä minä nyt tiedän mistä on kyse, mitä te siinä alatte noin kiihkeästi puolustelemaan"
"Minä kyllä tuollaiset ihmiset tiedän piruvie"
"MINÄ KYLLÄ TIEDÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!!"
"MINÄ!!!!"
jotakuinkin tältä tää keskustelu näyttää kun nyt tulee ja lukee kaiken kerralla....
joojoo, te tiiätte kyllä! analysoi nyt mutkin... pliiiiis?Osuvasti itsesi nimesitkin. Rakkikoira.
- ihmettä??
Miksi ja minkälaisille ihmisille tulee riita jostain pillupieruista??
- kirjoituksesta?
Kukaan nainen ei kirjoita tuonlaista paskaa. Heti huomaa että tekstin on laittanut mies. Mies jolla on omituinen huumorintaju!
Meneekö tuohon halpaan kukaan? Ilmeisesti moni meni, alkukperäisen huvitukseksi!
Halvat ovat huvit joillakin....?- piip
Mielestäni tämä viestiketju on ollut erittäin asiallinen ja paljastanut paljon suomalaisten kaksinaismoralismista.Aikaisemmin palstalla oli äiti joka ei tiennyt kuka lapsen isä on ja sai osakseen pari harmitonta kommenttia tyyliin kyllä se varmaan oli sun poikakaveri kun ovuloitkin mutta heti jos mainitaan PILLUPIERU suomen kansa nousee varpailleen...Hauskaa
- tähän pinoon
piip kirjoitti:
Mielestäni tämä viestiketju on ollut erittäin asiallinen ja paljastanut paljon suomalaisten kaksinaismoralismista.Aikaisemmin palstalla oli äiti joka ei tiennyt kuka lapsen isä on ja sai osakseen pari harmitonta kommenttia tyyliin kyllä se varmaan oli sun poikakaveri kun ovuloitkin mutta heti jos mainitaan PILLUPIERU suomen kansa nousee varpailleen...Hauskaa
on se niiiiiiin rietasta tuo pillupieruilu.....
En yhtään ihmettele miksi erotilastot ovat mitä ovat jos sivistyneet ihmiset eivät pysty puhumaan asioista niiden oikella nimillä täällä kuuleman mukaan kumppanilleen, ystävilleen tai edes anonyymina netissä.
Lähden minäkin kai sitten ilmoittautumaan sinne nunnaluostariin, pois likaiset ajatukset meistä.
- alkup.
Kovastipa jaksatte aiheesta käydä kädenvääntöä.
Minulla ei ole ollut muita miehiä elämässäni ennen eikä jälkeen lapseni isää. Ja kyllä, en ole harrastanut muiden kanssa seksiä.
Ajattelitte varmaan, etten ole sitten lapseni isän kanssa harrastaa seksiä lapsen synnytyksen jälkeen?
Kyllä harrastettiin ja niissä petipuuhissa (huomaatte varmaan monikon) on muodostunut ongelmaksi. Minun ongelmakseni. Miestä se ei juuri haitannut, minua kyllä.
Olen häveliäs ihminen ja rupsauttelu seksin aikana ei ole kovin kivaa. Ehkä totun siihen ajan kanssa.
Olen teidän mielestänne kevytkenkäinen ja ties mitä. Käyn ystävieni kanssa tuulettumassa silloin tällöin. Ravintolassa kyllä, mutta tanssimassa vain. Varmaan piristäis teitäkin tiukkapipoja hieman ;) Lapsi on hyvässä hoidossa sen aikaa kun itse rentoudun hyvässä seurassa. Jaksaa huomattavasti paremmin, kun pääsee kerran kuussa tai kahdessa ulos. Olen 24/7 kotona neljän seinän sisällä lapsen kanssa joten joskus tekee mieli bilettää. Enkä todellakaan aio pahoitella sitä teille!
Jospa kumppani löytyisi vielä ja sen kanssa ei olisi ongelmia kys. asian suhteen. Kiitos kaikille ymmärtäneille ja "puolustaneille" :) Hyvää kevättä!- alkup.
Ettei totuus unohtuisi, täytyy vielä sanoa, että maitsemani miehen kanssa en harrastanut yhdyntää. Seksiä kylläkin.
- Äiti myös
alkup. kirjoitti:
Ettei totuus unohtuisi, täytyy vielä sanoa, että maitsemani miehen kanssa en harrastanut yhdyntää. Seksiä kylläkin.
Eli ymmärsinkö oikein, että et ole harrastanut muiden kanssa yhdyntää, mutta muuta seksiä kylläkin?
Minun mielestäni olet ansainnut pitää hauskaa ystäviesi kanssa, voin vain kuvitella kuinka raskasta se yksin on. :(
Ja olet myös ansainnut uuden miehen ja rakkauden, joka pitää sinusta paljon parempaa huolta mitä entisesi.
Voimia sinulle ja otahan huumorilla pillupierut kun niitä tulee :) Hyvää kevättä sinnekin!
- Sellarin
Mulla on sama ongelma kun sulla, ja haluisin sen pois! En uskalla enää harrastaa seksiä, ku pelkään et taas kuuluu ääni.. tai jos harrastan niin olen liian varovainen ja odotan vaan hetkeä koska nolostua, ja en näin ollen nauti siitä, vaiks miehel olis kuin hyvä vehje.
ittellä on 1v 3kk tyttö ja ja olen puolisen vuotta ollut yh. (ja ennenku porukka nyt pui mun olevan kaikenlainen jakorasia jne, niin mies lähti koska perhe-elämä ei sopinut hänelle, sinkkuna saa olla vapaasti.)
Auttaako näihin ääniin jokin leikkaus? olen kuullut ja lukenut että alapäähän tehdään korjausleikkauksia, mutta auttaako se sitten näihin ääniin?
Ikävää et joku vetää asiasta huumoria, ku kyseessä on kuitenki sellanen juttu mikä tosiaan hävettää ja nolottaa.. Eihän miehellekkään kannata sanoa et sul on pieni muna. Nää on arkoja aiheita, ei ehkä kaikille mut mulle ainakin on ja sen takia oon pelänny tutustuu uusiin ihmisiin muussa kuin kaverimielessä, koska tiedän et auttamatta edessä on seksi ja jos sellasia ääniä kuuluu, ni hommat on mun puolesta heti ohi.. nauttia en voi.
Mut joo.. alkuperäiselle.. kyllä meitä samasta ongelmasta KÄRSIVIÄ on, ja itse en seksiä harrastaessa pysty panofiiliksellä asiaa nauramaan, seksi on sellasta puuhaa et siitä nautitaan ja huumori on sitten erikseen... :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006444
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303863törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283240Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3741761- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471003Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879