Patti häpyhuulessa

yön yksinäinen

Havaitsin noin 0,5 cm kokoisen patin toisessa sisemmässä häpyhuulessa. Patti on kosketusarka, mutta muuten ei tunnu kipeältä. Vaikkuttaa kuin patissa olisi painetta sisällä, niin voisiko kyseessä olla jonkinlainen finni tai rasvapatti. minulla on muistaakseni joskus aiemmin ollut ulommassa häpyhuulessa samantapainen patti mutta se oli vähemmän arka, huomaamaton ja hävisi itsellään.

Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta? olisi kiva kuulla kun rupeaa tuntumaan hieman tuskalliselta!!

9

10782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "finni"

      Itselläni oli samanlainen emättimen suuaukon vieressä. Muutamassa päivässä se "kypsyi" ja rikkoontui, jolloin kipu ja paine alkoivat helpottamaan. Paras varmaan olisi jättää se rauhaan ja odotella, että se menee menojaan.

      • yön yksinäinen

        kiitti vastauksesta. Katottaan nyt miten homma etenee tarkkailenko asiaa vai lähdenkö näyttämään lääkärille.


    • lääkärillä käynyt

      Kävin näyttämässä terveyskeskuslääkärille ja sain siihen antibioottikuurin. Oli ns. finni, tulehtunut rauhanen joka lähti hiljalleen pois melko pitkän lääkekuurin kuluessa loppuun.

      • yön yksinäinen

        kiitti vastauksesta. Taitaa olla parempi mennä näyttään lääkärille niin ei tarvii itte hermoilla asian kanssa.


      • yoyo
        yön yksinäinen kirjoitti:

        kiitti vastauksesta. Taitaa olla parempi mennä näyttään lääkärille niin ei tarvii itte hermoilla asian kanssa.

        Joo, kyllä se aikanaan katoaa. Anna sen vaan olla rauhassa. On itsellä ollu semmonen patti jo kaksi kertaa. Luulen että se syntyy pienestä haavasta??


      • yön yksinäinen
        yoyo kirjoitti:

        Joo, kyllä se aikanaan katoaa. Anna sen vaan olla rauhassa. On itsellä ollu semmonen patti jo kaksi kertaa. Luulen että se syntyy pienestä haavasta??

        kiitti tiedosta! Mutta kaikki on nyt taas kunnossa. Patti puhkesi ja kivut hävisivät. Mut on se kumma minne kaikkialle noita "finnejä" ilmestyy. Vois olla jotain rajaa!!


      • piilokaali
        yön yksinäinen kirjoitti:

        kiitti tiedosta! Mutta kaikki on nyt taas kunnossa. Patti puhkesi ja kivut hävisivät. Mut on se kumma minne kaikkialle noita "finnejä" ilmestyy. Vois olla jotain rajaa!!

        Oliko patti ihon alla? Mulla nimittäin on joku aika isokin patti tossa toisessa häpyhuulessa, mutta se on ihon alla ettei sitä pysty mitenkään puhkaisemaan...


      • yön yksinäinen
        piilokaali kirjoitti:

        Oliko patti ihon alla? Mulla nimittäin on joku aika isokin patti tossa toisessa häpyhuulessa, mutta se on ihon alla ettei sitä pysty mitenkään puhkaisemaan...

        Patti oli ihon alla ja mutta iho oheni samalla kun patti "kypsyi" niin se puhkesi sit melkein itsestään. Seuraile rauhassa mullakin meni viikon verran ennen kuin patti oli "kypsä" puhkeamaan. Mut jos ei homma muutu miksikään niin kannattaa käydä lääkärillä näyttämässä jos kyseessä on joku muu kuin "finni".


      • HELP ME!
        yön yksinäinen kirjoitti:

        Patti oli ihon alla ja mutta iho oheni samalla kun patti "kypsyi" niin se puhkesi sit melkein itsestään. Seuraile rauhassa mullakin meni viikon verran ennen kuin patti oli "kypsä" puhkeamaan. Mut jos ei homma muutu miksikään niin kannattaa käydä lääkärillä näyttämässä jos kyseessä on joku muu kuin "finni".

        Olen 11 vuotias vasta.
        Mulla on valkovuatoa olla nyt runsaan vuoden
        Ihmettelin,kun alapäässä häpyhuulta sattui.
        Sit katoin,ja siin on nyt joku pati,sellanen PUNANEN!
        pelottaa kamalasti.
        Ja sit se kutiaa,VASTATKAa JOOKO,JÄNNITTÄÄ JA PELOTTAA ET MIKÄ SE ON


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe