Havaitsin noin 0,5 cm kokoisen patin toisessa sisemmässä häpyhuulessa. Patti on kosketusarka, mutta muuten ei tunnu kipeältä. Vaikkuttaa kuin patissa olisi painetta sisällä, niin voisiko kyseessä olla jonkinlainen finni tai rasvapatti. minulla on muistaakseni joskus aiemmin ollut ulommassa häpyhuulessa samantapainen patti mutta se oli vähemmän arka, huomaamaton ja hävisi itsellään.
Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta? olisi kiva kuulla kun rupeaa tuntumaan hieman tuskalliselta!!
Patti häpyhuulessa
9
10782
Vastaukset
- "finni"
Itselläni oli samanlainen emättimen suuaukon vieressä. Muutamassa päivässä se "kypsyi" ja rikkoontui, jolloin kipu ja paine alkoivat helpottamaan. Paras varmaan olisi jättää se rauhaan ja odotella, että se menee menojaan.
- yön yksinäinen
kiitti vastauksesta. Katottaan nyt miten homma etenee tarkkailenko asiaa vai lähdenkö näyttämään lääkärille.
- lääkärillä käynyt
Kävin näyttämässä terveyskeskuslääkärille ja sain siihen antibioottikuurin. Oli ns. finni, tulehtunut rauhanen joka lähti hiljalleen pois melko pitkän lääkekuurin kuluessa loppuun.
- yön yksinäinen
kiitti vastauksesta. Taitaa olla parempi mennä näyttään lääkärille niin ei tarvii itte hermoilla asian kanssa.
- yoyo
yön yksinäinen kirjoitti:
kiitti vastauksesta. Taitaa olla parempi mennä näyttään lääkärille niin ei tarvii itte hermoilla asian kanssa.
Joo, kyllä se aikanaan katoaa. Anna sen vaan olla rauhassa. On itsellä ollu semmonen patti jo kaksi kertaa. Luulen että se syntyy pienestä haavasta??
- yön yksinäinen
yoyo kirjoitti:
Joo, kyllä se aikanaan katoaa. Anna sen vaan olla rauhassa. On itsellä ollu semmonen patti jo kaksi kertaa. Luulen että se syntyy pienestä haavasta??
kiitti tiedosta! Mutta kaikki on nyt taas kunnossa. Patti puhkesi ja kivut hävisivät. Mut on se kumma minne kaikkialle noita "finnejä" ilmestyy. Vois olla jotain rajaa!!
- piilokaali
yön yksinäinen kirjoitti:
kiitti tiedosta! Mutta kaikki on nyt taas kunnossa. Patti puhkesi ja kivut hävisivät. Mut on se kumma minne kaikkialle noita "finnejä" ilmestyy. Vois olla jotain rajaa!!
Oliko patti ihon alla? Mulla nimittäin on joku aika isokin patti tossa toisessa häpyhuulessa, mutta se on ihon alla ettei sitä pysty mitenkään puhkaisemaan...
- yön yksinäinen
piilokaali kirjoitti:
Oliko patti ihon alla? Mulla nimittäin on joku aika isokin patti tossa toisessa häpyhuulessa, mutta se on ihon alla ettei sitä pysty mitenkään puhkaisemaan...
Patti oli ihon alla ja mutta iho oheni samalla kun patti "kypsyi" niin se puhkesi sit melkein itsestään. Seuraile rauhassa mullakin meni viikon verran ennen kuin patti oli "kypsä" puhkeamaan. Mut jos ei homma muutu miksikään niin kannattaa käydä lääkärillä näyttämässä jos kyseessä on joku muu kuin "finni".
- HELP ME!
yön yksinäinen kirjoitti:
Patti oli ihon alla ja mutta iho oheni samalla kun patti "kypsyi" niin se puhkesi sit melkein itsestään. Seuraile rauhassa mullakin meni viikon verran ennen kuin patti oli "kypsä" puhkeamaan. Mut jos ei homma muutu miksikään niin kannattaa käydä lääkärillä näyttämässä jos kyseessä on joku muu kuin "finni".
Olen 11 vuotias vasta.
Mulla on valkovuatoa olla nyt runsaan vuoden
Ihmettelin,kun alapäässä häpyhuulta sattui.
Sit katoin,ja siin on nyt joku pati,sellanen PUNANEN!
pelottaa kamalasti.
Ja sit se kutiaa,VASTATKAa JOOKO,JÄNNITTÄÄ JA PELOTTAA ET MIKÄ SE ON
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381