kiusaan vain läskejä

,.--,.,.-.-,.-,,.-.-,

niinkuin kaikki muutkin joten älkää pelätkö

21

1902

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teetkin

      ja se kertoo paljon älyllisestä tasostasi.

      • -,.-,.,-.-,.-,-,-,.

        läskit möllöttävät niin typerän näköisenä jossain nurkassa yksin että niitä on ilo kiusata ^_^


    • läskejä

      kuuluuki vähä kiusata, mitäs on sen ihran itelleen mättäny

      • Paras

        Mä taas kiusaan vaan tymiä. Eli voisin hyvin kiusata suakin, jos kohdalle sattusit, idiootti.


      • ,.-,.-.-,.-,,.-.-,.,
        Paras kirjoitti:

        Mä taas kiusaan vaan tymiä. Eli voisin hyvin kiusata suakin, jos kohdalle sattusit, idiootti.

        njähhähähääh ei läskeille elämä hymyile hähä häh


    • impusta

      En kiusaa enkä ole koskaan kusannut enkä ole kiusattu ollut mutta sut pieksäisin heti.

      • -,.,.--,.-,..,-,-.,

        laitahan ne läskis hyllymään vähän toiseen suuntaan ,LÄSKI .....HÄHÄHÄHÄÄH!!!!


      • minä vaan
        -,.,.--,.-,..,-,-., kirjoitti:

        laitahan ne läskis hyllymään vähän toiseen suuntaan ,LÄSKI .....HÄHÄHÄHÄÄH!!!!

        Onnistuit paljastamaan henkisen kypsyytesi. Onnittelut...

        Uhoamisesi on lähinnä säälittävää. No, elämä opettaa xD ...


      • ketsueki
        -,.,.--,.-,..,-,-., kirjoitti:

        laitahan ne läskis hyllymään vähän toiseen suuntaan ,LÄSKI .....HÄHÄHÄHÄÄH!!!!

        mistäs sinut löytäisi?

        Olen nörtti koska minulla on silmälasit, eikä rillipäitä saa lyödä, mutta otan ilomielin lasini pois ja näytän kasvoni sinulle, näytän kasvoni ja osoitan sormella otsaani...

        Tule lyömään minua, jos saat osumankin, onnittelen, sillä moni ei saa... ja jos et tule, minä tulen kurittamaan sinua...

        Mistä sinut tavoittaisi? Minä voin näyttää miten lyödään vuosien kokemuksella..


      • nyrkkeilijä 7v
        ketsueki kirjoitti:

        mistäs sinut löytäisi?

        Olen nörtti koska minulla on silmälasit, eikä rillipäitä saa lyödä, mutta otan ilomielin lasini pois ja näytän kasvoni sinulle, näytän kasvoni ja osoitan sormella otsaani...

        Tule lyömään minua, jos saat osumankin, onnittelen, sillä moni ei saa... ja jos et tule, minä tulen kurittamaan sinua...

        Mistä sinut tavoittaisi? Minä voin näyttää miten lyödään vuosien kokemuksella..

        :)?


      • ketsueki
        nyrkkeilijä 7v kirjoitti:

        :)?

        Onko 7 vuotta harrastettu vai ikää? :D

        Kattotaas jos otetaan joskus matsi, vahvojen tyyppien niittaus kiinnostaa aina koska ne on vähässä, kunniallinen matsi luovutukseen tai tajun lähtemiseen, mitäs sanot?


    • on...

      Hyvä, että on erikoistunut kiusaamaan tietyn tyyppisiä ihmisiä, jos koulussa on työnjako kiusaajien välillä niin kaikki tulevat kiusatuksi varmasti yhtä paljon.

    • LilGirl ;>

      niinpä,läskejä on hyvä kiusata,ansaitsevatkin sen,ne rasvamöllykät.

      • huono päivä..

        Eli haistappa sinäkin vaan..


    • sä senkin

      V***N apina, ettei sun IP:tä saada tietoon?
      Päätinkin kaivaa sen esille hieman vääriä keinoja käyttäen \o/, jos käytät kirjaston konetta niin muista katsoo kuka sun takanas on :DDD
      Kaikkihan sun provos huomaa mutta sillä ei ole enää mitään merkitystä

    • Iso setä

      Älä nyt viitsi. Olen iso setä ja kun olen vähän opettanut kiusaajia ei kukaan enää uskalla kiusata! Istun päällesi ja murskaan rintakehäsi painollani!

    • ketsueki

      "kiusaan läskejä niin kuin muutkin"

      Hanki omat mielipiteet ja vähän selkärankaa omien aivojen tukemiseen ja käyttöön

      • olisi itsehankittuja

        Oletko kuullut että esim masennuslääkkeet lihottaa, niistä on aika vaikea luopua kun koko ajan kiusataan..
        Vierestä katsonut kaveria..


      • ketsueki
        olisi itsehankittuja kirjoitti:

        Oletko kuullut että esim masennuslääkkeet lihottaa, niistä on aika vaikea luopua kun koko ajan kiusataan..
        Vierestä katsonut kaveria..

        Olkoot läskejä jos ovat... jos en löydä tyypistä mitään hyvää, olkoonläski tai ei... en pahemmin kommunkoi, eli unhoitan henkilön olemassa olon... niin kuin tein eräälle vanhalle ystävälle... se lihoo ja istuu tietokoneen äärellä kaiken aikaa...

        Se tapas olla muutamia vuosia sitten meikää vahvempi kokonsa vuoksi, mutta olen edelleen se sama ruipelo, mutta nyt 10 kertaa häntä vahvempi, ilmeisesti se nyt alkaa pätemään netti pelien kautta kun ei muuhun pysty, ja näin ollen, alan unohtamaan hänet... en näe tyypissä enää oikein mitään hyvää...


    • sinä kans

      Oih..alappa siitä sitten syöömään munkkeja ja kaikkia herkkuija niin muutut läskiksi ja kaikki kiusaa sua voi voi mutta tosi asia jos alat kiusaamaan SE KANS KOSTAUTUUU...joten ei ehkä kannattais...kyllä sä saatat vaikka tullakin lihavaksi tai vähän vähemmän älyiseksi...niiin miettikää kannattaako ketään KOSKAAN kiusata...Miettikää sitä päänsä puhki ja mitähän sulle vois kolusssa tapahtua ku yht,äkkiä lihava tai kiusattu kertooo opelle jos onki niin ovela..ja jos opettaja sattuu ollakin kireä niin vielä pahempi joten...KIUSAAJAT LOPETTAKAA VARHAIN AJOISSA ETTÄ EI SIITÄ KOITUIS VAIN HARMIA MUILLE JA ITSELLE...PUHUU 94 SYNTYNY

    • Anonyymi

      Niissä kouluissa missä olen ollut lihavat kiusasi muita.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe