Siis hyvin on mennyt koko pääsiäinen. Alkaen pitkäperjantaista. Töitä joka päivä. Maanantaihin asti. Onneksi pääsee pääsiäisen jälkeen vapaille. Onko muita pääsiäistyöntekijöitä? Pakko on töitä tehdä, että leipää riittää ...
Töissä koko pääsiäinen
3
399
Vastaukset
- onnellinen työnorja
Koko pääsiäinen töissä mutta tänään vapaa. Huomenna taas täytyy mennä ja koko viikko painaa hommia. Hyvä että on töitä, siitä onnellinen. Joskus tietysti ei jaksais kuunnella ihmisten "kiireitä" kun täytyy se mämmikin vielä ostaa ja lapsille pääsiäismunia jne :))) mukavia vapaita työnorjalle
- toinen orja
kyllä ainakin yksi ilmoittautuu.. tosin minä kun olen vasta harjottelija en saa ees palkkaa, että ole onnellinen siitä.. muuten on kyllä pääsiäinen vierähtänyt keskiviikosta asti töitä tehden...
- ...
Joo Torstaina aloitin ja Torstaina vasta lopetan joten koko pääsiäinen töissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1933579Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572237Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432082
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591014