Hei kaikki ne sijaisvanhemmat, joilla ei ole biologisia lapsia, vaan ainoastaan sijaislapsia!
Kertokaahan vähän ajatuksianne sijaisvanhemmuudesta...Käyttekö töissä? Ootteko kohdanneet ennekkoluuloja? Onko lapsiperhe-elämänne kuin ns. tavallisessa perheessä??
Kertokaa kokemuksiannè?
Bio-lapsettomat sijaisvanhemmat
mirpatti
1
413
Vastaukset
- "äiti"
minulla ei ole omia lapsia. Kyllä Luoja tietää kelle niitä antaa. Vahingossa jouduin sijariksi ja minusta ei todellakaan ollut siihen hommaan. Meidän perheessä oli sitten isä ja kaksi "murkkua" Ei sopinu minulle, vaikka jotenkin selvittiin.Kuvittelin elämän olevan niinkuin kotonani ennen. Mutta ei sinnepäinkään. Mikään ei mennyt "normaalisti" Saan kyllä nyt jälkeenpäin äitienpäivä kortin ja jopa kiitoksia. MISTÄ?
Ei kannata hankkiutua kenenkään äidiksi, jos ei ole lapsen maailmasta mitään tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624472Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141573Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !441354Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681103- 58949
- 80936
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.175878Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54831- 39801