osittainen triploidia

*nennukka77*

ajattelin purkaa hiukan tuntojani...
jouduin synnyttämään tytön joka on nyt minun pieni enkeliprinsessa...vauvani ei kehittynyt odotusten mukaisesti ja pari viikkoa sitten sain tietää että syynä osittainen triploidia...nyt mietin vain sitä pientä suloista lasta ,jota sain pitää sylissä, ja hänen silvottua ruumista lääketieteen hyödyksi...mietin mitä tein väärin...teinkö väärin hänen isänsä kanssa ku en jaksanut kattoa hänen juomista vaan pakkasin tavarani ja lähdin...nyt lapsen isän juominen loppui kuin seinään..ollu siitä asti selvinpäin ja mun tukena...itkenykin...mie en voi sulkea silmiä näkemättä sitä pientä enkeliä silmieni edessä...ja aina kaikki loppuu siihen että itken itseni uneen..en juo enkä polta joten vika ei voi olla siinäkään...tiedän että ei se musta johdu mutta syyllistän itseni kuitenkin ja tulen sen tekemään aina...miksi on ainoa asia joka mulla "soi" päässä...kostautuuko se että mietin edes keskeytystä ku sain tietää raskaudesta ku lapsen isä oli sellainen ku on...mutta mun rakkauteni siihen lapseen taisi syntyä jo silloin ku hän hedelmöittyi..abortin ajatuksen viskasin roskiin jo kun edes sitä ajattelin...MIKSI...

7

2675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että sinulle ...

      kävi tällä tavalla . Selitettiinkö sinulle kunnolla , mitä tuo osittainen triploidia tarkoittaa ? ... korostan sitä , ettei siinä kannata syytellä itseään , eikä toista ... syy ei ole teidän kummankaan . Triploidia on geenivirhe , ja tälläinen lapsihan syntyisi jokatapauksessa vammaisena . Älä nyt käsitä väärin , en tarkoita sitä , etteikö vammaisella olisi yhtä suuri oikeus syntyä tähän maailmaan kuin terveelläkin lapsella . Luonto yleensä hoitaa tälläiset tapaukset itse ... eli sikiö tavallaan abortoi itsensä elinkelvottomana . Kuinka pitkällä sinä olit ? ... mietin vain tuota , kun sanoit joutuneesi synnyttämään . Minulla tuli tässä mieleen eräs tapaus , kun perheessä oli alunperin jo kaksi lasta ja kolmas raskaus oli alunperin jo vaikea ... koko ajan äidillä oli supistuksia ja sikiö pakkasi ulos . No , hänellä pidettiin se lääketieteellisesti ns. väkisin sisällä ja leikittiin jumalaa . Lapsi syntyi erittäin vaikeasti vammaisena . Sen jälkeen ei enää vanhemmat lapset paljonkaan huomiota osakseen saanut , sillä elämä pyöri ja on pyörinyt koko ajan vain vammaisen lapsen ympärillä . Se on ollut raskasta ja voimia kuluttavaa . Halusin sanoa tällä vain sen , että vaikka vammaista lasta rakastaa ja ehkä enemmänkin kuin tervettä lasta , niin karkeasti sanottuna vammaisesta ja varsinkin vaikeasti vammaisesta tulee myös taakka . Antaa elämälle paljon , mutta on taakka ... siitä ei pääse yli , eikä ympäri .
      Ja haluan sanoa myös sen , että älä sotke tähän mitään Jumalaa . Ei tämä ole mikään rangaistus mistään , heitä se heti pois mielestäsi . Jos niin olisi , kukaan meistä ei saisi ikinä tervettä lasta . Siitä voit olla varma .

      • *nennukka77*

        olin rv25...eli puolivälin turvallisella puolella...rakenneultrassa huomattiin jotain olevan pielessä ja näin sitten....


      • Jumalasta

        Ei Jumala aina odota, että vois tiputtaa kiven päähän, kun teemme virheen. Hän suhtautuu meihin paljon rakkaudellisemmin kuin me omiin lapsiimme.

        Jostain syystä Hän sallii joskus tällaista, mutta Hän kääntää aina lopulta kaiken parhaaksi omille lapsilleen.

        Olen varma, että vauva on päässyt taivaaseen parhaaseen hoitoon, ja siellä ei ole sairauksia. Jälleennäkemisen toivossa on kuitenkin valoa!

        Kyllä Jumala ymmärtää tuskamme, joutuihan Jeesuskin käymään läpi kipujen tien. Yleensä ihmisillä on täällä maan päällä ilon lisäksi surua. Jumala antaa voiman selviytymiseen. Mitä enemmän olen oppinut Häntä tuntemaan sitä selvemmin näen, että on parasta antaa elämänsä Jumalan käsiin.


      • olemassa ...
        Jumalasta kirjoitti:

        Ei Jumala aina odota, että vois tiputtaa kiven päähän, kun teemme virheen. Hän suhtautuu meihin paljon rakkaudellisemmin kuin me omiin lapsiimme.

        Jostain syystä Hän sallii joskus tällaista, mutta Hän kääntää aina lopulta kaiken parhaaksi omille lapsilleen.

        Olen varma, että vauva on päässyt taivaaseen parhaaseen hoitoon, ja siellä ei ole sairauksia. Jälleennäkemisen toivossa on kuitenkin valoa!

        Kyllä Jumala ymmärtää tuskamme, joutuihan Jeesuskin käymään läpi kipujen tien. Yleensä ihmisillä on täällä maan päällä ilon lisäksi surua. Jumala antaa voiman selviytymiseen. Mitä enemmän olen oppinut Häntä tuntemaan sitä selvemmin näen, että on parasta antaa elämänsä Jumalan käsiin.

        ei maailmassa olisi tälläista kärsimystä . Ymmärrän kyllä , että kuolema on sinulle niin pelottava asia, kuten monille muillekin , että olette rakentaneet elämänne jonkun olemattoman varaan . Kuolema on helpompi ottaa vastaan ja hyväksyä, jos uskoo johonkin.


    • käpylintu

      Hei En tiedä luetko nennukka enää näitä vastauksia, mutta varmasti joku lukee jossain. Kuule,sisko varmasti aika moni meistä jotka tallaavat tätä elämän kivistä polkua ja ovat suht.vastaavan kokeneet, miettivät ihan noita samoja juttuja! Et ole ainut joka hakee syytä omasta itsestään ja etenkin pahoista ajatuksistaan! myös minä mietin ihan samantyyppisiä juttuja. Se on kuitenkin varma että et sinä äiti kandidaateista huonoimpia ole. Kuten kerroit olet raitis ja tarpeeksi viisas että jätit juopottelevan ystäväsi! ja tuohon Jumala kiistaanne sanoisin "Herran tiet ovat (todella) tutkimattomat" Turha näistä muotoseikoista on kiistellä,joka uskoo, hän olkoon onnellinen uskossaan/-taan!

      • *nennukka77*

        kyllä luen...luen täällä palstalla muidenkin kirjoituksia ja samalla mietin omaa kohtaloani...Julmaa tää on mutta alkaa elämä voittaa...pikkuhiljaa hyvä tulee...


      • kisuli3
        *nennukka77* kirjoitti:

        kyllä luen...luen täällä palstalla muidenkin kirjoituksia ja samalla mietin omaa kohtaloani...Julmaa tää on mutta alkaa elämä voittaa...pikkuhiljaa hyvä tulee...

        Vanha ketju mutta Ituprojektin kautta voi päästä yli abortista. Jumala on anteeksiantava Jumala. Sen takia Jeesus kuoli että kun käännymme Jumalan puoleen, voimme saada syntimme anteeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe