Aloe vera / hiiva

Argh.

Onko kukaan päässyt hemmetin tyyriin aloe veran avulla alapään kuukausia kestäneestä hiivasta (ja suun sammaksesta) eroon?

Lääkkeitä en halua enää kokeilla, sillä useampi eri lääke ei tehonnut syksyllä alkaneeseen hiivaan, joka sittemmin vain on pahentunut eri lääkkeiden jälkeen. Olen ollut hiilihydraatittomalla ravinnolla, mutta sekään ei ole saanut tilannetta korjautumaan. Ikuisesti en jaksaisi syödä "tylsästi", koska en meinaa enää keksiä että mitä pirua syödä!

24

7398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenniin ?

      Miten niin Sinulla on tuollainen asennen, hemmetin kallista ?

      Terveys on kallis juttu, jos sitä laiminlyö ja sen hoitaminen maksaa, tai sitten pitää kärsiä.
      Kyllä multa hiiva lähti, kun jouduin syömään tänä talvena yhden antibiootin vuosiin. Hetihän se hiivan lykkäs, mutta aloe veralla se minunlla kyllä taittui, mutta sitä pitää todella olla kunnon annokset. Kyllä mulla oli desilitra-puolitoista päivässä, ja hyvin taittoi niskansa.

      Jos Sulla pruukaa olla se hiiva koko ajan, se kertoo siitä että suolistobakteerikanta ei ole kohdallaan, ja minä lisäisin Sinuna lisäravinteina otettavia hivenaineita aloe veran lisäksi.

      • Argh.

        ...että eikös se ole semmoiset 30 € litra, ja jos sitä juo noin paljon kuin mainitsit, se menee tosi nopeasti.

        En juo viinaa, joten en ole tottunut laittamaan mihinkään suuhun ängettävään suuria summia. Tulot asumismenojen jälkeen ovat semmoiset 400 €/kk, joten sikäli täytyy vähän miettiä mitä mihinkin laittaa.

        Olen vetänyt pitkään kaikenlaisia kalliita ravintolisiä, ja kun en ole niistä mitään apua saanut, alkaa jo pänniä rahanmeno.


      • köyhäpoika
        Argh. kirjoitti:

        ...että eikös se ole semmoiset 30 € litra, ja jos sitä juo noin paljon kuin mainitsit, se menee tosi nopeasti.

        En juo viinaa, joten en ole tottunut laittamaan mihinkään suuhun ängettävään suuria summia. Tulot asumismenojen jälkeen ovat semmoiset 400 €/kk, joten sikäli täytyy vähän miettiä mitä mihinkin laittaa.

        Olen vetänyt pitkään kaikenlaisia kalliita ravintolisiä, ja kun en ole niistä mitään apua saanut, alkaa jo pänniä rahanmeno.

        todistettua, että köyhän ei pidä ostaa halpaa. En tarkoita aloe veraa, jota muuten itse en laksatiivisten ongelmien vuoksi voisi kuvitellakaan ottavani desilitraa päivässä!!

        Nuo hivenaineasiat. Kannattaisi mennä kerran jollekin asiantuntijalle, sillä itse sooloilemalla syö napsii vain turhia tuotteita, jotka eivät välttämättä imeydy. Tulee viimepeleissä kalliimmaksi ja siinä turhautuu koko hoitoon.

        Etsikää netistä tietoa hyvistä avuista, sillä yksin on aika hakuammuntaa koko touhu. Meillä on kuitenkin itsellämme vastuu terveydestämme, jota lääketiede ei osaa tasapainoittaa.


      • aloessa
        Argh. kirjoitti:

        ...että eikös se ole semmoiset 30 € litra, ja jos sitä juo noin paljon kuin mainitsit, se menee tosi nopeasti.

        En juo viinaa, joten en ole tottunut laittamaan mihinkään suuhun ängettävään suuria summia. Tulot asumismenojen jälkeen ovat semmoiset 400 €/kk, joten sikäli täytyy vähän miettiä mitä mihinkin laittaa.

        Olen vetänyt pitkään kaikenlaisia kalliita ravintolisiä, ja kun en ole niistä mitään apua saanut, alkaa jo pänniä rahanmeno.

        FLP:n tuotteissa on 90 päivän tyytyväisyystakuu, eli asiakkaalla ei ole riskiä rahojen menetykseen.
        Käytännössä tuo tarkoittaa sitä, että voit juoda 3 pulloa FLP:n aloejuomia ja mikäli et koe olevasi tyytyväinen tämän koeajan antamaan tulokseen, saat kuitteja ja palautettuja purkkeja vastaan kaikki rahasi takaisin ilman selittelyjä.
        Palautettava tuote voi olla avaamaton, hieman kokeiltu tai kokonaan käytetty. Juomissa tietenkin kannattaa juoda kaikki 3 pulloa, mikäli tuotteita haluaa kokeilla.

        Asiakas ei siis menetä yhtään mitään kokeilemalla tämän firman tuotteita, ei myöskään jälleenmyyjä -hän tekee asiasta reklamaation ja saa uudet tuotteet kokeilemiesi tilalle, mikäli et siis näihin ollut tyytyväinen.

        Aloe tutkitusti lannistaa usean hiivalajikkeen (laboratorioissa on viljelty petrimaljoissa hiivalajikkeita ja niihin laitettu aloeta).
        Lisäksi aloe tasapainottaa koko elimistöä ja näin ollen happo-emäs -tasapainoa. Sienet, hiivat ja bakteerit viihtyvät useimmiten happamassa ympäristössä, joten kun aloe neutralisoi elimistön happotilaa, ei näille jää suotuisia elinolosuhteita.

        Oman hiivani olen lannistanut juuri näillä kertomillani juomilla ja lisäksi käyttänyt FLP:n Gelly -geeliä poistamaan kutinaa limakalvoiltani.

        Toivottavasti löydät avun ikävään ongelmaasi,
        kaunista kevätaikaa :)


      • vaihtoehto
        Argh. kirjoitti:

        ...että eikös se ole semmoiset 30 € litra, ja jos sitä juo noin paljon kuin mainitsit, se menee tosi nopeasti.

        En juo viinaa, joten en ole tottunut laittamaan mihinkään suuhun ängettävään suuria summia. Tulot asumismenojen jälkeen ovat semmoiset 400 €/kk, joten sikäli täytyy vähän miettiä mitä mihinkin laittaa.

        Olen vetänyt pitkään kaikenlaisia kalliita ravintolisiä, ja kun en ole niistä mitään apua saanut, alkaa jo pänniä rahanmeno.

        Sillä jos käytät paljon aloe veraa, kannattaa rekisteröityä esim. LR:n "jälleenmyyjäksi", jolloin saat tuotteet netto-ostohintaan tai jos teet kestotilaussopimuksen, niin vieläkin halvemmalla, eikä toimitskulut ole kuin 3,10€ / tilaus ja ne tulee kotipostiisi. LR:llä kun "jälleenmyyjäksi" rekisteröityminen EI silti tarkoita, että sinun pitää oikeasti myydä eteenpäin kellekään yhtään mitään, vaan saat jäädä pelkäksi asiakkaaksi ja tilata VAIN omaan käyttöön.

        Löydät tietoa tuotteista täältä;
        http://www.lrworld.com/lrweb/index.php?id=529


      • Tehosi...
        Argh. kirjoitti:

        ...että eikös se ole semmoiset 30 € litra, ja jos sitä juo noin paljon kuin mainitsit, se menee tosi nopeasti.

        En juo viinaa, joten en ole tottunut laittamaan mihinkään suuhun ängettävään suuria summia. Tulot asumismenojen jälkeen ovat semmoiset 400 €/kk, joten sikäli täytyy vähän miettiä mitä mihinkin laittaa.

        Olen vetänyt pitkään kaikenlaisia kalliita ravintolisiä, ja kun en ole niistä mitään apua saanut, alkaa jo pänniä rahanmeno.

        Itselläni tehosi LR:n Aloe Vera Geelijuoma jo lyhyessä ajassa, ja lisäksi huomasin 2 pullon käytön jälkeen monia muitakin positiivisia vaikutuksia. Ai niin nykyäänhän se on LR Health & Beaytu ja niillä on Turussa konttori.


      • Riippu kenen
        köyhäpoika kirjoitti:

        todistettua, että köyhän ei pidä ostaa halpaa. En tarkoita aloe veraa, jota muuten itse en laksatiivisten ongelmien vuoksi voisi kuvitellakaan ottavani desilitraa päivässä!!

        Nuo hivenaineasiat. Kannattaisi mennä kerran jollekin asiantuntijalle, sillä itse sooloilemalla syö napsii vain turhia tuotteita, jotka eivät välttämättä imeydy. Tulee viimepeleissä kalliimmaksi ja siinä turhautuu koko hoitoon.

        Etsikää netistä tietoa hyvistä avuista, sillä yksin on aika hakuammuntaa koko touhu. Meillä on kuitenkin itsellämme vastuu terveydestämme, jota lääketiede ei osaa tasapainoittaa.

        Kun aloe veraa on käyttänyt pidemmän aikaa sekin ongelma tasaantuu. Ja totta, eroja juuri onkin tuossa laksatiivisessa ominaisuudessa. Toisessa Aloe verajuomessa voi olla montakymmentä kertaa enemmän aloeliiniä. Et siis tiedä totuutta, jos olet yhtä tai kahta tuotemerkkiä käyttänyt, ja ne sattuvatkn olemaan niitä, jotka sisältävät runsaasi ulostavaa aloeliinia.


      • Mutta aloeliini
        aloessa kirjoitti:

        FLP:n tuotteissa on 90 päivän tyytyväisyystakuu, eli asiakkaalla ei ole riskiä rahojen menetykseen.
        Käytännössä tuo tarkoittaa sitä, että voit juoda 3 pulloa FLP:n aloejuomia ja mikäli et koe olevasi tyytyväinen tämän koeajan antamaan tulokseen, saat kuitteja ja palautettuja purkkeja vastaan kaikki rahasi takaisin ilman selittelyjä.
        Palautettava tuote voi olla avaamaton, hieman kokeiltu tai kokonaan käytetty. Juomissa tietenkin kannattaa juoda kaikki 3 pulloa, mikäli tuotteita haluaa kokeilla.

        Asiakas ei siis menetä yhtään mitään kokeilemalla tämän firman tuotteita, ei myöskään jälleenmyyjä -hän tekee asiasta reklamaation ja saa uudet tuotteet kokeilemiesi tilalle, mikäli et siis näihin ollut tyytyväinen.

        Aloe tutkitusti lannistaa usean hiivalajikkeen (laboratorioissa on viljelty petrimaljoissa hiivalajikkeita ja niihin laitettu aloeta).
        Lisäksi aloe tasapainottaa koko elimistöä ja näin ollen happo-emäs -tasapainoa. Sienet, hiivat ja bakteerit viihtyvät useimmiten happamassa ympäristössä, joten kun aloe neutralisoi elimistön happotilaa, ei näille jää suotuisia elinolosuhteita.

        Oman hiivani olen lannistanut juuri näillä kertomillani juomilla ja lisäksi käyttänyt FLP:n Gelly -geeliä poistamaan kutinaa limakalvoiltani.

        Toivottavasti löydät avun ikävään ongelmaasi,
        kaunista kevätaikaa :)

        Runsas aloeleiini voi muodostua ongelmaksi.


      • Hippu
        Mutta aloeliini kirjoitti:

        Runsas aloeleiini voi muodostua ongelmaksi.

        Toisaalta minulle ainakin on tullut "taivaan lahjana" aloen käytön myötä joka päivä toimiva suoli. Ennen saattoi mennä viisikin päivää istuntojen väliä. Koittakaa kuvitella minkälaista on syödä sisuksiinsa viiden päivän ajan ja sitten viimein tunti istumista pytyllä vedet silmissä. Siinä tuli aina synnytykset mieleen.

        Nyt käyn joka päivä vessassa ihan helposti ja vaivattomasti. Sitä osaa arvostaa. Jos se on tuo aloiini, niin KIITOS siitä.


      • lumiukko
        Mutta aloeliini kirjoitti:

        Runsas aloeleiini voi muodostua ongelmaksi.

        mitä ihmettä on aloeliini???


      • antrakinoni
        Mutta aloeliini kirjoitti:

        Runsas aloeleiini voi muodostua ongelmaksi.

        Ilmeisesti aloiinia tarkoitat, tässä jälleen vastaus tälläiseen FLP:n juomien aloiiniväitteeseen:

        - Tulehdusta ehkäisevät ja kipua lievittävät antrakinonit, joista yksi on aloiini, ovat fenolijohdannaisia. Suurina annoksina ne ovat voimakkaasti ulostavia. Pieninä annoksina ne edistävät ravinnon imeytymistä suolistosta ja ehkäisevät tehokkaasti mikrobien eli pieneliöiden vaikutusta - tämä pätee niin bakteereihin kuin sieniin. Kaikista Aloen sisältämistä aineista juuri tällä on suurin kipua lievittävä ominaisuus.

        - Aloen ulostava vaikutus on tunnettu satoja vuosia, mutta 1851 syyksi löydettiin aloiini, vesiliukoinen glykosidi, josta muodostuu karvaita pihka-aineita kuivattaessa. Usa:n ja Japanin viranomaiset vaativat, että aloiinipitoisuuden tulee olla alle 50ppm, jotta tuote voidaan luokitella lisäravinteeksi, eikä lääkkeeksi.

        - Foreverin fileointitekniikka, joka takaa aaloe-geelin vakauden, täyttää kyseiset vaatimukset ja varmistaa sen, että aaloevalmisteissa on täsmälleen niin vähän aloiinia, että myönteiset vaikutukset voidaan saada aikaan ilman sivuvaikutuksia.

        - FLP:n tuotteet ovat olleet markkinoilla jo yli 27 vuotta, jona aikana sen pitoisuudet on tutkittu monien maiden elintarvikevirastojen toimesta, kilpailijoista puhumattakaan.

        - Mitään haitallisia aineita FLP:n juomasta ei tähän mennessä ole löydetty, eikä kenenkään osalta osoitettu.


      • Asiantuntija 1
        lumiukko kirjoitti:

        mitä ihmettä on aloeliini???

        Aloiini on Aloe Vera lehdessä oleva keltainen
        kuitumainen aine jota lääketeollisuus käyttää ulostuslääkkeen pohjana ja elintarviketeollisuus karvas aineena mm. katkeroissa. Yliannostus aiheuttaa ripulia (laksatiivinen vaikutus) ja vatsakipuja. Erikoisesti jenkkifirmojen Aloiini pitoisuudet ovat erittäin korkeita.Eu:ssa on tarkat määräykset paljonko tuotteessa saa olla aloiinia.


      • lueskelija
        Asiantuntija 1 kirjoitti:

        Aloiini on Aloe Vera lehdessä oleva keltainen
        kuitumainen aine jota lääketeollisuus käyttää ulostuslääkkeen pohjana ja elintarviketeollisuus karvas aineena mm. katkeroissa. Yliannostus aiheuttaa ripulia (laksatiivinen vaikutus) ja vatsakipuja. Erikoisesti jenkkifirmojen Aloiini pitoisuudet ovat erittäin korkeita.Eu:ssa on tarkat määräykset paljonko tuotteessa saa olla aloiinia.

        Sinulla siis ei ole itselläsi sitä kunnon tuotetta käytössäsi kun pitää kaiken aikaa tuota samaa sontaa kilpailijan tuotteesta suoltaa... Tuossa alempanahan tuo jenkkifirman tilanne on asiallisesti selvitetty ja elintarvikevirastosta tiedän minäkin sen verran, että jos heidän tuotteensa todella sisältäisivät väitteitesi mukaisesti liikaa jotakin ainesosaa, niitä ei täällä todellakaan saisi olla markkinoilla! Kyseiset tuotteet ovat kuitenkin olleet Suomessa jo kauan ennen kuin sinun edustamasi firman ja aivan varmasti moneen kertaan elintarvikevirastonkin toimesta moneen kertaan tutkitut ja kuten tuo antrakinoni tuossa kertoi:
        "- FLP:n tuotteet ovat olleet markkinoilla jo yli 27 vuotta, jona aikana sen pitoisuudet on tutkittu monien maiden elintarvikevirastojen toimesta, kilpailijoista puhumattakaan.

        - Mitään haitallisia aineita FLP:n juomasta ei tähän mennessä ole löydetty, eikä kenenkään osalta osoitettu."

        Joten ole ystävällinen ja lopeta paskanjauhantasi!


      • :P

        koita ite opiskelijan kukkarolla vetää litra aloeta viikossa..


      • Faktaa FLP:n tuot.
        antrakinoni kirjoitti:

        Ilmeisesti aloiinia tarkoitat, tässä jälleen vastaus tälläiseen FLP:n juomien aloiiniväitteeseen:

        - Tulehdusta ehkäisevät ja kipua lievittävät antrakinonit, joista yksi on aloiini, ovat fenolijohdannaisia. Suurina annoksina ne ovat voimakkaasti ulostavia. Pieninä annoksina ne edistävät ravinnon imeytymistä suolistosta ja ehkäisevät tehokkaasti mikrobien eli pieneliöiden vaikutusta - tämä pätee niin bakteereihin kuin sieniin. Kaikista Aloen sisältämistä aineista juuri tällä on suurin kipua lievittävä ominaisuus.

        - Aloen ulostava vaikutus on tunnettu satoja vuosia, mutta 1851 syyksi löydettiin aloiini, vesiliukoinen glykosidi, josta muodostuu karvaita pihka-aineita kuivattaessa. Usa:n ja Japanin viranomaiset vaativat, että aloiinipitoisuuden tulee olla alle 50ppm, jotta tuote voidaan luokitella lisäravinteeksi, eikä lääkkeeksi.

        - Foreverin fileointitekniikka, joka takaa aaloe-geelin vakauden, täyttää kyseiset vaatimukset ja varmistaa sen, että aaloevalmisteissa on täsmälleen niin vähän aloiinia, että myönteiset vaikutukset voidaan saada aikaan ilman sivuvaikutuksia.

        - FLP:n tuotteet ovat olleet markkinoilla jo yli 27 vuotta, jona aikana sen pitoisuudet on tutkittu monien maiden elintarvikevirastojen toimesta, kilpailijoista puhumattakaan.

        - Mitään haitallisia aineita FLP:n juomasta ei tähän mennessä ole löydetty, eikä kenenkään osalta osoitettu.

        Entä tämä tosiasia:
        Tiedättekö että Forever living (FLP) Aloe Vera juomat ovat Turkissa kiellettyjä, koska niissä on niin paljon "myrkkyä" siis Aloiinia! Onneksi on olemassa myös muita Aloe Vera tuotteita, esimerkiksi Saksalaisia.

        Pohjois-Texasin tutkimuslaboratorio tri Ivan E Danhof on verrannut aloiinipitoisuuksia eri valmistajien tuotteissa seuraavin tuloksin:
        Cytopan Aloe Gold .............. 38.000 ppm
        ESI ........................................11.200 ppm
        Forever Living Product ..........63.000 ppm
        Life Plus ................................13.700 ppm
        Morley s natural Products ...... 4.400 ppm
        Pro-Ma ................................... 4.500 ppm
        LR-International ................ 0,025 ppm (LR Health&Baeyty Systems)


    • hiivaaa

      kokeillut popsia raakaa valkosipulia. Kynsi päivässä tekee hallaa hiivalle. Jos olet syönyt lääkärin määräämiä antibiootteja niin sitten ei ole ihme jos hiiva on vaan lisääntynyt. Luontaistuotekaupasta hiivantappokuuri/valkosipuli on paras maitohappoja.

      • Argh.

        Raakaa valkosipulia kehoni ei kestä, mutta ruoassa olen sitä syönyt 2 kynttä/ateria, tai sitten puristeena.

        Lisäksi olen syönyt vitamiineja, Omega3:sta eli kalarasvaa, maitohappobakteereja useaa eri sorttia, oregano-esanssia, kookosöljyä, B-vitamiinia vielä erikseen, jotain hiivantappokuureja joissa on yhtä sun toista kuten voikukkaa, nokkosta, inuliinia ja sen sellaista... Pellanvansiemenrouhetta olen vetänyt ummetusta välttääkseni, Lepicolia...

        Hiilihydraatittomalla dieetilläkin hiiva uusi ylä- ja alapäähän tasaisin väliajoin.


      • hiivaaa
        Argh. kirjoitti:

        Raakaa valkosipulia kehoni ei kestä, mutta ruoassa olen sitä syönyt 2 kynttä/ateria, tai sitten puristeena.

        Lisäksi olen syönyt vitamiineja, Omega3:sta eli kalarasvaa, maitohappobakteereja useaa eri sorttia, oregano-esanssia, kookosöljyä, B-vitamiinia vielä erikseen, jotain hiivantappokuureja joissa on yhtä sun toista kuten voikukkaa, nokkosta, inuliinia ja sen sellaista... Pellanvansiemenrouhetta olen vetänyt ummetusta välttääkseni, Lepicolia...

        Hiilihydraatittomalla dieetilläkin hiiva uusi ylä- ja alapäähän tasaisin väliajoin.

        se on mahdollista. Olin itse hiivakuurilla kun epäilin oireista viime syksynä. Olen mieshenkilö.
        Siitä on nyt aikaa kun aloitin, aloitin pari kuukautta ennen joulua. Syön vieläkin valkosipulia ja probioottia, en käytä sokreia ja makeaa aika harvoin. Muutama viikko sitten hammaslääkärissä otettiin hiivakoe ja tulos oli ettei sitä ainakaan suussa ollut ylikasvua. Tietääkseni sitä ei sitten pitäisi olla mahassakaan, vai voiko? Ilmavaivoja on jonkun verran mutta niitä on nyt ollut aina.


      • Argh.
        hiivaaa kirjoitti:

        se on mahdollista. Olin itse hiivakuurilla kun epäilin oireista viime syksynä. Olen mieshenkilö.
        Siitä on nyt aikaa kun aloitin, aloitin pari kuukautta ennen joulua. Syön vieläkin valkosipulia ja probioottia, en käytä sokreia ja makeaa aika harvoin. Muutama viikko sitten hammaslääkärissä otettiin hiivakoe ja tulos oli ettei sitä ainakaan suussa ollut ylikasvua. Tietääkseni sitä ei sitten pitäisi olla mahassakaan, vai voiko? Ilmavaivoja on jonkun verran mutta niitä on nyt ollut aina.

        En tiedä onko minulla vatsassa, eli onko varmasti koko kehon hiivasyndrooma. Tosin tässä vuosien varrella on välillä ollut ummetusta ja pahoja ilmavaivakipuja varsinkin viikon parin sisällä ennen kuukautisia.

        Hiivaa tulee kieleen ja genitaaleihin aina vaan ja uudestaan kun olen vähän aikaa käyttämättä alas Betadine-voidetta. Kielen raastan aina Corsodyl(?)-nimisen aineen kanssa, se tappaa sienet.

        Alhaalla ongelma on ollut syksystä asti, kielessä joulusta eteenpäin. (Silloin käytin viimeisimmän antibiottikuurin, yhteensä 4 kuuria reilun vuoden pituisen ajanjakson sisällä, hammassäryn ja -operaatioiden takia.)


      • minä vaan
        Argh. kirjoitti:

        En tiedä onko minulla vatsassa, eli onko varmasti koko kehon hiivasyndrooma. Tosin tässä vuosien varrella on välillä ollut ummetusta ja pahoja ilmavaivakipuja varsinkin viikon parin sisällä ennen kuukautisia.

        Hiivaa tulee kieleen ja genitaaleihin aina vaan ja uudestaan kun olen vähän aikaa käyttämättä alas Betadine-voidetta. Kielen raastan aina Corsodyl(?)-nimisen aineen kanssa, se tappaa sienet.

        Alhaalla ongelma on ollut syksystä asti, kielessä joulusta eteenpäin. (Silloin käytin viimeisimmän antibiottikuurin, yhteensä 4 kuuria reilun vuoden pituisen ajanjakson sisällä, hammassäryn ja -operaatioiden takia.)

        Antibioottiahan pidetään syyllisenä hiivan ykikasvuun, koska se tappaa hyödylliset maitohapot ja hiiva pääsee voitolle. Siinä Hiivasyndrooma nimisessä kirjassa oli vihje jostain erikoisvalkosipuliuutteesta jota käytetään hiivan tappoon. Luin siitä viime syksynä ja lainasin kirjan kirjastosta. Tavallisia antibiootteja ei pitäisi käyttää.
        On se epätavallisen sitkeää sorttia jos dieetinkin aikana lisääntyy. Miten olet tutkituttanut että se on hiivaa, eikä jotain muuta?


      • Argh.
        minä vaan kirjoitti:

        Antibioottiahan pidetään syyllisenä hiivan ykikasvuun, koska se tappaa hyödylliset maitohapot ja hiiva pääsee voitolle. Siinä Hiivasyndrooma nimisessä kirjassa oli vihje jostain erikoisvalkosipuliuutteesta jota käytetään hiivan tappoon. Luin siitä viime syksynä ja lainasin kirjan kirjastosta. Tavallisia antibiootteja ei pitäisi käyttää.
        On se epätavallisen sitkeää sorttia jos dieetinkin aikana lisääntyy. Miten olet tutkituttanut että se on hiivaa, eikä jotain muuta?

        ...TK:ssa, Candida albicans.


    • ei kallista

      Probiootit jälleen kerran ja niitä on runsaasti ALL-IN-1000-jogurtissa, joka tehdään itse. Aina tuore hyvän makuinen jogurtti ja lisäksi terveellinen.

    • 21

      Täällä ne Aloe Vera myyjät hehkuttaa omia tuotteitaan.

      Tutustuin jokin aika sitten mielenkiintoiseen aiheeseen, nimittäin veriryhmien vaikutuksesta ruokavalion valintaan. Niiden tietojen mukaan Aloe Vera toimii hyvänä ravintona vain A veriryhmällä. B, AB ja O veriryhmillä Aloe Vera toimii kuin mykky! Siinäpä taitaa ollakin syy miksi Aloe Veran käyttäjät ovat saaneet niin erilaisia tuloksia.
      Ilmeisesti Suomessa ei ole tutkittu riittävästi veriryhmien vaikustusta oikeaan ruokavalioon koska tietoa on vaikea löytää ja siksi useimmat "asiantuntijatkin" suhtautuvat varauksella mm. USA:ssa tehtyihin laajoihin tutkimuksiin / kokemuksiin.

      Viimeaikoina Suomessa on käyty kiivasta keskustelua siitä, onko Suomessa harjoitettu vääränlaista terveysvalistusta 70-luvulta lähtien. Jännä juttu kun jotkut herrat eivät voi myöntää tekemiään virheitä ja tosiasioita. Herää kysymys miten paljon näiden herrojen osakesalkussa on lääketehtaiden osakkeita. Sitten on fiksuja professori tason henkilöitä, jotka myöntävät tekemänsä virheet ja kansantajuisesti todistavat miksi terveysvalistusta pitäisi muuttaa ja mihin suuntaan.

      • Verityhmällä ei merk

        Veriryhmillä EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ laadukkaisen Aloe Vewra Barbadensisn Millerin käytössä. Töäysin ammattitaidottomien toimittajien paskapuheita!!!!
        Onko tuoremehujen käytöllä merkitystä veriryhmiin? Entä salaateilla??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe