Terve!
Onko tietoa hyvistä mersuvitseistä? Jos vielä suomen kielellä... Niitä olisi kiva lukea päivän kevennykseksi.
Laitan yhden tähän malliksi. Vitsi on pöllitty ja vapaasti suomennettu MBSPY-linkistöstä.
Tapahtui joitain vuosia sitten, kun autojen vallankumous oli vasta menossa...
Rengaskauppias etsiskeli asiakkaita kulkien junalla paikasta toiseen. Hän jäi junasta pienen kylän kohdalla ja kävi ensimmäisen vastaan tulijan, vanhan ukon, kanssa seuraavan keskustelun:
Myyjä: 'Onko tässä kylässä automobiileja?'
Ukko: 'Jep, täällä on yhdeksän automobiilia.'
Myyjä: 'Onko täällä korjaamoa?'
Ukko: 'Eih, kaikki automobilet ovat Mercedeksiä.'
Hyviä vitsejä?
27
16581
Vastaukset
- J
On noi mersuvitsit jääny vähän huomaamatta.. :o))
- MB/Citikka
Terve!
Tämä oli pakko laittaa linkkinä, vaikka tuossa aloituksessa hainkin enemmän sanallisia suomen kielisiä vitsejä ;-)
http://www.geocities.com/MotorCity/Speedway/5350/sperzeltuer.htm - Jope
Mitä tarkoittaa mersun keulalla oleva tähti? Alemmat sakarat osittavat hinauskoukkujen paikat ja keskimmäinen mistä apu tulee jos on tullakseen.
- Jape
Missä viipyy delete-näppäin ?? Ei näin saa mersua häpäistä !!!
- 230E
Olen kuullut sellaisen version noista sakaroista......
klo 8 töihin, klo 12 ruokatunti ja klo 16 kotiin
:-)
Että semmosta... lisää mersuvitsejä. Emmehän suinkaan ole tiukkapipoja :-) - M123
Että Mersu on insinöörin auto ja keulamerkki sen mukaan ;-)
- insinööri
M123 kirjoitti:
Että Mersu on insinöörin auto ja keulamerkki sen mukaan ;-)
tuo oli vain vitsi!!
- MB/Citikka
Tässä pari tarjokasta:
Uusrikas venäläinen oli käymässä Suomen huvilallaan. Hän oli juuri hankkinut uuden auton ja halusi jakaa ilonsa sellaisen kanssa, joka ymmärtäisi. Niinpä uusrikas venäläinen soitti Rytsölän veljeksille.
"Minä olla ostanu uusi Mercedes Benz 600, se olla kesämökin autohalli. Te tulla katsoma!"
Kohteliana miehinä Rytsölät lähtivät autohalliin, vaikka ei 600-luokan Mersu periaatteessa heitä nyt kovin paljoa säväyttänyt.
Saavuttuaan autohalliin venäläinen osoitti mersuja ja alkoi
laskea:
"Yksi mersu, kaksi mersu, kolme mersu... ...558mersu, 559 mersu,
600 mersu!"
----
'Mersun omistajalta on yleensä mennyt paras ikä bisneksessä tai muussa vilpissä. Menetettyä nuoruutta hyvitetään ajamalla komeasti ja elämällä leveästi. Oma lukunsa ovat käytettyjen taksi mersujen ostajat, jotka maksavat ylihintaa siitä, että saavat ajaa autolla jonka takapenkille on oksennettu.' - Tynnyrisauna
pitsimersu, tenavatähti ja jne.
- Ettiedämitään
Ei tenavatähti oo mikään vitsi. Se on nimitys 190 mersusta.
- Joel12345
Ite etsin sellasia vitsejä niinkun esim. Kia köyhien ihmisten auto.
- 54321Joel
No on poju viitsinyt kaivaa tosi vanhan ketjun, eikä sitten ole kuitenkaan mitään järjellistä kerrottavaa. Oletkohan itse köyhä ja tyhmä ainakin.
- AutoVaihtooni
Mercedes benz ja "perseelleen lens"
- Kero6666
Ei susta kyllä vitsin heittäjää saa kirveelläkään.
- kiitos_ja_anteeksi
Siihen sammui johtotähti, jätkä kävelemään lähti. -Ei ollut hyvä tuokaan.
- tositarinaa
Ei ollut mersuun varaa, siksi ajan Audilla.
- Anonyymi
Valitettavasti toisinpäin🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti toisinpäin🙄
audi on kyllä viimeisen päälle täyttä paskaa ja siihen en vitussa enää sekaannu
t. Entinen audimies ja ei enää yhtäkään semmoista tähän taloon
- Anonyymi
Keulassa tähti,siitä kaikki ongelmat lähti
- Anonyymi
Minulla oli vuonna 2000 kova halu ostaa Mersu, mutta ei ollut rahaa ostaa. Nyt minulla on varaa ostaa vuoden 2000 Mersu.
- Anonyymi
Mistä tietää että Mersu on maksettu? -Kuski käyttää vilkkua.
- Anonyymi
Mannelavetti!
- Anonyymi
Mersut paskoja katoppa takaapurunko jos auto 10v ruostunu puhki korvakkojentyve oottaa kallisremonttilavetti 1300 vaihto 3 tonnia kokohomma tehass eitule vastaa esim ope pösö taiford 20 vuottavanha ei tällaisaongelmia paskinauto mitäikinäollu
- Anonyymi
Mercede Benz joka perseelleen lens
- Anonyymi
Mercedes-Benz, se venäläinen vaihtoehto länsimaisille kuluttajille !
https://www.youtube.com/watch?v=w4nb3ljeLGM - Anonyymi
Siihen sammui johtotähti.
Jätkä kävelemään lähti. - Anonyymi
Mersun merkki tarkoittaa.kahdeksalta se viedään korjaamolle. 12 soitetaan saapiko sen neljäksi pois
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227