Perämoottoripurkaamo....

terhiiiiii

Tietääkö kukaan mikä purkaamo myy terhin osia??
Kuulema leppävirralla on joku, mutta mikä??

29

39147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lepikällä

      Enää purkaamoa. Ei ollut ainakaan vuosi sitten enää. www.peramoottoripurkaamo.fi sillä voi olla terhin osia.

      • on ainakin

        sillä miehellä on jos jonkin moista osaa joka merkkiin


      • niiiiiiiin
        on ainakin kirjoitti:

        sillä miehellä on jos jonkin moista osaa joka merkkiin

        mikähän tämän salon miehin nimi olis?? Tai firma???


      • on ainakin
        niiiiiiiin kirjoitti:

        mikähän tämän salon miehin nimi olis?? Tai firma???

        joo yritin kaivella tuolta puhelimesta sitä num.tuloksetta mutta kaveri joka on kirjoittanut siitä lahden purkaamosta sinne numero on 0400490303 toivottavasti löydät avun sieltä.mitä muuten kaipaat terhiisi?


    • jjj

      Perämoottori purkaamo Hartikainen
      puh num löytyy numerotiedustelun kautta
      muistaakseen tattarisuolla vantaalla

      • pahvi

        Ensinnäkään tattarisuo ei ole Vantaalla,ja toiseksi hartikainen on potkaissut tyhjää.


      • Meedio
        pahvi kirjoitti:

        Ensinnäkään tattarisuo ei ole Vantaalla,ja toiseksi hartikainen on potkaissut tyhjää.

        Puhuin äsken Hartikaisen kanssa puhelimessa, viriili ukko kuolleeksi... häneltä löytyy kyllä apu, itse sain vanhaan Volvo 40 Pentaan potkurin.


      • sepi turkkusesta
        pahvi kirjoitti:

        Ensinnäkään tattarisuo ei ole Vantaalla,ja toiseksi hartikainen on potkaissut tyhjää.

        kyllä hertikainen on hyvin elävien kirjoissa ja toimitilat toistaiseksi tattarinsuolla muuttaa syksyllä forssaan


      • Anonyymi
        Meedio kirjoitti:

        Puhuin äsken Hartikaisen kanssa puhelimessa, viriili ukko kuolleeksi... häneltä löytyy kyllä apu, itse sain vanhaan Volvo 40 Pentaan potkurin.

        Hartikaisen poika peri isänsä yrityksen on lähellä Forssaa


    • urpo

      Olen saanut hyvin omaan Terhiini osat perämoottori purkaamosta joka sijaitsee lahdesta n. 8 km vääksyyn päin. Numeroa en muista, mutta kun numerotiedustelusta kysyt Perämoottoripurkaamoa, sijainti lahden ja hollolan rajalla.

    • MORRI_VM76

      kyllä saa osia ja kirjallisuutta !
      LEPPÄVIRTA. 0400-578033
      TIETO VKO,18 KELTAINEN PÖRSSI ,PERJANTAIN NUMERO.

    • Jasu

      Joo Leppävirran Saamaiskylässä on Hannu Urkonen joka on purkanut paljon erillaisia pienkoneita sillä vois olla myös terhin osia kysy "Hanskilta" josko löytyis, sen osote on länsisaamaisentie (tarkkaa numeroo) en muista, muita Urkosia ei em.tien varrella asu kysy puh.Nro. numerotiedustelusta.

    • valolamppu

      osta koko kone terhi 5 heppanen.siitä on hyvä irroitella osia. 50 euroo. kuopiossa.puh:0415850505 koponen tepi

    • CB
    • vaiki

      Minulta löytyy puolitoista terhi 20hp moottoria.0400417573

      • Avunsaanut

        www.wimace.com tuolta löytyy kaikenlaista osaa niin uutta kuin vanhaa. Kannattaa soittaa sillä purkuosia ei löydy läheskään kaikkia netistä.


    • Kerttutäti

      Ja päätit sitten vastata 9 vuotta vanhaan ketjuun....

    • Anonyymi

      Kävin juuri. Ko. Paikassa. Länsisaamaisentie 1152 Leppävirta. Toiminut varmaan 50v.samalla kysyin löytyykö Terhin osia,, riittävästi.. Hänen puh. 0400578033.Luin viestisi aamulla, ei ollut iso vaiva kysyä. Terv Veikko Jehkinen. 0405790779. Toivottavasti oli apua.

    • Anonyymi

      Leppävirran kaatopaikka kansainvälinen.

    • Anonyymi

      Purkamo. Ei purkaamo.

      • Anonyymi

        Hanki tänne kielitoimiston lausunto tuosta asiasta, jotta voimme arvioida tuota viestiäsi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän löytyy
        https://www.kielikello.fi/-/jalleen-kerran-purkamo

        Kiitos tuosta. Selvät ohjeet siihen oli präntätty.
        Koko ikäni olen asioinut autopurkaamossa, joten autopurkamon kanssa täytyy sitten opetella elämään.

        Se mitä pelkään eniten, on se päivä kun tuo ” ketä” ottaa paikan viralliseen kieleen.
        Esimerkki. ”Ketä sen on maalannut?”
        Hui kamalaa!


    • Anonyymi

      Mitäs löytyis 4 hp .4.tahtiseen noin 10v .vanhaan pääsuutin . Lensi taivaantuuliin kun ilmalla puhalsin. Etsitty on kissojen ja akkojen kanssa

    • Anonyymi

      Minulla 4hp Terhin yläkerta kaasareineen lähtee 20€ jos joku tarvitsee.

      • Anonyymi

        Minua kiinnostaa enemmän Terhin alakerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa enemmän Terhin alakerta.

        Kuuluu olevan yksilovinen vaihteisto.


    • Anonyymi

      Hannu urkonen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe