Mun mies töräyttää semmoset lastit, että koko sänky sotkeutuu ja kastuu. Mikä neuvoksi?
Siemenneste sotkee lakanat, auttakaa
10
5510
Vastaukset
- miäs
a)päästää sisään b)kondom c) muovipussi viereen valmiiksi. Voihan sitä siististikin toimia ;)
- tyttö vain
...ei toimi. Sieltä ne valuu kumminkin sängylle ja märässä sängyssä ei oo kiva makoilla.
- seksuaalinen
1. Kondomi (ei en uskonutkaan)
2. PVC tai lateksi lakana joka suojaa sitten muiltakin roiskeilta. Eikä maksa paljoa.- blondi
Itse otan mieheltäni suihin ,ei valu lakanoille.
- jonie
P-Y-Y-H-E
- msda
väliä sillä on vaikka sänky sotkeentuu...ei seksin kuulu olla puhdasta..
- Pidättäjä ;)
Meilläkin on sellasia ongelmia, että laukeemisen jälkeen valuu lakanoille ja se on aika inhottavaa. Käytettiin alla pyyhettä mutta eipähän sekään välttämättä auttanu.
Nykysin teen sillä lailla, että jännitän noita alapään lihaksia ja pyrin pitämään jutut sisälläni ja mies kiiruhtaa antamaan paperia. Ei se aina toimi ja riippuu asennostakin mutta keksin sen vähän kuin vahingossa eikä enää ole niin sottaista.
Ehkä tästä oli jotain apua. Tosin riippuu varmaan nesteiden määrästäkin miten tuo onnistuu, tuntuu, ettei omalta mieheltä sitä spermaa niin kauheasti tule.- toihan on
tosi eroottista *kipaisee antamaan paperia*
- lakanat
Wow
- sinulleM
Kuule tyttö. Voitele itsesi sillä spermalla. Ei se sitten kovin haisekaan kun kuivaa.Pysyy ihokin kosteampana ja tunnet sen miehen tuoksun kokopäivän ihollasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472467
- 1761694
- 921588
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745